czwartek, 11 września 2014

Antycypując jesień

Prawdę mówiąc, to do jesieni wydaje się być jeszcze całkiem, całkiem daleko.

Jest ciepło (nawet bardziej chyba, niż kiedy nad morzem bawiłam!) i słonecznie.

Na drzewach sporo wciąż pięknie zielonych liści. 

Jednak w czasie gdy robiliśmy te zdjęcia jesień sprawiała wrażenie, jakby już miała nadchodzić.

Wtedy przez myśl mi nawet nie przeszło, że będzie mi jeszcze dane cieszyć się wysokimi temperaturami, bieganiem w balerinach i możnością zakładania moich ulubionych spodni - zwiewnych haremek .

Było dość chłodno, dość buro i co jakiś czas postanawiało lać jak z cebra.

Więc - jako że pogoda się poprawiła - prezentowaną Wam dzisiaj "stylizację" możecie traktować jako inspirację na to, co jeszcze przed nami.

Mam tylko nadzieję, że wrzucenie tego posta nie wywoła wilka z lasu i nie sprawi, że pięć minut po jego publikacji zerwie się wichura, rozpęta się burza a temperatura spadnie znowu do pięciu stopni...


Gdyby nie to, że przed wyjazdem nad morze postanowiłam zajrzeć do łódzkiej Manufaktury w celu kupienia wszystkich niezbędnych do wyjazdu sprawunków, to tych zdjęć nigdy byście nie mieli szansy ujrzeć.

Dlaczego?
Otóż w czasie łażenia od Rossmanna do Reala postanowiłam ("Tylko z ciekawości! Wejdę i popatrzę, niczego nie kupię!!!") sprawdzić, czy coś wyprzedażowego zostało jeszcze na półkach Reserved.
Zostało, zostało - całkiem sporo.


Jedną z tych pozostałych rzeczy był czarny kardigan, który właściwie nie jest kardiganem a... żakietem? marynarką? narzutką?
Zapewne bardziej nimi niż kardiganem.
Doszłam jednak do wniosku, że na zdjęciach w ogóle jak marynarka nie wygląda - niech więc zostanie: kardigan.


Zanim zdecydowałam się go kupić, to przez dwadzieścia minut oglądałam go na sobie z każdej możliwej strony, przez następne dziesięć konsultowałam ideę jego zakupu z mamą, a przez kolejne dziesięć - zastanawiałam się nad tym, do czego będzie mi pasował.
Ponieważ uświadomiłam sobie że do bardzo wielu rzeczy, to dłuższe rozkminy wydały mi się bezsensowne.


Po wyjściu z Reserved na zakupy przedwyjazdowe już nie wróciłam - kupując kardigan wydałam wszystko, co miałam przeznaczyć na nadmorską wyprawkę ;P

Kardigan urzekł mnie nie tylko tym, że uznałam go za idealnego kompana dla niewiele wcześniej nabytego melonika (jak widać na zdjęciach: dobrze przewidziałam, że jedno i drugie będzie do siebie pasować ;D).
Spodobała mi się też jego faktura.

Tego lata kupiłam w Reserved kilka w podobny sposób "zdobionych" ciuchów - wiecie, o co mi chodzi?
Takie "wyciskanie", jakby wypukłości materiału ;)
Jestem włókienniczym i szyciowym laikiem, Wy pewnie mi powiecie, jak to się fachowo nazywa ;P

Poza tym - ten ciuch widzi mi się zarówno w zestawach przywodzących na myśl styl boho, jak i w tych bardziej eleganckich. A ja uwielbiam zaopatrywać się w ciuchy uniwersalne!


No i kolor - jeśli coś jest czarne, to nie może mi się nie podobać ;)


W dniu w którym robiliśmy zdjęcia na strojenie się i myślenie nad tym, co by tu do kardiganu dobrać (bo tamtego dnia wiedziałam, że jeśli nie obfotografujemy mojego nowego nabytku to ciężko na duszy zachoruję!) nie było zbyt wiele czasu - mieliśmy w planach wizytę u znajomego (to w jego mieście, Poddębicach, foty zostały popełnione - prawda, że mają uroczy Rynek?), a że i tak spóźnionymi byliśmy, to porwałam z półki coś w kolorze o którym wiecie już, że jest zazwyczaj pierwszym moim wyborem w sytuacjach gdy czas nagli: musztardowym.


