niedziela, 5 czerwca 2016

Bluzka bez ramion i dżinsy z wysokim stanem

Bluzki z odkrytymi ramionami skradły w tym roku serca tak kobiet, jak i mężczyzn.


My cieszymy się, że moda zaoferowała nam coś, w czym nie odczujemy gorąca w największe nawet upały, Panowie zaś  nie posiadają się z radości z powodu tego, że będzie im dane podziwiać jeszcze więcej kobiecego ciała.


I to nie tylko na plażach, ale i na ulicach.

Wszak odkryte ramiona nosi się w tym roku na różne sposoby.


I ja (choć ostatnio bardzo dobrze wychodzi mi opieranie się pokusie kupowania tego, co aktualnie modne i podobno w szafie niezbędne) dałam się porwać szaleństwu na gołe ramiona.


Najbardziej przypadły mi one do gustu (co nie zaskakuje chyba nikogo, kto na mojego bloga zagląda) w koszulach, bluzkach i sukienkach nawiązujących do stylu boho.


bluzka bez ramion | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Taką też piękną, szyfonową boho bluzkę odsłaniającą ramiona kupiłam na początku maja.

Oczywiście, że w moim ukochanym H&M'ie.
Gdzie indziej mogłam znaleźć takie cudo?

bluzka bez ramion | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy
Ja naprawdę znam i przeglądam strony innych sieciówek, bardzo często i w nich coś mi wpada w oko, ale ostatecznie i tak zwykle trafiam do H&M'u.

Przyznaję, idę na łatwiznę, bo rozmiarówkę tego sklepu znam już tak dobrze, że rzadko kiedy zdarza mi się w nią nie trafić, mogę więc bez obaw robić zakupy w ichnim sklepie online.

A zakupy online w ostatnim czasie były dla mnie jedyną dostępną formą jakichkolwiek zakupów - przez minione pół roku miałam go tak mało, że brakowało mi go nawet na sen, a co dopiero mówić o zakupach...

bluzka bez ramion | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Długo wahałam się, czy ją sobie sprawić - nie była najtańsza (80 złotych za cieniutki materiał w podobie szyfonu to dla mnie trochę dużo).

Ale z pomocą przyszedł mi rabat, który H&M zaoferował mi po zapisaniu się do ich programu lojalnościowego H&M Club (przy okazji realizacji tego powitalnego rabatu udało mi się kupić też dwie inne fajne rzeczy, które wkrótce Wam tu pokażę!).

Także - widocznie - ta bluzka była mi chyba pisana!

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Z różnych przyczyn po te lub tamte pozycje z obowiązujących w danym sezonie list rzeczy "must have" sięgać się nie decydujemy albo długo zastanawiamy się nad tym, czy sięgać po nie powinnyśmy - różne fasony pasują do różnych typów sylwetek.

Tak jak ja raczej nie kupię sobie kulotów (słowo "kuloty" za bardzo kojarzy mi się z galotami - nie lubię go ;P wrr!), tak te z Was, które swoje ramiona uważają za szerokie pewnie nie odważą się kupić takiej bluzki.

Powiem Wam jedno - olejcie kompleksy (które są pewnie w połowie przypadków urojone), hiszpański dekolt naprawdę pasuje niemal każdej z nas!

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Jedynej realnej przeszkody w cieszeniu się jego urokiem upatruję w dużym biuście - będąc posiadaczką takiego ciężko jest założyć pod pozbawioną ramion koszulę/bluzkę/sukienkę odpowiednio podtrzymujący biust i nadający mu kształt stanik.

Ale dla chcącego nic trudnego - wybór bielizny jest dziś całkiem spory, a usługi brafitterskie świadczy chyba każdy salon ją oferujący.

Da się to jakoś ogarnąć ;)

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Tę kolorową bluzkę bez ramion od początku chciałam nosić z dżinsami z wysokim stanem (które już gościły na blogu, o, na przykład tu, przy okazji pokazywania Wam innej fajnej bluzki w stylu boho, którą też upolowałam w H&M'ie) - do tego na niej wzoru w żadnym razie nie pasowały mi czarne portki.

Poza tym wysoki stan pozwala nosić ją na dwa sposoby - albo wpuszczoną w spodnie (mnie się ta wersja podoba bardziej) albo swobodnie powiewającą.

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Chociaż to też trochę taki wybór z konieczności - doskonale wiem, że najlepiej pasowałyby tu dżinsowe dzwony.

Dzwonów jednak żadnych w szafie nie posiadam.

I pewnie posiadać nie będę, bo jakoś nie widzę się w dzwonach.

