niedziela, 26 czerwca 2016

W stylu boho: bluzka cold shoulder

Bluzki odkrywające ramiona mają różne kroje - występują w wersji całkowicie ramion pozbawionej, ozdobionej subtelnym dekoltem typu "łódka" oraz w wydaniu "cold shoulder", czyli z wycięciami na ramionach jedynie.


Ta, którą pokazuję Wam dziś w sklepie opatrzona była nazwą tego ostatniego bluzek bez ramion kroju.


Ja jednak nie jestem do końca pewną, czy nie jest jej bliżej do wersji numer jeden ;)


Zwał jak zwał - ważne, że jest ładna!


bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016
Bluzki cold shoulder są wybawieniem dla tych spośród naszego babskiego grona, które narzekają na to, że typowe bezramienniki zsuwają im się z biustu -  szersze lub węższe ramiączka mocują je na miejscu i nie pozwalają zjechać zbyt nisko.

Przynajmniej w teorii, bo w praktyce bywa z tym różnie - jeśli sprawicie sobie taką bluzkę jak moja, to i tak trzeba będzie założyć pod nią jakiś dyskretny, mało widoczny biustonosz.

Bez ramiączek rzecz jasna.

No - chyba, że bluzka jest z grubszego materiału, a my mamy niewielki biust albo staników bez ramiączek nie lubimy i wolimy nosić naklejki maskujące sutki ;)

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Jeśli bez stanika czujemy się niekomfortowo, to i tak trzeba będzie bluzkę lub bieliznę podkleić do ciała plastrami mocującymi.

Ja - wybierając się na te zdjęcia - tego nie zrobiłam i kilka razy łapałam się na tym, że stanik zsuwał mi się z cycków w okolice dolnych żeber.
Może mam pecha.
Albo za małe/za duże cycki (niedopasowany stanik? ale to był taki miękki, braletowy model! taki chyba nie może nie być dopasowany!).

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Tego lata bluzki w wycięciami na ramionach najliczniej występują w swoim grunge'owym wydaniu - w głównej mierze spotykamy więc w sklepach te wykonane z prążkowanej tkaniny, z zabudowaną górą/półgolfem i długimi, dopasowanymi rękawami.

Częściej są obcisłe i podkreślające figurę (lub jej brak :|), niż luźne i zwiewne.

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016
Na szczęście i takie modele można tu i ówdzie upolować!

Polecam wybranie się na takie polowania zwłaszcza teraz, kiedy wyprzedaże rozkręcają się coraz bardziej :)

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016
Ja moją bluzkę ni to off - , ni to cold shoulder wygrzebałam w H&M'ie już jakiś czas temu, ale nadal jest dostępna - i online i stacjonarnie.

Kosztowała niewiele, jest przewiewna i nie gniecie się zbyt mocno - to był dobry zakup, idealny na lato.

Oczywiście - w takie upały, jakie nastały ostatnio nie jest ciuchem wymarzonym, ale na popołudniowe spacery (albo na wypady nad wodę, o!) nada się świetnie.

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Teoretycznie powinnam ją nosić z dopasowanym dołem - pewnie wyglądałabym wtedy zgrabniej i smuklej.

Ale w ciepłe dni nie potrafię się zmusić do noszenia obcisłych ubrań.

Nie przepadam za szortami i krótkimi spódnicami - zwłaszcza teraz, kiedy trochę mi się przytyło i nie mam już takich szczuplutkich ud, jakimi mogłam się cieszyć jeszcze rok i dwa lata temu (nie mówcie Lechowi, że widziałyście to zdanie - Lechu twierdzi, że mam anoreksję ;P nawet jeśli, to jest to taka zdrowa odmiana anoreksji - nie przeszkadza mi ona bowiem w tym, by nadal żreć i żreć ;P).

Luźne spodnie w typie haremek są więc moim ulubionym rozwiązaniem w czasie upałów :)

Jakoś tak pasują mi poza tym do tej bluzki - całość nabiera wtedy tak lubianego przeze mnie uroku boho :)

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016
Boho szyku dopełniają w tej "stylizacji" dodatki.

O fedorze nie wspominam, bo jaka jest i że przywodzi na myśl boho każdy widzi.
Poza tym znacie ją dobrze.

Ale warte uwagi są choćby moje nowe mokasyny - czy tam baleriny na mokasyny stylizowane.