Tym razem nie jest to koszula ani sweter, a cienka bluzka z golfem.
Nie uwierzycie pewnie jak napiszę, że jakiś czas temu planowałam ją wyrzucić. Ale na myśl, że miałabym pozbyć się ze swojej szafy czegoś musztardowego dostałam palpitacji serca.


Dlaczego chciałam się jej pozbyć?
Po pierwsze - źle czuję się w dopasowanych "górach".
Zawsze gdy je noszę, to czuję się jakbym była owinięta w jakiś krępujący ruchy kokon.
Po drugie - takie "góry" zwykle podkreślają biust. Do tego stopnia, że wydaje się on w nich większym, niż jest w rzeczywistości.
Większy wydaje się on i na tych zdjęciach. Ale postanowiłam, że jakoś to przeboleję - wszak tak bardzo podobam się sobie w musztardowościach, że z powodu wyeksponowanych cycków nie zamierzam rezygnować z pochwalenia się sobą w coś w tym (zacnym) kolorze odzianą ;P


Do kardiganu, melonika i bluzki dobrałam rzeczy które już znacie: mój najnowszy "torbowy" nabytek, czyli TORBĘ BORBĘ od MOMO FASHION, H&M'owe tregginsy, czarne sztyblety z ZARY i naszyjnik z poprzedniego posta.


A... no i przywiezione z Władysławowa okulary o szkłach koloru ropy naftowej ;)


Nie udało nam się zrobić zbyt wielu zdjęć fajnie je pokazujących - ale nie martwcie się, jeszcze je zobaczycie, daję słowo ;)


Kardigan/Żakiet - RESERVED
Bluzka - no name (Butik KLIPS - Łódź, ul. Zachodnia)
Tregginsy - H&M
Melonik - H&M
Sztyblety - ZARA
Torba - MOMO FASHION
Okulary - no name
Naszyjnik - no name


Uciekam!
Trzymajcie się ciepło i korzystajcie z tych pełnych słońca, wrześniowych dni - czy to robiąc zdjęcia na swoje blogi, czy spacerując, czy wreszcie kompletując ubrania na sezon jesień/zima 2014 :>

Pozdrawiam Was serdecznie,
Wasza Mar!


P.S. Stylizacja z poprzedniego posta została uznana przez użytkowników portalu FashionWall za najlepszą ze wszystkich wrzuconych na jego łamy w ubiegłym tygodniu!
Dziękuję tym z Was, którzy/które na mnie głosowali/głosowały!

185 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia :)
    I rozumiem Cie , nie lubie wąskiej góry do wąskiego dołu ;) i odwrotnie ;););)
    Ale wąskość zabijasz wielką górą :)
    I zrobiło sie mega jesiennie ... Ok . Niech bedzie . Wszak jesień ja kocham !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją kocham - jeśli za oknem nie leje i nie jest tak zimno, że pod spodnie trzeba zakładać waciaki ;P

      Usuń
  2. Ależ piękna ta narzutka! Ja nie wiem, co mnie się dzieje w tym roku, ale ani razu nie byłam na wyprzedażach, a na zakupach chyba z pół roku temu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezus Maria, Borze Liściasty - byłaś z tym u lekarza?
      to nie jest normalne, trzeba to skonsultować ze specjalistą ;P

      Usuń
  3. Piękna ta narzutka rzeczywiście - ja ją uwielbiam - za fakturę :-) No i ten czaderski melonik a ja nadal ubolewam nad brakiem esek :-((((((
    NO nonono ! I gratuluje oczywiście stylizacji tygodnia :-)

    Buziakiiii :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :D za wszystko ;)

      no właśnie, faktura zdecydowanie "robi" to cudo :)!

      Usuń
  4. Zapraszam do siebie
    Fotograf na Mazurach
    Fotograficznie
    www.szemrajfotografi.pl
    http://szemrajfotografi.blogspot.com
    http://weddingsszemraj.blogspot.com
    http://www.maxmodels.pl/fotograf-szemraj.html
    ps : klikamy lubię to : https://www.facebook.com/szemrajfotografi oraz
    modowo https://www.facebook.com/manufaktura.ladybug?fref=ts
    bóg zapłać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś na wódkę albo na zdjęcia zaprosił, to może bym rozważyła, a tu taki zwykły spam jeno, ech ;) :>

      Usuń
  5. uwielbiam słow antycypując :) świetnie bawisz sie musztardowymi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze lubię "partycypować" i "profetyczny", jeśli o fajne wyrazy chodzi ^^

      dzięki wielkie :)!

