niedziela, 21 sierpnia 2016

W stylu boho: przedjesiennie i z teczką

Jesień zbliża się wielkimi krokami.


Czuć ją w powietrzu.


Widać ją w parkach i w lasach.


Chociaż w ten weekend temperatury nieco się podniosły, to nie da się już w żaden sposób ukryć tego, że lato odchodzi.


pre-fall outfit | stylizacja boho na jesień | styl boho | jak ubrać się jesienią | stylizacja z kapeluszem | tunika w etniczny wzór | blog o modzie | blog szafiarski | blog modowy
Ja lubię jesień.

Pisałam o tym już rok temu i dwa lata temu również - to jesień, nie wiosna, jest dla mnie czasem nowego początku.

Wszystko na co zawsze w życiu czekałam przychodziło do mnie jesienią.

Lato jest leniwe, jesienią wszystko nabiera od nowa rozpędu.
Dlatego co roku czekam na nią z utęsknieniem - wtedy rozkwitam.

Jesienią naprawdę chce mi się żyć!

Jesień lubię też za ciuchy, które można wtedy nosić.
Te wszystkie narzutki,  swetry, otulacze, botki i szale - uwielbiam je do szaleństwa.
O wiele bardziej od letnich krótkości i dekoltów.

pre-fall outfit | stylizacja boho na jesień | styl boho | jak ubrać się jesienią | stylizacja z kapeluszem | tunika w etniczny wzór | teczka vintage | blog o modzie | blog szafiarski | blog modowy

Pamiętam, że całkiem niedawno posta w pewnym sensie poświęconego jesieni popełniła Rykoszetka - złapałam się wtedy na tym, że połowę z jej słów mogę z powodzeniem przyłożyć do siebie.

Połowę, bo z wpisu Ewy zrozumiałam, że czuje się ona także typem kolorystycznym jesieni - ja do dziś nie zidentyfikowałam "swojej" pory roku.
Wydaje mi się, że najbliżej mi do zimy, ale to wrażenie mojej "zimowości" nieco zafałszowuje fakt, że mam przefarbowane włosy.
Typ urody powinno się chyba ustalać w oparciu o ich naturalny kolor.

Nieważne - i tak noszę to, co mi się podoba ;P
A maluję się od lat tak samo ;)

Jesienią nie jestem na pewno, bo ani cery nie mam złocistej (trupia bladość nijak nie podpada pod złocistość, sorry) ani oczu zielonych.
Chociaż kolory dedykowane temu typowi w większości lubię, nie powiem.

Ale nie przeszkadza mi to czuć się nią :)

Tak, gdybym musiała zidentyfikować się z jakąś porą roku, to zdecydowanie wybrałabym jesień :)

stylizacja boho na jesień
Korzystając więc z tej chwili ubiegłotygodniowego ochłodzenia dokonałam w swojej szafie przedjesiennych porządków i przygotowałam ją na nadchodzący sezon - powyciągałam z jej dna wszystkie ciuchy, które mogą mi się przydać, jeśli jesienne klimaty zapragną się u nas rozgościć na dobre.

Tak odnalazłam tę tunikę, którą kupiłam wiosną i zamierzałam nosić jako sukienkę.

Dobrze, że nie udało mi się tego pomysłu zrealizować - na sukienkę to ona jest zdecydowanie zbyt kusa!

Ale za to bardzo dobrze sprawdza się w roli... koszuli :)

Niewiele myśląc postanowiłam stworzyć jakiś zestaw z nią w roli głównej!

Tunika z etnicznym nadrukiem
Tunikę/koszulę kupiłam na początku roku, w czasie zimowych wyprzedaży.

Znalazłam ją w Bershce i zapłaciłam za nią jakieś śmieszne pieniądze.

Urzekła mnie tym nadrukowanym na niej etnicznym printem.
Wiecie już dobrze, że ja na wszystko, co jest choć trochę "etno" jestem bardzo łasa ;)

Pleciony pasek H&M
Dla potrzeb "stylizacji" z tego posta postanowiłam przewiązać ją plecionym paskiem - bez paska sprawiała wrażenie kolejnego w mojej szafie ciucha ciążowego (a co jak co, ale ciążowa nie była ;P).
Założona do długich spodni nieco odbierała sylwetce lekkość.

