czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt - czyli życzenia od Mar

 Doczekaliśmy się - przyszły Święta!

 

  Co prawda nie są białe, nie są też mroźne - jednak są.

 

 Okoliczności przyrody nie mają tak naprawdę żadnego znaczenia - to my tworzymy atmosferę Świąt, nie ozdoby, śnieg i dekoracje.


 Święta to magiczny czas spędzany w gronie najbliższych naszemu sercu osób.

To często jeden z nielicznych momentów w ciągu roku, kiedy możemy zobaczyć się z rodziną (na co dzień mieszkając daleko, daleko od niej).

Wykorzystajmy go na cieszenie się obecnością bliskich - nie myślmy przy wigilijnym stole o blogowaniu, ubraniach i modzie.
Nie jest ważne, w co ubranymi zasiądziemy do wspólnego kolędowania i uroczystej kolacji - ważne jest to, że mamy z kim spędzić te wyjątkowe dni.

Dlatego też z całego serca życzę Wam tego, żebyście potrafili i potrafiły docenić to, że otaczają Was dobrzy ludzie, którym na Was zależy - nie myślę tu wyłącznie o bliskich w znaczeniu ukochanej/ukochanego.

Nawet jeśli jeszcze nie udało Wam się spotkać miłości swojego życia, to i tak nie jesteście sami - macie rodzinę, przyjaciół: grono osób, które każdego dnia dają Wam do zrozumienia, że jesteście dla nich ważni.
Nie zapominajcie o nich - zakochać można się wiele razy, rodzinę ma się jedną.

Przyjaciela często też.



Spędźcie te Święta w spokoju, uśmiechu i zdrowiu - nie przejadajcie się, nie kłóćcie, nie rozprawiajcie o polityce (nie dzieje się dobrze, ale jeszcze zdążycie się nadenerwować).

Niech wszystkie prezenty, które daliście najbliższym sprawią im moc radości - a te, które Wy otrzymacie trafią w Wasze gusta.

I cieszcie się, po prostu cieszcie się, że to kolejne już Święta, które przeżywacie - życie jest piękne, jeśli umie się cieszyć z prostych rzeczy.

Tego Wam życzę ja - Wasza Mar.

P.S. Jeszcze nie ubraliśmy z Lechem choinki, dlatego też zamiast niej wrzucam Wam zdjęcie moich korzennych ciasteczek - ta druga, wigilijna partia wyszła mi nieco mniej creepy ;>

Chociaż Leszek twierdzi, że ten renifer bardziej osła, niż renifera przypomina...

63 komentarze:

  1. Wspaniały post i cudowne życzenia. :)
    Pogodnych i magicznych Świąt również dla Ciebie i Twoich bliskich :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i radosnych świąt!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci Świąt pełnych rodzinnego ciepła i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ono jest najważniejsze w te dni :) Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  4. Dziękuję za piękne i mądre życzenia, ja również życzę Tobie i Twoim bliskich wspaniałych świątecznych chwil, a Tobie żebyś zawsze taka była jaka jesteś i szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko!
      Wzajemnie - wszystkiego dobrego!

      Usuń
  5. Urocze te pierniczki. Życzenia przyjęte :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę radosnego świetowania. Wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W te święta koleżanka przypomniała mi słowa Matki Teresy z Kalkuty: "Zawsze ilekroć uśmiechasz sie do swojego brata i wyciągasz do niego rękę, zawsze wtedy jest Boże Narodzenie. Zawsze ilekroć milkniesz by innych wysłuchać, zawsze kiedy rezygnujesz z zasad,które jak żelazna obręcz uciskają ludzi w ich samotności, zawsze kiedy dajesz odrobine nadziei załamanym, zawsze kiedy rozpoznajesz w pokorze jak bardzo znikome są twoje możliwości i jak wielka jest twoja słabość, zawsze ilekroć pozwolisz by Bóg pokochał innych przez Ciebie, zawsze wtedy jest BOŻE NARODZENIE." I te słowa przemawiają do mnie bardzo. Bo każdy kto ma na uwadze dobro drugiego człowieka, nie tylko od święta, nie tylko katolik powinien o tym pamiętać. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, piękne są te słowa - dziękuję za nie, lubię czytać mądre treści wypowiedziane przez mądrych ludzi.

