niedziela, 3 kwietnia 2016

Styl boho w miejskim wydaniu

Najczęściej pokazuję Wam wszystkie moje zestawy jakoś tam w ramy stylu boho się wpisujące w scenerii parkowej - bo o wiele bardziej od miejskich typowo plenerów właśnie te parkowe wydają mi się do takiego stylu pasować.


Ale (z racji tego, że co za dużo, to nie do końca zdrowo) wprowadzić od czasu do czasu jakąś modyfikację nie zaszkodzi.


Zatem - dziś będzie boho w mieście :)


styl boho stylizacja boho torebka z frędzlami C&A kapelusz fedora stylizacja okulary lenonki blog o modzie blogerka modowa boho w miejskim stylu 2016

To miejsce, w którym zrobiliśmy większość dzisiaj prezentowanych Wam zdjęć jeszcze kilka lat temu było pętlą tramwajową.

A dawno, dawno temu dworcem tramwajowym i zajezdnią.

W Łodzi na taką pętlę mówi się "krańcowka".

Było więc krańcówką - taką wyłączoną z użytkowania.

styl boho stylizacja boho torebka z frędzlami C&A kapelusz fedora stylizacja okulary lenonki blog o modzie blogerka modowa boho w miejskim stylu 2016 Łódź zajezdnia tramwajowa ulica Północna

Owszem, na czas różnych remontów (których w ostatnich latach było w Łodzi sporo) kierowano tam pojedyncze linie tramwajowe, ale trwało to zawsze jakiś jedynie czas.

Przez większą część roku obiekt stał nieużywany i dewastowany przez wandali.
Aż w końcu ktoś mądry poszedł po rozum do głowy i starą krańcówkę wyremontowano - a potem zamieniono na siedzibę Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów RP.

Nadal jednak widoczne są ślady dawnego przeznaczenia tego miejsca - tuż obok tych wielkich filarów przebiegają tory tramwajowe.

Nie usunięto ich.

Jednym to pasuje, innym nie - mnie się podoba.

Lubię, kiedy miejsca związane w pewien sposób z historią miasta i przez wszystkich jego mieszkańców z jakąś funkcją przez nie pełnioną kojarzone nawet po takich zmianach nawiązują do swoich korzeni :)

styl boho stylizacja boho torebka z frędzlami C&A kapelusz fedora stylizacja okulary lenonki blog o modzie blogerka modowa boho w miejskim stylu 2016 łódzka blogerka modowa Łódź zajezdnia tramwajowa ulica Północna

Jeśli będziecie kiedyś w Łodzi, to polecam Wam obejrzenie tego miejsca - świetnie nadaje się do zdjęć modowych!

Mieści się przy ulicy Północnej 12, prawie że naprzeciw Manufaktury - wystarczy przejść przez znajdujący się tuż obok niej park :)

O, a tu macie zdjęcia krańcówki "przed" i "po" - prawda, że dużo się zmieniło?

styl boho stylizacja boho torebka z frędzlami C&A kapelusz fedora stylizacja okulary lenonki blog o modzie blogerka modowa boho w miejskim stylu 2016 łódzka blogerka modowa Łódź zajezdnia tramwajowa ulica Północna

Ale dobrze, dość o plenerze - czas na kilka słów o "stylizacji" (tak, nadal nie lubię tego słowa i nadal uważam je za pretensjonalne :>).

W dzisiejszym poście debiutuje kilka niepokazywanych dotąd na blogu nowości - niektóre czekały na obfotografowanie od zeszłego roku.

styl boho stylizacja boho z kamizelką kapelusz fedora blog o modzie blogerka modowa boho w miejskim stylu 2016 łódzka blogerka modowa Łódź

Przede wszystkim - koszula. Albo i bluzka. Chyba bardziej bluzka.
Łup ze styczniowych wyprzedaży, kupiony razem z wełnianym swetropłaszczem z poprzedniego posta.

Z golfem, z materiału imitującego szyfon.
I w kwiaty.
Na pierwszy rzut oka mało atrakcyjna - trochę "babcina".

Tak, mnie też się taką wydawała.

Ale od pierwszych chwil, gdy ją zobaczyłam, wiedziałam, że będzie świetnie wyglądać zestawiona z kamizelką i kapeluszem!

W takim towarzystwie zdecydowanie traci swój babciny charakter ;)


Zamierzałam nosić ją z moją kamizelką z Top Shopu, upolowaną swego czasu w lumpeksie i wielokrotnie pokazywaną na blogu - o, na przykład tu.

Ale okazało się, że moja ulubiona sieciówka - H&M - ma w swojej wiosennej kolekcji inny model kamizelki.

Taki najbardziej klasyczny - krótki i dopasowany.

No cóż - skoro mam już kamizelkę midi i kamizelkę maksi, to dlaczego nie sprawić sobie także jej wersji mini, pomyślałam...

styl boho stylizacja boho kapelusz fedora stylizacja okulary lenonki blog o modzie blogerka modowa boho w miejskim stylu 2016 łódzka blogerka modowa Łódź Stary Rynek
Wzięłam ją bez zastanowienia, choć jej cena nie należała do najbardziej kuszących (80 złotych za krótką kamizelkę? to tę długą kupiłam za takie grosze przecież...).

Przyczyna była prosta - nigdzie poza H&M'em nie udało mi się spotkać takiej kamizelki.

Długich (a tegoroczną wiosną także tych bardzo długich, płaszczowych) jest w sklepach zatrzęsienie.

Krótkich, nieco męskich nigdzie się nie uświadczy.