To był strzał w dziesiątkę - pasek raz, że dobrze się z nią skomponował, a dwa, że trochę choć zaznaczył talię.

stylizacja boho na jesień | styl boho | jak ubrać się jesienią | stylizacja z kapeluszem | tunika w etniczny wzór | teczka vintage | blog o modzie | blog szafiarski | blog modowy

Do tej tuniki najbardziej pasują mi wszelkie torby i dodatki utrzymane typowo w klimacie boho - jednak nie chcąc zbyt często pokazywać Wam na blogu tych samych torebek tym razem postawiłam na moją vintage teczkę.

stylizacja boho na jesień | styl boho | jak ubrać się jesienią | stylizacja z kapeluszem | tunika w etniczny wzór | teczka vintage | blog o modzie | blog szafiarski | blog modowy

Teczkę już znacie - chwaliłam się nią na początku roku.


Upolowałam ją w jednym z fajniejszych polskich lumpeksów internetowych - SecondLand.pl.

Długo, naprawdę długo szukałam takiej torby - kupienie nowej w tym stylu to naprawdę spory wydatek.
Znalezienie używanej ale w dobrym stanie - kupa zachodu.

Spadła mi z nieba, bo już dawno straciłam wszelkie nadzieje na to, że uda mi się kiedykolwiek dorwać takie cudo :)


Myślę, że pasuje do tej tuniki idealnie :)

W dzisiejszym poście debiutują moje ogromne lenonki.

Być może na zdjęciach tego nie widać tak dobrze, ale uwierzcie mi na słowo - są wielgaśne!

Tak wielkich lenonek nigdzie jeszcze nie widziałam!

stylizacja okulary Brylove
Znalazłam je w strefie Showroom na XIII edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Pochodzą z asortymentu Brylove.

Pamiętam, że Bambi i Paula bardzo kręciły na nie nosem - że brzydkie, że wyglądam jak pajac i w ogóle weź, Mar, zostaw to i chodź, hajsu nie wydawaj.

Nie odpuściłam.

Kupiłam i kocham je nad życie :)

Co prawda Leszek podziela zdanie dziewczyn i nie może uwierzyć, że ja chcę nosić coś takiego na nosie, ale kto by się przejmował gadaniem faceta ;P

stylizacja boho na jesień | styl boho | jak ubrać się jesienią | stylizacja z kapeluszem | tunika w etniczny wzór | teczka vintage | blog o modzie | blog szafiarski | blog modowy
No, także ja jestem na jesień gotowa.

Może przychodzić - ten zestaw jest dowodem na to, że mam już kilka pomysłów na stroje, w jakich będę ją witać :)


Kapelusz - H&M
Lenonki - Brylove
Sweter - H&M
Koszula/tunika w etniczny wzór - Bershka
Teczka - no name (SecondLand.pl)
Pleciony pasek - H&M
Tregginsy - H&M
Baleriny a'la mokasyny - Deichmann


A Wy?

Cieszycie się z tego, że jesień nadchodzi, czy groźba zakutania w szal, sweter, kurtkę i wszystkie te konieczne jesienią otulacze nieco Was przeraża?

Niedzielne buziaki dla Was - trzymajcie się i koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba moja tunika :)

Pozdrawiam, Wasza Mar!

dziewczyna w kapeluszu


P.S. W przyszły weekend bawię się na weselu przyjaciółki, więc jeśli następny post nie pojawi się tu zbyt szybko, to proszę nie wpadać w panikę :)

134 komentarze:

  1. Ja wlasnie buduje swoją szafę jesienna. Ostatnio upolowalam trencz vintage. Piękna jest ta tunika ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby mi się jakiś trencz w sumie ;P
      Zobaczymy, jak będę jesienią gospodarować wypłatami ;P
      Może też sobie jakiś sprawię ;)

      Usuń
    2. Kochana trencz jest z lumpa ;) mam osiedlowy gdzie cena za kilogram jest milion razy mniejsza niż w centrum lumpeksy. Tez musze budżet dobrze gospodarować ;) buziak

      Usuń
    3. U mnie niestety tego typu przybytki nie są tak dobrze zaopatrzone i różne rzeczy tam znajduję, ale okrycia wierzchnie albo wieeeeelkie albo zniszczone :(

      Usuń
  2. Bluzka bardzo do Ciebie pasuje, jakbym ją zobaczyła to od razu z Tobą by mi się skojarzyła. :P A typ urody faktycznie określa się na podstawie naturalnego koloru włosów. Ja nie mam problemu z określeniem, bo jestem typową wiosną. Ale nie martw się, typy urody czasem mogą być pomieszane i trudne do określenia. Jednak Twoja porcelanowa cera stawie Cię najbliżej zimy, jej odcień jest raczej chłody. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z drugiej strony w takim razie ta typologia pór roku jest nieprzydatna, bo co z tego, że coś ustalę w oparciu o naturalny kolor włosów, skoro już takich włosów nie mam ;P

      No właśnie do zimy mi obecnie chyba najbliżej, ale ze względu na czerwonawy odcień włosów nie wyglądam dobrze w czerwieni (poza czerwienią pomadki, ta mi pasuje) - a podobno po tym się najlepiej rozpoznaje zimę ;P

      Usuń
  3. Cudnie zdjęcia:) Jakim obiektywem robione ?