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Wybór dodatków też był dla mnie dość oczywisty - jak boho, to fedora!

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy
I frędzle, koniecznie frędzle!

Z piórkami w komplecie :)


A na dokładkę - sznur bransolet.

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

I lenonki.

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Fedora - H&M
Lenonki - Sinsay
Naszyjnik - Stradivarius
Bluzka odsłaniająca ramiona - H&M
Dżinsy z wysokim stanem - SammyDress.com
Bransoletki - H&M
Listonoszka z frędzlami - C&A
Sandały - Catwalk (Deichmann)

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Te zdjęcia przeleżały trochę na dysku.

Zrobiliśmy je już jakiś czas temu, w pierwszy naprawdę ciepły weekend tego roku.
Nie miałam głowy do tego, żeby z tej sesji wyłuskać te kadry, które najbardziej mi się spodobały.

Więc czekały, przepuściły inne.

A potem... potem się rozchorowałam.

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy

Dopadło mnie jakieś wirusowe, nie dla dorosłych typowe, a dzieciom znacznie częściej zdarzające się paskudztwo.

Siedzę więc uziemiona w domu i dużo sobie rozmyślam.

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy
O blogu (już mniej mi się przykrzy, niż ostatnio - nawet mam kilka fajnych pomysłów na niego!), o tym, co przede mną (po naprawdę wielu miesiącach tkwienia w marazmie nabrałam chęci do wprowadzenia pewnych zmian do mojego życia - trzy dni temu skończyłam 28 lat, dobrze by było pożegnać to, co od dłuższego już czasu mnie nuży i męczy, dorośli ludzie nie robią z siebie ofiar losu, to nie jest poważne i na dłuższą metę niezdrowe...) i o książkach, które przez czas choroby i dzięki zwolnieniu przeczytałam (wiecie, że ja przez naprawdę wiele miesięcy nie przeczytałam żadnej dobrej książki? wstyd pisać takie rzeczy, gdy jest się z wykształcenia filologiem, ale mam coś na swoje usprawiedliwienie: nie potrafię czytać w pośpiechu, z doskoku i gdy głowę mam zaprzątniętą mnóstwem spraw... teraz te wszystkie sprawy przestały być ważnymi - i całe szczęście, bo wcale nimi nie były - więc i czasu jakoś tak zrobiło się więcej i uświadomił sobie człowiek, że tuż za rogiem jest świetnie zaopatrzona biblioteka...).

bluzka bez ramion | styl boho | bluzka odsłaniająca ramiona | hiszpański dekolt jak nosić w stylu boho | boho stylizacja z bluzką bez ramion | dżinsy z wysokim stanem | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy
Potrzebowałam tej chwili wytchnienia.

Chociaż nie jestem pewna czy chorowanie w taką piękną pogodę jest najlepszym pomysłem.

Ale pierwszy raz od kilku miesięcy chodzę wyspana i uśmiechnięta, a jak ja jestem wyspana i uśmiechnięta, to i Leszkowi znacznie łatwiej jest mnie znosić (bo mniej marudzę), więc chyba więcej tej sytuacji plusów, niż minusów.

Nie jest źle.

Jest dobrze.

Jest bardzo dobrze.

I tego, żeby u Was też było dobrze życzę Wam w tę piękną, słoneczną niedzielę.

Trzymajcie się, buziaki dla Was od Mar!

P.S. Tak, bluzka się trochę zsuwa z ramion i denerwuje - ale jest na to rada: plastry do ubrań ;)

Do kupienia w sklepach z bielizną i pasmanteriach - polecam patent, zapłacicie za nie grosze ;)

127 komentarzy:

  1. Mar wyglądasz prześlicznie. Super bluzka, wzór i kolory idealnie do Ciebie pasują, ale chyba i do niejednej z nas, jestem zachwycona rękawami, bo uwielbiam takie i cieszę się, ze pojawiła się w końcu moda na tak kobiece, romantyczne, oryginalne i klimatyczne bluzki, inne od wszędobylskich T-shirtów. Spodnie też czadowe. Znakomite wydanie.

    PS. A mi snu brak od ponad miesiąca :), ciągnę na ostatkach "baterii" i tylko mam nadzieję, że przeżyję przyszły tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo od prostych, klasycznych koszul ;P

      P.S. dasz radę!
      P.S. (2) dzięki, Madziu!

