środa, 12 marca 2014

Baggy trousers & body shirt

O tym, że lubię szerokie kroje wiecie już od dawna.


O tym, że także w kwestii spodni - też.

Pokazywałam Wam tu kilka "looków" (zawsze kiedy używam tego słowa - zamiennie ze "stylizacją" - mam wrażenie, że brzmi ono dosyć... pretensjonalnie ;P) w których luźne spodnie odgrywały kluczową rolę.

Nigdy jednak wcześniej - przez całe moje prawie dwudziestosześcioletnie życie - nie "dorobiłam" się prawdziwych, luźnych baggy z obniżonym krokiem.

Wreszcie to się zmieniło!

ortalionowa bomberka

Swoje baggy upolowałam w jednym z butików sieci CDN Boutique.

To sieć sklepów z ubraniami dość tanimi, jakości dość przeciętnej, powiedziałabym nawet, że w większości wypadków - sezonowej.

Ale zaglądam do ich sklepów, bo w Łodzi są niemal na każdym rogu, więc wpadam tam zwykle kiedy ucieknie mi tramwaj do domu, a czas oczekiwania na następny jest zdecydowanie dla mnie za długi ;)

Podczas jednej z takich wizyt upolowałam właśnie te spodnie.

Spodnie nie mają - niestety - wszytej wewnątrz metki ze składem.
Wnioskuję jednak, że są bawełniane.
W dotyku przypominają materiał, z którego wykonuje się dresy.

Takie do biegania albo spania ;)

To, co mnie w nich bardzo urzekło, to fajne kieszenie (myślę o tych z boku, te na pupie ciekawią mnie dużo mniej) - w tym jedna podwójna, z mniejszą kieszonką (idealną na zapalniczkę :D) - i ładny, dość mało tandetny (a tego nie lubię) suwak.

Spodnie są ściągane w pasie (choć ciężko w wypadku tego modelu mówić o pasie ;P)) gumką obszytą materiałem imitującym skaj/skórę.

To w moim odczuciu przydaje im nieco elegancji.

Postanowiłam nosić je w chłodne dni z wpuszczoną w nie koszulą body i marynarką lub też - co niżej zobaczycie na zdjęciach - ortalionową kurtką.
Fantastycznie wyglądają założone do oficerek i kaloszy!

Na lato będę zakładać je do mocno wyciętych balerin (opcjonalnie wybiorę trampki) i bluzek - tub. Na ramiona też narzucę marynarkę, ale co do marynarki na sezon wiosna - lato mam już pewne plany ;)
Jedną, pasującą do tych spodni jak ulał, wypatrzyłam na stronie Moodo. A że moja karta podarunkowa już została mi wysłana - nie mogę się doczekać wypadu do Kutna!

Co do torby - wybrałam mojego shoppera kupionego latem w Stradivariusie, a którego dobrze znacie z kilku pierwszych postów.
Wydaje mi się, że ze wszystkich toreb, w których posiadaniu jestem, ten pasował do całości jak ulał.

Ortalionowa kurtka, o której wspomniałam wyżej, a którą można podziwiać na powyższym zdjęciu gości w mojej szafie od kilku lat, jednak dopiero w zeszłym roku zaczęła być noszona.
Wcześniej nie umiałam się do niej przekonać, bo kupiłam ją pospiesznie, przed wypadem nad morze, miała mi służyć jak ciuch użytkowy, nie zaś zdobiący. Dziś - nie wyobrażam sobie bez niej wielu moich codziennych zestawów.
W zeszłym roku od lata aż do późnej jesieni nosiłam ją jednak bardzo często :)

Nabyłam ją w Terranovie.

stylizacja z ortalionową bomberką

W zasadzie na samym początku posta powinnam zaznaczyć, że zdjęcia, które dziś możecie oglądać robiliśmy z MOFem aż w trzech miejscach - w jednym z łódzkich loftów, na MOFowym osiedlu (Bałuty są piękne wiosną!) i w budynku mojego wydziału.

sesja lofty Łódź

Oczywiście bez problemu zorientowalibyście się, że zdjęcia mają różną scenerię, ale często pytacie mnie, gdzie robimy "foty", to nauczona już jestem, że lepiej wspomnieć o tym w poście ;)



Teraz się zastanawiam, czy właściwie koszula nie podoba mi się w tym zestawie nawet bardziej niż spodnie ;)


Miałam Wam ją pokazać już dawno.