    Zapraszam do mnie na bloga na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w wypadku większości naszych zdjęć (nie wszystkich, bo Leszek ma kilka obiektywów) - Samyang 85 mm f/1.4

      Kurde, będę chyba podpisywać każdą sesję, bo bardzo często pytacie o obiektyw ;P

      Usuń
  4. Super wyglądasz, ta jesień mnie trochę przeraża, ale chyba muszę się pogodzić,
    nowe lenonki super a teczka jest fantastyczna, szczególnie, że to zdobycz z sh ! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takie nowe, bo jak napisałam - mają prawie rok ;)
      Ale z punktu widzenia bloga, to i owszem - nówki ;)

      No i jeszcze weź pod uwagę, że ta teczka kosztowała mnie jakieś 12 złotych ;P

      Nie bój się jesieni, jest przytulna :)

      Usuń
  5. Ta koszula jest niesamowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jesieni nie lubie. Co roku dopada mnie jakas jesienna depresja i trwa az do swiat :P stylizacja swietna. Genialna teczka :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że już jesienią depresja?
      Sporo jesiennych dni to ciepłe, słoneczne dzionki.
      Z pięknym słońcem i w ogóle mocą przyjemnej aury!

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz, bardzo pasuje Ci taka stylizacja jesienne klimaty są dla ciebie stworzone, ja niby nie ciesze się z jesieni, ale miło kompletije się jesienna garderobę
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nie nacieszyłam się jeszcze tym latem, zwłaszcza, że we wtorek wyjeżdżam do Gdańska i słoneczko byłoby wskazane :) podoba mi się bardzo Twoja koszula, wprowadza nas powoli w jesienne klimaty :) dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczka jest sporo, gorzej z temperaturą ;P
      Chociaż... dwa lata temu byłam nad morze w samym końcu sierpnia i mieliśmy cieplej, niż w centrum ;P
      Normalnie posiedziałam sobie na plaży w kostiumie ;)

      Usuń
  9. Ohhjej, jesień nadchodzi wielkimi krokami... :(
    Świetny zestawik stworzyłaś! ;) Myślę, że ta jesień będzie należeć to bluzek i koszul w odcieniach rudości i borda... takiej jakąTy masz! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdzieś wyczytałam, że modne będą też słabo wysycone odcienie musztardowej żółci - cieszy mnie to, bo trochę tego w szafie mam ;)

      Usuń
  10. Ja nie lubię jesieni, robi się zimno i szaro a ja w takie dni łapię doły. Zdecydowanie wolę lato. Natomiast zTy jesienna jesteś piękna, pasują do ciebie Mar takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację! coś w tym jest, że jesienią przychodzą siły do działania :). też z tego względu lubię jesień. Jesienne stylizacje zdecydowanie do Ciebie pasują :). Genialna torebka, koszula i te wielgaśne lenonki - sama bym takie chciała <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, czy Brylove jeszcze nie mają ich w sprzedaży, chociaż to model z ubiegłego roku...

      Musiałabyś popatrzeć!

      Dziękuję :)!

      Usuń
  12. nie podoba mi się w tytule słowo "przedjesienne" :( Wiesz,ze ja lubię bardzo Twój styl i zawsze mnie pozytywnie zaskakujesz. Tutaj najbardziej podoba mi się tunika - piękna jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że dziwnie Ci brzmi, czy po prostu masz alergię na wszystkie słowa zawierające w sobie "jesień" ;P?

      Bardzo się cieszę, że podoba Ci się u mnie :) To miłe!

