niedziela, 24 lipca 2016

W stylu boho: zielona maksi i frędzle

Żaden inny styl nie pasuje mi tak bardzo do lata, jak styl boho.


Te wszystkie ciągle modne, rozkloszowane lub zdobione uroczymi nadrukami groszków spódnice kojarzące się z modą pin-up, te postrzępione i kuse szorty albo wreszcie bandażowe sukienki nie są dla mnie tak "letnie", jak boho - jego kapelusze, długie spódnice, zwiewności i urok beztroski.


Dlatego - konsekwentnie - nie rozstaję się z moim ulubionym stylem i w lipcowe dni.


Co to, to nie!


styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski
Spódnice i sukienki to u mnie rzadkość - mam ich parę, kłamać nie będę (ale tak naprawdę parę - maksymalnie pięć sztuk, serio!), jednak rzadko kiedy je zakładam.

Nawet latem, choć latem spódnica lub sukienka to przecież najwygodniejsze rozwiązanie (zimą to człowiek marznie, walczy ze zsuwającymi się po kostkach rajstopami i zaciągającymi je suwakami przy cholewkach kozaków - latem te wszystkie problemy odchodzą w zapomnienie!).

Ale że przy okazji ubiegłotygodniowego przeglądu mojej szafy w domu rodzinnym (pod kątem kompletowania garderoby na wyjazd urlopowy) odnalazłam tę zieloną sukienkę, to postanowiłam przełamać swoją niechęć do kiecek wszelakich ;)

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski
Sukienka jest ze mną od... jedenastu lat.

Kupiłam ją w wakacje po skończeniu pierwszej klasy liceum.

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Miałam wtedy chłopaka w Tychach, mieście Ryśka Riedla - wszyscy znajomi G. słuchali Dżemu (a czego można słuchać, jak się mieszka w Tychach ;P?) i w większości stylizowali się na hipisów.

Przy takim towarzystwie i ja powoli wyrastałam wtedy z miłości do punka, agrafek w spodniach i uwalonych błotem glanów - nie było rady, trzeba było sobie sprawić jakieś nieco odpowiedniejsze ciuchy.

O Boże, jakie to stare dzieje...

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski
Znalazłam ją w jednym ze zgierskich lumpeksów - takim z gatunku tych, po których dzisiaj już nie ma nawet śladu.

Małym, ciasnym, w którym pachniało stęchlizną i który w najmniejszym nawet stopniu nie przypominał żadnego z dzisiejszych vintage store'ów.

Kosztowała jakieś śmieszne pieniądze (wydaje mi się, że 5 złotych, ale nie mam już dziś pewności, czy aby na pewno tyle) i wyglądała na nową (w sensie, że widać było, że nikt przede mną jej nie nosił, bo tak ogólnie, to ewidentnie miała już swoje lata).

Polubiłam ją, bo pasowała mi do wszystkich butów, jakie wtedy nosiłam (nawet do takich naprawdę wysoko sznurowanych rzymianek - tak, do takich, jakie w tym roku uważane są za najmodniejsze buty lata ;> miałam takie, tylko że bez pomponów ;P o pomponach na takich butach wtedy nikt nie słyszał ;P).

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Sukience nie stało się nic przez te wszystkie miesiące jej noszenia i wiele prań - co jakiś czas przypominam sobie więc o niej i wyciągam ją z szafy.

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Zdarzały się co prawda takie lata, w których w ogóle jej nie zakładałam, ale że tegoroczne upływa mi pod znakiem wielu, naprawdę wielu powrotów do tego, co było (i to nie jest tak, że czegoś mi brakuje i dlatego wspominam, taplając się w jakiś swoim nieszczęściu - wręcz przeciwnie, chyba nigdy nie miałam tak poukładanego życia... ot, człowiek wspomina i uświadamia sobie upływ czasu, bawi go to, czym zajmował się lata temu i to, że niektóre z tych rzeczy ciągle mogą sprawiać mu radość... ale o tym więcej będzie na końcu wpisu, cierpliwości :>), to obnaszam ją po łódzkich ulicach i parkach z dużą przyjemnością.