Nie chciałam zostać na lodzie - tak, jak zostałam z ogrodniczkami.

styl boho stylizacja boho z kapeluszem i lenonkami torebka z frędzlami C&A botki Buffalo London blogerka modowa blog o modzie

Wspominałam Wam ostatnio na facebooku, że zamarzyły mi się ogrodniczki - nie tylko mnie, ogrodniczki to jeden z hitów sezonu wiosna-lato 2016.

Tyle, że ja wymarzyłam sobie ogrodniczki nie z denimu, a z czegoś bardziej eleganckiego.
Jasnych, dżinsowych ogrodniczek można kupić nawet kilka par - takich bardziej eleganckich nigdzie nie ma.

Teraz, bo jeszcze niedawno były - w sklepie internetowym H&M'u właśnie.
Bardzo ładne, wykonane z identycznego materiału jak tregginsy, które mam na sobie na tych zdjęciach.

Kosztowały 149 złotych.

Marudziłam - że nie, takie drogie, nie wiadomo, czy mają wysoki stan (na zdjęciach nie było tego do końca widać - a ja chcę wyłącznie ogrodniczki z wysokim stanem)... poczekam, może stanieją!

Staniały.

W czasie, gdy nie było mnie w domu i nie miałam dostępu do Internetu.
Jak się do niego dorwałam, to już ostały się same rozmiary 40 i 44.

Oczywiście - w żadnym z łódzkich sklepów stacjonarnych model nie był i nie jest dostępny.

styl boho stylizacja boho z kapeluszem torebka z frędzlami C&A botki Buffalo London blogerka modowa blog o modzie

Także nie - nie chciałam załatwić się w podobny sposób także z kamizelką!

styl boho stylizacja boho z kapeluszem torebka z frędzlami C&A łódzka blogerka modowa blog o modzie Łódź Park Śledzia
Taką kamizelkę będę nosić nie tylko do zestawów w stylu boho, ale także do tych utrzymanych w męskim, androgynicznym nieco stylu.

Jak wiecie - taki styl ubierania także od niedawna darzę sporą sympatią :)

O, na przykład do muchy ta kamizelka pasuje mi idealnie!

I do każdej klasycznej, prostej i gładkiej koszuli!

torebka z frędzlami C&A 2016 styl boho stylizacja boho frędzle blog modowy blogerka modowa
To nie koniec nowości - dziś na blogu po raz pierwszy gości też moja nowa listonoszka z frędzlami.

Nie wiem, czy to właściwie jest typowa listonoszka - jeśli jednak miałabym tę torebkę jakkolwiek nazywać, to chyba ku tej opcji skłaniałabym się najbardziej.

Jestem typową babą i jeśli z początkiem każdego nowego sezonu nie sprawię sobie jakiejś torebki, to dostaję wysypki, duszności i ataków paniki - tegoroczną wiosną padło na ten egzemplarz :)

Torebka - choć mała - jest dość pojemna.
Zmieści portmonetkę, telefon, dokumenty, niezbędne kosmetyki i e-papierosa.

No i te frędzle!

Bardzo długo szukałam nowej torebki z frędzlami, która byłaby nieduża, wykonana z materiału innego, niż zamsz i miałaby te frędzle umocowane dość porządnie (a nie tak, że jak jeden przytrzasnę czymś lub pociągnę za niego, to pozostałe odpadną).

Cudo pochodzi z najnowszej kolekcji C&A.

etniczny naszyjnik z drewna 2016 styl boho stylizacja boho z naszyjnikiem blog modowy blogerka modowa
Nowy jest też ten duży naszyjnik - choć jego nowość to sprawa dyskusyjna.

Kupiłam go bowiem w ubiegłoroczne wakacje.

Choć nosiłam go bardzo często, to jakoś nigdy nie było odpowiedniej okazji, żeby uwiecznić go na zdjęciach :)

Wyszperałam go w moim ulubionym zgierskim butiku - Nashe.

styl boho stylizacja boho botki Buffalo London Buffalo boots sztyblety ze skóry skórzane buty wiosna 2016 blog modowy blogerka modowa
No i buty! Butów nie kupowałam - podebrałam je mamie ;)

Wyobraźcie sobie - leżały w szafie, schowane tam w pudełku i dwóch torbach i kurzyły się, biedactwa.

Natrafiłam na nie przed Świętami, kiedy to pojechałam do swojego rodzinnego domu i postanowiłam pomóc mamie posprzątać w nim trochę.

Na moje pytanie ("Co to, u licha, za buty?!") mama odpowiedziała, że a tam, takie sztyblety.

Kupiła je jesienią, bo skórzane były i w promocji na Zalando (moja mama jest uzależniona od kupowania na Zalando, naprawdę!), ale nie nosi, bo przestały jej się podobać.

Ani razu ich nie założyła.

Nie mogłam w to uwierzyć!

Jak można kupić takie ładne, uniwersalne buty i wcale ich nie nosić?
A co gorsza - jak można nie zaproponować w takim razie noszenia ich własnej córce?

Nic to - sama nimi rozporządziłam ;)

Są bardzo wygodne i zgrabne - warto było więc wziąć się za te przedświąteczne porządki ;P

torebka z frędzlami C&A 2016 styl boho stylizacja boho frędzle blog modowy blogerka modowa kapelusz fedora i kamizelka
Kapelusz - H&M
Lenonki - SinSay
Naszyjnik - Butik Nashe (Zgierz, ul. Parzęczewska 21)
Kamizelka - H&M
Szyfonowa koszula z golfem - H&M
Listonoszka z frędzlami - C&A
Rękawiczki - no name
Tregginsy - H&M
Sztyblety/botki - Buffalo (Zalando)

torebka z frędzlami C&A 2016 styl boho stylizacja boho frędzle blog modowy blogerka modowa kapelusz fedora i kamizelka
Jak widać - nie byłabym sobą, gdybym nie zmusiła Lecha do tego, żebyśmy chociaż kilka bardziej parkowych zdjęć zrobili ;P

torebka z frędzlami C&A 2016 styl boho stylizacja boho frędzle blog modowy blogerka modowa kapelusz fedora i kamizelka

Uciekam, życząc Wam miłej i w spokoju spędzonej niedzieli!

Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam Was - Wasza Mar!

P.S. W piątkowy wieczór otrzymałam wiadomość e-mail potwierdzającą uzyskanie przeze mnie akredytacji na kolejną, czternastą już edycję FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Z kim z Was się zatem na niej widzę :)?

155 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w tej stylizacji ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)!
      Ja uważam ją za jedną z lepszych spośród tu pokazywanych :)!

      Usuń
  2. Takiemu boho w mieście mówię zdecydowanie TAK! :-) Świetne połączenie tej bluzeczki z kamizelką, fajnie, że z krótką, bo jakaś dłuższa wszystko by zaburzyła :-) No i ta torebka z frędzlami - zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dłuższa kamizelka potrafi zaburzyć proporcja - w tym zestawie, który podlinkowałam w poście dla pokazania tamtej mojej "starej" kamizelki widać dobrze, że ona potrafi być problematyczna.

      Zwłaszcza zapięta ;)

      Chociaż... przy tamtej kamizelce w tamtym właśnie zestawie trzeba wziąć jeszcze poprawkę na to, że ona nie jest w moim rozmiarze.
      To bodajże 38, więc jest sama z siebie nieco przyduża ;)

      Myślę, że dopasowana też by lepiej wyglądała :)

      Torebka ciągle jest w sklepach!
      Nie widziałam jej co prawda na stronie (choć może już się pojawiła, sklepy czasem wrzucają rzeczy na strony jakiś czas po tym, jak one się pojawią w ofercie stacjonarnej), ale w salonach jest dostępna :)

      Usuń
  3. jest, jest, jest !!! może nie pierwsza ale jestem w czołówce ( mam na myśli komentarze :D ) :)
    zacznę od miejsca - super, świetne zdjęcia, no rewelacja! i niektóre są taaakie romantyczne ;) stylizacja bardzo mi się podoba, bluzka ma fajny zwór i fason ale nie jest on łatwy do ogarnięcia, Tobie udało się fantastycznie to wszystko połączyć, całość wygląda rewelacyjnie, no i jak dobrze, że masz taki sam nr buta jak mama, uratowałaś sztyblety!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie rozmiar większy, ale te buty jakieś takie niewymiarowe widocznie ;P

      Dzięki, Madziu!

      Usuń
    2. P.S. Myślę, że Ty ogólnie jesteś w czołówce, jeśli o blogosferę chodzi ;)

      Usuń
  4. Mnie sie ta propozycja z boho nie kojarzy . No frędzle ok , ale tak trochę na sile . Raczej kojarzy mi sie z twoim oryginalnym wyczuciem mody , niz z boho . Bluzka oryginalna :) ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zobaczyłam to zdjęcie na Insta, to kopara mi opadła - dosłownie!
    ałtfit obłędny, choć nie noszę kamizelek to chyba sama też bym się z chęcią tak ubrała. Cud miód! <3
    Sama też kiedyś podbierałam mamie ubrania (bo buty były za duże), ale potem ja schudłam, mama przytyła... i się skończyło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie wymiana ubrań między mną i mamą zaczęła się dopiero, gdy moja mama schudła ;P
      Teraz jesteśmy podobnej postury i bardzo często się wymieniamy ciuchami - znaczy się mama mi chętnie je podbiera, ale jak ja coś podebrać jej próbuję, to zawsze kwęka ;P

      Znaczy się, że mam się rumienić ;)?

      Usuń
  6. Sama miałam ochotę na tą bluzkę bo mi się straszliwie podoba fason i materiał i wzór, ale gdyby odrobinkę inne kolory, totalnie nie moje.. Na Tobie wygląda genialnie! Cały zestaw jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś, że jest też inna, z pomarańczem, ale z turkusem też i czymś niebieskawym?

      Dzięki, Paula!

      Usuń
    2. nie widziałam, jest nadal?

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja ^^
    Świetna bluzka, fajnie pasuje do kamizelki i cudne okularki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzisz nawet wpasowujesz swoją stylizację w scenerię :p. Oj tylko zazdrościć chęci poszukiwań :p.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na ruski rok mnie taka chęć najdzie ;P
      Zwykle jestem tak leniwa, że człapiemy z Lechem do pobliskiego parku - tego, który zwykle na zdjęciach gości ;P

      Usuń
  9. Z wielką przyjemnością patrzę na tą stylizację,bardzo ale to bardzo mi się w niej podobasz!Pięknie to wszystko połączyłaś,efekt niesamowity! Zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Malwino!

      Ja także jestem z tych zdjęć bardzo zadowolona :)!