      Usuń
    2. chodzi o samo "jesień", przecież przed chwilą zaczęło się lato :p

      Usuń
  13. Lato odchodzi, szkoda, wczoraj piękna pogoda a dzisiaj deszcz. Jakoś tak słabo czuję, że jesień nadciąga. Cały czas wydaje mi się, że przyroda jeszcze bardzo letnia, wprawdzie pada deszcz ale za to "roślinki się cieszą", wszędzie zielono i mało zeschniętych liści.
    Pewnie będę chwalić jesień /jak już zawita/ ale nie przepadam choć lubię wszystkie te jesienne "otulacze". Nie przepadam za jesiennymi kolorami ale w tym sezonie będą modne wszystkie kolory /wyczytałam w ostatnim HOT/ więc jestem "za".
    A Ty kochana jak zwykle piękna i uśmiechnięta, dziewczyna w kapeluszu...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie straszna tragedia z tym dzisiejszym deszczem!
      Pokrzyżował mi plany zdjęciowe ;P

      Ja też trochę poczytałam o kolorach na tegoroczną jesień i cieszę się, że musztardowe odcienie wracają do łask - uwielbiam ten kolor i dzięki temu będę miała okazję wzbogacić swoją garderobę o kilka nowych perełek ^^

      Dzięki, Basiu!

      Usuń
  14. Ta sesja jeszcze piękniejsza od poprzedniej. Widać, że lubisz jesień i to bardzo. Ja nie przepadam , ja uciekam do lata, do ciepła, do południowego słońca, do radości życia, jak jest zimno, mokro i ponuro jestem po prostu nieszczęśliwa i mózg mi drętwieje. Co do jednego muszę się zgodzić - chyba nie ma lepszej pory roku do sesji niż jesień, tyle dodatków, kolorów, odcieni, można pokazać zarówno to co pod spodem jak i narzucić już coś cieplejszego na wierzch. Stylizacja w Twoim stylu, no i muszę to napisać - za to Ciebie kocham Mar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej klimatyczna, ale tamte zdjęcia były lepsze ;P
      Jakoś tak... bardziej "modowe" ;P
      Przynajmniej tamte pod pergolą ;)

      Dzięki wielkie, Magda!
      Twoje komentarze zawsze poprawiają mi humor ;)
      Nawet w taki paskudnie deszczowy dzień, jak ten dzisiejszy ;P

      Usuń
  15. Ja jesień również bardzo lubię, bo i pięknie się zmieniają kolory i faktycznie ciuchów można różnych nosić co nie miara. I upały już tak nie dokuczają. W jesieni nie lubię tylko jednego, że dni są coraz krótsze.
    Świetnie wyglądasz, Twoje kolory, a okulary mi się bardzo podobają, bo nadają fajnej osobowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda!
      Krótsze dni = mniej czasu na zdjęcia ;P

      Dzięki!

      Usuń
  16. Kochana, co pogrzebiesz w tej swojej szafie to zawsze coś fajnego wyciągniesz! to chyba jakaś czarodziejska szafa!? ;) tunika fajna, tylko szkoda, że w wszystko z czarnym zestawiasz a ona z białymi spodniami wyglądałaby super :) no i nie strasz nas jeszcze jesienią, przyjdzie na nią pora, teraz jeszcze lato! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam Ci już kiedyś, że nie mam żadnych białych spodni, bo brudzę wszystko w zastraszającym tempie, a nie widzę sensu w kupieniu czegoś tylko po to, żeby to chechłać w wybielaczu po każdym założeniu :) ;P

      Nie zawsze noszę czarne spodnie!
      Kupiłam dwie pary kolorowych szortów w tym roku i nosiłam je - tylko niestety pogoda i czas nie pozwoliły nam uwiecznić ich na zdjęciach.
      No i dżinsy w tradycyjnym, dżinsowym kolorze też noszę :)
      Były kilka razy na blogu ;)

      E tam lato - w Łodzi dziś cały dzień lało, grzmiało i wiało.
      Takie lato to ja chrzanię ;P

      Usuń
  17. ależ piękne zdjęcia :) aż się rozmarzyłam... ;) okulary bombowe ;) jesień... lubię i troszkę mi za nią tęskno... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są przepiękne!
    No i koszula jest cudowna, bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście bardzo lubię jesień i zimę, można wtedy kombinować z warstwami. Zdecydowanie nasze zestawy wtedy są dużo ciekawsze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale z drugiej strony trudniej je wtedy obfotografowywać, bo na ciele warstwy są, ale stopy, nos i dłonie odmarzają ;P

      Usuń
  20. ALe jesienią zapachniało, straszliwie! Mnie to trochę przeraża, ja chcę jeszcze lata, ja na urlop chcę :) Mar, bardzo fajny zestaw i bardzo "twój".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam, gdzie się zapewne wybierzesz jesień w takim wydaniu, jakie przybiera u nas albo nigdy nie przychodzi albo przyjdzie, jak Tobie zejdzie opalenizna ;P

      Dzięki :)!

