czwartek, 14 listopada 2013

Na spacer by się szło...

Złota jesień przeminęła :(


Całe szczęście, że zostało po niej dużo miłych wspomnień i kilka zdjęć.
Nastanie krótkich, mglistych i szarych dni przeraża mnie niebywale, bo zwiastuje to rychłe nadejście śnieżyc i zamieci, z czym nierozerwalnie wiąże się konieczność zakładania na siebie tego, co jest ciepłe, a niekoniecznie zawsze ładne :(
Ale dobrze, dobrze, wcale nie zrzędzę (a przynajmniej się staram). Bądźmy dobrej myśli, może na skutek globalnego ocieplenia tej zimy śnieg wcale nie spadnie ;P

Wspomniałam o jesiennych zdjęciach - jednymi z nich są te prezentowane dzisiaj.
Powstały w czasie jednego z popołudniowych spacerów po łódzkim osiedlu Jagiełły.



Jest to pewna modyfikacja poprzedniej stylizacji - buty, torba i spodnie są te same.
Zamiast swetra proponuję natomiast wełniany, śliwkowy płaszczyk o kroju baby doll.
To, że płaszczyk pasuje do bryczesów (oraz wszystkich spodni z szerszą górą i zwężanym dołem) odkryłam przypadkowo (płaszczyk wypadł na mnie z szafy przy próbie zrobienia w niej porządku - zwykła sprawa). Wcześniej myślałam, że połączenie luźna góra + luźny dół zawsze wygląda karykaturalnie. A tu proszę, miła niespodzianka :)


Bardzo lubię ten krój płaszczy i swetrów. Zwyczajowo rzeczywiście noszę go do rurek i balerin/botków na płaskim obcasie i z lekko rozszerzaną cholewką, jednak nieźle wygląda też założony do wąskiej, ołówkowej spódnicy.


Jeśli u Was słońce jeszcze czasem wygląda zza chmur, a na drzewach gdzieniegdzie zostało nieco liści, to zachęcam do cieszenia się ostatnimi chwilami złotej polskiej jesieni :)
W Łodzi takie widoki, jak te z dwóch pierwszych zamieszczonych wyżej zdjęć należą już do przeszłości :(


Płaszcz - Zara
Bryczesy - New Look (second hand)
Koszulka - H&M
Pasek - H&M
Torba - Fason
Buty - Zara 
Okulary - Reserved

18 komentarzy:

  1. rewelacyjny płaszczyk i piękne klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, normalnie cudownie piszesz a ja przeglądam Twojego bloga i przeglądam, hah.
    Może zaobserwujesz? Polajkujsz na facebooku? Odwdzięczę się tym samym.
    http://senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze staram się odwiedzać blogi wszystkich komentujących :)
      miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  4. Ja też liczę, że tej zimy śnieg nie spadnie, nienawidzę chłodu :( ładna torba!
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No właśnie zawsze się zastanawiałam, czy to jeszcze żakiet, czy już płaszczyk ;P

      Usuń
  6. pieknie, niebanalnie;)
    zapraszam do mnie -------------------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bardzo łądne zdjęcia i ubór też mi się podoba, oryginalnie ale nie przesadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your plum jacket :)
    xoxo
    C.
    http://fashionseine.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw :) świetna torebka <3
    zapraszam do mnie i do obserwacji jesli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, odjazdowa stylizacja. Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Góra jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zestawik mniej mnie urzekł, jest ciężkawy na Twoim drobnym ciałku, ale coś w sobie ma.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.