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Największym sukcesem jest chyba nie to, że ciągle jest w dobrym stanie, a to, że wciąż się w nią mieszczę ;)

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski
W dniu, w którym robiliśmy zdjęcia postanowiłam połączyć moją zieloną maksi z tą ozdobioną frędzlami kurtką.

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Kurtka miała być marynarką, ale okazała się czymś bliższym katanie, niż żakietowi.

Jej historię opisywałam rok temu - w poście z warkoczem.

Co ciekawe - tamte zdjęcia zrobiliśmy w dokładnie tym samym miejscu :)

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Sporo elementów tamtego prezentowanego Wam wtedy stroju powtarza się i tu - nic nie poradzę na to, że lubię tu pokazywać te same rzeczy w nieco innych konfiguracjach.

Tak już mam :)

I tak na przykład możecie zobaczyć tu te same sandały, które pokazywałam Wam w poprzednim wpisie, w ubiegłym tygodniu.

Pamiętacie? Zarzekałam się, że one w żadnym razie nie mogą wyglądać dobrze ze spódnicą albo sukienką.

Otóż teraz wiem, że jak najbardziej mogą - tyle, że sukienka musi być dłuższa ;)

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Kapelusz - H&M
Lenonki - SinSay
Sukienka - no name (zgierski lumpeks)
Kurtka z frędzlami - Only (Zalando)
Listonoszka - H&M
Wiązane sandały - H&M

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Wreszcie się doczekałam!

Jutro wyjeżdżam nad morze!

Urlopu wyczekiwałam z utęsknieniem, bo naprawdę - ostatnie tygodnie dały mi w kość.

Miałam na głowie sporo ważnych spraw i kilka poważnych problemów (aczkolwiek bardziej zgodne z prawdą będzie napisanie, że problemy te tylko wyglądały na poważne - po wnikliwym przyjrzeniu się im okazywało się, że jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i chęci widzenia wielu rzeczy przez niektóre osoby po swojemu).

Nie miałam za to praktycznie czasu na nic "swojego".

Całe szczęście, że teraz, kiedy wreszcie rozpoczęłam ten swój urlop, znalazłam sobie odstresowujące i przysparzające mi moc radości zajęcie.

Jakie?

Moi Drodzy, nie powinnam się do tego przyznawać!

Ale niech stracę, jakby co, to zwalicie to na karb mojego przemęczenia...

Od trzech dni nie robię nic innego, tylko oglądam anime o Pokemonach xD!

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Cały świat oszalał na punkcie gry Pokemon Go - trochę to mnie zaskoczyło, bo pewną byłam, że ta "bajka" jest dziś już mocno zapomniana i Pokemony nikogo nie mogą już rajcować.

A to niespodzianka!

Też bym sobie w nie pograła - ale mój telefon jest tak bardzo archaiczny, że Pokemona będę mogła na nim oglądać tylko wtedy, jak pobiorę sobie jakiś obrazek przedstawiający jednego lub drugiego.

Całe szczęście, że moja mama jest bardziej na bieżąco z technologią i chociaż ona jedna ma taki telefon, na którym udało się to zainstalować ;P

Niestety, mama odmawia pożyczenia mi telefonu na eskapady po Zgierzu, także jedyne Pokemony na jakie jest mi dane polować to te, które dają się złapać w mieszkaniu rodziców ;P

Na otarcie łez mam jednak serial, który kochałam w dzieciństwie do prawdziwego szaleństwa!

styl boho | zielona sukienka maksi | maxi dress | stylizacja z kapeluszem | frędzle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski

Wierzcie lub nie - byłam największą psychofanką Pokemonów w całym województwie!

Do dziś mam pochowane w szafkach te wszystkie pluszaki, figurki i żetony z chipsów!