Skórzane mokasyny z frędzlami - Deichmann
Kupiłam je w Deichmannie, wykorzystując przy ich zakupie zniżkę, którą w dniu swoich niedawnych urodzin znalazłam w skrzynce e-mail, a którą to Deichmann obdarowuje wszystkich użytkowników klubu Deichmann Plus.

Zniżka nieduża (20 zł), ale zawsze jakaś.

Buty spodobały mi się od razu, gdy je wypatrzyłam w sklepie - były niesamowicie miękkie i lekkie.

Całe ze skóry - wierzch, wnętrze, podeszwa, wkładka.

No i te frędzle!

Lubię buty, które zrobione są z miękkiej skóry - twardsza skóra zagina się i wygląda nieładnie (nawet zmiękczanie jej potem terpentyną nie zawsze prostuje ją całkowicie - sprawdzałam).

Nie mogłam nie wziąć.
Wzięłam i jestem zadowolona.

Chociaż mam je od niedawna, to dużo już przeszły - o, na przykład na początku tego tygodnia wpadłam (mając je na sobie) jedną nogą w odpływ ściekowy w kuchni u mnie w pracy.

Wiecie, obiekt żywienia zbiorowego, ten odpływ jest potężny - nogę miałam mokrą aż po kolano (cud, że nie złamałam tego kulosa...).

Bałam się, czy coś się nie stanie butowi - ale nie rozkleił się, nie odbarwił.
Nówka nieśmigana.
Solidna robota zatem ;P Dobre kleje mają ;P

Chociaż... mam do nich jedno "ale" - przez to, że są całe ze skóry, to potężnie farbują stopę.

I nie, że tylko podeszwę - każdy stopy fragment, który ma z butem kontakt.

Kiedy je zdejmuję, to wyglądam, jakbym cały dzień przepracowała w kopalni.
Wkładki mogę dokupić - wtedy spody stóp będą czyste.
Ale co zrobić z wierzchami?

Próbowałam psikać te buty lakierem do włosów.

Nie pomogło...

Dziś wyczytałam, że można przetrzeć je ściereczką nasączoną octem - no cóż, spróbuję.

Są za ładne, bym miała je oddawać z takiego powodu (formalnie mogłabym, ale zbyt mocno mi ich szkoda...).

Skórzane mokasyny z frędzlami - Deichmann
Pewnie dostrzegliście też drewniany wisior - on gościł już kiedyś na blogu, dawno temu, w poście z szarawarami z Lokaah.

Nazywam go pieprzniczką, bo i jak drewniane pieprzniczki wygląda ;)

Drewniany wisior w stylu etno
Opowiadałam Wam o nim - to moja "pamiątka" z wakacji, które w 2012 roku spędzałam w Świnoujściu.
Ktoś tam robił takie cuda i sprzedawał na promenadzie.

Wisior był tak oryginalny, że nie potrafiłam przejść obok niego obojętnie.

Lubię go - jest co prawda ciężki i ta kulka co jakiś czas mi się odrywa (zamontowana jest na cienkim druciku), ale jak do tej pory zawsze udawało się ją powtórnie przymocować ;)

Mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze długo!

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Kapelusz - H&M
Drewniany wisior - no name
Bluzka typu cold shoulder - H&M
Haremki - Butik Nashe w Zgierzu
Listonoszka z frędzlami - C&A
Skórzane mokasyny z frędzlami - Deichmann

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Pewnie większość z Was cieszy się z pięknej pogody, która dość szybko w tym roku nas nawiedziła.

Ja - o dziwo - też na nią nie narzekam.

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Owszem - jest mi bardziej lub mniej gorąco, ale w pracy siedzę w grubych, wolno nagrzewających się murach i przy wentylatorze (a poza tym - w lesie!), w mieszkaniu też mam dość chłodno, na miasto wypełzam zwykle wieczorem... da się przeżyć!

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Mam tylko nadzieję, że pogoda nie zepsuje się do przyszłego miesiąca - 25 lipca wyjeżdżam do Gdańska i o tyle, o ile opalać się za bardzo nie zamierzam (i w sumie nie mogę - ze względu na rozliczne paćki, jakimi ciągle muszę katować mole lico), to przyjemnie byłoby móc siedzieć sobie wieczorem na plaży bez konieczności bycia owiniętą w koc i dwa swetry.

No i zwiedzać Stare Miasto w Gdańsku nie w strugach deszczu, a w słońcu...

