czwartek, 31 grudnia 2015

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Początkowo miałam zamiar uraczyć Was po Świętach (i przed Nowym Rokiem jeszcze) nowym postem ciuchowym, ale szybko zrezygnowałam z tego pomysłu - to czas specyficzny, większość z Was przebywa wtedy przy komputerze z doskoku, bo albo ciągle jesteście w rozjazdach albo już przygotowujecie się do pożegnania Starego Roku.


Ja też funkcjonuję w tym czasie bardzo leniwie, dlatego postanowiłam, że wpis ubraniowy przygotuję już po powrocie z Częstochowy (bo tam w tym roku "baluję").


Za to nie zostawię Was bez życzeń - bo jakoś tak polubiłam te blogerskie rytuały.


Jak to tak - życzeń nie złożyć?


Wielkich podsumowań roku robić nie będę - to związane z blogiem popełniłam w listopadzie, przy okazji drugich Lilly Marlenne by Mar urodzin.
Tych pozablogowych w sumie robić nie chcę, bo dawno już postanowiłam sobie, że nie będę obnosić się w sieci z niczym, co uważam za dość prywatne i osobiste.

Niektórymi z nich mogę się jednak z Wami podzielić.

Ogólnie uważam ten rok za bardzo dobry - znalazłam fajną pracę, której w kolejnym roku (mam nadzieję!) nie porzucę, a że przy okazji od stycznia zaczynam też drugą, to już inna kwestia ;)
Wreszcie trafiłam na normalnego, fajnego Szefa, więc praca nie oznacza już dla mnie stresu i codziennego domyślania się, jakie tym razem pozbawione sensu humory będzie mieć mój przełożony :>

W innych aspektach mojego życia również jestem z tego mijającego roku zadowolona - doceniam fakt, że na dzień dzisiejszy jest ono ustabilizowane, a w kłopotliwych chwilach (których ten rok mi właściwie nie przysporzył - ot, takie zwykłe, codzienne sprawy i parę przykrości) miałam i mam przy sobie ludzi, na których wsparcie mogłam i mogę liczyć.

Cieszę się, że to już kolejny Nowy Rok witany w towarzystwie Leszka - wiele razy podkreślałam, iż mam szczęście, że trafił mi się taki fajny facet, ale powtórzę to znowu (i nie, nie tylko dlatego fajny, że fajne zdjęcia mi robi ;P).
Tak, nie wiem, czy powinnam za to dziękować Bogu (nie jestem zbytnio wierząca), sobie, czy po prostu losowi, ale komuś tam dziękuję, że takiego Lecha postawił kiedyś tam na mojej drodze.

W mijającym roku poznałam też wiele fantastycznych osób spośród Was, moich Czytelniczek i Czytelników - Paula, Sylwia, Ewa: to o Was piszę ;P

Wielu rzeczy nie zrobiłam - na przykład nie zarobiłam milionów monet, nie wypiękniałam i nie zmądrzałam (mądrość nie idzie w parze z ilością studiów, które udało się ukończyć, gdyby ktoś chciał mi wytknąć, że przecież w tym roku skończyłam kolejne już studia ;P), jednak wcale tego nie żałuję.

Było kilka przykrych chwil, owszem.

Ale... zawsze mogło być gorzej!

I tego życzę i Wam, Moi Mili i Moje Miłe, w tym kolejnym, Nowym Roku - żebyście przeżyli go tak, abyście nie powiedzieli o nim, że był złym rokiem.

Cieszcie się z drobnostek, doceniajcie wszystkie te oczywiste z pozoru sprawy, których codziennie doświadczacie.

Bądźcie szczęśliwi. I szczęśliwe.

Ot, takie to życzenia ode mnie - Waszej Mar!

P.S. No i oczywiście - bawcie się dziś najlepiej, jak potraficie!