Jest ze mną naprawdę długo, a wygląda ciągle tak dobrze, jak po zakupie.
Nie wyobrażam sobie bez niej założenia wielu spodni, spódnic i spodenek!

Jest rzeczą tak uniwersalną, jak tylko ciuch uniwersalnym być może.


Kupiłam ją w Vero Modzie.

Potem wielokrotnie odwiedzałam sklepy tej marki i wszelkie body, jakie u nich spotykałam, miały zawsze krótki rękaw.

A ja tak marzę o kolejnej takiej koszuli - ale białej :(


Spodnie - CDN Boutique
Koszula - Vero Moda
Kurtka - Terranova
Torba - Stradivarius
Oficerki - Lasocki (CCC)


Muszę Was przeprosić, że tyle czasu czekaliście na nowego posta.

Na tak długi czas oczekiwania złożyło się kilka czynników.

1) Po pierwsze - pozbywałam się kolejnego już zęba mądrości.
Tak, tak się złożyło, że w moim wypadku przysporzyły mi one tylko kłopotów ;)

2) Po drugie - przesilenie wiosenne owocowało u mnie ostatnio kompletnymi huśtawkami emocjonalnymi, w związku czym każdą wolną chwilę spędzałam na narzekaniu, kłótniach z MOFem i pogrążaniu się w otchłaniach rozpaczy ;)

Ale - sytuacja już opanowana ;)

Dostarła do mnie biżuteria z FashionWalla!
Będą foty, będą - cierpliwości ;)

Pozdrawiam was wiosennie, Wasza Mar!

81 komentarzy:

  1. fajny zestaw, świetnie wyglądasz. Twoje włosy mają śliczny kolor, gdy się odbijają od słońca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Kochana - ale to się im tak zdarza tylko, kiedy jestem od razu po farbowaniu ;) potem są coraz bardziej rude (tak! to się zmywa do rudego!) i coraz mniej efektowne ;P
      aczkolwiek ostatnio wyglądają wyjątkowo ładnie tak czy siak - dzięki masce z Alterry ;P w następnym poście peany na jej temat ;)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  2. genialna stylizacja ,bardzo ładnie się w niej prezentujesz :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam właśnie biała i chętnie kupilabym czarna ;) fajnie razem to wszystko wyglada ... Choć ja akurat za tego typu spodniami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie tylko Ty - najbardziej nie przepada za nimi mój facet ;P

      Usuń
  4. Jak dla mnie i koszula i spodnie genialne:):):)
    Śliczne ostatnie zdjęcie, ups... tzn. Ty na tym zdjęciu:):):):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, w sumie mnie samej częściej podobają się właśnie bardziej zdjęcia, niż ja na nich ;P
      dziękuję, Agnieszko :) miło mi!
      :*

      Usuń
  5. oo jakie podobne spodnie do moich <3 PIĘKNIE WYGLĄDASZ

    OdpowiedzUsuń
  6. O a ja kompletnie nie znam tej sieci sklepów :) Ale spodnie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana w końcu jesteś i to w jakim stylu :D te portki są czadowe i wcale nie wyglądają jak w taniego i przeciętnego butiku, super się prezetnują :) Robiłaś coś z włosami, bo wydają się inne? Cieplutko Cię pozdrawiam kochana i uśmiech prosimy, nie ma co się kłócić i narzekać w te piękne, wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta, robiłam - wzięłam i ufarbowałam ;P wreszcie, bo już odrostami świeciłam ;P
      tak, tak - to ten sam kolor. od ośmiu lat ;)
      on po prostu w różnych odstępach od farbowania różnie wygląda ;P
      ja Ciebie również pozdrawiam. uśmiechu dziś już jest i było wiele :) chyba najgorsze mam za sobą ;P
      ściskam! :*

      Usuń
    2. W takim razie bardzo się cieszę :) Miłego dnia :)