      Wesołych, Kochana!

      Usuń
  8. Świetne pierniczki. Ja w tym roku ozdabiałam jedynie cukrowymi serduszkami i polewą lukrową. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, polewa lukrowa przekracza moje możliwości (w sensie - ozdobienie nią pierniczków ;P), szacun!

      Usuń
  9. Wesołych i magicznych świąt, Mar! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądrze napisane, Mar!
    Wesołych Świąt dla Ciebie i bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam na twój blog pierwszy raz i muszę przyznać, że jest on bardzo estetyczny. Będę tu wpadać częściej.
    Ja również robiłam pierniczki :D
    zapraszam również do mnie, nowy wywiad z Ravgorem!
    http://deadly-curious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wesołych, Najpiękniejsza Ruda Paskudo na świecie :)!

      Usuń
  13. Mar za późno przeczytałam Twoje życzenia, bo dziś zdążyłam się już prawie pokłócić...Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze jeden dzień Świąt został - postaraj się dziś być bardziej opanowaną ;)

      Wesołych, Madziu!

      Usuń
  14. My mieliśmy jakąś foremkę ze ślimakiem, ale dla mnie bardziej wyglądała jak wieloryby, więc co tam Twój renifer-osioł haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, ślimaka to bym się nawet wykrawać nie podjęła ;P

      Usuń
  15. Również życzę Tobie spokojnych, zdrowych Świąt! Spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Paula - oby się spełniły!

      Usuń
  16. Smacznie wyglądają! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm!! Wyglądają pysznie <33 Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i były też dość smaczne ;)

      dziękuję! Święta też do udanych zaliczam :)

      Usuń
  19. Wpis bez życzeń, bo już po świętach, moje pierniczki już zjedzone, chociaż innych przysmaków sporo w lodówce zostało. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja piekłam pierniczki przed Świętami,ale znikły w jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  21. pierniczki widać, że przepyszne :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. "zakochać można się wiele razy, rodzinę ma się jedną"- bardzo mądre słowa napisałaś, pomimo młodego wieku myślisz bardzo dojrzale.
    Mam nadzieję, że miło spędziłas święta, no cóż na życzenia bożonarodzeniowe się spóźniłam, wybacz. Na pozdrowienia jest zawsze czas, a więc buziaki ślę i życzę udanego Śylwestra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to były dobre Święta :)
      Elu - dziękuję! I wzajemnie!

      Usuń
  23. Mar, marzen ktore beda unosic! I chwil ktore beda motywowac w nowych roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. nice post :) kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne życzenia! Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne życzenia! Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne życzenia, Szczęśliwego Nowego Roku!;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale wyszły Ci wspaniałe pierniki :)
    Cudownego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieeeerniki <3 uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach Ci faceci, zupełnie nie mają wyobraźni!!! ;D dla mnie to ewidentny renifer! :)
    Mar, mam nadzieję, że święta miałaś radosne, spokojne i rodzinne :)ja, jeszcze raz życzę Ci spełnienia tego, czego najbardziej pragniesz, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Madziu, zaliczam te Święta do bardzo udanych :)

      Dziękuję, Kochana, Tobie również!

      Usuń
  31. spóźniłam się na życzenia Bożonarodzeniowe, więc życzę Szczęśliwego Nowego Roku kochana! I widze renifera, a nie osła!:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lechu ma wadę wzroku (niedużą, malutką całkiem, ale jednak ;P), to może właśnie to wszystko tłumaczy ;P

      Dziękuję, Sandro - wzajemnie!

      Usuń
  32. Martynko, chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze na nadchodzący Nowy Rok ! <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo stylowo wyglądasz, do tego ta narzutka i szal z liskiem - super. Niby czerń i powaga ale jest super przełamane:) a na bloga weszłam bo spodobała mi się nazwa.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.