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się stylizacje boho. Dotychczas widziałam sporo stylizacji przestawianych na blogach ale nie zaintrygowały mnie tak jak Twoja stylizacja. Wszystko ze sobą idealnie pasuje a bluzka nadaje charakteru całej stylizacji.
    Pozdrawiam ! :)

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest przepiękna, z chęcią przygarnęłabym taka tylko dłuższą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chyba jest dość długa, na niektórych zdjęciach powciągałam ją w portki ;P
      To XS-ka, jakiś większy rozmiar też byłby zapewne dłuższy :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna jest ta stylizacja, aczkolwiek nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam boho, wyglądasz po prostu NIESAMOWICIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zestaw idealnie do Ciebie pasuje! No nikogo innego bym nie widziała w tym. :D A buty świetnie leżą, lekki obcas delikatnie wysmukla i wydłuża nogę. Co do krótkiej kamizelki, to ja w każdym ciuchu spotykam takie krótkie. :D Aczkolwiek Twoja ma w sobie coś niespotykanego, bo jest trochę inaczej skrojona z przodu niż te klasyczne i wydaje mi się, że sensowym było kupić taki model. Pozdrawiaam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym widziała - Bambi :) Na pewno ją kojarzysz ;)

      Tak, w "ciuchach" zapewne jest kamizelek masa, ale od czasu gdy Ci pisałam, że godziny mojej pracy skutecznie uniemożliwiają mi łażenie po lumpeksach nic się nie zmieniło ;P

      Tak, ona jest niezapinana i z przodu trochę dłuższa, niż z tyłu :)
      Więc od typowej, "garniturowej" kamizelki trochę się różni ;)

      Usuń
  15. Po pierwsze - bardzo podoba mi się miejsce na zdjęcia! A po rugie 0 jak zwykle perfekcyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fantastyczne miejsce! Bardzo klimatycznie . I bardzo w Twoim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miejski plener fajnie komponuje się ze stylem tego look'a. Taki kontrast.
    Ubiory w stylu boho jakoś tak nie dokońca do mnie zazwyczaj przemawiają. Wydają mi się jakieś oklepane. Jednak Twoje wydanie jest niezwykle ciekawe.
    Plan odmiany czegoś przypominającego babciny ciuch w stylowy element ubioru to rozwiązanie jakie bardzo lubię. Widzisz potencjał w rzeczach, w których inni nie koniecznie go dostrzegają. Na pewno będę zaglądać gdyż mimo, że nasza estetyka jest tak odmienna, podoba mi się Twoja nieprzeciętność.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    P.S. Faktycznie intensywne barwy pasują brunetkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, na blogu może rzadko to widać (bo niestety nie robimy zdjęć tak często, jak robić bym je chciała - obowiązki i moje wrodzone lenistwo mi to trochę utrudniają), ale tak - lubię niebanalne ciuchy.
      Może czasem ich niebanalność jakoś tam jest tłumiona przez to, że kiedy wybieram jedną ciekawą rzecz, to resztę jakoś mniej w oczy się rzucającą, stonowaną.
      I przyznaję - lubię się powtarzać.
      Więc przy kilku podobnych zestawach człowiek może takich różnic nie wyłapać.

      Cieszę się, że mimo wszystko inni to widzą :)

      Estetyka nas różni, to prawda - aczkolwiek ja bardzo lubię taki styl ubioru, jak ten Twój.
      Po prostu nie do końca dobrze w nim wyglądam.
      Boho jest dla mnie bezpieczniejsze ;P

      Ja także pozdrawiam!

      Usuń
  18. Ciekawa koszula i świetnie ją zestawiłaś, super kamizelka, ja szukam dłuższej ale jeszcze odpowiedniej nie znalazłam. Buty uratowane, tak się zdarza, że coś kupimy i od razu jesteśmy na "nie". Widzę, że lubisz H&M - ja też...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że takich midi, jak ta moja linkowana z zeszłego roku, to też nigdzie nie widziałam - widziałam długie, na te długie bardzo jest chyba obecnie szał ;)
      Ta moja średnia jest z lumpeksu.

      Uwielbiam!
      To chyba moja ulubiona sieciówka :)!

      Też pozdrawiam, Basiu!

      Usuń
  19. Bluzka bardzo mi się podoba, lubię ciemne koszule w jakby jesienne kwiaty i liście! :)
    Wspaniałe miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie się zgrało ;)

      Tak, mnie też ten print kojarzył się z jesienią!
      Właśnie dlatego tak mi się spodobał!

      Usuń
  20. Miałaś rację, że ta koszula i kamizelka to najlepszy duet. Pamiętam, że przeróżne kamizelki nosiłam jako nastolatka, ubierałam się podobnie jak Ty dzisiaj, bez torebek z fredzlami, bo ogólnie deficyt na ciuchy był i nikt nie wiedział, że boho to boho ;) Ale z sentymentem patrzę na te zdjęcia, zakochana jestem w kunszcie (pozdrów Lecha) i scenerii. Myślę, że to jeden z lepszych outfitów tego roku. I chciałabym w szafie mamy znaleźć takie buty :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Boho w mieście jak najbardziej mi pasuje :) Sama się w tego typu zestawach nie widzę, ale naprawdę lubię pooglądać fajnie skomponowane stylizacje w tym klimacie - Twoja zdecydowanie udana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzecia fota jest genialna! Koszula bardzo ładna, a z kamizelką tworzy idealny duet. Całość naprawdę świetna i co najważniejsze Twoja, a to się ceni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no - trzecia to moja ulubiona ^^

      Dzięki, Kinga!

      Usuń
  23. Świetnie wyglądasz :) Uwielbiam Twój styl.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. W klimacie boho baaaardzo Cię lubię ;)

    Koszula wcale babcina nie jest, serio! Naszyjnik fajnie do niej pasuje.