P.S. (2) Nie, w czasie robienia tego zdjęcia nie bolała mnie głowa - po prostu wiało tak, że czapę mi porwać chciało ;P Musiałam ją mocno trzymać ;P

Ogólnie rzecz biorąc, to nieco przymroziło tu, w Łodzi.
Dobrze, że chociaż śniegu nie ma ;P
Bo po Świętach, to już żadna ze śniegu radocha ;P

59 komentarzy:

  1. Aaaaa pierwsza ! :P
    Jak miło jest czytać takie poztywy, a nie same gorzkie żale wylewane przez blogerki, jak to im źle, jak to im się nie układa i życie nie oszczędza ich grrrrr a tu proszę, doecenia się, że szklanka w połowie jest napełniona, a nie w połowie pusta- to się ceni :)

    Mar, życzę Ci, aby kolejny rok był bogaty w szczęście i radość oraz by wszystko potoczyło się po Twojej myśli :)

    Najważniejsze, że obok ma się osoby, które wspierają w ciężkich chwilach- bez nich ani rusz... :)

    piękne zdjęcie !

    Udanej zabawy sylwestrowej :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, to chyba za mało słów na temat tego, jak bardzo zadowolona jestem napisałam, bo ja tego roku nie odbieram jako szklanki napełnionej tylko do połowy - przynajmniej w 3/4 pełną on mi się szklanką wydaje ;P

      Ja ogólnie jestem zadowolona ze swojego życia, chociaż często zdarza mi się marudzić na różne rzeczy ;P Ale to takie marudzenie dla zasady jedynie ;P

      Dziękuję, Dario!
      Buziaki i wzajemnie!

      Usuń
    2. Ktoś czasem musi pomarudzić, bez tego życie naszych facetów byloby zdecydowanie nudne :P heheheehe

      Usuń
  2. Kochana Mar życzę dużo szczęści, pięknych chwil, zdrowia no i pasji oraz świetnych pomysłów blogowych w Nowego Roku! :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Lidko! I oczywiście - wzajemnie! Pozdrawiam także!

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mar, wszelkiej pomyślności Ci życzę w życiu blogowym, zawodowym i przede wszystkim osobistym:) A najbardziej Ci życzę tego żebyś się nie zmieniała i nie traciła swojego optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego kochana <3. Jesteś wspaniałą blogerką i życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Całuję *.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, aż się zarumieniłam ;)

      Dzięki i buziaki!

      Usuń
  6. Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!

    SiostryAndrzejewskie


    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w życiu prywatnym, zawodowym i blogowym! Udanego Sylwestra i wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Cie osobiście nie poznałam, ale czuje ze jestes fajna dziewczyna.
    Wesołej zabawy sylwestrowej i wszystkiego co najlepsze na cały 2016 rok. Busiaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, może w tym Nowym Roku uda nam się spotkać ;)

      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  9. pięknie to wszystko ubrałaś w słowa! życzę Ci powodzenia w pracy, a co za tym idzie wiele sukcesów, zdrowia (przede wszystkim) i szczęścia w miłości! wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że w 2016 uda mi się kiedyś z Tobą spotkać, bo wydajesz się być taką sympatyczną osobą :)
    Ja też dziękuję (chociaż nie wiem komu) za mojego Marcina. Super, że tak nam się z nimi trafiło :)
    Udanej zabawy Kochana i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Leszki są fajne, ja ze swoim jestem 35 lat. Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampańskiej zabawy sylwestrowej oraz szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak Ty fajnie i lekko piszesz, też bym tak chciała, ja niestety wolę mówić i tworzyć, przy pisaniu strasznie się spinam niestety:). Chyba masz jakąś "tajną energię", która przechodzi przez internet, bo pomimo, że nie znam osobiście to bardzo chciałabym Cię spotkać na żywo. Ściskam, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Oby na świecie było więcej tak optymistycznych osób jak Ty. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Mar, wszystkiego najlepszego, wszelkiej pomyślności i spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę, że wpadłam kiedyś na Twego bloga ... albo Ty do mojego :) W każdym razie życzę iść i dalej w tym kierunku, pisać tak ciekawy kontent i radować pięknymi zdjęciami :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/12/szczesliwego-nowego-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mar kochana życzę Ci szczęścia i spełnienia marzeń w Nowym Roku, wszystkiego o czym marzysz!
    Tak bardzo cieszę się, że dostrzegasz pozytywy, że nawet w trudnych chwilach widzisz ziarenko dobrej wróżby na przyszłość. I nie oszukasz mnie, żeś marud ;) Ty tak marudzisz z przyzwyczajenia, a w głębi duszy jesteś bardzo uroczą i życzliwą osobą, dlatego przyciągasz tak wiele wspaniałych osób i dobrych zdarzeń! Jeszcze raz: do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja naprawdę jestem największym kwękaczem mojego województwa ;P
      Asiu - wielkie dzięki i wzajemnie!

      Usuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń, aby był jeszcze lepszy, niż ten poprzedni. Aby wszystkie smutki odeszły i życie było pełne pięknych, niezapomnianych chwil :) Dalej tak cudownej blogerskiej passy, bo to, co tworzysz, przyciąga tyle niesamowitych osób :) Abyś mogła dalej pisać dla nas swoje przemyślenia, bo nikt nie ma tak lekkiego pióra jak Mar ;)
    Wszystkiego co najlepsze, szczęśliwego Nowego Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julko, dziękuję za tyle miłych słów - cieszę się, że tak mnie odbieracie :) ten rok zapowiada się bardziej od poprzedniego intensywnie, ale mam nadzieję, że znajdę czas na pisanie dla Was :)

      Usuń
  18. Nowi ludzie do spotkania, nowe przygody do przeżycia, nowe wspomnienia do stworzenia! Spraw by rok 2016 był niezapomniany!
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najwspanialszego w nowym roku! Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego kochana. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie także, Wero! Buziaki i dziękuję!

      Usuń
  21. Życzę Ci dużo szczęścia i spełnienia marzeń! Zapraszam do mego bloga po rewolucji.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wrócę do domu, to na pewno zajrzę :)
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  22. ech, życie...raz niesie łzy szczęscia innym razem rozpaczy
    bez trudnych momentów i chwil trudno byłoby nam dosceniać spokój i ciszę dnia codziennego ,tę znajomą rutynę , szczęscie dnia codziennego !
    Mar i życia właśnie ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tutaj zaglądać, piszesz w bardzo oryginalny sposób :)
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana, spełnienia marzeń
    U mnie też przymroziło bardzo :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Niech się spełnia wszystko co sobie zamarzysz :)
    Wspaniałego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mar, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Mar!!!:)
    tak późno przychodzę, bo ostatnio zrobiłam sobie odwyk od netu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. i jeszcze jak najwiecej powodzenia w pracy i z Leszkiem :) :* !
    aby ten rok był dla Ciebie jeszcze lepszy niz 2k15
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mar! Wpadam tylko na moment, więc komentarz nie wyszukany, ale życzę Ci wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjecie!
    Wszystkiego naj naj w nowym roku
    moim postanowieniem jest reaktywacja bloga

    OdpowiedzUsuń
  30. Elegancko to wszystko opisałaś, fajnie, że generalnie jesteś z życia zadowolona, tym bardziej, że Polacy to podobno zrzędzący naród.
    Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  31. samych Cudowności w 2016 <3

    OdpowiedzUsuń
  32. To zdjęcie jest urocze! :)
    Najlepszego w 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana Wszystkiego najlepszego w nowym roku i duzo sukcesow 😉😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że nie wrzuciłaś więcej zdjęć z imprezy przebieranej :) Strój hipiski był świetny! Wszystkiego dobrego i Tobie w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mam wszystkich! Spokojnie, kilka dobrych kadrów jest jeszcze w aparacie koleżanki :D jak zgra, to na pewno się nimi podzielę ;)

      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  35. Super look i ten szaliczek lisek! jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.