      Usuń
  6. Droga Mar, narzutka ładna, ale co poradzę, że mi się najbardziej bez niej podobasz na wszystkich zdjęciach, które musztardę w całej okazałości prezentują?! No boski ten sweterek, bosko w nim wyglądasz. Lechu zrobił takie foty, że rozpływam się je oglądając :P Moje ulubione: 1, 5, 7!, 10!, 12, 16!, 17 ;) Dziwię się, że mając takie piersi ubierasz się w te wszystkie oversizowe rzeczy :( mam nadzieję, że to się zmieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, ja wiedziałam od początku, że Ty jesteś mą bratnią duszą - 7 i 16 to i moje ulubione :D

      no ale właśnie chodzi o to, że one tak "potężnie" jakoś jedynie z tą bluzką wyszły :(
      nie mam najmniejszego biustu - 65DD/70E - ale aż takiego jakim on się tu wydaje, to też nie ;P

      nigdy nie lubiłam podkreślać biustu.
      jeśli zakładam odkrywające górną część ciała ciuchy, to podkreślam szczupłość moich ramion, którą najbardziej lubię w sobie.
      nie wiem dlaczego, jakoś tak mam ;P

      Usuń
    2. no, no, myślę, że na żywo też byśmy się dogadały ;)
      hmm, ja też mam 65 dd (wg rozmiarówki michalak) :P

      Usuń
    3. ja podaję według rozmiarówki Change'a, bo to ich biustonosze zwykle noszę ;P

      Usuń
  7. aj genialnie się razem prezentuje ta marynarko narzutka z kapeluszem - jakoś mi się tak kojarzy ten look z paryska bohema- no ekstra i jeszcze te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny taki kaftanik! Bardzo mi się podobają takie geometryczne cięcia i kroje - na kimś, kto nie jest mną ;). Na moje krągłości jednak muszę przywdziewać raczej miękkie formy, a przynajmniej w takich dobrze się czuję. A teraz od jakiegoś tygodnia siedzę nad kuponem grubej, miękkiej, melanżowej tkaniny i zastanawiam się czy szyć z niej taki długi sweter czy zimową sukienkę...

    Lubię Twoje proste rozwiązania kolorystyczne, doprawione ciekawymi fakturami. Naprawdę dobrze Ci to wychodzi!

    Zdjęcia przez fontanny - świetne! Mam nadzieję, że się nie pomoczyliście razem z fotografem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One pryskały w różnym tempie i na różną wysokość - każdy z etapów pryskania trwał określoną liczbę sekund ;P
      zrobienie zdjęcia z upatrzonym przez Lecha "trybem" pracy fontanny wymagało od niego sporej dozy refleksu ;P
      też mi się te foty podobają ;)


      szyyyyj!
      na pewno to co uszyjesz będzie piękne!

      dziękuję Ci, Klaro, za wszystkie miłe i szczere słowa - dużo dla mnie znaczą :)

      P.S. mam wreszcie kilka wolnych chwil - biorę się za swoją działkę w akcji wreszcie ;)

      Usuń
    2. Super, że się bierzesz! :> Ja swoje knucie niestety musiałam odłożyć, bo mi się ślimaczy zlecenie i rozłazi w szwach... uroki klienta, co nie wie czego chce :\.

      A co do miłych i szczerych słów: uważam, że za mało takiego prostego doceniania jest wokół. A wiadomo, że bardziej zaboli jak ktoś raz spróbuje podciąć skrzydła niż kiedy wyśle komplement. Dlatego tak gadam, kiedy mi się coś spodoba. Bo to dobre działanie i tyle.

      Usuń
  9. Bardzo przyjemny zestaw, wszystko do siebie pasuje. A u mnie dziś jest bardzo jesiennie, szaro i deszczowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie teeeeeż!
      mówiłam - jak tylko wrzucę tego posta i napiszę, że nie, wcale ta jesień nie jest tak blisko, to ona się z miejsca rozpędzi i przylezie :(

      Usuń
  10. Cudowny kardigan, bądź też żakiecik :) wygląda naprawdę dobrze w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jesień, ale tę złotą, cieplutką. :) Stylizacje jest śliczna. Bardzo podobają mi się buty. Ostatnio też zaczął podobać mi się czarny kolor :) Pozdrawiam i gratuluję "wow tygodnia" należało się. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super kardigan / żakiet! :) no i gratuluję! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie! Broń Boże nie wyrzucaj tego golfiku, pięknie CI w tym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kardigan:))
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czymkolwiek jest, świetna narzutka!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. o kolejne polaczenie czerni z musztardką! tym razem bardziej obcisłą ;) strasznie mi wpadla w oko marynarka , nie dosc ,ze taka fajna luzna to jeszcze fajny na niej wzorek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaardzo podobne do tej tu są też w nowej kolekcji Reserved! możesz je poopaczać, a nuż okaże się że i Ty sobie takie cudo sprawisz :)