    Aż nie mogę uwierzyć, że Twoja mam schowała tak genialne buty! Sama bym chętnie je przygarnęła! Proste, klasyczne - dla mnie idealne!
    Szkoda, że nie wiedziałam, że szukasz 'mini' kamizelki - w SH w Brzezinach wisiała jakiś czas taka w rozmiarze S lub M (mała była na bank). Kilka razy przerzucałam ją na wieszaku, kiedy oglądałam jakieś rzeczy - kosztowała zapewne niewiele, lecz to totalnie nie mój styl taka kamizelka ;) Po totalnej wymianie towaru, która miała miejsce niedawno już jej nie widzę, ale była...
    Tak samo ogrodniczki - pisałam Ci na FB pod jakimś zdjęciem komentarz, że świetne ogrodniczki kupiłam w sklepie Diverse w PtakOutlet w Rzgowie. Długo szukałam fajnych, czarnych ogrodniczek i kupiłam je w promocji za 49zł! I były małe rozmiary - już od 34, aż do 42 ;) Nie są z czarnego jeansu, a własnie z jakiegoś materiału - trochę mi wstyd, bo moja mama to krawcowa, więc materiały powinnam znać, ale niestety nie ten ;p Takiego jak nieraz szyte są takie elegantsze spodnie, często dostępne w butikach :D

    A miejscówka do zdjęć - bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny powtórzę - ogromnie żałuję, że ja kończę pracę w godzinach, w których każdy SH jest już zamknięty na cztery spusty ;P

      Tak, pamiętam o tym Rzgowie - już gadałam z Leszkiem, w weekend tam się wybierzemy.
      Tym bardziej, że jak mówisz, że one nie z denimu, to nie ma bata - muszę je znaleźć ;P

      Usuń
  25. fantastycznie wyglądasz:) zazdroszczę bluzeczki jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam boho <3 Wyglądasz idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się motyw na Twojej koszuli. W połączenie z kamizelką super, sama chętnie bym widziała taką w swojej szafie :) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki fajny naszyjnik! no i świetne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula jest przepiękna, a golfy uwielbiam, i te wszystkie marszczenia. Dla mnie w ogóle nie jest babcina, być może to Twoja uroda to sprawia, bo tej "babciności" nie mogę się doszukać:)Naszyjnik super dobrany. Miejskie boho, ale w takim eleganckim wydaniu i dla każdego. Jest moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie była pokazana trochę babciowato ;P
      Na takiej biednej, bladej dziewczynie z włosami związanymi w kitkę ;P

      Dzięki!

      Usuń
    2. To na kim oni pokazują te rzeczy :), przynajmniej możemy jako blogerki, pokazać im co i jak nosić, żeby było ładnie. A tak zupełnie serio, to czasem się dziwię - czy oni nie wiedzą jaki kolor do jakiego typu urody pasuje.

      Usuń
  30. no super! klimaty boho bardzo do Ciebie pasują :) torebka i sztyblety od mamy podobają mi się najbardziej, a całość wygląda niebanalnie i stylowo :) dobrego tygodnia, Mar!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzko-koszula jest przepiękna! Nie tylko z kamizelką, już mam w głowie kilka zestawów, do których bym ją założyła. Świetna!
    Butów zazdroszczę, a raczej możliwości podbierania ich mamie. O ile moja nosi podobny rozmiar ubrań, tak moja kajakowata stopa rozmiaru 42 sprawia, że to prędzej od męża buty pożyczę niż od mamy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie zamierzam ją tej wiosny eksploatować - nie tylko z kamizelką, ale na pewno w innych boho wydaniach ;)

      nie, ja w Lecha butach bym się utopiła - on to ma stopę w rozmiarze 46 :D muszę kiedyś zrobić zdjęcie, fajnie to wygląda jak wsadzam nogę w jego buta :D

      Usuń
  32. Odjazd! I to nie tramwajowy! Szczerze mówiąc nawet nie zauważyłam, że takie bluzki były. Są dwie sprawy:albo hm jw źle eksponuje, że nie zwracają uwagi, albo Ty już na dzień dobry widzisz więcej, niż pozornie można z ich ubrań wykrzesać :D.

    No takimi butami to dzielić się trzeba, nie mogą się marnować w kartonie :D! Ja szyblety lubię, oj lubię :))).

    Stylizacja - tez staram się tego słowa unikać, raczej używam 'zestaw', bo stylistyka ze mnie żadna, więc i stylizacja żadnych nie robię.

    Ładnie tam 'po zmianach' :). Na FW się nie wybieram, ale kiedyś do Łódzi jak mówię wybrać się trza.

    Już kolejny fw, ale ten czas zaiwania, dopiero co relacjionowalyscie jesienny.Dobrej zabawy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie ich nie było - znaczy się u mnie na przykład nie, ale Paula widziała je w Częstochowie.
      Ja ją online znalazłam.
      Generalnie, to choć uwielbiam H&M, to drażni mnie u nich niesamowicie to, że część ubrań jest tylko w połowie ich sklepów (i to w niepełnej rozmiarówce), a część wyłącznie online (chociaż na stronie rzadko kiedy pojawia się adnotacja "tylko online").
      Wczoraj w Porcie Łódź znalazłam genialną koszulę, ale że mam kilka takich koszul od nich, to wiedziałam, że zamiast rozmiaru 34 lepiej leży na mnie 32.
      W sklepie nie było 32, najmniejszy 34.
      No to sobie myślę - a, zamówię z domu, w sieci będzie.
      Myślałam tak, bo dwa inne warianty wzorów widziałam na stronie.
      Wracam do domu, a tu co się okazuje?
      Tego wzoru nie ma :]

      Inne są.....

      No weź się kiedyś wybierz!
      Będzie z kim gadać ;P

      Dzięki!

      Usuń
  33. Cudne zdjęcia. Dobrze pamiętam tą zajezdnię jeszcze z czasów moich studiów, codziennie tam wysiadałam. Teraz jest pięknie wyremontowana i jak dla mnie stanowi wartość dodaną dla Łodzi.
    Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, moim zdaniem teraz to Francja elegancja :D

      dzięki!