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Zobaczymy, jak to się skończy.
Marzę o beztrosko spędzonym urlopie tak, jak dawno o niczym nie marzyłam.

bluzka cold shoulder | stylizacja boho | kapelusz fedora | styl boho |  haremki | blog szafiarski | blog o modzie | Park Julianowski | bluzka bez ramion lato 2016

Trzymajcie się - życzę Wam słonecznej, spokojnej niedzieli.

Buziaki - Wasza Mar!

FACEBOOK

INSTAGRAM

112 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta bluzka bo i odkryte ramiona i wygląda na wygodną w przeciwieństwie do tych wszystkich, które przymierzałam:) Wisior też mnie urzekł, nie dziwię się, że nie mogłaś przejść obojętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że połączyłaś tą bluzkę z haremkami, dalo to ciekawy letni zestaw.
    Yrzymam kciuki, żeby pogoda Ci dopisała ;)
    ja jestem juz po urlopie i udało mi się w końcu trafić na ładną pogodę ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawiodłam się ;( miałam nadzieję przeczytać, gdzie dostanę taki cudny naszyjnik i od razu zamówić ;(
    Ten zestaw jest obledny, uwielbiam taki klimat! Spodnie, bluzka - to jest to! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też jestem bardzo niepocieszona ;P
      Chciałabym kupić drugą taką "pieprzniczkę", na zapas, gdyby ta mi się urwała bezpowrotnie.

      Mam jeszcze taką różową, na jasnym sznurku, właściwie to moja mama ją ma, ale rzadko nosi.
      Jeśli chciałabyś taką, to zapytam, czy mama nie chce się z nią rozstać.

      Usuń
  4. bluzka jest rewelacyjna i pasuje do wielu różnych modeli spodni, czy legginsów... haremki to idealny model spodni na upały - przynajmniej w moim przypadku, wtedy gdy muszę mieć długie spodnie sprawdzają się idealnie :) Buciki są słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jak zwykle genialna! Pierwsze co pomyślałam to że, twój styl przypomina mi dziewczyny z Hiszpanii, w podobnych klimatach się ubierają.
    Co o takich bluzek, to też mam problem z biustonoszem, zawsze cos spada, mimo wszystko sa warte kupna. Pieknie wygladaja!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny z Hiszpanii chyba trochę bardziej kobieco jednak się noszą ;P
      Krótkie spódnice, falbany, te sprawy...

      Nie byłam, to nie wiem, ale tak mam zakodowane ;P

      Mimo wszystko - dzięki :D

      Usuń
    2. z tego co zauwazyłam na ulicach, uwielbiają tego typu spodnie i jakies zwiewne bluzki do tego, w takich kolorach. byc moze sie myle ale takie byly moje odczucia hahah :D

      Usuń
  6. Całkiem fajna ta bluzka, chociaż ja za odkrytymi ramionami nie przepadam, ale Ty wyglądasz ładnie. Chuda jesteś ( dobrze Lechu mówi ), to nie musisz się martwić o cyckonosze i takie tam sprawy;)
    Haremki też lubię, swoje pierwsze kupiłam rok temu i uważam, że w gorące dni świetnie się sprawują. Także jestem za. Dla mnie wszystko ładnie:)

    A jednak dostałaś bon upominkowy. Fajnie, zawsze to miło.

    Pracujesz tam gdzie wtedy, bo myślałam, że zmieniłaś pracę?
    Chyba coś tam kiedyś pisałaś o zmianach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być zmiany, ale nie doszło do nich ;P

      Dostałam! Widocznie rok temu założyłam konto już po urodzinach! :D

      Usuń
  7. Wisior mi się spodobał (kojarzy mi się trochę z taką gruchą od kluczy, pomimo że one są takie przestarzałe, to na moim wydziale nadal funkcjonują ;p), oryginalny i wpisuje się w styl boho :)
    Długo nie mogłam przekonać się do haremek, w tym roku jednak kupiłam sobie i czuję się w nich bardzo swobodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, wiem o jakich gruchach piszesz :D
      Fakt, podobny :D:D:D

      Haremki są idealne na lato!
      I basta!

      Usuń
  8. Mój trik na biustonosze bez ramiączek to dodatkowo założony na niego top ( ala opaska, jakkolwiek to zwą ),niestety duży biust potrzebuje mocnego podtrzymania, a że zakochałam się w bluzkach z odkrytymi ramionami to trzeba sobie jakoś radzić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy wtedy nie wygląda się zbyt masywnie?

