poniedziałek, 30 grudnia 2013

Pudrowy oversize

Piękną wiosnę mamy tej zimy!


A z racji tego, że pogoda w Łodzi wiosenna, to obiecana sesja w kurtce zimowej przesunięta zostaje na dni mniej słoneczne, a bardziej mroźne ;)
To ogłaszam ja - Mar!

Od kilku dni pogoda mnie cieszy, bo mogę - dzięki niej - na chwilę odłożyć czapkę i mięsisty szal, zaś ocieplacze wszelkie rzucić w kąt. Dane mi jest też cieszenie się słońcem i ciepłem :)
Ciepło wspomaga moją chęć spacerowania, która to pozwala mi zrzucić przybrany po Świętach kilogram ;P (cały jeden! dla Was to powód do śmiechu pewnie - dla mnie do rozpaczy ;P)

Wszyscy i wszystkie wrzucali i wrzucały na blogi swoje stylizacje wigilijne i świąteczne - ja na swojej wigilii wyglądałam jak siedem nieszczęść (bo ubrudziłam się przygotowywanymi specjalnie na wigilijną kolację śledziami). W związku z tym postanowiłam Wam oszczędzić takich nieszczęsnych widoków ;P

Ale! Ale za to - z racji sprzyjającej pogody - mogę pochwalić się prezentem od Mikołaja! 
(no dobra - od rodziców, ale niech będzie, że od Mikołaja)

A prezent jest zacny - właściwie, to sama go sobie wybrałam ;)
(Mikołaj w postaci rodziców ograniczył się tylko do zakupu)

Oversize'owa, miękka i stosunkowo mało podatna na gniecenie, wiskozowa koszula w kolorze pudrowego różu.
Upatrzona w mojej zgierskiej mekce zakupowej - w butiku Nashe :)




Tu zestawiłam ją z bryczesami (mam kilka różnych par bryczesów - widzieliście już musztardowe, zielone, te są czarne - mam jeszcze dżinsowe ;)), zupełnie inaczej wygląda z rurkami, ale kiedy zakładam do niej rurki, to wiążę też włosy w luźny, niedbały kok (inny, niż ten prezentowany Wam do tej pory).
Mam w planach pokazanie Wam, jak moje oversize'owe cudo prezentuje się w tej drugiej wersji - być może Wam ją zaapdejtuję :)




Ponieważ - o czym pisałam tu już kiedyś - nie przepadam za nadmiarem biżuterii, a właściwie to ogólnie stawiam w tej kwestii na minimalizm, to zamiast długiego wisiora (na który zdecydowałoby się zapewne 90% z Was) w miejsce dodatków wybrałam masywną bransoletę i skórzane rękawiczki.




Miałam założyć sztyblety (bo dość ciepło), ale nie podkreślały łydki - postawiłam na moje klasyczne oficerki.




Czasami koleżanki pytają mnie, dlaczego obszerne i luźne kroje, skoro jestem szczupła?
Odpowiedź jest prosta - bo lubię ;) 
































 Koszula - Nashe
Bryczesy - no name (allegro)
Pasek - H&M
Rękawiczki - Nashe
Torba - no name (sklep Borsetta - allegro)
Oficerki - Lasocki (dla CCC)
Bransoleta - Nashe


P.S. Podczas spaceru i sesji spotkaliśmy z MOF-em inną modną Panią. 
Doszliśmy do wniosku, że grzechem byłoby ukrycie przed światem tego, jak pozowała, zatem proszę bardzo, to ona:



 Zawstydziła mnie.
Ja pomimo wszelkich póz nigdy nie umiem wyjść tak dobrze ;)


Ponieważ jutro Sylwester i wszyscy (bo jak można inaczej!) zamierzamy się szampańsko bawić, to ja, Wasza Mar, życzę Wam tańców do białego rana i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

56 komentarzy:

  1. uwielbiam takie oversizeowe stylizacje : ) a pierwsze zdanie posta mnie po prostu rozbroiło! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, a stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę ślicznie wyglądasz tak delikatnie <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Masz naprawdę świetne wyczucie gustu. Fantastycznie dobrana stylizacja, aż się zakochałam w tej koszuli ;) naprawdę super i brak mi słów. Chodzę po wielu blogach ze stylizacjami, ale dawno się tak nie zachwycałam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojoj, bo się zarumienię ;) ja to się zawsze zachwycam wszystkimi stylizacjami poza moimi ;P bardzo mi miło! Pozdrawiam!