I nawet potrafię powiedzieć, jakie dźwięki który Pokemon z siebie wydawał ;P

Nie miałam pojęcia, że nakręcono tego tyle!

Ja się załapałam ledwie na dwa sezony (później chyba Polsat już tego nie puszczał, a ja zamiast Pokemonami zajęłam się słuchaniem ciężkiej muzyki i obalaniem tanich win - dziś zastanawiam się, czy gdybym na dłużej nie została przy Pokemonach, to i moja "kariera" i mój żołądek nie miałyby się lepiej... czasami lepiej nie dorastać zbyt szybko...), a teraz są tego setki odcinków i ciągle wychodzą nowe!

No więc siedzę przed komputerem i oglądam je całe dnie i całe noce!

I jestem tak szczęśliwa, jak dawno nie byłam!

Urlop to coś pięknego, mówię Wam ^^

Jak się tak człowiek porządnie dochami, to od razu żyć mu się bardziej chce!

Także tego - gdyby ktoś z Was spotkał mnie na którejś z plaż Gdańska chodzącą na czworakach i udającą Bulbasaura, to proszę się nie zdziwić ;P



Trzymajcie się - życzę Wam fajnej, beztroskiej niedzieli!

A Wy życzcie mnie i Lechowi fajnego wyjazdu :)

Ściskam - Wasza Mar!

118 komentarzy:

  1. Pokemanka?Ty?nie wierze:-) stylizacja mega...moje ukochane zestawienie kolorystyczne...ulubiony styl boho...cacy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Stara!Ja je uwielbiałam!
      Serio!

      Ja zawsze miałam w sobie dużo z dzieciaka :D Bardzo lubię w sobie tę cechę mojego charakteru :D

      Dzięki!

      Usuń
  2. Kochana, widziałam Cię na fb i przychodzę :) No ta sesja jest fenomenalna!
    Wyglądasz niesamowicie! :)
    Piękna sukienka!! I jaki cudny kolor :)
    A pokemony... hehe. Świat oszalał na ich punkcie :P Ja narazie się wstrzymuję ze ściąganiem tej gry :P
    pozdrawiam. miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!

      Nie ściągaj, bo to kradnie czas bardzo ;P Ale z drugiej strony znam wiele bardziej szkodliwych rzeczy, które czas kradną ;P I są o wiele bardziej kosztowne ;P

      Wzajemnie!

      Usuń
  3. Tył sukienki mnie zachwycił! A kurtkę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten tył jest w niej - moim zdaniem - najładniejszy ;)

      Usuń
  4. kurtka i kapelusz mmmnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mam miała kiedyś taką sukienkę, ale to zupełnie nie mój styl. A u Ciebie tak fajnie to wygląda, tak dobrze potrafisz ze sobą poszczególną odzież zestawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przypuszczam, że ona może spokojnie pamiętać czasy młodości naszych mam ;)
      A przynajmniej mojej mamy ;)

      Dzięki, Wero!

      Usuń
  6. To zdecydowanie Twój kolor i krój! Chyba mamy podobny kolorystyczny gust, bo chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - Ty też chyba lubisz wszelkie stonowane kolory, prawda :)?

      Usuń
  7. nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam klimaty boho:) pięknie to wszystko ze sobą połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka fajna ta sukienka :) wiązanie na plecach mnie urzekło :) udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie a tył sukienki mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka sama w sobie nie zrobiłaby na mnie wrażenia, ale tak zestawiona- już jak najbardziej. Pięknie się Mar prezentujesz:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D

      Aczkolwiek zapewniam - ona sama też wygląda bardzo ładnie, tym bardziej na żywo ;)

      Usuń
  12. Sukienka mimo upływu lat nadal świetnie się prezentuje i zachwyca.
    Piękne zdjęcia, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      To miłe, że te moje zdjęcia tak Wam się zawsze podobają!