      Usuń
  18. ja tak od tyłu. Gratuluję wyróżnienia.
    Muszardowa bluzka z golfem świetnie tutaj pasuje. I rewelacyjnie podkreśla biust. Masz co pokazać, więc korzystaj z tego i mi tu nie marudź:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byłam chudą jak patyk dwunastolatką bez odrobiny nawet biustu, to marzyłam o tym, żeby mieć wielkie cycki ;P
      teraz oddałabym wszystko, żeby mieć je mniejsze nawet, niż mam - a ja naprawdę nie mam dużego biustu ;P

      dzięki piękne :*

      Usuń
  19. GRATULUJĘ:)))
    A zestaw bardzo mi się podoba, narzutka, żakiet, czy co to jest, też bardzo, ale Ty bez tego najbardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też nie widać jesieni. Co więcej, nawet jest słońce i ponad 20 stopni! Jak dla mnie rewelacja - lubię Cię w takich odcieniach.A w kapelusiku uwielbiam! A widziałam,ze stylizacja została wyróżniona - gratuluję kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny masz ten kardigan <3 zazdroszczę :P i znowu przełamana musztarda , bardzo pasuje Ci ten kolor !

    ...cicho , cicho , od jutra ma być ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No właśnie, nie wywołuj mi tu wilka z lasu, póki co jest pięknie i tak ma pozostać. I już!

    oj, te kuszące wyprzedaże, człowiek się stara im oprzeć i nic z tego nie wychodzi;-)
    słuchaj, jak ja nie wiem, czy mam do czynienia z marynarką, kardiganem czy może jednak z blezerem, to mówię jebotko;-)

    Fajne zakupy. Podobają mi się tez sztyblety. Choć marzy mi się zobaczyć Ciebie w kolorach. Albo w total white.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze - cieszę się, że Cię widzę ;P to oznacza, że te kanie naprawdę były kaniami, a nie sromotnikami ;P

      po drugie - za późno.
      w Łodzi i okolicach pogoda się naprawdę schrzaniła jakieś pół godziny po dodaniu przeze mnie posta ]:>

      po trzecie - "jebotko" wchodzi do mojego słownika <3

      po czwarte - nie mam białego dołu ;P ale kolejny post będzie z białą bluzką.... cieszysz się?

      Usuń
  23. Jak dużo pięknych zdjęć! A wyglądasz po prostu... cudownie. Wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakiet i sweterek podbily moje serce, genialnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak to też ja :D Dziękuję! :) Bardzo lubię pozować i czasem spotykamy się z koleżankami na jakieś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy prosty zestaw z klasą ! :)

    http://kellyssfashion.blogspot.com/2014/09/maa-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  27. genialna stylówa;))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. oo matko torba robi wrażenie:) a narzutka zachwyca;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety, wstawienie tej stylizacji wywołało wilka z lasu, a przynajmniej w moim mieście :( Wierzę jednak nadal, że wrzesień i październik będą ciepłe i łaskawe dla nas :)
    A co do stylizacji... Ujmę to jednym słowem: WOW!

    OdpowiedzUsuń
  30. Droga Mar, mam u Ciebie straaaszne zaległości. Moja doba się kurczy i problemów też przybywa...
    Kochana, po pierwsze: bardzo dobrze, że nie wyrzuciłaś musztardy, bo cudnie w tym kolorze wyglądasz,
    Po drugie: bez względu na to jak to, w czym się omotałaś nazywa, jest śliczne, faktura materiału też mi się bardzo podoba.
    Proszę o cierpliwość, na pewno do Ciebie dotrę...
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię dopasowane góry i doły, ale sama nie wyglądam korzystnie, bardzo lubię golfy, mam jeden zielony, stary jak świat :) Śliczne sztyblety kochana, tez się czaję na jakies buty. Perfekcyjny zestaw no i gratuluje wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! Świetnie się prezentujesz;))!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny zestaw, wszytsko ze sobą bardzo fajnie skomponowane a narzutka czy tam kardiagan bardzo fajnie się prezentuje no i kapelusz-super ! :)

    jakim obiektywem robisz zdjęcia ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu: Samyang 85 mm f/1.4 :)

      i to nie ja robię, a mnie są robione :D

      Usuń
    2. domyślam się,że to nie Ty robisz sama sobie takich zdjęć:D źle skontrułowałam pytanie;) ale dziękuję pięknie za odpowiedź.