      Usuń
  21. jesień to nie do końca moja pora roku, ale ma także swoje plusy:)aa szale ksrdigany i grube swetry uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przybijam jesienną piąteczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz, że mi się też z jesienią kojarzysz? :)
    Chyba przez kolory, które często nosisz i styl boho.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Awesome post! Fantastic outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja przedjesienna stylizacja naprawdę przypadła mi do gustu i z pewnością sama bym się chętnie tak ubrała :)
    "Jesienią naprawdę chce mi się żyć!" - to prawda! Moja ulubiona pora roku właśnie nadchodzi i już nie mogę się doczekać! Uwielbiam długie swetry zarzucane na jeszcze letnie sukienki, ramoneski w każdym kolorze i wszechobecne brązy i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko fajnie zestawione, a jak będzie deszcz to tylko fajne kaloszki i następna stylówka. Widziałam te okulary, nawet je mierzyłam, ale ja w okrągłych wyglądam jak beza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, jakoś nie widzę tu kaloszy ;P
      I kapelusz bym chyba przed deszczem chroniła ;P
      O rany, w jaką ja zawsze panikę wpadam, gdy idę gdzieś w kapeluszu, nie mam parasola i ten mój biedny kapelusz zaczyna moknąć!
      To jest tragedia nie do opisania ;P

      Nie wierzę w bezę ;P
      Okrągłe okulary wydłużają przecież twarz ;P

      Usuń
  27. Jak Zawsze pięknie wszystko zestawione:) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda czuć w powietrzu już zapach jesieni.
    Przede mną jeszcze urlop więc staram się o tym nie myśleć.
    Piękne zdjęcia, a koszula jest boska <3

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak letni czas odchodzi wolnym krokiem ale jednak. Czuć to najbardziej rano , w drodze do pracy. Co do pór roku, to ja jednak wybieram lato. Po prostu je kocham :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda trochę lata - stylizacji wakacyjnych jeszcze trochę by się znalazło w zanadrzu, a tu powoli trzeba się szykować na jesień. Ja gotowa na to jeszcze nie jestem (chociaż za upałami nie przepadam).
    Lenonki bardzo mi się podobają, w ogóle Brylove w swoim asortymencie ma mnóstwo ciekawych modeli, na które wciąż poluję :) I tunika - również świetna! Masz szczęście do wyszukiwania perełek, a potem tworzenia z nich takich genialnych (i spójnych) zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary od Brylove są rzeczywiście bardzo ładne, ale okropnie drogie - wtedy na FW udało mi się je chyba jakoś stargować albo jakaś promocja była, już nie pamiętam ;P

      Dziękuję, Ewo!

      Usuń
  31. Mi się te okulary cholernie podobają, a poza tym bardzo Ci pasują! Tunika też cudna!:)
    Odchodzącego lata strasznie mi szkoda, w końcu to moja ulubiona pora roku:/

    OdpowiedzUsuń
  32. Tunika jest prześwietna ♥ Uwielbiam takie torebki w stylu vintage, jedną udało mi się wykopać z szafy mamy ;) Okulary moim zdaniem są piękne i wcale nie wyglądają na ogromne, a nawet jeśli to co tam, grunt, że dobrze się w nich czujesz. ^^
    Jesteś bardzo jesienną osobą, zawsze nosisz ubrania w takim stylu, że bardzo kojarzysz się z tą porą roku.
    Ubolewam, że lato się kończy, a raczej wakacje. Nie mam nic przeciwko jesieni, gdyż mam już kilka pomysłów na zakupy ^^
    Baw się dobrze na weselu :*
    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia miała taką teczkę - niestety, kilka lat temu wyrzuciliśmy ją.
      Do dziś pluję sobie w brodę, że nie wpadłam na pomysł, aby ją zatrzymać ;P

      Ha, czyli nie tylko ja widzę swoje podobieństwo do jesieni ;P

      Nie będę dziękować, żeby nie zapeszać ;P

      Buziaki!