      Usuń
  13. Super stylizacja, a ta kurteczka z frędzlami fantastyczna :) dobrze się w niej prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama kupiła sobie ostatnio bardzo podobną sukienkę! Kolor jest cudowny! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mar, w sukience wyglądasz wystrzałowo! noś je częściej! A Pokemony są OK! ;) miłego urlopu i dużo Pokemonów, może jednak przekonasz mamę do podmianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapakowałam trzy do mojego wakacyjnego bagażu :D
      Zobaczymy, może się do nich przekonam :D

      Hehe, dzięki ;P

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą. Zdjęcia bardzo klimatyczne, chciałabym umieć tak fotografować. Świetne kolory i piękne rozmycie. Stylizacja bardzo fajna. Ja za to lubię wszelkiego rodzaju kiecki, a maxi szczególnie mi się podobają. Kurtka rewelka! Co do pokemonów, to nie grałam, ale ostatnio pod jedną ze szkół pojawił się jakiś podobno bardzo rzadki pokemon i stało tam z 80 osób próbując go złapać. Niezła faza, haha! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zasługa dobrego obiektywu - właściwie dobry obiektyw załatwia sprawę zdjęć (a przynajmniej tego rozmycia) niemal w stu procentach :)
      Chociaż wprawne oko fotografa i umiejętność cyknięcia dobrego kadru też sporo daje ;)

      No, tu nad morzem też widzi się takie scenki :D
      Oczywiście Mój Lechu dołącza zawsze do każdej takiej grupki, bo zainstalowaliśmy Pokemony na jego nowym telefonie i teraz Lechu - tak jak serialowy Ash - marzy o zostaniu najlepszym trenerem ;P

      Usuń
  17. Nie przypuszczałam, że komuś może być tak dobrze w kolorze khaki! Pięknie wyglądasz Mar! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie ! Jejku, mega kobieco !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mar! Wyglądasz fenomenalnie, kolor khaki jest stworzony dla Ciebie. <3

    http://fashionelja.pol

    OdpowiedzUsuń
  20. Butami już się zachwycałam, kurtka też bardzo mi się podoba, ogólnie fajnie zgrana całość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całość wygląda kapitalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Narobiłaś mi apetytu na taką długą sukienkę ;) Cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka jest rewelacja, a na Tobie prezentuje sie jeszcze lepiej!
    Powinnaś rozważyć częste zakładanie sukienek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ta sukienka jest świetna! mam troszkę podobną tylko granatową, bez guzików:) kiedyś miałam dużą niechęć do max ze względu na wzrost, ale postanowiłam się przełamać. Czasem tylko ciągną mi się po ziemi :P

    PS. Też mam ochotę na obejrzenie pokemonów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kreskówki.tv są wszystkie serie, nic tylko oglądać :D
      Szczerze polecam, ja zaraziłam Leszka - razem oglądamy wieczorami :D

      Usuń
  25. Ale czas z tymi Pokemonami! W życiu bym nie pomyślała ;) No i w końcu widzę Cię w kiecce. I muszę stwierdzić, że naprawdę wyglądasz w niej świetnie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ta sukienka jest cudowna :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja to Cię w sukience jeszcze nie widziałam, a ładnie wyglądasz i to wiązanie z tyłu ciekawe. Przyda się na urlop taka zwiewna kiecka. Pogody życzę!!
    No, ale pokemony, coś mi tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty masz do Pokemonów, Ewciu ;P
      One są przecież urocze!

      Bywały tu sukienki - z rzadka, to prawda.
      Ale bywały ;)

      Dziękuję, pogoda dopisuje, tylko kąpieliska niezdatne do niczego ;P
      Musimy jeździć na plaże poza Trójmiasto, ale są czyste i duże, więc robimy to z radością ;P

      Bo plaże w samym Trójmieście, to zbyt ładne akurat nie są ;>

      Usuń
  28. Bardzo naturalnie i z pomysłem! Pasuje Ci zarówno taki styl boho jak i ziemista kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja też uważam, że takie "kolory ziemi" bardzo mi pasują :)!