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz, ta bluzeczka dodaje takiej lekkości! :)
    A co do mojej z Adidasa, ciężko mi stwierdzić, czy rzeczywiście działa tak, jak zapewnia producent, bo mam ją od niedawna (dostałam), a ubrałam tylko raz do zdjęć, kiedy już było chłodno. Mam nadzieję, że niebawem przekonam się, czy technologia spełnia swoje zadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę, że to Adidas i kupę kasy pewnie normalnie kosztuje, to dobrze by było, by choć trochę zachowywała się na ciele tak, jak to obiecuje producent :P

      Usuń
  10. Buty, mimo mankamentu śliczne, nie dziwie Ci się że nie chcesz ich oddać :)
    I świetnie pasują do torebki.

    Ja tam marudzę, na słońce, na upał, od 3 dni bez przerwy ;/

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo zgrabnie. Bardzo. Szczególnie tych ramionek Ci zazdroszczę. Połączenie idealne. Naszyjnik jest mega!!! Lubie takie oryginale. Haremki uwielbiam, tak fajnie chłodzą nogi. Tak samo długie spódnice. Oczywiście z fajnych materiałów.
    Wiem, że się powtarzam ale muszę skomentować fotki; M E G A !!! Pożyczysz mi kiedyś swojego fotografa ? :)
    Buziaki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramionka to jest chyba moja ulubiona część mojego ciała :D
      Cieszę się, że chociaż one są takie, jak być powinny :D

      Ja nie mam nic przeciwko - jak tylko będziesz w Łodzi albo my będziemy w Twoich okolicach, to trzeba się zgadać.
      Pytanie tylko, czy Lechu będzie miał wenę ;P

      Usuń
    2. Super ! To daj znać, ja bedzie miał wenę, to przyjadę do Was ! :)

      Usuń
  12. Ty w bluzkach z odkrytymi ramionami wyglądasz po prostu czarująco Mar. Haremki świetne i ten wzorek - przepiękne połączenie kolorów, ostatnio w sklepach najczęściej właśnie takie kolory przykuwają moją uwagę. A butki są słodkie. Ja w Gdańsku będę jutro, co prawda tylko 3 noce, ale zawsze coś. Już nie mogę się doczekać kawy latte w kawiarence na Mariackiej, to moje ulubione miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrów ode mnie to piękne miasto!
      Wiele bym dała, żeby też już teraz móc tam być!

      Usuń
  13. Piękne foty, piękna TY, taki mały zadziorny boho Marczaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny dziewczęcy look :)a wisior jest boski. Uwielbiam biżuterię i takie oryginalne cacka zawsze przykuwają moją uwagę.

    Ja również bardzo ciszę się, że zrobiło się ciepło. Całe dnie siedzę w klimatyzowanym biurze ubrana w marynarki lub sweterki. Dopiero wychodząc na powietrze ogrzewam zmarznięte kości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna ta bluzka,fantastycznie wyglądasz. A jakie śliczne pozy.. fiu,fiu kokietka z Ciebie ;)
    Mam dokładnie te same problemy ze stanikiem do bluzek bez ramiączek, nie czuję swobodnie,bo mam wrażenie że zaraz coś się zsunie w dół.
    My też w tym roku w drugiej połowie lipca jedziemy nad morze,małż marudzi że już wszystko widział i będzie się nudził,ale trudno,zawziełam się. Początek wakacji za to w górach. Ja też czekam na ten urlop z utęsknieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Twój mąż, to niech nie marudzi, bo morze można podziwiać wiele razy - ono jest nie do znudzenia, nie do przejedzenia!

      Usuń
  16. Takie świetne buty w Deichmannie? Kurcze chyba dawno mnie tam nie było, bo zawsze ich asortyment kojarzył mi się tak raczej średnio, a tu takie cudeńka :) Na podobną bluzkę się czaję ale jakoś nie mogę znaleźć nic w czym wyglądałabym sensownie, za to Ty jak zawsze mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie asortyment Deichmanna kojarzył się średnio gdzieś tak do 2013 - kiedyś lepsze, ładniejsze buty były zawsze w CCC.
      Tych kilka lat temu coś się zmieniło i doszło do odwrócenia - teraz w CCC wszystko jakieś takie bazarowe (z wyjątkiem zimowej kolekcji - w tym przedziale cenowym Lasocki ma najlepsze jakościowo oficerki na przykład!), a Deichmann zachwyca.