      Usuń
    3. Jaaaadziu, ale to miało być tak w żartach, wiesz?
      ja broń Boże nie napisałam tego złośliwie!

      Usuń
  34. świetne połączenie kolorów i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcia, portrety powalają na kolana :) Dodam, że kolor musztardowy jest dla Ciebie stworzony! Sztyblety mnie po prostu urzekły ;) I coraz bardziej podoba mi się ta Twoja przepastna torba :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje! Ten musztardowy kolor bardzo Ci pasuje :) Muszę się też kiedyś na niego skusić. Znów nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny i uniwersalny kardigan - bardzo doby zakup :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest czerń, jest musztarda - stylizacja musi być udana ;) A faktura kardiganu jest świetna, też uwielbiam takie wytłaczane wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po pierwsze gratuluję wyróżnienia stylizacji, należało się! :) Po drugie w nowym zestawie wyglądasz przepięknie! Najbardziej podobają mi się zdjęcia bez kardiganu, chociaż on jest naprawdę ładny!

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka genialna, pewnie większa ode mnie:p

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za czernią, ale dobrze że nie tylko czerń u ciebie zagościła. Świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  42. oj Mar chyba jednak wywołałaś wilka z lasu :) pada, zimno ...ale co tam... trzeba sie przystosować do zmieniającej się pogody!
    byłam w HM przymierzałam "Twój" melonik ale na mnie nie leży tak cudnie jak na Tobie, więc nie kupilam...
    Pięknie Ci w takich kolorach, a na taki kardigan sama bym się skusiła :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, jak się ma cycki to czasem trzeba je eksponować, bo inaczej jak ich się nie ma, to już inna sprawa :P
    Tak, tak, Ty i musztarda to kolory stworzone dla siebie, idealnie się uzupełniacie :D
    A nowy nabytek z tymi "wypukłościami" heheheheeh jest świetny :)
    Oooooo mom, ja nie chcę takiej mokrej jesieni :( buuuu.....
    miłego dnia Mar :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, kardigan (marynarkę :) chętnie bym przygarnęła do swej szafy :) ...bo iealna na wczesną jesień :) ps. zdjęcia piękne. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak mi przeszło przez myśl, że mogłaś odwinąć rondo w tym meloniku :) Ja zostawię na razie zawinięte, bo już mam kapelusz ze standardowym rondem. Muszę Ci powiedzieć Mar, że niesamowicie podoba mi się to zdjęcie, gdzie w kadrze są krople wody! Jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie odwijaj, bo nie da rady go potem tak zawinąć drugi raz! próbowałam ;P i nic ;P

      dzięki wielkie, mnie też się podoba ;P
      i chyba nie tylko nam się spodobało, bo wrzuciłam je wczoraj na Chictopię, poszłam sobie z niej, a dziś patrzę - 374 lajki ;P biorąc pod uwagę ilość lajków pod poprzednimi, to coś musi na rzeczy być ;P

      Usuń
  46. jak zawsze ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, ale wielkie torbiszcze - świetne! ;) W swoim nic nie mogę znaleźć, a w tym bym po prostu utonęła. Dobrze, że nie wyrzuciłaś tej musztardowej bluzki, bo jest bardzo uniwersalna. Kardigan bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale Ty jesteś fajna :D wiesz taka ludzka, widać, że można z Tobą pogadać na wszystkie tematy!
    Sweterek okazyjny, przyda się na wiele okazji.
    Ja dziś oparłam się zakupowi rękawiczek i torebki. Aż jestem zdziwiona:D były naprawdę ładne!
    Aleeee Twoja torba jest zabójcza!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dzięki wielkie ;)

      ale po co opierać się zakupowi czegoś, co jest naprawdę ładne??? będziesz płakać, że nie wzięłaś, zobaczysz ;P

      torba się cieszy, że się podoba ;) pręży się dumnie z szafy - gdyby mogła, to by się do pogłaskania nadstawiła ;)

      Buziaki!