      Usuń
  29. Ale Ty mi się podobasz w sukience! Jest świetna - kolor, fason no i taka Twoja. Ja bardzo proszę o jeszcze kilka stylizacji w kieckach! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy w planach sesję na plaży w Orłowie, w białej sukience.
      Zobaczymy, co z naszych planów wyjdzie ;P

      Usuń
  30. Świetny zestaw :) Ostatnio znów wraca moje uwielbienie do khaki <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna kurteczka! <3 udanego wyjazdu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sukienka - uwielbiam taka zieleń.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta sukienka spokonie mogłaby pochodzić z Zary. ;) Musisz częściej nosić kiecki, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wtedy nie kosztowałaby 5 zł ;P Nawet na wyprzedaży ;P

      Dzięki, pomyślę nad tym ;P

      Usuń
  34. Sukienka jest cudowna, i nigdy w życiu nie dałabym jej tych jedenastu lat ;) Przyznam,że zainspirowana popularnością gry Pokemon Go, również oglądałam tą anime w internecie;p Przypomniały mi się czasy dzieciństwa, kiedyś grało się w kapsle z wizerunkiem tych stworków-dziś każdy biega ze smartfonem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bieganie ze smartfonem jest fajniejsze, bo tutaj one naprawdę bronią się przed złapaniem i można empirycznie przekonać się, jakie mają moce :D

      My zainstalowaliśmy tę grę na nowym telefonie mojego faceta - super zabawa!
      Zwiedzamy Trójmiasto z jeszcze większym zapałem do tego :D

      Usuń
  35. uwielbiam twój styl, już wiele razy to pisałam:) ale co poradzić:) buty bym ci skradła:) A sukienka kurcze jest świetna moja mama chyba ma podobną ale nie wiem czy ma aż tyle lat hehe


    ______________
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają nam się podobne buty, więc w sumie nie dziwię się temu komentarzowi ;P

      Usuń
  36. Fajnie tak wyciągnąć zapomniany ciuch z szafy i zachwycić sie nim na nowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, kiedy ciuch ciągle nadaje się do noszenia! :)

      Usuń
  37. Sukienka w połączeniu z tą kurtką to mistrzostwo świata! Wiem, że nie lubisz kiecek, ale bardzo dobrze Ci w nich:)

    Ja bardzo lubię kiedy pokazujesz (czy inne blogerki, albo ja sama;)) te same rzeczy w innych konfiguracjach.

    A tych pokemonów nie ogarniam - wiem, że było coś takiego, ale nie bardzo wiem o co w tym chodziło....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba trochę starsza ode mnie, więc kiedy Pokemony były w Polsce na fali to już dawno z kreskówek wyrosłaś ;P
      Ja mam młodszego brata, to trochę łatwiej mi było wiedzieć, co tam w telewizji lecącego jest akurat na topie :D

      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  38. Trochę mi się kojarzy ta sukienka z jakimiś latami 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby była krótsza, to prawda!
      Ten stan :> Jest jak z lat '20, masz rację!

      Usuń
  39. Masz teraz piękna pogodę nad morzem, wczoraj byłam w Gdańsku :) miłego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda piękna, szkoda tylko, że kąpieliska niezdatne do niczego i na plażing i plusking trzeba jechać autem za Trójmiasto, ale prawda - jest cudownie!

      Dziękuję!

      Usuń
  40. W sukience wyglądasz super. Fajnie mieć w szafie taką perełkę :)
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko!
      Wypoczynek upływa nam pod znakiem wielu wrażeń, bo wszystkie kąpieliska w Trójmieście zaatakował sinice, a nasz "apartament" jest duszną klitką o rozmiarach 2x2, więc z samego rana wychodzimy w miasto i jeździmy na plażę oddaloną 20 km od Gdańska, ale i tak mi się podoba ;P

      Usuń
  41. Mar!!! Takie cudeńka w szafie chowasz?!!! Noś, noś tą sukienkę, bo fajnie w niej wyglądasz!!!
    Pokemony to już nie moja bajka, bracik mój oglądał jeśli dobrze pamiętam :)!!!
    Urlopuj się na całego, jak Ci się żywnie podoba :D!!! Nawet na czworakach ;), a co?!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Kochana - ja mam w swojej szafie jeszcze więcej takich cudeniek ;P
      Ona jest bardzo przepastna ;P
      Dobrze, że jeszcze jestem świadoma tego, co w niej trzymam ;P

      Buziaki!