      Tak, te buty stamtąd - regularna cena: 139 zł.
      Są jeszcze karmelowe!

      Usuń
  17. Marczaku wygladasz cudnie. Chętnie bym przygarneła taką bluzkę ale wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wisior! Cudowny!

    A mokasyny, wiesz, oddałabym :p Przecież dobre skórzane buty nie farbują, przynajmniej tak jest w teorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko w teorii, bo mnie każde skórzane buty zawsze farbowały - mniej lub bardziej ;P
      Jak noszę oficerki, to notorycznie mam skarpety uwalone ;P

      Może to od potu człowieka zależy?

      Usuń
  19. Kocham bluzki z odkrytymi ramionami i ta jest świetna, ale jeszcze bardziej podobają mi się spodnie - kapitalny wzór!:)
    Co do staników pod tego typu bluzki to polecam te z Atlantica z odpinanymi ramiączkami - trzymają się bardzo dobrze, jak żadne inne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest gdzieś u mnie jeszcze Atlantic, aczkolwiek pamiętam artykuł sprzed roku o tym, że firma ogłasza upadłość ;P

      Jeśli jest - muszę się tam przejść ;P

      Usuń
  20. Świetnie wyglądasz kochana, urzekłam mnie ta nietypowa bluzeczka i fikuśne spodnie.
    bardzo ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzeczka urokliwa, szczególnie na tak ładnych ramionach jak Twoje ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna bluzka i buty!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te zdjęcia są boskie! A stylizacja też mi się bardzo podoba :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna bluzka, musi być wygodna .

    OdpowiedzUsuń
  25. To właśnie ten krój bluzki odkrywającej ramiona, na którą z marnym skutkiem od jakiegoś czasu poluję ;) Wisior fenomenalny, rewelacyjnie uzupełnia całość (no i ciężko przejść obojętnie obok takiego cuda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę!
      W sklepach tak masa ich modeli, Ty taka szczuplutka, zgrabna... na pewno w wielu byłoby Ci dobrze!

      Przyznaj się - chodzi o to, że za wiele Ci się podoba ;P

      Usuń
  26. jaką ty masz szlachetnie biała skóre na tch ponetnych ramionkach...
    a tak to wogole sniłaś mi się, że opublikwałaś swoje zdjęcia w blond włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeee... jak to fajnie przeczytać, że ma się coś szlachetnego :D

      Bardzo trudno mi zmienić kolor, także może dobrze, że ta moja bladość pozytywnie się jednak kojarzy :D

      Co do zdjęć w blond włosach - muszę kiedyś jakieś tu wrzucić :D Wszak przez siedemnaście lat życia miałam takie :D

      Usuń
  27. Pieknie wygladasz Ty... anorektyczko Ty ;P!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty są bardzo ciekawe. W sumie ta bluzka dobrze wygląda z szerszymi spodniami, do dzwonów też by fajnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bluza jest cudowna! zakochałam się :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj! Kochasz Ty bobo, kochasz ale jest Ci w tym stylu idealnie, on jest dla Ciebie stworzony.
    Kochasz widzę również H&M, ja też tam często zaglądam.
    Miałam dawno temu body na takich /no może trochę szerszych/ ramiączkach i tak mi się przypomniało...pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  31. Super jest ta bluzka! :) Mi się bardzo podoba z H&M czerwona bez ramion, jest mega kobieca. ;) Ze stanikami bez ramiączek faktycznie jest problem, ja mam tylko jeden (niestety z ogrooomnym push-upem) i nie lubię go. Biust mam spory, ale lubię bez stanika chodzić, szczególnie latem!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzki tego typu są wygodniejsze, niż typowe ,,bezramienniki" - przyznam, że poluję na podobną od jakiegoś czasu i te z H&M wyglądają najładniej :) No i mokasyny - ulubiony wakacyjny obów, duże lepsze niż klasyczne balerinki. Ten zestaw świetnie Ci pasuje, wszystko wpisuje się w Twój styl :) I zazdroszczę urlopu w Gdańsku - ja to piękne miasto odwiedzę dopiero we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczne balerinki już się zdążyły chyba wszystkim przejeść ;P
      Aczkolwiek nie da się chyba ukryć, że mokasyny nie do wszystkiego będą pasować, czasami jakieś bardziej proste buty są po prostu wskazane ;P

      Przyznam, że ja sobie też go zazdroszczę - odliczam dni!