      Usuń
  34. Wspaniała stylizacja, piękna torebka i koszula. No i miejsca - idealny plener. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boho w mieście prezentuje się genialnie :) Jak zwykle zachwycasz :)
    Chciałabym mieć identyczny rozmiar stopy co mama :D Też podobają mi się jej niektóre buty, których aktualnie nie używa :D

    OdpowiedzUsuń
  36. o jakże mi się podoba takie wydanie boho! świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  37. To miejsce będę musiała odwiedzić, gdy w Łodzi będę, zwłaszcza, że niedaleko od Manufaktury.
    Niby babcina koszula rewelacyjna. Świetnie to wykombinowałaś z tą kamizelką. Miejskie boho jak najbardziej. Tak to i ja lubię pomimo, że inny styl preferuję. Wszystko dopracowane i w granicach dobrego smaku:))
    A pomoc przy wiosennych porządkach opłaciła się, nie ma co. To Ci się udało. Te buty są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Tobie to będzie nawet bliżej - wysiadasz z 46 na przystanku Ogrodowa, jak stoisz twarzą do ulicy a plecami do wiaty to patrzysz przed siebie i przechodzisz przez pasy. Zajezdnię będzie widać z daleka :)!

      To nagroda od Jezusa za porządki dla niego, ja to sobie tak tłumaczę ^^

      Dzięki, Ewciu! Wzajemnie!

      Usuń
  38. A ja myślę, że mama to wszystko ukartowała i tak miało być by buty trafiły w ostateczności właśnie do Ciebie. Jak zawsze zdjęcia na najwyższym poziomie, mega szacun dla Lecha :) Stylizacja interesująca, w zeszłym roku dorwałam kamizelkę w Takko Fashion (u mnie w Galerii Pestka - Poznań) średniej długości, może tam jeszcze zobacz jeśli będziesz potrzebowała kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lechu dziękuje ^^

      Takko Fashion... coś mi to mówi, może u nas też to jest ;P?

      Usuń
    2. Takko nie ma niestety sklepu online tylko zwykłą stronkę i jest ciężko dostępne w galeriach, ale może akurat gdzieś u Ciebie jest :)

      Usuń
    3. jest u nas w Pasażu Łódzkim :D
      jak będę miała chwilę czasu, to się przejadę :D

      Usuń
  39. Mar, wiesz, że boho to moje klimaty, bluzka jest bardzo boho, kamizela też i torebka, cała stylówka jest świetna, dałabym więcej wisiorów tak po bandzie jak w boho. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzecz w tym, że mało mam takich wisiorów ;P
      ja ogólnie mam niewiele biżuterii - muszę jakoś temu zaradzić :D

      Usuń
  40. Fantastycznie okiełznana bluzka. Całej stylizacji nadaje charakteru sama zmieniając swój. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie dobrany zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi też zawsze jakoś opornie przychodzi napisanie słowa " stylizacja:" zwłaszcza jak mam pisać o niej swoim wydaniu. Włącza mi się jakiś "stop" i staram się zstąpić to słowo innym.

    Przepiękne zdjęcia jak z profesjonalnego, modowego czasopisma :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, no to teraz Lechu już na pewno dumny z siebie będzie ^^

      dzięki!

      Usuń
  43. Miejsca na zdjęcia idealne. Nawet boho ;) Zresztą to Twoje dzisiejsze boho, trochą takie z elegancką nutą.
    Jak zawsze - perfect.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie, wyglądasz zjawiskowo<3
    Kolorystyka mega i ta torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  45. koszula z golfem mistrz i buty bardzo fajne, pasują do wielu rzeczy i to mi sie podoba. Elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. przepięknie wyglądasz :) dziękuje za komentarz kochana :* pozdrawiam, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajna stylizacja i jaki śliczny kapelusz :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. o łał! super bluzka, i ta torebka z frędzelkami, całość w świetnym klimacie.
    No buty rewelacja! Ja też nie rozumię Twojej mamy jak mogła ich nie nosić :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. podoba mi się kapelusz! jak zawsze :) uwielbiam kapelusze :)
    ale dziś zainteresowała mnie też miejscówka ! świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - mnie też te foty się bardzo podobają :)!

      Usuń
  50. Świetny plener, z chęcią sama bym tam popstrykała :)
    a ze "stylizacji" :) porywam torebkę, potem koszulę i kapelusz ;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega look! Fantastyczna torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. No nareszcie dotarłam, zalatana jestem ostatnimi czasy :/
    widząc pierwsze zdjęcia na myśl przyszedl mi film- dziewczyna gangstera- taka laska z charakterem :) hehe

    koszula trochę nie do końca moje klimaty, bo ja raczej w trochę innym stylu się lubuję, aczkolwiek naszyjnik i torebka szarpnęły mnie za serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Sceneria jest kapitalna, taka trochę tajemnicza. Pięknie sie w niej odnalazłaś !!! Zestawik na najwyższą notę! Bardzo lubię Twój styl bo dokładnie pasuje do Twojej urody. Jest wspaniale! Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie mogę przeżyć tej torebki - jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tym zestawem podbiłaś moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam takie historie o starych budynkach!

    OdpowiedzUsuń
  57. No zdjęcia wprost rewelacyjne! A Ty w tym boho wydaniu wyglądasz na nich naprawdę świetnie. A ja znowu nie będę na FW :( Znów przegapiłam zapisy, ja to jednak gapa jestem!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jesteś pewna, że już nie można składać wniosków?