      Usuń
  5. od jakiegoś czasu kusi mnie bardzo podobna fioletowa koszula, ale wahałam się do czego.. teraz widzę, że może świetnie się prezentować! Spodnie masz cudowne! ;)
    Do siego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie koszule są suuuuuuper :)
      a spodnie uwielbiam - kocham wszystkie modele spodni, które optycznie dodają mi szerokości w biodrach (taki model "robi" mi talię ;P).
      Tobie również wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  6. świetna koszula, bardzo podoba mi się ten zestaw :) a modnisia na końcu boska - myślę, że zawstydza nie tylko Ciebie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszula :) Ale i tak czekam aż założysz coś obcisłego! :D

    Modnisia piękna, sama mam cziłałkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia,świetna koszula! a piesio cudowny !
    pozdr i zapraszam do mnie,jeśli spodoba Ci się blog zachęcam do obserwacji na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kocham Cię - zaraz po miłości do L. miłością największą na świecie :*

      Usuń
  10. super wyglądasz i fajna sesja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie masz rewelacyjne ! uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co za pies, jaka poza :D Ty też świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIĘKUJE ZA TAK MIŁY KOMENTARZ ! zawsze tak miłe słowa zostawiają uśmiech na mojej twarzy ale chyba każdy tak ma :) ja również u Ciebie zostaje na dłużej bo uwielbiam blogi których jakość zdjęć jest bardzo dobra. Dziękuje za życzenie zdrowia bo bardzo sie przyda :) a ja życze szcześliwego nowego roku ! buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz wszystkiego dobrego :)
      ja też dziękuję za miłe słowa! przekażę fotografowi komplement na temat zdjęć :)

      Usuń
    2. Fotograf sam sobie przekazał. ;]

      Usuń
  14. Twarzowo. Bardzo Ci ta stylówka pasuje.

    Dużo szczęścia, zdrowia, miłości. I oczywiście wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego Roku :) Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  15. ty sie cieszysz słoncem a ja twoim widokiem - piekny zestaw koszule skradłabym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, Rasz, ale jak chcesz, to w tym sklepie została taka sama, tylko kremowa - lecę Ci pisać info u Ciebie!!!

      Usuń
  16. Świetna koszula :) Kocham ostatnie zdjęcie<3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam prezenty wybrane przez siebie - zawsze są trafione ; ) Wyglądasz kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit i post go poprzedzający, ale największą gwiazdą została modelka z ostatniego zdjęcia, rewelacja! haha

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Mar zamiotlas tym zestawem!! Wygladasz pieknie i z klasa:):) Modelka w parku tez cudowna!! Jutro chyba sie wybiore do Zgierza bo mam tam kawalek i moze trafie do Twojego ulubionego sklepu.Koszula niesamowicie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj wszystkim się wydaje, że osoby szczupłe powinny nosić ubrania dopasowane a puszyste luźne, a tu nie chodzi o to, tylko o to by czuć się w tym dobrze :)
    Ladny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta koszula jest przecudowna!!! :)
    I piesek jaki Kochany <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwyciła mnie koszula ;)
    Jaka modelka z tego pieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kuciaki wzielabym ja ale po swietach kasiory brak, a ilez to cudo ( ona taka z tylu dłuzsza?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dłuższa z tyłu, z przodu krótsza. 79.

      Usuń
  24. Cudowne zdjęcia ♥
    Pięknie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja świetna, przypadła mi do gustu. A piesek faktycznie wyszedł świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletka jest świetna! Stylizacja również :) Uwielbiam takie luźne, pół eleganckie zestawy :)

    http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. oj tak.. jak na razie pogoda nas rozpieszcza :D
    a piesek świetny, urodzona modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I love it! Thanks for sharing! :) Happy New Year!
    P.S. What do you think about following each other? I'd be really glad if you wanted to! :) Let me know x
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega pozytywna osóbka z Ciebie :) Buzia się sama śmieje jak się patrzy na takie fotki :) A modelka z ostatniego zdjęcia......... skradła moje serducho :)
    Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Minimalizm w biżuterii?? No nie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ta, którą Ty tworzysz jest akurat w moim guście - to oznacza u mnie minimalizm: wolę formę, niż milion zbędnych świecidełek. wybieram jedną ozdobę, która swoim kształtem lub jakimś do niej dodatkiem uzupełnia mój strój, ale go nie przytłacza :)

      Usuń
  32. Piękna koszula ! <3 I cała świetnie się prezentujesz, do tego te zdjęcia! :) Mi w moich brakuje głębi :( Tak jakby mój aparat strajkował i nie dawał z siebie 100 % :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoja najpiekniejsza stylizacja !!! zakochan w niej jestem po uszy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przepadam za ubraniami typu oversize, bo lubię podkeślać figurę. Ale wyglądasz na prawdę super, twarzowo ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.