      Usuń
  2. Piekna bluzka, świetny zestaw Marczaku!!!! A co do zmian - są czasem koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o prosze ja w bluzce bez ramion ty w bluzce bez ramion:) świetnie wyglądasz i ja się pytam czemu cię jeszcze nie zaobserwowałam eh


    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedopatrzenie naprawione, także wszystko w najlepszym porządku :D

      Usuń
  4. Bardzoooo podoba mi sie ten trend na bluzki z odkrytymi ramionami 💗 Twoja bluzka jest cudna ☺ Ten print i kolory pasuja Ci idealnie :)
    Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mar jak się cieszę, że dzisiaj jesteś optymistką :)) Ale tak serio, serio, to powiedziałąś wiele ważnych rzeczy. I kochana wracaj nam do zdrowia prędziutko, ale jak widac nie ma tego złego... chodzi przede wszystkim o to co jest dla nas dobre, sama przyznajesz, że niektóre rzeczy wymagaja uporządkowania. Zmierzam dokładnie w tym samym kierunku- porządków i nie o bloga chodzi, a o całokształt życia w pierwszej kolejności. Mam wrażenie, że do pewnych rzeczy trzeba... dojrzeć.
    Bluzka kapitalna, piękny wzór i świetnie zestawiłąś ze spodniami z wysokim stanem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnych rzeczy warto się przede wszystkim nie bać!
      Czasami zmiany wprowadzają chaos, ale w pewnym momencie zaczyna się dostrzegać, że stagnacja wprowadza więcej szkód, niż pożytku!

      Usuń
  6. och Ty Marczaku jeden, bluzka jest świetna i wyglądasz w niej perfecto. Boho uwielbiam i kupuję Cię w całości.

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę :) Ładnie Ci w takiej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i dziękuję, lenonki popsuły wszystko :D ;)
    Ja to jakoś nie ufam tym spodniom z wysokim stanem, chociaż Twoje są bardzo ładne i dobrze się prezentują (i krój nogawek taki jaki uwielbiam), to nie tak mnie drażni u mnie wysoki stan spodni, że tylko zakrywające go bluzki zakładam do tego typu spodni ;)

    P.s napisz, co zmieniasz w życiu (jeśli możesz). Mnie po głowie już od dawna chodzi uparcie potrzeba zmian, tylko ciągle jakoś samozaparcia brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, funkcja edycji tekstu by się przydała w tych komentarzach:P

      Usuń
    2. Oj tylko na dwóch zdjęciach są, nie marudź, zawsze możesz wyobrazić sobie, że wcale tych dwóch zdjęć nie widziałaś ;P

      Ja cenię wysokie spodnie za to, że jak żadne inne ukrywają wszystkie fałdki i dzięki nim można udawać, że ma się brzuch jak te wszystkie fit laski ;P

      Większość moich spodni ma wysoki stan, choć nie tak hardkorowy i nie tak bardzo zaznaczony ;P

      P.S. łatwo na to wpaść, skoro się nie przeprowadzam ani nie rozstaję ;P

      P.S. (2) też się zawsze na ten brak możliwości edycji własnych komentarzy złoszczę ;P

      Usuń
    3. Dlatego ja od pewnego czasu darzę miłością głęboką luźne bluzki i koszulki :D

      P.s ueee... a myślałam, że coś spektakularnego, że się przebranżawiasz, uczysz chińskiego, rzucasz wszystko i jedziesz w Bieszczady :P

      Usuń
    4. Blisko bardzo, właściwie to trafiłaś :D

      Usuń
  9. Ja zreflektowalam ze pewne trendy kupuje po jednym rzucie oka - jak bluzki z gołymi ramionami , inne.... Jak kombinezony mogą byc tłuczone kolejny sezon i pozostaje nie wzruszona
    Bardzo ładna bluzka i bardzo ladna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na kombinezony i ogrodniczki zachorowałam dopiero w tym roku, chociaż już rzeczywiście - od dawna się pojawiają na ulicach, blogach i witrynach ;)

      Dziękuję, Aniu!

      Usuń
  10. Bluzka w spód spodni, mają cudowny fason, świetnie tak wyglądasz. Bluzek z takimi odsłoniętymi ramionami nie lubię, zawsze tak było, mam dość szerokie ramiona więc nigdy nie były dla mnie.
    Wzór na bluzce - super. Lenonki to kiedyś ukochane okulary mojej córki, ja nie nosiłam, bo mi w nich brzydko, Ty wyglądasz fantastycznie. Kupuję Cię w całości...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrzę na Twoje zdjęcia to nie widzę na nich jakichś znacząco szerokich ramion, Basiu ;)

      Dziękuję, także ślę pozdrowienia!