      Usuń
  33. Uwielbiam zdjęcia, na których się uśmiechasz! Ja nie jestem przyzwyczajona na bluzeczek bez ramion, ale próbuję się przekonać.
    Twoja jest o tyle super, że ma dodatkowe szeleczki :)
    Też często mam problem, żeby pojść bez biustonosza, wtedy chętnie wybieram te w kolorze ciała ;)

    Świetna stylizacja.. Sama bym się tak ubrała, tylko może bardziej pod mój styl ubrałabym szpileczki ;)

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnemu we wszystkim ładnie, daj się skusić - będziesz na pewno wyglądać w takim modelu przepięknie!

      Te szeleczki to wybawienie, nie szukasz bluzki pod pępkiem, jak na przykład przyjdzie Ci biec do autobusu ;P

      Ej, no nie mów - co jak co, ale szpilki to tu chyba średnio pasują ;P

      Uśmiech, powiadasz... nie lubię się uśmiechać, bo mój zgryz wiele do życzenia pozostawia, ale wiem, że lubicie te uśmiechnięte zdjęcia, to czasem udaje mi się przemóc ;P

      Odbuziakowuję :*

      Usuń
  34. uwielbiam tego typu bluzki! torebkę masz piękną!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekna bluzka! Swieeetnie wygladasz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wyglądasz! Spodnie są na prawdę świetne, sama chętnie bym takie założyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty to masz swój styl :) czasem patrzę na stylizacje blogerek i jak widzę taką bluzkę to zaraz myślę- o w stylu Mar!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mi podsyłaj linki, jak gdzieś dojrzysz coś potencjalnie "mojego" - jak nie będę miała co zrobić z pieniędzmi, to będę wiedziała, na co je wydać ;P

      Usuń
  38. Zdjęcia bardzo dobre, a stylizacja jeszcze lepsza! Wszystko dopasowane, szczegóły dopracowane, oby tak dalej! Pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful :-)
    http://sissihope.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  40. bluzka piekna sama chetnie bym taka zalozyla! nie lubie farbujacych butow wiec faktycznie jest to jakis minus ale.. sa na tyle fajne ze i tak bym zaryzykowala :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzkę możesz mi oddać ;) świetna jest :)
    super Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka powiedziała, że woli nie zmieniać otoczenia, bo ma kłopoty z aklimatyzacją :( ;P

      Usuń
  42. Jak zwykle wyglądasz ślicznie! :)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  43. You look beautiful! The hat is great and I love your shirt!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana przyjedź;) ja zostaję do poniedziałku do 22 bo mam tak późno lot;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Torebka to prawdziwa petarda!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna, wygodna stylizacja :) bluzka jest mega! :) trudno się nie zakochać w falbanach i odkrytych ramionach, są mega kobiece :)
    Świetnie wyglądasz w kapeluszu :)

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - kobiece, jak mało który fason!

      Dziękuję, też tak uważam - a na pewno lepiej mi w nim, niż bez niego ;P

      Usuń
  47. Uwielbiam teog typu bluzki- rownież od pierwszego wejrzenia zaochalam się w tych modelach- więc taką, jak Ty z calą pewnością dumnie bym nosila <3

    a wyjazdu nad morze zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz, uwielbiam takie bluzki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak już wiesz - jestem zakochana w tym trendzie. Odkryte ramiona zawsze lubi! Bardzo mi się podoba Twoja bluzka. Wyjazd nad morze też planuję - mam takie szczęście, że mieszka tam moja chrzestna :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie!
      bo zacznę Ci zazdrościć i będę musiała przestać Cię lubić ;P

      Usuń
  50. Uwielbiam odsłonięte ramiona w każdej postaci i w Twoim wydaniu także bardzo mi się podoba :)
    Bardzo podobają mi się też te luźne spodnie, w przypadku Twojej filigranowej figury spokojnie możesz je łączyć z szerszą górą :)