      Usuń
  33. Świetna tunika! Uwielbiam takie wzory, zajmują coraz więcej miejsca w mojej szafie. Pasują na każdą pogodę i łączą się z wieloma rzeczami, więc człowiek zawsze ma się w co ubrać ;)
    W kwestii pór roku, jak dla mnie mogłoby być tylko lato i jesień. Najbardziej lubię tą wczesną jesień, jeszcze ciepłą, kiedy można nosić jednocześnie botki, sweter i gołe nogi :)
    Wracając do Twojej stylizacji, bardzo podobają mi się te duże lenonki, idealnie pasują do kapelusza i przede wszystkim do Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczesna jesień ma w sobie najwięcej uroku!
      Najbardziej ją lubię - tak jak Ty :)

      Usuń
  34. A wiesz, że ja jesień też lubię i ciuchowo lepiej się czuję :) Superaśne są Twoje lenonki sama bym sobie takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super mi się podobasz w tym wydaniu Marczaku! Mój kochany styl

    OdpowiedzUsuń
  36. Niedługo muszę wybrać się na typowo jesienne zakupy,bo szafa świeci pustkami. Tunika jest przecudna uwielbiam etniczy wzór :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  37. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna kpszula, a z tym paskiem doskonale wygląda. Odnoszę wrażenie że jednak jesteś zimą, włosy takie jakie masz też wpisują się w ten podział.
    Nie wiem czy cieszy mnie jesień... sama w sobie tak, nawet chłodne poranki mnie nie przerażają. Dużo bardziej obawiam się nawału pracy, który spowoduje, że znowu nie będę miała czasu żeby się tą jesienią cieszyć.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdybyś zobaczyła moje zdjęcia sprzed okresu, gdy zaczęłam je farbować, to nigdy byś o mnie jako o zimie nie pomyślała ;P

      Usuń
  39. Idealnie pasuje ta tunika do tej stylizacji :)
    Lubie jesień ale tylko wtedy gdy świeci słońce i nie pada deszcz

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaaaaaaaaaaaaa! To zdjęcie na prawie samym końcu, jak siedzisz na trawie w okularach - CUDOWNE! ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam na wakacjach odpocząć od neta, więc zaglądam tylko na chwilę. Pięknie Mar wyglądasz. A jesień to i moja ulubiona pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  42. kocham jesień! i teraz bym zaczęła wyciągać z szafy swetry chociaż mamy 30 stopni :O Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula swietnie się na Tobie prezentuje ;)
    Mogłabys poklikac u mnie ? ;) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna tunika! Noszona jako sukienka faktycznie, byłaby zbyt kusa. Cudny wzór i kolor! Podpisuję się obiema rękami pod słowami dotyczącymi tego, co choć trochę jest etno :)
    Duże lenonki - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię tą Twoją teczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Styl boho bardzo Ci pasuje! Koszula i kapelusz to moi faworyci! Baw się dobrze na weselu i z niecierpliwością czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam te nostalgiczna pore roku. Lata troche szkoda, ale jesien ma w sobie tyle magii :)!!! Hmmm... jak sie nad tym glebiej zastanowic, to i u mnie jesienia rozpoczynaly sie zawsze wazne etapy zycia :)!!! Studia, praca, macierzynstwo :)!!!
    Pieknie wygladasz w tej tunice!!! Uwielbiam kolory jesieni :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - żadna pora roku nie jest taka nastrojowa jak jesień!

      Dziękuję, Justynko!

      Usuń
  48. Wczesna jesień toleruje, późnej nienawidze... Łapie chandrę gigant i nic mi sie nie chce. Co innego wiosna... To co Ty napisalas o jesieni, ja moge napisac o wiośnie - wszytsko co dobre w zyciu spotkało mnie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  49. mam tak samo z jesienią jak Ty widocznie jesienne z nas dziewczyny uwielbiam jesień :) Super zestaw i powiem jeszcze że w tym modelu okularów wyglądasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też uważam, że lenonki mi pasują ^^

      Usuń
  50. Cudne lenonki. Całe Lato polowałam na takie ale bez skutku. Ciągle wydawało mi się, że do mnie w żaden sposób nie pasują.
    Co do jesieni ja akurat za nią nie przepadam. Ale taka już moja natura, że jestem ciepło ludkiem i już chyba nic tego nie zmieni :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenonek jest jeszcze w sklepach mnóstwo - u Brylove też są lenonki ciągle, tylko chyba mniejsze, niż te moje :)
      Jeszcze coś zdążysz kupić ;)

      Usuń
    2. Mam już tyle okularów, że moja szuflada na gogle właśnie pęka w szwach- wczoraj znowu przyniosłam nową parę hihi ;)
      Chyba jestem kolekcjonerką okularów przeciwsłonecznych...