      Usuń
  58. Jak ja uwielbiam takie bluzki! Zwłaszcza z półgolfami, szerokimi rękawami i w kwiaty albo najlepiej - paisley :) Boho, etno, hippie - do każdego takiego stylu pasują. Podobnych kamizelek widziałam mnóstwo w lumpeksach (a ja jak na złość szukam innej), za to ogrodniczek nie ma nigdzie, chociaż jeszcze pół roku temu było ich całkiem sporo. Za późno się obudziłam :(
    Torebunia bardzo stylowa, też zainwestowałam na wiosnę w podobny model, tyle, że bez frędzli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie - też pamiętam, że jeszcze niedawno można było w ogrodniczkach przebierać i wybierać ;) :(

      takich bez frędzli, to mam już w tym modelu sporo - stąd też one :D

      Usuń
  59. Genialne wyglądasz! Masz super wyczucie stylu! <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Krańcówka, śmieszne słowo ale ma sens. Stylizacja jak zwykle mega, torebeczka skradła mi serce. ^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Strasznie mi się podobają te rękawiczki, bez nich stylizacja wyglądałaby nieco inaczej :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  62. wow, mega wyglądasz !! <3 Kocham takie zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Bluzka mnie urzekła, ma świetny krój i wzór również :) Połączyłaś ze sobą tyle ciekawych, dość wyrazistych elementów ubioru jak frędzle, kapelusz, wzór na koszuli, kamizelka, duży naszyjnik, a mimo to wszystko ze sobą genialnie współgra :) Podoba mi się to!

    OdpowiedzUsuń
  64. widziałam dużżżo wcześniej na fb i z początku wydawało mi się , że ta bluzka jest dla Ciebie za poważna dlatego nie pisałam komentarza. Teraz zmieniłam zdanie, idealnie pasuje do Twojego stylu. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no mówiłam, że jest babcina ;P;P;P

      Usuń
  65. Świetne to Twoje boho w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podoba mi sie motyw rekawiczek w polaczeniu z ta ciekawa koszula. Podoba mi sie jej wzor i fakt ze ma golf. Razem nadaja calosci fajnego tajemniczego klimatu, choc bardziej on kojarzy mi sie z jesienna pora aniżeli wczesno-wiosenna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mnie też ten zestaw wydawał się bardziej jesienny, niż wiosenny ;)
      Ale w sumie, to u nas ciągle aura bardziej jesień, niż wiosnę przypomina ;P

      Pozdrawiam także!

      Usuń
  67. mam sukienke z H&Mu w ten sam wzor, nawet nie weidzialam ze bluzka tez jest. Mar no co ja moge powiedziec. parze w monitor isie usmiecham :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co - przypatrzyłam się tej Twojej kiecce i wydaje mi się, że ona się jednak trochę różni od tej mojej bluzki ;P Chyba więcej zieleni tam jest i te liście też jakieś takie inne ;P

      Usuń
  68. Podobają mi się twoje pierwsze zdjęcia, zawsze zwracam uwagę na tło i pięknie kontrastowało otoczenie z twoją nieco mroczną stylizacją, ciemnymi włosami, naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pierwsze są najlepsze, też tak uważam ^^

      Cieszę się, że się podoba :) pozdrawiam!

      Usuń
  69. Bluzeczka jest przepiękna, uwielbiam takie zwiewne i lekkie przezroczystości, a do tego motyw kwiatowy. Wszędzie teraz za to widuję długie kamizelki, dlatego krótka jest naprawdę miłą odmianą, dzięki! :D Myślę, że klasyczna czerń tak jak to zestawiłaś, najlepiej się tutaj sprawdza :)
    A sztyblety to rzeczywiście istne cudeńka, dobrze, że zakosiłaś je Mamie, hehe :D
    No i miejscówka rzeczywiście zacna, muszę znaleźć chyba dla niej jakąś krakowską alternatywę... ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach nie do końca to widać, ale tak - ona rzeczywiście jest nieco przezroczysta ;)

      a Sukiennice?
      Pierwsze, co mi przyszło do głowy w Krakowie - bo tamtejsze Arkady prawie takie, jak te filary :D
      A już na pewno jak te Arkady na Starym Rynku :D

      Julko, widziałam post o psiaku - współczuję i trzymam kciuki za to, żeby ból szybko minął!

      Usuń
  70. Lubię tę stylizację! Najbardziej podoba mi się kamizelka, te klasyczne męskie, krótkie podobają mi się najbardziej ze wszystkich kamizelkowych modelki (no, może jeszcze futrzaki;)).
    Bluzka z golfem też jest świetna :) I buty! Nie rozumiem, jak mogły przestać się podobać Twojej mamie? Świetne są. Rozumiem za to doskonale jej uzależnienie od Zalando - też tam bardzo często kupuję, jak nie dla siebie, to robię zakupy dla mamy albo dla mojego Szymona:)

    Buziak na nowy tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam po prostu kupiła kilka innych par od czasu, gdy tamte sobie sprawiła - a to co nowe zawsze nam się bardziej podoba ;P Sądzę, że tak to działało :D

      Zalando jest fajne, też je lubię ^^

      Odbuziakowuję!