      Usuń
  42. Bardzo dobrze Ci w khaki i długości maxi :) piękna ta sukienka, noś ją częściej.
    Widziałam ostatnio maxi khaki spódnicę w jednym sklepie na wyprzedaży, ale kiedy zdecydowałam się na jej zakup na drugi dzień, już jej nie było. Teraz żałuję...bo od kiedy zaczęłam nosić ten kolor, to w smojej szafie coraz więcej go przybywa :) udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Khaki to bardzo ładny kolor, szkoda, że tak mało go w gruncie rzeczy w sklepach :(

      Usuń
  43. Kobieco i jeszcze raz kobieco :) wyglądasz zmysłowo w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  44. O tym, że w sukienkach wyglądasz wg mnie super pisałam już chyba przy wpisie o "łódzkiej rajtuzie". Takie długie, kobiece, ale nie za bardzo romantyczne sukienki bardzo do Ciebie pasują. Połączenie z czernią dodało całości charakteru, przede wszystkim przez kurtkę z frędzlami.

    Pokemony to okres dzieciństwa mojej młodszej siostry, więc znam dobrze ze słyszenia, ale osobistych doświadczeń nie miałam.

    Życzę udanego wypoczynku nad morzem i oczywiście pogody - sama też wylądowałam ponownie nad Bałtykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Madziu - ja ciągle jestem na etapie przekonywania się do nich ;)

      Pogoda nam dopisała, ale kilka rzeczy zepsuło nam ten urlop - od niesamowicie drogiej, a fatalnie urządzonej kwatery począwszy a na sinicach w Zatoce skończywszy.

      Nigdy już nie zdecyduję się na urlop w Trójmieście i okolicach.
      Jednak co otwarte morze, to otwarte morze.
      Brakuje mi tu tego klimatu polskiego kurortu :(

      Usuń
  45. jak zawsze wyglądasz super, wszystko w Twoim stylu, buty niezmiennie moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz bosko :) Piękna kurtka i sukienka. A co do postrzępionych szortów, to jakoś nie jestem w stanie sobie Ciebie w nich wyobrazić. Ale ta sukienka za to pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja jestem ;P
      One mi się kojarzą z grunge'm, a ja grunge też lubię - i w modzie i w muzyce :)

      Usuń
  47. Ale masz piękne, zadbane włosy. Stylizacja śliczna, mega Ci pasuje! :)

    Może skomentujesz również u mnie?

    Zapraszam na bloga
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne stylizacja, bardzo mi się podoba. Kolorystyka idealna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna stylizacja! moje ulubione kolory <3
    sukienka jest śliczna a wdzianko idealnie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. TY? Punk i glany? No, nie wierzę xD Ciężko to sobie wyobrazić. Chociaż, co mi tak. Dowiedziałam się, że moja nauczycielka matematyki również nosiła się w takim stylu, a wyobrażenie sobie jej... Cóż, to naprawdę daremny trud (pewnie dlatego, że ma 100 lat) :P
    Sukienka jest naprawdę świetna i dobrze co jakiś czas wyciągnąć ją z szafy. Ostatnio pokochałam długie sukienki czyszczące ziemię (trochę dlatego, że opaliłam się w paski xD)
    Pokemony? Matko, co to jest. Nie żebym nie lubiła, ale to co ostatnio się dzieje za sprawą tej gry odbiera mowę. Mnie jakoś nigdy nie ciągnęło. Za to byłam psychofanką Scooby'ego. :D Maskotki całej ekipy, każdy odcinek nagrany starannie na kasetę. A gdy mam nie chciała przełączyć na Cartoon Network, gdy leciał gotowa byłam odgryźć rękę.
    Miłych wakacji życzę i wypoczynku! :)
    PS: Pozdrawiam z Tychów ^^
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, fazę na ostrego punka miałam przez jakiś rok - potem i przedtem słuchałam (i słucham ciągle) wielu rockowych rzeczy na zmianę z elektropopem (tym nowym i tym z lat '80).
      Ale tak, byłam zbuntowaną, groźną Mar :D