      Usuń
  51. Piękne zdjęcia! ;) Ja nie przepadam za jesienią. Znacznie lepiej czuje się podczas wiosny, kiedy wszystko budzi się do życia. :) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawy wpis ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  53. Czym ty robisz zdjecia bo chyba musze zainwestowac:) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samyang 85 mm f/1.4 :)
      Warto go sobie sprawić, ale doradzam kupienie używanego - my też taki mamy ;)

      Usuń
  54. A mnie jest szkoda lata.. Niestety czuć trochę tą zbliżającą się jesień. Nie wiem jakimi krokami się zbliża ale się zbliża, niewątpliwie.

    Tunika jest taka Twoja, fason,kolory. Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chyba przystopowała, to raczej mniejszymi ;P

      Dzięki!

      Usuń
  55. Piękne zdjęcia! Ty jak zwykle wyglądasz perfekcyjnie, ja również lubię jesień - kolorowe liście i jesienny krajobraz idealnie prezentują się na zdjęciach:-D

    OdpowiedzUsuń
  56. Też lubię jesień, szczególnie tę piękną polską kolorową :)
    Ale mamy jeszcze lato! Na jesienne stylizacje jeszcze przyjdzie pora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni tydzień rzeczywiście jest znowu jakiś taki letni, ale nie wiadomo, co przyniosą nadchodzące dni ;P

      Usuń
  57. Piękna jest ta koszula! Sama lubię takie etniczne wzorki ;) Ale na sukienkę byłaby zdecydowanie zbyt krótka ;)
    Pasek w talii przełamuje ją nieco, a ja lubię rzeczy, które podkreślają talię, bo bez jakiegoś akcentu w pasie jest tak ... 'łyso' ;p
    Teczka jest super! Rozglądam się za czymś na uczelnię, ale bardzo trudno jest coś zaleźć w dobrej cenie i aby mieściło format A4...

    A ja właśnie na weselu bawiłam się w ten weekend - 20 sierpnia. Nie powiem, zabawa była przednia i dawno tak dobrze na weselu się nie bawiłam! Na moich nogach do dziś goszczą odciski na stopach - nie chciało się zejść z parkietu! ;)

    Ja tam każdą porę roku jakoś lubię na swój sposób - w jesieni uwielbiam te wszystkie brązy, beże, złoto oraz możliwość ubierania się 'na cebulkę'. Szale narzutki to coś co naprawdę wygląda fajnie, a do tego jakieś zamszowe kozaki - uwielbiam!

    Uwielbiam te długie wieczory - choć inni się smucą, ja się cieszę, bo będę miała czas usiąść na kanapie z książką ;)

    Mieszkając na wsi nie da się nie zauważyć, że po żniwach to już jesień dookoła widać totalnie! Rozważałam wyciągnie z szafy już typowo jesiennych ciuchów, ale tak mi szkoda jednak chować na dno szafy zwiewne sukienki i sandały, więc jeszcze nimi się troszkę nacieszę ;) Ale trzeba przyznać, że niedługo trzeba będzie wyciągać swetry - a ja należę do osób, które je uwielbiają. Ba! Uwielbiam je jeszcze bardziej, odkąd w tym moim ulubionym lumpeksie znalazłam kilka perełek w przedziale cenowym 7 - 14zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu teczki to albo są niesamowicie drogie i wtedy bez trudu znajdziesz je w asortymencie butików z galanterią skórzaną (Dawanda, Showroom) albo trzeba ich szukać po lumpach - masz w polowaniach w SH duże doświadczenie, także na pewno jakąś upolujesz ;)

      Usuń
  58. Widze coraz czesciej kapelusze 😊 Chociaz ja osobiscie za nimj nie przeadam, poniewaz nijak maja sie do mojej osobowosci, to Tobie idealnie pasuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja nie lubię jesieni, jeszcze gdyby byla taka piękna i kolorowa, jak pokazują ją na obrazkach, to bylabym w stanie ją zaakceptować, ale że u nas najczęściej chlapa, ciapa, to dupa- jestem na nie :P
    Lato trwaj wiecznie :P hehe

    lenonki są mistrzowskie aaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

    udanego weselicha !
    my za tydzien znowu idziemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, chlupa się około listopada zaczyna, do jego początków jest spoko i ładnie ;P

      Weselicho było super, choć my jesteśmy aspołeczni i zwinęliśmy się z niego jako pierwsi ;P