      Usuń
  49. ja lubie takie tloczenie i pewnie narzutke tez bym kupila :P a musztardowy to jaknajbardziej zacny kolor, Twoje "cycki" tez i nie marudz juz, chodz w obcislych gorach bo sa kobiece i ladne :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna Ty ! Wszystko ze sobą idealnie skomponowane, achh *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta musztrada jest przepiękna, bardzo twarzowy kolor, mam zresztą taki w szafie i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny zestaw! Duży plus za kapelusz który dodaje charakteru całemu lookowi:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi się bardzo podoba :) Kapelusik dodaje uroku, a kardigan przepiękny :) Aaaa i polowałam na takie buciki :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Też przymierzałam się do zakupu tego kardiganu. Ogólnie bardzo lubię rzeczy z Reserved :) Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. No no pięknie! W końcu doczekałam się genialnego zestawu z cudownym musztardowym kolorkiem! Ajaj <3

    OdpowiedzUsuń
  56. mega zestawienie , niby ciemno i jednolicie a tu znienacka przedostaje się na powierzchnie musztardowa bluzeczka , która cudnie rozświetla wręcz całość :-D

    OdpowiedzUsuń
  57. "wejdę i popatrzę, niczego nie kupię" - hehe;) jakbym siebie słyszała;p
    Kardigan świetny, podoba mi się jego faktura i te buty, uwielbiam takie!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. chyba każda z nas często kupuje coś na co wydaje cały swój fundusz, który miał być przeznaczony na inne cele :)

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. beautiful and stylish look!
    amazing blog!
    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  60. o tak temperatura trzyma się naprawdę najwyżej jak może aż ciężko uwierzyć, że mamy już jesień ;)
    zdjęcia są cudowne, jeszcze Ty taka pozytywna i uśmiechnięta, po prostu idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. A Ty znów w tych kolorach! <3
    ahh cudnie, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  62. wow jakie piekne zdjecia! kardigan jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  63. Uuuu moje gratulacje :D
    A karidgan jest wspaniały (też lubię wyciskane wzorki jakkolwiek to się nazywa), pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  64. O kochana, gratuluje! Absolutnie zasluzylas na to wyroznienie.
    Wdzianko bardzo sympatyczne, w sam raz na jesien.
    Mowilam ci juz ze masz piekny usmiech? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłaś, ale ja i tak wiem na jego temat swoje ;P

      dzięki wielkie :*

      Usuń
  65. Jesień jest cudowna! Uwielbiam tę porę roku. Kojarzy mi się w ciepłymi swetrami i gorącą czekoladą :)
    Ale do rzeczy. Stylizacja jest super! Najbardziej podoba mi się kardigan, piękna faktura. A kapelusz... meloniki są dla mnie najbardziej dziewczęcym nakryciem głowy. Świetnie!
    I oczywiście gratuluję wyróżnienia :)

    johannakerra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się tak kojarzy!
      chociaż bardziej kojarzy mi się z oglądaniem filmu pod kocem i z przyjemnie grzejącym kaloryferem...
      zima w sumie też ;P
      ogólnie wszystkie chłodne miesiące - i te jesienne i te zimowe - kojarzą mi się z takim błogim lenistwem, odprężeniem, wyciszeniem :)

      dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  66. Chyba nikt mnie nie rozumie tak jak Ty :* Też nie sprawiam wrażenia osoby nieśmiałej, a raczej nikt nie pomyśli, że taka jestem, bo na co dzień raczej ciągle gadam itd. Problem pojawia się przy nowych

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajna stylizacja! :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam Cie w tym zestawieniu kolorów i kocham golfy, a Twój jest super! Styl <3!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny ten "kardigan" :) Przepiękne zdjęcia!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepięknie! Czuję u Ciebie jesień, za którą tęskniłam cały rok <3

    OdpowiedzUsuń
  71. WOW, cudowna stylizacja! I jaki piękny uśmiech!

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten zakiet/kardigan jest cudowny! Och, chetnie bym Ci go ukradla! Jeszcze z melonikiem prezentuje sie genialnie, dodaje mu tego czegos! W torbie jestem zakochana < 3

    Ps. Mam wersje tego sweterka z poprzedniego sezonu, ten sam kolor i material ale wciagany przez gglowe. Kocham go i nosze caly czas, wiec jak zobaczylam jego wersje zapinana to musial byc moj :dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie sądziłam, że tamten był niemal identyczny ;P

      Usuń
  73. Ja rozumiem Twój zachwyt nad kardiganem/żakietem/narzutką, ale właśnie zobaczyłam jaką masz genialną torbę! prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dzięki :)
      torba jest absolutnym tegorocznym hitem mojej szafy ;) już tak się do niej przyzwyczaiłam, że noszę ją każdego dnia ;)

      Usuń
  74. ahh, skąd ja znam takie sytuacje...potem tylko portfel lub karta świecą pustkami :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, torba w rozmiarze XXL, bardzo takie lubię, wyszczuplają sylwetkę jeszcze bardziej:)
    Świetny kapelusik!