      Usuń
  11. No taka bluzka musi w końcu wpaść do mojej szafy. Ale będzie to biała w paski, którą wyczaiłam w Bershce. Wkrótce będzie moja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bershka ma jakąś bluzkę bez ramion i w paski :>?

      Muszę wyczaić ;P

      Usuń
  12. łądnie. A ja tyle bluzek w tym stylu z odkrytymi ramionami powyrzucałam, ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo ich teraz w sklepach, można nadrobić ;P

      Usuń
  13. Ta bluzka jest PRZEPIĘKNA! Jest całkiem inna niż te wszystkie zalewające sklepy! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bluzka jest piękna! Ma super print, takiej jeszcze nie widziałam. Idealnie podkreśla Twoję urodę, wyglądasz w niej tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedawno miałam fazę na takie spodnie i wszędzie ich szukałam :) Świetna stylizacja, bluzka ma super krój i kolory. Fajnie zobaczyć Cię nie tylko w czarnych kolorach Kochana! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te moje już parę lat mają, ale ciągle pojawiają się na stronach tych wszystkich chińskich sklepów - ten model właśnie!

      widocznie wszystkie te przybytki nim handlują ;P

      ja wygrałam je w jakimś blogowym konkursie u jednej z dziewczyn :)

      Usuń
  16. Prawdziwe lata 70.! Bluzka bardzo mi się podoba, wzór, kolor i hiszpański dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia! zachwycam się Twoją bluzką - chętnie bym Ci ją skradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka jest świetna, wyglądasz w niej cudownie :)
    Ja kupiłam sobie białą w paseczki, ale jeszcze nie miałam okazji jej założyć.

    Co do zmian w naszym życiu, są konieczne, to one napędzają nas do działania. Warto próbować, bo może być tylko lepiej. Powodzenia :)


    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego podjęłam decyzję o zmianach!

      Także pozdrawiam :)!

      Usuń
  19. prześlicznie Ci w tej bluzce! tak romantycznie i kobieco :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo ten zestaw zapadnie w pamięć, jest nietuzinkowy.
    Wszystkiego Dobrego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem zauroczona <3 wszystko idealnie dopasowane a bluzka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna ta bluzka, połączenie ze spodniami z wysokim stanem - idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te bluzki są i fakt, że śliczne się w nich wygląda, choć osobiście nie przepadam za noszeniem takiego fasonu, przeważnie mi "wjeżdżają" z powrotem na ramiona te zsunięte gumki;) Za to uwielbiam szerokie dekolt w łódkę, takie właśnie, które zsuwają się z barku:)

    Wszystkiego najlepszego na urodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i po to przydają się cieliste plastry do ubrań - mocują bluzkę tak, że nic nie podjeżdża!

      naprawdę!

      dziękuję!

      Usuń
  24. super bluzka- już na FB się nią zachwycalam <3
    i naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    A te plastry do ubrań gdzie można kupić ? bo też przydaloby mi się takie cudo :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w każdej pasmanterii i w większości sklepów z bielizną, w Triumphie w moim rodzinnym Zgierzu mają, to pewnie i u Ciebie będą :)

      Usuń
    2. OOo kurde, ja to sto lat za murzynami jestem, nawet nie wiedzialam, że takie rzeczy istnieją :P hehe ale to pewnie też dlatego, że moją głowę przepelniają teraz przygotowania i nic innego się nie liczy :)

      Swoją drogą- dziękuję za słowa wsparcia :*

      Usuń
  25. Mar, kto jak kto ale Ty to spodnie z podniesionym stanem musisz nosić koniecznie! te fałdy tłuszczu, które wiszą ci ze wszystkich stron chowaj i nie pokazuj nam nigdy więcej! ;DDD u mnie z książkami podobnie i trudno mi się oderwać jak już jakaś mnie wciągnie, a ta którą teraz czytam wciągnęła mnie na maxa, całą niedzielę na nią poświęciłam ;)
    bluzka super i lenonki też :) ekstra wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiszą! gołej mnie nie widziałaś, to tego tam... ;P mam fałdki i inne takie, bo jestem śmierdzącym leniem i nie chce mi się ćwiczyć - co poradzę ;P muszę się zatem ratować ;P

      Usuń
  26. W tych spodniach Twoja figura prezentuję się rewelacyjnie! No i klimat zdjęć....mmmm...od razu pojechałabym na jakiś festiwal. A co do blogowania, to dobrze Mar, że jesteś, także nawet się stąd nigdzie nie ruszaj. Wracaj do zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tobie bardziej te życzenia powrotu do zdrowia będą potrzebne, Justynko!
      Bardzo się cieszę, że sytuacja jest już opanowana!