    Ps. musisz wybać stanik np. bardotkę z silikonową taśmą pod spodem. Ja kupuję je w Esotiq, mają rewelacyjne rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie staniki i do dopasowanych ciuchów noszę je chętnie, tu chciałam coś mniej sztywnego, żeby się pod bluzką nie odznaczało - jak widać na fotach: odznaczało się i tak ;P

      P.S. W porównaniu z Tobą, to ja jestem grubas ;P;P;P

      Usuń
  51. Też bardzo podobają mi się takie bluzki i z tego co sama wyszperałam, H&M ma w swojej kolekcji rzeczywiście najlepsze modele. Sama zaopatrzyłam się już w dwa, jedynie moje są całkiem bez ramion :) A Tobie taki fason naprawdę bardzo pasuje i odsłania szczuplutkie ramiona :)
    I gdzie Ty niby przytyłaś?! Weź nawet nie opowiadaj, toż to grzech, jak taka chudzinka jak Ty narzeka na wagę :)
    Plenery piękne, zdjęcia i strój również - dla mnie super :)
    Też się wybieram do Gdańska, ale to chyba dopiero we wrześniu :D Także życzę przyjemnego i relaksującego urlopu :D
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o konkretnie taki krój, jaki ma ta moja, to chyba tylko i wyłącznie w H&M'ie można go spotkać.
      Innych bluzek cold shoulder jest od groma w Zarze, Bershce, Reserved.
      Ale takich nigdzie indziej nie widziałam!

      W udach!
      W porównaniu z latem 2014 jestem górą sadła ;P

      Dziękuję, Julko :* wzajemnie!

      Usuń
  52. Bluzka cudowna! I te rękawy, miazga! ♥

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  53. Bluzka mi się bardzo podoba - właśnie za te cienkie ramiączka, które ją podtrzymują. Fajny fason. W ogóle obejrzałam kilka zestawów w dół - ten cyrkowy mega odjechany, pomysłowy - więc zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Znam ten ból kiedy coś farbuje a ja nie mogę się z tym rozstać. Ostatnio wyrzuciłam dwie pary pięknych skarpetek a w szafie mam piękną zamszową torbę która niestety farbuje mi na czarno :/
    P.s. Twoja bluzka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Odpisz Kochana na e-mail czekam na informację :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super stylizacja :) kisses from Madrid!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zestaw bardzo mi się podoba, bluzka bardzo w moim typie ;) mokasynkowe baleriny są rewelacyjnie sama rozglądam się za czymś podobnym ;)

    Pozdrawiam serdecznie http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna stylizacja:) Bluzka bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  59. A moim zdaniem te spodnie kompletnie nie gryzą się z górą i mimo luzu, nadal widać sylwetkę i wszystko ładnie wygląda. :) Zestaw jak zwykle w Twoim stylu, który tak bardzo Ci pasuje, wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się dokładnie każdy element tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Opowiastka o stanikach bardzo przypadła mi do gustu :) Sama mam całkiem fajną bardotkę, która super się trzyma. Problem pojawia się tylko przy sukience z wycięciami na plecach, bo tam żadne cyckonosze nie pasują :P
    Wyglądasz tak fajnie, że aż słów brak :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja zawsze załatwiam problem przezroczystymi ramiączkami, albo dopasowanymi pod bluzkę i jakoś nigdy mi to za bardzo nie przeszkadzało ;P Ale te bluzki naprawdę mi się podobają, choć w sumie nie mam żadnej jeszcze w swojej szafie mam już z pięć na oku i nie umiem wybrać.W sumie nawet nie wiem czy by mi pasowały xD Bo u ciebie prezentuję się naprawdę świetnie, tak idealnie dopasowane.
    Pieprzniczka świetnie dopełnia całości ^^ W sumie mam podobną, ale znacznie mniejszą, lecz nie umiem się do niej przekonać, nie mam pojęcia do czego mogłabym ją dopasować. Czasami mnie zadziwia jak sprawnie dopasowujesz takie drobne elementy by całość wyglądała zjawiskowo :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przezroczyste ramiączka to zło ;P
      One tylko w teorii są przezroczyste, widać je bardzo - zwłaszcza na zdjęciach ;P

      Prześlij mi zdjęcie tej pieprzniczki swojej - może coś Ci doradzę :)!

      Usuń
  63. Dopiero dziś na spokojnie miałam czas odwiedzić Twoje miejsce w sieci ;) Przez te upały wszystkiego mi się odechciewa - nawet przy laptopie siedzę dosłownie chwilkę, klikam "Lubię to!" na fb tam gdzie coś mi się podoba i spadam od tego grzejącego pudełka jak najdalej!