      Kiedyś na FB wrzucałam zdjęcia małej Mar z anarchią na szyi, muszę je wrzucić i tu ;P

      Przybij piątkę, ja też zawsze opalam się w paski :D

      Pokemony są bardzo fajne! Dzięki tej grze zwiedzasz miasto i zwracasz uwagę na jego detale, na które normalnie byś uwagi nie zwróciła - bo tzw. Pokestopy umiejscowione są właśnie w takich dziwnych miejscach ;)

      Także pozdrawiam!
      Ucałuj ode mnie Tychy, to miasto było piękne!

      Usuń
  51. Taki styl pasuje do Ciebie. Jedna z Twoich lepszych stylizacji, chociaż ostatnio wszystkie są z wyższej półki.
    życzę Wam miłych wakacji, pozdrówcie ode mnie morze, bo ja w tym roku chyba nie będę miała urlopu.
    Mo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... w ubiegłym roku też zdarzały mi się takie, które nazwałabym tymi z wyższej półki ;P Będę nieskromna, ale uważam, że rok temu miałam trochę więcej ciekawych pomysłów ;P

      Elu, Zatoka Gdańska to właściwie jeszcze wcale nie morze, ale pozdrowimy dziś, obiecuję :)!

      Usuń
  52. Styl boho, to jest to!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylizacja! Mam taką samą kurtkę jednak z Bershki, mam z nią problem, strasznie farbuje..Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    www.camodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?
      Moja nie sprawia mi (na szczęście) takich problemów.

      Usuń
  54. rewelacyjna stylizacja, bardzo mi do Ciebie pasuje ;) Pięknie Ci w takim zielonkawym kolorze

    Marzę o takiej kurtce z frędzlami i mam nadzieję, że wreszcie uda mi sie je zrealizować ;)

    > Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo lubię czytać o historii Twoich ubrań - potrafisz pięknie opisać nawet taką właśnie maxi sukienkę z lumpeksu :> Bardzo mi się ona podoba i pewnie sama bym ją nosiła, gdybym ją dorwała. Lubię takie perełki w stylu vintage z młodości - ostatnio dokopałam się nawet do kilku starych hipisowskich bluzek, które miałam okazję nosić jeszcze gdzieś w gimnazjum i nadal są dobre ;>
    Po zdjęciach na IG wnioskuje, że urlop się udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo - to naprawdę miłe móc czytać takie słowa :)

      Tak! Ta sukienka pasuje mi do Ciebie - bardzo!

      Ja mam więcej takich perełek! Naprawdę warto czasami powstrzymać się z opróżnianiem szafy z dawno temu noszonych ubrań ;)

      Urlop był bardzo fajny, choć parę rzeczy poszło nie tak, jak iść miało - kwatera nas rozczarowała (a tania nie była) :(
      Ale pogoda, zwiedzanie, atrakcje - wszystko się udało!
      I dwie fajne sesje zrobiliśmy!