      Usuń
  27. I dobrze, że kupiłaś tę bluzkę bo naprawdę, idealnie pasuje do Ciebie. Spodnie z wysokim stanem podkreślają Twoją talię i cała stylizacja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  28. idealnie do Ciebie pasuje ten styl!
    Może i ja znajdę dla siebie jakąś bluzkę z odkrytymi ramionami ;)

    co do przemyśleń - dobrze jest mieć chwilę dla siebie, na jakąś refleksję. Choć wiadomo trudno o to w dzisiejszych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim - dobrze jest mieć w ogóle chwilę dla siebie!
      I do tego, aby tak pokierować swoim życiem, by to było możliwe... trzeba za wszelką cenę dążyć!

      Usuń
  29. Ta bluzka jest przepiekna i fantastycznie w niej sie prezentujesz!!!
    Bedac ostatnimi czasy w H&M kilka perelek tego typu wpadlo mi w oko. Jednak ceny rzeczywiscie odstraszaja. Za trendy trzeba placic :/. Poczekam na letnie przeceny :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nieprawda, na stronie jest teraz dużo promocji i wiele rzeczy jest znacznie taniej już, niż jakiś czas temu!

      Usuń
  30. no i przez Ciebie MUSZĘ kupić taką bluzkę :D odkrtye ramiona sa takie seksy <3
    a którego lipca będziesz w Gdańsku? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak już wiesz ną też pokochałam ten trend i w mojej szafie także zawitała bluzką z idkrytymi ramionami ;) dlatego też kocham Twój look. Piekny boho style stworzyłaś.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak tylko zobaczyłam zdjęcia na FB i Instagramie, to nie mogłam oderwać oczu od tej bluzki w połączeniu ze spodniami z wyższym staniem. Mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
  33. Co tu dużo pisać... wyglądasz przepięknie! Uwielbiam takie klimaty boho, więc na zdjęcia nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W takiej stylizacji napewno bym śmigała! Bluzeczka jest świetna, inne niż wszystkie :) A torebeczka ma świetne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie również podoba się ten trend z odkrytymi ramionami ;) I masz rację, jest bardzo praktyczny, bo chłodniej! :D Sama już czaję się na jakąś fajną bluzeczkę z odkrytymi ramionami ;)
    Ja w sumie częściej robię zakupy stacjonarnie, ale ostatnio coraz częściej przekonuję się do tych robionych przez internet i powiem Ci, że rzadko zdarza mi się nie trafić z rozmiarem :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez bardzo długi czas nie wyobrażałam sobie kupować czegokolwiek przez Internet, ale w pewnym momencie nie miałam wyjścia - musiałam się przekonać.

      Inna jednak kwestia, że na taki rodzaj zakupów decyduję się tylko wtedy, gdy wiem, że rozmiarówka jakiejś firmy jest dla mnie odpowiednia.

      Usuń
  36. No, jak dzisiaj optymistycznie, od razu widać i czuć:)) Jakby jakiś ciężarek się odkleił. I dobrze, cieszy mnie to, że Ci lepiej:)

    Ty to zawsze coś wynajdziesz fajnego, ta bluzka jest naprawdę super, taką sama bym założyła.Wzór ładny i falbany nie ma, co wiesz co robi z biustem. A mojego, na przykład, to już nie trzeba powiększać.
    Portki też super, wyciągają Cię trochę, a to się zawsze przyda.
    Szczerze powiem, że klasa to Twoje boho, a nawet pierwsza liga:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to jednak dowód na to, że brak snu powoduje depresje ;P

      Dzięki, Ewciu ^^!

      Usuń
  37. wow! This look make me mad
    I love your style and your blog
    I hope you will like mine
    a lot of kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Odkryte ramiona... Mm... Uwielbiam takie bluzki i noszę je od lat, chyba zanim stały się aż tak bardzo trendy. Wiem, że to pewnie dziwne, ale ramiona to właściwie jedyna rzecz, którą lubię odkrywać. ^^ Teraz ta miłość została nieco zniwelowana na rzecz podobnych bluzek, ale z dziurami na ramiona, w tym wypadku podążyłam ślepo za panującym boomem na takie właśnie ciuszki.
    Zestaw wygląda świetnie i powiedziałabym nawet, że jest jednym z lepszych jakie u ciebie widziałam. Po prostu idealnie się z tobą zgrał :> Opisać nie mogę jak zazdroszczę ci tych dżinsów, gdyż sama już od dawna na takie poluję, ale nie mogę znaleźć odpowiednich, a przez internet boję się zamawiać w obawie, że źle dobiorę rozmiarek :(