    Ale do rzeczy...

    Piękna jest ta bluzka! I moim zdaniem mimo wszystko bardzo, bardzo praktyczna! Mimo, że bez ramion, nie zsunie się 'do końca'. I ma taki ładny, nieco lejący się krój!

    Spodnie 'alladynki', 'haremki' - każdy ma na nie inną nazwę. Na Tobie leżą naprawdę świetnie! Ja w każdych, których bym nie przymierzała, mam tyłek jak balon ;/ Kupiłam w zeszłym roku dwie pary, ale co z tego jak leżą w szafie, bo nadal się do nich nie mogę przekonać, mimo, że są naprawdę śliczne! Twoje mają też ciekawą kolorystykę i te wzory/ aplikacje na nich są mega! Takie w klimacie boho. Łączą się z tą 'pieprzniczką' idealnie! ;)

    Butów nie oddawaj! Farbowanie to pikuś! Jeśli są wygodne to jest najważniejsze! ;)

    U mnie w te upały, króluje niemal codziennie jeden strój - czarny kombinezon na cienkich ramiączkach, z krótkimi nogawkami, i ze sznurkiem w pasie. Najchętniej bym go nie zdejmowała ! Przewiewny, ładny, a do tego kupiony za grosze w lumpekse! A ma metkę z H&M ;)

    Co do staników - przejedź się do Głowna do siedziby firmy KrisLINE - na miejscu mają tam szwalnię no i mały sklepik, w którym kupisz stanik z poprzedniej kolekcji (który kosztował jakieś 120zł) za 20 - 30zł! Ich bielizna jest świetna, panie na miejscu pomogą i stanik naprawdę dobrej jakości będziesz miała za grosze! Ja kiedy tam jeżdżę kupuje minimum 3 komplety - zawsze lepiej wydać jakieś 120zł za 3 komplety bielizny, niż jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak jest ciepło, to trzeba się ubrać tak, by było chłodno - haremki to umożliwiają.
      Nie ma co patrzeć na to, czy ma się tyłek jak balon, czy nie ;)
      Komfort przede wszystkim!

      Ja bym się chętnie przejechała i do Brzezin i do Głowna, tylko czasu ciągle brak niestety :(

      Usuń
  64. Mi bardzo pasuje ten trend i w różnych wariacjach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna stylizacja , uwielbiam Twój kapelusz i torebkę :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  66. Ejjj Ty kokietko, w którym to ci się miejscu przytyło, bo ja jakoś tego nie widzę. Szczuplutka dziewczynka z Ciebie.
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, szkoda tylko, że rzadko pokazujesz nogi a powinnaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W udaaaach :D

      Kiedy ja mam nogi całe podrapane, w siniakach i blade ;P
      Nie ma co pokazywać ;P

      Usuń
  67. Przecudna interpretacja boho! Bluzka swietna, i sa obowiazkowe fredzle... wygladasz bosko Mar!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  68. ale super jest ta bluzka! lubię ten trend na odkryte ramiona :) buty masz przegenialne :)

    OdpowiedzUsuń
  69. bluzka świetna i bardzo fajny oryginalny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Na mnie buty zrobiły największe wrażenie. Rewelacyjne. Kolor spodni plus naszyjnik tez dają czadu :) pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo podoba mi się Twój, jakże artystyczny wisior.
    Buty z tego jak ich opisujesz.... też.
    Szkoda, że mnie, chodząc na płaskiej podeszwie bolą łydki i już nawet szpilki są lepsze.

    ___Tess.



    OdpowiedzUsuń
  72. spodnie mają bardzo ciekawy wzór! fason spodni ciężki do noszenia, u Ciebie wypadł cudnie!
    no i kapelusz <3 chyba już inaczej sobie Ciebie nie wyobrażam!
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochana bluzeczka jest przepiękna <3. Spodnie mają totalnie ciekawy wzór! Zakochałam się w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne i pełne optymizmu zdjęcia:)!

    OdpowiedzUsuń
  75. UWIELBIAM ten zestawik! Widziałam na insta bodajże i od razu przypadł mi do gustu<3
    Piękny ten wisior*-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. No no, przepięknie wyglądasz:) Z chęcia bym się tak ubrała, bluzka i spodnie genialne:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.