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  76. Kardigan jest świetny, a połączenie czerni z musztardą podoba mi się coraz bardziej!!!
    Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Podoba mi się to połączenie czerni i żółci no i uwielbiam kobiety w kapeluszach :)

    OdpowiedzUsuń
  78. matkoo jaka chudzina, jaka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpiszę to co zawsze - jesteś ode mnie tryliard razy chudsza ;P

      Usuń
  79. Uwielbiam jesienną pogodę! I ta stylizacja bardzo ładnie pasuje - tylko trochę za dużo czerni jak na mnie... Ale na pewno buty świetnie pasowały, jak i szminka :)

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem - zdarza mi się mieć przegięcia w kwestii czerni ;P
      przyznaję, mam do niej słabość :)
      ale jest postęp - dziś przyniosłam do domu kraciastą narzutkę i czerni na niej prawie nie ma ;P

      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  80. Gratuluję wyróżnienia, a raczej najlepszej stylizacji :)
    śliczny ten kardigan. ma bardzo ciekawą fakturę. Bardzo mi się podoba, że nosisz dużo czerni. Mogło by się wydawać, że to jest nudne, ale właśnie łącząc różne faktury i dodając ciekawe dodatki tworzysz świetne stylizacje w których jest duuużo mojego ulubionego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  81. kurcze, podoba mi się to połączenie kolorów i w ogóle cały ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Co ja Ci mogę powiedzieć? Wyglądasz pięknie - po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  83. rewelacja! super stylizacja, a zdjęcia <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gorgeous look
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  85. ten kardigan wygląda na zdjęciach jak płaszczyk, bardzo mi się podoba mi się jego ozdobne wytłoczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Kardigan cudowny! bardzo w moim stylu.
    No i gratuluję wyróżnienia :)
    A poza tym coś mnie Pani nie odwiedza ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani ostatnio ma spore problemy z możliwościami gospodarowania czasem wolnym i z własnym zdrowiem - wczoraj się okazało, że od dzieci z którymi spędzam ostatnio dużo czasu załapałam okropne paskudztwo, dlatego nic innego nie robiłam dziś choćby oprócz sprzątania :(

      nadrobię!

      Usuń
    2. No to niedobrze :( Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia :)

      Usuń
  87. Musztardowe cycki faktycznie sexy :) Ale powiem Ci, że zaskoczyłaś mnie tą narzutką, jest genialna, a w ogóle jej w Bielsku nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to w sierpniu było :(
      to może u nas jakieś takie resztki resztek rzucili ;P?

      Usuń
  88. Stylizacja pierwsza klasa. Gratuluję wyróznienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Pięknie Ci w tych kolorach i częściej się tak uśmiechaj :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Kardigan bardzo fajny. Z pewnością długo Ci posłuży. Bardzo podoba mi się również to zestawienie kolorów - musztardowego i czarnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Kolorki i outfit już typowo jesienny.. ale zdecydowanie mnie nim przekonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  92. ulala!
    bardzo klasyczne zestawienie kolorystyczne, oczywiście bazujące na mojej ulubionej czerni. <3
    narzutka przepiękna, sztyblety również, choć najbardziej zazdroszczę Ci tej wspaniałej torby, która pomieści wszystko, całe życie by się tam zmieściło. ;*

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, zapamiętam ten tekst z całym życiem :D

      Usuń
  93. Przepięknie wyglądasz! <3
    + fantastyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, Fotograf też dziękuje za słowa uznania ;)

      Usuń
  94. śliczna narzutka i świetny naszyjnik :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Mnie także czerń nie może się nie podobać. :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Kardigan szczególnie przypadł mi do gustu- szczerze mówiąc widziałabym taki w mojej szafie! ;D Poza tym całość bardzo mi się podoba, stonowana stylistyka jest bardzo fajnie zestawiona. Wbrew pozorom wcale nie jest nudno! :))
    PS. Gratuluję "okładki"! <3

    OdpowiedzUsuń
  97. ale masz ciekawą urodę! a stylizacja śliczniutka ;3
    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj i napisz mi to w komentarzu, z pewnością się odwdzięczę! ♡