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie dziwne - ja mam podobnie ;P
      Ramiona mam dziecięco wręcz chudziutkie, co zawsze w sobie lubiłam i z czego byłam dumna (bo to dar prawie tak rzadki, jak chudziuteńkie łydki - zdarza się nieczęsto, a "sztucznie" trudno go osiągnąć, kwestia jakiegoś rozłożenia mięśni i ścięgien chyba), zatem z ochotą je odsłaniałam i odsłaniam - do tej pory w koszulach bez rękawów :)

      Te bluzki z dziurami na ramionach są też bardzo fajne, mnie do nich ciągnie, bo dobrze wpisują się w stylistykę grunge'u - a grunge w modzie też lubię ;)

      Nie przesadzaj!
      Najlepsze moje zestawy to chyba te trochę z minimalizmem flirtujące.
      No i te "męskie" ;)

      A przynajmniej ich zdjęcia ja uważam za najlepsze ;P

      Co do dżinsów, to one ciągle są w chińskich sklepach!
      To taki model z wiązaniem z tyłu, na brązowe rzemyki

      Trzeba brać rozmiar większe!
      Ja brałam "M", a na co dzień spodnie noszę w rozmiarze XS.
      Tam rozmiarówka zaczynała się od "S", więc "M" było dobrym wyborem!

      Usuń
  39. Świetna ta bluzeczka, sama szukam jakiejś fajnej z odkrytymi ramionami :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest tego w sklepach taka masa, że na pewno nie będziesz miała ze znalezieniem jakiejś problemu :)!

      Usuń
  40. piękna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz, a bluzeczka skrada serce...uwielbiam bluzeczki z odkrytymi ramionami mają w sobie to coś :)

    zapraszam do obejrzenia mojej w wersji pastelowej http://agnesssja.blogspot.com/2016/06/w-kolorze-nieba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzka ma fajne wzory i kolory, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym taką białą luźną. Pięknie wyglądasz jak się uśmiechasz, a stylizacja super :) To że fotki mi się podobają, to chyba oczywiste, ale jeszcze raz napiszę.

    Też pokochałam boho i uwielbiam H&M, bo mimo, że jakościowo szału nie ma, to można zawsze można znaleźć coś ciekawego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, zupełnie nie zgadzam się z tym, że H&M jakościowo szału nie robi - cienkie, bawełniane koszulki z kolekcji BASIC są kiepskie, zgoda.
      Ale każdy basic w tej półce cenowej tak wygląda.
      Ich dzianiny i te szyfonopodobne tkaniny wytrzymują w stanie nienaruszonym lata!
      Mam pełno bluzek z tego materiału od nich i żadnej z nich nic się nie stało pomimo wielu prań!

      Usuń
  43. Bluzki z odkrytymi ramionami wyglądają bardzo efektownie. Twoja jest super! :) No widzisz - Tobie nie pasowały do niej czarne spodnie, a mnie nawet przez myśl by nie przeszło, aby założyć inne. No, z wyjątkiem białych... :) Niemniej jednak, wyglądasz świetnie i w takim połączeniu! <3

    Przy okazji, spóźnione życzenia urodzinowe. Życzę Ci wszystkiego najlepszego, aby każdy kolejny dzień był lepszy od poprzedniego! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ach te boho,wzdycham(: Piękna ta bluzeczka, spodnie z wyższym stanem i kapelusz wyglądają idealnie, no i zdjęcia cudowne, wiadomo! Ja muszę się przełamać i bluzeczkę z odkrytymi ramionami nabyć,bo u kogoś mi się bardzo podobają, ale u siebie jakoś niekoniecznie,zawsze uważałam,ze mam dość szerokie,umięśnione ramiona!A może mi się tylko wydawało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz normalne ramiona - odkrywaj je i pokazuj!

      Usuń
  45. Tak jak pisałam na instagramie - bardzo podoba mi się materiał. Uwielbiam fasony odkrywające ramiona, spodnie z wysokim stanem oraz kapelusze - dlatego stylizacja bardzo mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mar! Ta bluzka musiała być Ci pisana, bo primo w Twoim stylu, a po drugie rewelka jak zwykle. Już to kiedyś pisała, ale napiszę znowu! Rzeczy H&M na Tobie wyglądają piękniej niż na modelkach ze strony :)).

    Ja z kolei jestem chyba jednak bardzo Orsay'owa... i też oglądam rzeczy w innych sieciówkach, a koniec końców i tak ląduję w Orsay'u.