      Usuń
  8. bardzo fajny zestaw, torebka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są świetne! Ostatnio z moim Emilem wkręciliśmy się w świat siłowni więc wszystkie "dresopodobne" ciuchy z domieszką elegancji bardzo, bardzo mi się podobają. Już nie mogę się doczekać wersji Twoich spodni z balerinkami. Jeśli chodzi o przesilenie wiosenne,rozumiem Cię Kochana w 100%, ja ostatnie dwa tygodnie ciągle bym spała i nie miałam kompletnie na nic siły i ochoty... Czekam na kolejne posty. Ściskam! Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. super strój, chociaż ja bym założyła obcasy :D no i widzę nasz gołębnik fuuuuj, spodnie bardzo mi się podoba a body ekstra rzecz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no
      właśnie próbowałam z obcasami i nie wychodziło dobrze :p inna kwestia,
      że mam tylko jedną parę szpilek i one już się za dobrze nie prezentują
      same w sobie. chyba, że do sukienek. jak wreszcie nabędę nowe, porządne,
      to będę próbowała z nimi ;) haha, tak, gołębnik. dopiero na zdjęciach
      widać, jaki ten budynek jest zasyfiony :p

      Usuń
  11. Wg mnie koszula najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. masz bardzo ładny styl i śliczne włosy ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)! bardzo miło mi to czytać :)!

      Usuń
  13. Ja tym spodniom mówię nie :P Ale i tak napatrzeć się nie mogę. Ulubione zdjęcie - to na tle okna. A tuż za nim to pierwsze :) Aha i szminka rewelka! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możecie sobie podać ręce z MOFem :p też ściskam :*

      Usuń
  14. Wyglądasz bezbłędnie, a spodnie są naprawdę niesamowite! ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie i torebka genialne! O jakości zdjęć już nie wspomnę.. z zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hej Kochana, ja sobie chyba nie zdawałam sprawy, że Ty taka drobnutka jesteś. Pod tymi owersajzami to się kurczaczek chował;-)
    Słuchaj, spodnie są szałowe. I zamawiam takie na moje babskie spotkania, bo my się zawsze spotykamy w dresach, żeby się nie przejmować oponami, gastrycznymi niedogodnościami i wcinającymi się paskami, jednocześnie jednak narzekamy, że mogłybyśmy już zacząć trzymać fason;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubię takie spodnie, są przewygodne! :)

    Co do używania słowa 'look' to ja tak mam z 'outfitami' :D Życzę dużo uśmiechu i pozytywnego nastawienia, bo doskonale znam te huśtawki nastrojów i wiem, że to nic przyjemnego... Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba jest genialna. Zwykle nie lubię takich fasonów, ale ten model jest tak elegancki... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, ale - hehe, zawsze to powtarzam ;P - w największej mierze zasługa fotografa ;P
      ale, ale - Twoje z kolei podobają się mnie, ha ;)!

      Usuń
  20. uwielbiam tego rodzaju spodnie! bardzo mi sie to polaczenie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się spodnie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie, wiosennie, słonecznie POZYTYWNIE :)
    pozdrawiam
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna torba, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta koszula jest piekna :) i torba również :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz Kochana, widać, że humorek dopisuje :) hehe To super, że u Ciebie też cieplej :)
    Kurcze też kiedyś miałam taki płaski brzuszek :D hehe apropo poncha - zapraszam z całą zgrają morświnków do Finlandii haha :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie jest taki płaski, bo ćwiczenia na brzuch to coś, czego nie cierpię ;P
      no dobra, to jutro wypływamy ;P

      :*

      Usuń
  26. Pierwsze zdjęcie jest świetne, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mnie też - bardzo :)
      na równi z tym na tle okna ;)

      Usuń
  27. Perfect photos!
    Kisses*

    Please make one clicks in link on my wishlist it help me a lot ^^
    http://www.flordemaracuja.pt/2014/03/persunmall-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie sa bardzo ciekawe. ja bym chyba ale w takich wygladala troche jak slon :P:P:P lubie twoja urode :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Najwieksze wrazenie wywarla na mnie torba *.* jest taka duza, a Ty ja tak zgrabnie polaczylas z resszta ubran ;)
    Moja uwage przyklula takze cczerwona szminka na Twoich ustach *.*
    Cudowny kolor ;*


