czwartek, 31 października 2013

Słowem wstępu


Lenistwo jest moją największą wadą...


Toteż tak wiele czasu zajęło mi zebranie się w sobie i założenie tego bloga. 
No dobrze, tak wiele, to może słowa na wyrost, bo pomysł zrodził się raptem miesiąc temu, w trakcie asystowania w sesji blogowej mojej koleżanki z akademickiej ławy - Magdy, którą serdecznie pozdrawiam i której dziękuję za natchnienie mnie do działania :) - ale nie zmienia to faktu, że powinnam była zabrać się za to z większym powerem ;)

Blog nie powstaje dlatego, że przepełnia mnie poczucie własnej zajebistości i uważam się za modową wyrocznię. Wręcz przeciwnie - zdaję sobie sprawę, że mój styl, dość konsekwentny od wielu lat, acz z roku na rok w pewnym stopniu modyfikowany, nie musi się podobać każdemu.
Tak samo, jak i mój look ogólny. 

Najprościej rzecz ujmując - ma to być swego rodzaju pamiątka dla mnie samej. I, przypuszczam, przestroga, bo jak za rok tu zajrzę i zobaczę jak się czesałam/malowałam/jakie buty z dna szafy wygrzebałam, to liczę się z tym, że mogę się przestraszyć, ale jest ryzyko - jest zabawa ;)

Podziękowania należą się w tym miejscu mojemu chłopakowi (bez pomocy którego blog pewnie by nie powstał, bo mogłabym zamieszczać w nim li i jedynie słit focie brukwią robione) i moim koleżankom, współtowarzyszkom studenckiej/pracowej niedoli, które nie raz i nie dwa sprawiały, że wpadałam w samozachwyt słysząc: "Maaaaaaar, wyglądasz jak milion dolców!"
Nie mogłam pozostać obojętną na te komplementy, czułabym, że świat coś traci, nie mogąc mnie podziwiać ;P

No to - do dzieła!

Póki co - tyle. Jutro początek zabawy ;)

10 komentarzy:

  1. Mar będę czytać i podziwiać, nawet sobie zapiszę w zakładkach co by mieć pod ręką w każdej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też będę podglądać! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, co by nie zapeszać ;)
      Już Cię dodałam do linków :)

      Usuń
    2. Ale to moja, bardzo oddolna, inicjatywa :)

      Usuń
  3. Miło zobaczyć, że zabrałaś się za blogowanie. Chętnie będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Trzymam kciuki, żeby ten modowy pamiętnik się jak najlepiej rozwijał :)) Po tym co tutaj widziałam z pełną odpowiedzialnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.