      Usuń
  56. Uwielbiam maxi sukienki :D .Niestety mój chłopak nie podziela mojej miłości i moje 2 piękne sukienki wiszą smutno na wieszakach w szafie i tylko co jakiś czas je wyciągam i sprawdzam czy jeszcze na mnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to bardzo głupie nosić coś albo nie nosić wyłącznie dlatego, że chłopakowi się podoba lub nie.
      Nigdy w życiu nie oglądałam się na zdanie mojego faceta w kwestii tego, co na siebie zakładałam.
      Może miałam szczęście i zawsze trafiałam na facetów z podobnym gustem w tej kwestii, więc nie musiałam borykać się z problemem różnicy zdań ;P

      Przecież nie spędzasz stu procent swojego czasu z chłopakiem - na wyjścia bez niego możesz założyć sukienkę, która mu się nie podoba :)

      Usuń
  57. Świetne zdjęcia, ciekawa maxi! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Maxi jest świetna i masz praktycznie 100% pewność, ze nikt nie ma takiej samej:) Sandąłki jak najbardziej tutaj pasują!
    A co do gry Pokemon Go...Widocznie to nieśmiertelna bajka i jeszcze następne pokolenia będa o niej pamiętać, ciekawa jestem jaką wtedy grę wymyślą!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - takiej nigdy u nikogo nie widziałam :)

      Oby - fajnie by było, gdyby jeszcze i jakieś moje potencjalne przyszłe dzieci chciały je oglądać :D

      Usuń
  59. Świetnie wyglądasz! :) Niektóre ubrania, które leżą w szafie od lat, naprawdę się przydają! Ta sukienka jest super, idealnie pasuje do tej kurtki z frędzlami! <3 Podoba mi się! :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Stylizacja genialna! Świetna kurtka i buty - z sukienką prezentują się niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. No wiesz? Taką fajną kieckę w szafie kisić? Swoją drogą jak fajnie, że człowiek w ferworze walki o miejsce w szafie nie pozbywa się jednak wszystkiego:) A wiesz, że moja mama miała identyczną kieckę tylko chyba odcień troszkę ciemniejszy a ja z kolei miałam podobną tylko taką do kolan i w brązowym kolorze. Kiedyś bardzo modne nawet do glanów;) Super wyglądasz!! Jak dla mnie to cała Ty, zwłaszcza że kapelusz jest na swoim miejscu a dla mnie Mar bez kapelusza to tak nie do końca Mar. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jakąś patologiczną niechęć do wywalania ubrań - bez trudu usuwam ciuchy zniszczone, ale te w dobrym stanie trzymam i długo bronię się przed wyrzucaniem ich.

      Może nie mam przez to w swojej szafie tego modnego minimalizmu i kiedy szukam jakiegoś ubrania, to często muszę wszystko z tej szafy wywalać, ale dzięki temu czasami udaje mi się odkopać coś, co znowu jest w trendach i za co - gdybym musiała to teraz kupować - dałabym mnóstwo kasy, a co mam za darmo i gotowe do noszenia :)))

      Naprawdę identyczną?

      Dajże mi fotę, bo nie uwierzę ;P

      Tak, ja tę kieckę też do glanów nosiłam!!!!

      Usuń
  62. Sukienka zdecydowania przykuła moją uwagę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. 100% Twój styl :) a jakie wspomnienia z nią związane! Super sprawa :)
    Też mam kilka takich rzeczy, które mam wrażenie, przetrwają jeszcze kilka dekad. Czas pokaże :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Takie rzeczy znalezione po latach w szafie lubię najbardziej ;) Kolor sukienki skradł moje serce :)
    Jesteś dla mnie numerem jeden jeśli chodzi o styl boho! Niepowtarzalna ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten styl jest dla Ciebie stworzony, cudnie a sukienka piękna, jaki ma cudowny tył, jestem zachwycona. Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyglądasz nieziemsko w tej sukience! w ogóle bardzo ładnie Ci w kolorze khaki, zdecydowanie za rzadko go nosisz! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wyglądasz fenomenalnie :)
    Zapraszam na nowego posta pt.,,Styl Boho" :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne zestawienie! Świetna kurtka i buty. Piękne zdjęcia. Boho najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  69. świetnie wyglądasz w tej sukience, zdecydowanie częściej powinnaś sięgać po sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. pasuje Ci ta maxi, ale w tych butach jestem zakochana

    OdpowiedzUsuń
  71. łał, fajnie że tak długo masz tą sukienkę

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.