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    czy moglabym liczyc na kilka klikow w najnowszym poscie Sheinside? :* to dla mni bardzo wazne ;* odwdziecze sie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie zza takiej torby chyba w ogóle nie byłoby widać ;) ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D
      a jeśli chodzi o mnie, to to jeszcze nie jest największa torba, jaką mam :D

      Usuń
  31. Świetny zestaw! Połączenie tych spodni z koszulą jest genialnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi sie podoba całość :) Mam prośbę,czy możesz poklikać mi w kilka linków tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html Bedę niesamowicie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana chciałam bardzo bardzo podziękować Ci za komentarz, który zostawiłaś ostatnio na moim blogu :) Brak mi słów, to najpiękniejszy komentarz jaki kiedykolwiek otrzymałam. Bardzo się cieszę! To niezwykłe! Dziękuję Ci jeszcze raz. Ja też trafiłam do Ciebie przez przypadek :) Spodobało mi się to, że bije od Ciebie ciepło i nie myliłam się :) Ściskam mocno :*

    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, zawstydziłam się :) ja się zawsze bardzo speszam w takich momentach i nie wiem, co mam odrzec ;)

      :*

      Usuń
  34. Spodnie są PRZEPIĘKNE, sama takich szukam, napalam się na dresy, ale chciałabym właśnie takie, żeby nosić je z koszulami.
    I torba piękna, i koszula. Generalnie jeden z moich ulubionych looków (też uważam, że brzmi to pretensjonalnie) w Twym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś niesamowita w tym co robisz.
    Bardzo zachwycają mnie Twoje stylizacje. Idealnie, w każdym calu <3

    Świetne połączenie, kolory i fason.
    Buziaki BAMBI :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Mar jest znow bosko - spodnie naj naj najlepsze baggy jakie widzialam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojoj <3 trochę nie wierzę ;P znając Ciebie, to pewnie upolowałabyś takie o wiele bardziej stylowe, a w pierwszych lepszych wyglądałabyś jak milion dolców, ale rumienię sieu ;) :*

      Usuń
  38. Dziękuję za kliki i miły komentarz♥
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę - rzadko biorę udział w takim "klikaniu", ale miałam wczoraj dobry humor i chciałam być pomocną wszystkim Mar ;)

      Usuń
  39. od razu mój wzrok przykuł WIELKI BIAŁY UŚMIECH na zdjęciu przy opisie Ciebie :)!!! Jest piękny!
    ze zdjęć urzekły mnie te na klatce, zawstydzony uśmieszek ale jest! :) pięknie złapane słońce, uśmiechaj się często!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odmawiam ;P!!!
      zęby, to ja - owszem - mam dosyć białe, ale pokrzywione okropnie ;P dopóki nie założę aparatu - żadnych uśmiechów ;P chyba, że takie jak na tym zdjęciu, o którym mówisz - uwiecznione z daleka ;P
      a tak poważnie - bardzo mi miło :)! ściskam!

      Usuń
  40. Co prawda spodnie są totalnie nie w moim stylu, ale podobają mi się - lubię takie ciekawe kroje.

    OdpowiedzUsuń
  41. zazdroszczę torby! jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz :) wczoraj obczaiłam takie spodnie w jednym ze sklepów, ale uznałam że mój facet lepiej by w nich wyglądał, a u ciebie znowu mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Kamil chyba właśnie miał podobny model, dobrze pamiętam ;)?
      Dziękuję, cieszę się, że nie straszę :D

      Usuń
  43. Super, ze dresy można nosić w takim wydaniu! Do kozaków, koszuli... Fajny charakter całości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Stylizacja obłędna !! :* Spodnie mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę się doczekać nowego postu kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza te w pomieszczeniu; ) super spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to zewnętrzne - pierwsze we wpisie - też jest, moim zdaniem, bardzo fajne :)

      Usuń
  47. Też czasem odwiedzam te butiki ;) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.