    OdpowiedzUsuń
  98. Prawdę powiedziawszy to już nie mogę doczekać się naszej pięknej kolorowej jesieni <3 Uwielbiam płaszczyki, kurteczki, szaliki i ubieranie się na cebulkę <3 Twoja stylizacja jest oczywiście jak zawsze świetna :) Przepiękny kolorek bluzeczki :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy podobnie z tym fetyszem jesiennych ubrań ;)
      właśnie z powodu miłości do kurtek, płaszczy, poncz i swetrzysk zawsze nie mogę się już tak od czerwca mniej więcej doczekać jesieni ;P

      dziękuję i także pozdrawiam :*

      Usuń
  99. Dziękuję pięknie za miły komentarz :) świetny zestaw i ta jesienna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  100. dla mnie kapelusz jest mega, połaczenie kolorów też

    OdpowiedzUsuń
  101. REWELACJA! :)
    świetnie wyglądasz! :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetna stylizacja. Mam wrażenie, że masz piękną "retro" urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko wrażenie ;P z tym, że "piękna" ;P

      Usuń
  103. Wow, GENIALNY look. Uwielbiam czerń w zestawieniu z kolorem. Do tego kardigan jest świetny. Prosto ale genialnie :D
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, wreszcie i tu dotarłeś ;)

      dzięki wielkie!
      pozdrawiam także :)

      Usuń
    2. wreszcie? to miłe, że mnie kojarzysz w ogóle ;)

      Usuń
    3. no bo podglądasz mnie na wszelkich portalach, a tu Cię jeszcze nie było :>

      Usuń
  104. No muszę przyznać, że kardigan jest piękny ! Ta jego faktura jest świetna! Na pewno długo Ci posłuży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, bo byłabym zła, gdyby coś mu się przytrafiło złego ;P

      Usuń
  105. świetny tytuł, nic nam nie pozostało jak tylko zaakceptować tę porę roku. A ja lubię ją min. za wszelakie kurteczki , szale , botki i gorącą czekoladę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też cenię za to jesień ;)
      i naprawdę - lubię ją bardzo.
      ja po prostu z natury bardzo źle znoszę zmiany, stąd też przestawienie się z jednej pory roku na drugą trochę mi zajmuje, ale nie dramatyzuję zwykle z powodu nadejścia jesieni ;P

      Usuń
  106. Piękny look :) kapelusz jest rewelacyjny, a ten kolor w zestawieniu z czernią doskonale wpasowuje się jesienną aurę :) Pozdrawiam!

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Niesamowity żakiet! Jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Rzeczywiście, całkiem nietypowy ciuch :) Sama nie wiem które słowo lepiej go opisuje...

    OdpowiedzUsuń
  110. świetnie wyglądasz w tym kardiganie! bardzo podoba mi się cały zestaw, prosty ale nie nudny :)

    pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. A co to się stało Kochana, że masz zły humor? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chorowałam trochę i jeszcze choruję.
      będę niedługo.

      Usuń
  112. wish you a wonderful new week sweety!

    OdpowiedzUsuń
  113. ależ te buty są zajebiste!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Mar, dziś poniedziałek.... gdzie jest post? :(

    OdpowiedzUsuń
  115. Masz niezwykle unikalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  116. U mnie dziś zima :( jestem jak sopel lodu

    OdpowiedzUsuń
  117. Dobrze, że zdecydowałaś się na zakup, bo świetnie w nim wyglądasz ;)

    tak często widzę Cię na zdjęciach przy Manu, a nie było mi dane Cię spotkać ;) Mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni i może zamienimy parę słów ;)

    p.s ja też już tęsknie za morzem :(

    OdpowiedzUsuń
  118. hej kochana:)
    Koniecznie zajrzyj do mojej przedostatniej notki:)

    pozdrawiam
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  119. kardigan<3 dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  120. podoba mi się takie pisanie co zdjęcie ( chyba wiesz co mam na myśli) :P Może i u siebie to wprowadzę ;) A co do stroju, bardzo dobrze, że nie wyrzuciłaś tej musztardy, bo bardzo Ci ten kolor pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Wspaniały klimat zdjeć !Bardzo podoba mi się układ kolorów i wzór marynarki !

    OdpowiedzUsuń
  122. Super ! Dodaje do obserwacji :*
    Zapraszam do mnie - www.jessicavita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. świetny klimat :)

    http://www.paulynee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetna stylizacja! Kapelusik Ci bardzo pasuje ;)
    Fajny blog- Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.