    Ty kurde, ja mam kuloty - nawet 2 pary, jedne z Orsya'a - kupione za 20zł(zamiast 120) zeszłej jesieni. Mam pomysł jak je ograć, ale nie mam czasu, (ani Fotografa :P), żeby się tym podzielić. Ja nadal mam blogowe wątpliwości. Podstawowym czynnikiem jest czas którego brakuje :(.

    Sto lat z okazji minionych urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba muszę do nich napisać, że domagam się etatu jako modelka katalogowa :D

      Hmmm... a ja nadal z Orsay'a mam tylko jedną marynarkę, i to z lumpa!

      Dzięki, Stara!

      Usuń
  47. Piękna stylizacja:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  48. jestem zachwycona tą stylizacją! Wyglądasz w niej obłędnie, a bluzkę bym Ci skradła - piękna jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluzka ma bardzo ładny kój, co do wzoru - nie w moim stylu :) Ładna stylizacja, ale jak mówię - nie dla mnie ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyobraź sobie, że pozwoliłam sobie na taką bluzkę, a nawet dwie. Boję się ją jeszcze nosić, no ale w końcu będzie trzeba, bo lato przeminie, a one zostaną na dnie szafy.

    Patrzę na Twoje zdjecia i zachwycam się figurą - wyglądasz cudownie. I jeszcze te spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Jednym słowem - wooooow! Wyglądasz rewelacyjnie, super stylówka!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepraszam, ale spodnie totalnie nie w moim guście, natomiast bluzkę i całą resztę podziwiam z zachwytem :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie jestem "sieciówkowa" bo w większości szyję sobie sama więc główni eogarniam tkaniny i dzianiny, ale szczerze podziwiam za umiejętność tak trafnego doboru. Bluzka po prostu jak dla Ciebie! Wyglądasz w niej fantastycznie. Nie czuję się zbyt dobrze w bluzkach bez naramek, ale te odkrywające subtelnie kobiece ramiona ogromnie mi się podobają. Spodnie z wysokim stanem tez bardzo lubię :) Nie mogę się tylko zdecydwać, która wersja bardziej mi się podoba z bluską do środka czy na zewnątrz... Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ja umiała szyć choć trochę, to pewnie też bym nie musiała być sieciówkowa ;P No, ale ja mam dwie lewe łapki :D

      Dzięki wielkie!

      Usuń
  54. bluzka ma piękny wzór, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylówka. Nie mój styl ale Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjna stylizacja;D Bluzka cudowna:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Fantastyczne wzory, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. wyglądasz cudownie w tym looku ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. malo jaki trend porywa mnie od razu, ale bluzki z odsłoniętymi ramionami pamietam jeszcze z dziecinstwa, a do sukienek mam slabość od zawsze ♥ przepieknie wygladasz! Bluzka ma obledny fason i kolorytykę ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Ojej, ale tu pięknie! Bardzo mi się podoba kochana :)

    http://stylechoosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Dekolt hiszpański wrócił na dobre i nic, i nikt już tego nie zatrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna bluzka ,ma taki bajerancki nadruk że wow :) Hipnotyzuje .

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  63. Wiem o czym mówisz w kwestii bluzek z odkrytymi ramionami. Pałam do nich szczególną miłością. Właśnie dzisiaj odebrałam paczkę z taką bluzeczką. Wkrótce na blogu:-))

    OdpowiedzUsuń
  64. Z H&M'u faktycznie ciężko wyjść z pustymi rękami ;) Chyba od zawsze mam słabość do bluzek z odkrytymi ramionami, ale Twoja zdobycz jest niebanalna (kolorystyka + materiał=cudo). W połączeniu ze spodniami z wysokim stanem (których i w mojej garderobie nie brakuje) tworzy obłędną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jakby co, to moja bluzka jest już na wyprzedaży w H&M - za dużo mniej, bo za 40 zł :)!

      Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  65. Za każdym razem kiedy tu jestem zachwycam się zdjęciami, są rewelacyjne! Muszę Ci także powiedzieć że jesteś mistrzynią kamuflażu. W życiu nie wpadłabym na to, że masz duży biust, bo został perfekcyjnie skryty pod cudnymi wzorami. A jak wiadomo wzory odciagają uwagę, świetny trik. Bluzka jest piękna, taka lekka, zwiewna, romantyczna a odkryte ramiona bardzo kobiece. Masz rację nie powinnam się przejmować ramionami i kupić sobie coś w tym stylu...a kompleksy wrzucić do kosza i zapomieć o nich.
    Kapelusze kocham, jeans także i cudnie dopełniają tu całości. W jeansach z wysoką talią i z takimi guziczkami chodziłabym, oj tak :)
    Pięknie tu u Ciebie.
    P.S. Zasługa zmian u mnie to wyłacznie dieta, zdrowe nawyki żywieniowe, suplementacja, rezygnacja z laktozy i glutenu oraz ruch. To wszystko sprawiło że czuję się młodziej i wyglądam zdrowiej :) jest energia i cieszę się. Niesamowite jak to co zjemy ma wpływ na nasze życie (!) I muszę się wreszcie wziąć za wpis o tym :) A Ciebie pozdrawiam i dziękuje za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, to nie tak! Ja mam nieduży biust (65 DD/70E - raczej to pierwsze, bo po odstawieniu tabletek anty biust mi "spadł"), ja po prostu chciałam być taka, jak inne blogerki i zapodać coś na kształt poradnika :D
      ja noszę takie bluzki bez bólu - z takimi braletowymi, miękkimi stanikami :D

      P.S. jak ja się odchudzałam dwa lata temu, to właśnie dzięki nabiałowi schudłam tak wiele i tak łatwo ;P kurde, gdybym miała zrezygnowac z nabiału, to chyba padłabym trupem :D był czas, gdy na polecenie dermatologa odstawiłam nabiał - ale wtedy ciągle chodziłam głodna, a cera wcale mi się nie poprawiła, więc szybko powróciłam do moich nawyków ;P

      Usuń
  66. Kapelusz i frendzle...to co lubie !!!! Super

    OdpowiedzUsuń
  67. idealny styl dla Cb!wyglądasz super w takim zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  68. ten strój jest rewelacyjny! biorę wszystko razem i z osobna! <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow! I love your high-waisted pants <3 Kisses from Ukraine,

    x MS www.uastylishreport.com

    OdpowiedzUsuń
  70. To jest właśnie Twój styl! Uwielbiam Cię w takich stylizacjach. Widać, że bardzo dobrze czujesz się w takim zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak mnie tu dawno nie było, a przecież jest tak wspaniale! Jak zwykle zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudna bluzeczka ;) Ale nie wiem czy bardziej mnie oczarowała bluzeczka czy kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetnie wyglądasz , super outfit , mega podoba mi się koszula
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. woow Genialny zestaw! Uwielbiam takie klimaty, lekko mi się kojarzą z festiwalem. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. kochana ale cudo bardzo Ci pasuje boho :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam boho :) Genialny kapelusz!!

    http://www.ladyagat.com/2016/06/zahara/

    OdpowiedzUsuń
  77. absolutnie kocham takie stylizacje- każdy jej element jest cudowny. A ta bluzka i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo w moim stylu! Podoba mi się bluzka a szczególnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Widzisz, ja też sobie powiedziałam, że nie będę podążać za każdym micro trendem, który się pojawi. I nie powinno się. Trzeba wybierać to co do nas przemawia i w czym nam do twarzy i w czym wyglądamy dobrze. Ja też się dałam porwać szaleństwu na gołe ramiona i dokładnie dziś zakupiłam sobie body, oczywiście w czerni. Zobaczymy co z tego będzie :)

    Wspomniałaś, że niby powinnaś założyć do tej pięknej bluzki dzwony. A właśnie, że nie! Każdy by się tego spodziewał. A Ty nam zrobiłaś pozytywnego psikusa. I bardzo dobrze! Wszystko prezentuje się wspaniale i Ty wyglądasz pięknie!

    Pozdrawiam serdecznie!


    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczna bluzeczka, świetnie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ta bluzka skradła moje serce ;) Jest tak piękna, wzór - prawdziwe lato, przewiewna; dlaczego nigdzie jej nie widziałam?! :D I w połączeniu z tymi dżinsami wygląda szałowo. Cały ten strój tak idealnie podkreśla Twoją figurkę, jestem w tych ubraniach taka szczuplutka i filigranowa, że naprawdę Ci tej sylwetki zazdroszczę :) A to całe podążanie za trendami... Jeśli coś nam się podoba, a jest aktualnie na topie, to czy musimy sobie tego odmawiać? Grunt to korzystać z trendów z głową i czerpać z nich ubarwienia do swojego tradycyjnego stylu :)
    Całość - jak dla mnie piękna, jedna z Twoim najlepszych stylizacji :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Toż to jeden z moich ulubionych zestawów! I też zdecydowanie bardziej podoba mi się wersją z wpuszczoną bluzką, powiewająca krzywdzi spodnie. :) Całość jest idealna, z tego zestawu skradłabym Ci dosłownie każdy jego element! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.