      Usuń
  71. No Mar, wygladasz oblednie. Bluza ma fantastyczne kolorki. Takie lubie najbardziej :)!!! Naszyjnik pieknie komponuje sie z tym wzorem.
    Po torebke skocze w najblizszym czasie do C&A jest swietna!!! Moze sie jeszcze jakas ostala dla mnie :).
    Buciki i kamizela tez fajne :).
    Zestaw na 5+ :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Napatrzeć się nie mogę! :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Do twarzy Ci w tej stylizacji. Ciekawa koszula i piekne zdjecia.
    Pozrdawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. czemu ja się boję frędzli, nie wiem :< ale zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bój się ich - przecież nie gryzą :D

      Usuń
  75. W każdej stylizacji widać, że to cała Ty! Świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Stylizacja jest swietna, rękawiczki dodały takieego "pazura" do nniej :D
    a z bucikami świetnie trafiłaś :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. wszystko w twoim wydaniu podoba mi się bardzo, bardzo, bardzo!
    torebka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Koszula jest boska! <3 Całość wygląda świetnie. Spodnie bardzo fajnie na Tobie leżą :-) No i kapelusz <3 www.mrsperfectblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładne zdjęcia ♥
    PS. Zapraszam na mojego bloga :http://written-by-liife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ach no to widzimy się na FW :D Koniecznie będę musiała wybrać się w to miejsce przy okazji wizyty w Łodzi.. Z tego co mówisz, ma świetny klimat! Co do 'stylizacji' to bardzo mi się podoba.. Zwłaszcza od pasa w górę<3 Kamizelka, okulary i kapelusz- świetne zestawienie! I ten wzrok zza okularów.. :))))
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  81. Widziałam co nie co na Instagramie, ale uwielbiam ogladać Twoje zdjęcia i jak je zobaczyłam to od razu zwróciłam uwagę na okulary.. bo moje 2 pary tych okragłych gdzieś się zapodziały i nie mogę ich znaleźć.. teraz siedzę i płaczę ;( znasz to uczucie, gdy Twoje ulubione rzeczy się zniszczą bądź zgubią :(
    Ale już pomijając moją "tragedię", to wyglądasz jak zawsze fantastycznie! Nie ważne w jakiej scenerii były by zrobione zdjęcia!
    Nigdy nie mogę się napatrzeć na to jak świetnie odnajdujesz się w swoim stylu. Rzeczy, które przykładowo na mnie wyglądały by śmiesznie, do Ciebie pasują idealnie!

    Przesyłam moc buziaków jak zawsze :*
    xoxo, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że znam - bardzo długo takie sytuacje odchorowuję ;P
      Ale nie płacz, w tym roku w sklepach jest ich więcej, niż rok temu - w samym H&M'ie trzy pary widziałam ;) Znajdziesz im następców!

      Dziękuję za Twoje słowa - to miłe, że to, co tu pokazuję komuś się podoba :)

      Usuń
  82. Świetnie te połączenie ze sobą współgra, torebka dodaje całości uroku !

    OdpowiedzUsuń
  83. Oh my! I love every aspect of this outfit. How you make it so edgy with a touch of print! I'd so love to wearing something like this in the cooler months. Always impressed with your outfit iterations. Keep being you :) xx

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  84. Zazdroszczę Ci akredytacji :D niestety jej nie dostałam :/ ale dobra może następnym razem :D hahaha jak Ty to robisz, że piszesz tak zajebiście posty :D ?! też tak chce!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że gdybym nie mieszkała w Łodzi, to nie wiem, czy by mi się chciało tu przyjeżdżać ;P Także tego... ;P

      Nie wiem, jak to robię - ot, siadam i piszę :D

      Usuń
  85. Hej hej! Nie wiem czy mnie pamiętasz z poprzedniego bloga? Strasznie się cieszę, że Cię znalazłam! :) daj znać. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj kochana :) Nie wiem, co bardziej podoba mi się Twoja stylówa, czy fotki. Musiałam obejrzeć dwa razy. Fotki są obłędne !!! Same ujęcia ale i Twoje pozy. Jesteś bardzo fotogeniczna. Bluzeczka jest śliczna a kolory idealne dla Ciebie. Powinni dać Twoje fotki na stronę z tą bluzką, sprzedaliby wszystkie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Soniu - miło, że tak uważasz :)

      Usuń
  87. Ja niestety muszę tą edycję odpuścić :( taka praca.. I studia. Wam dziewczyny życzę udanego wyjazdu! 😘

    OdpowiedzUsuń
  88. mnie niestety na Fw nie będzie rozważałam i rozważałam, nawet osobę towarzyszącą miałam, praca nabrała u mnie szybszego tempa niż myślałam więc cieszę się że nie zaczęłam ogarniać wyjazdu :) być może innym razem dane mi będzie jechać :)
    ja skusiłam się w zeszłe lato na ogrodniczki, właśnie na te jasne z denimu, fakt miałam je kilka razy ale bardziej podobają mi się one na zdjęciach niż w codziennych zestawach, nie czuję się swojo, ja takie bardziej eleganckie upolowałam w Sinsay'u , niespecjalnie lubię te sieciówkę, ale od czasu do czasu uda mi się coś upolować, wydaje mi się, że one co jakiś czas się pojawiają, bo kiedy pierwszy raz je widziałam były grubo po 150 zł, ja kupiłam za niecałe 40 złotych gdy za drugim razem na nie natrafiłam :) co prawda już jakiś czas je mam, ale wydaje mi się że jeszcze się pojawią :)
    Miejskie Boho czyli jak niecodziennie wyglądać pozostając nadal stylową i nie przebraną, coś co podziwiam i co mnie się podoba ! Super, o zdjęciach nie wspomnę - zawsze mnie zachwycają ! :p
    ja z frędzlami miałam tak, że zarzekałam, że niczego nie kupię, ale ramonesce z frędzlami oprzeć się no nie mogłam :D :)
    no nic udanego wyjazdu Mar i dobrej zabawy, pozostaje mi życzyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. świetna stylizacja <3
    zapraszam http://mswildhead.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszyscy już wszystko napisali :(
    Po prostu genialnie wyglądasz w boho. Słowa zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam to jak łączysz rożne elementy ubrań,ich fasony i materiały. Tworzysz niepowtarzalną całość, Twoje stylizacje są zawsze wyjątkowe ! <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Wyglądasz olśniewająco! :) Bardzo lubię takie połączenia. <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.