      Usuń
  60. Najważniejsze abyś Ty była zadowolona z zakupu :) Skoro pobadają Ci się te okulary, to dobrze, że je kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  61. That tunic top is so gorgeous, I would wear it! I love coming here looking at your beautifully-shot photos. I too, love Autumn! Even though we don't really have the 4 seasons here in Malaysia but I like the weather when it's not too cold or too hot. Stay beautiful :) xx

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  62. Pięknie! cóż można więcej powiedzieć?:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna stylizacja :) Ja akurat za jesienią nie przepadam i wręcz nie umiem się jesiennie ubierać :D Wolę już zimowe swetry, niż jesienne ,,przejściówki,,. Udanego wesela!

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne te Twoje zdjęcia w trawie kochana, jak szukasz w torbie okularów :) ja zawsze wyczekuję ciepła, słońca, wiosny i lata a w Uk jest go bardzo mało niestety i zawsze mam niedosyt. Jesień lubię wtedy gdy jest zalana ferią barw, złocistym słońcem, gdy jest ciepła i sucha. Późna jesień to już radość z noszenia wierzchnich jesiennych ubrań, które oczywiście mają swój duży urok! jak zawsze delektuję się pięknymi zdjęciami i kolorami u Ciebie pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w tym roku bardzo tam u Was słonecznie, także hej!
      Nie wiem nawet (jeśli wierzyć tym wszystkim serwisom pogodowym), czy nie więcej niż u nas ;)

      Usuń
  65. cała TY :) chociaż miło była CIę widzieć w innych odsłonach - letnich :)
    ps. piekne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nice post. Love the pictures!!So inspiring.
    Keep it up :)

    It would be really nice to keep in touch. If you would like a follow let me know.


    With love,


    Vilma

    https://cantellyou.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  67. jacie. Twoja koszula jest cudowna!! Jej wzór obłędny. Jej kolorystyka zachwycająca! I długość idealna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetnie wyglądasz! I mogę napisać, że zestawiając akurat takie kolory, przypomniałaś o nadchodzącej jesieni. To dobrze, że jesteś już do niej przygotowana! :)

    I ja też żałuję, że się nie spotkałyśmy, ale cóż - czasem tak bywa... :( Niemniej jednak, mam nadzieję, że się zobaczymy - jak nie w Twoich okolicach, to w moich. Daj znać jak będziesz się wybierać na Mazury! :* <3 Ściskam i całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, sto lat nie byłam na Mazurach!
      Bardzo chętnie tam zawitam!

      Usuń
  69. pięknie wyglądasz w tym zestawie, śliczna koszula ma cudowny wzór <3

    OdpowiedzUsuń
  70. cudownie wyglądasz a kapelusz mega! <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  71. Nice post! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochana jak zawsze pięknie. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam Twoją porcelanową cerę i Twój niepowtarzalny styl :)
    Lenonki skradły moje serce, nie jestem fanką mniejszych modeli, ale ten jest fenomenalny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Tobie Mar służy jesień i w takich klimatach prezentujesz się świetnie.
    Tuniczka wręcz idealna dla Ciebie, pasuje Ci styl boho i Ty chyba czujesz się w nim dobrze.
    Bajeczne fotki, najpiękniejsze te na zielonej trawie :)

    Baw się dobrze!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Początkiem wpisu mnie załamałaś:) Usilnie staram się zapomnieć, że zbliża się jesień:( niee:(
    Twój zestaw też bardzo jesienny ale przypomina mi tą dobrą złotą jesień:) Wyglądasz bardzo promiennie, takie kolory Ci służą:) Jak zwykle piękne zdjęcia:) :*

    OdpowiedzUsuń
  76. Kochana przepiękne zdjęcia to raz<3 A dwa- nie przypominaj o odejściu lata!!:(
    + Świetna teczka!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Pięknie Ci w tych kolorach, ja mam nadzieję że lato jeszcze tak szybko nie odejdzie, bo musi nadrobić ten stracony sierpień.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękna bluzeczka, zachwycam się zdjęciami na których siedzisz/kucasz w trawie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  79. fajnie, bluzka daje fajny efekt a teczka jest super

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo ciekawy zestaw! Dla mnie torebka jest fenomenalna :) Mam bardzo podobną tylko w mniejszym wydaniu. Idealnie pasuję do całego zestawu!

    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja bardzo lubie taki boho styl. Widac tez ze dobrze sie w tym czujesz a I pasuje ci to tak uwazam

    OdpowiedzUsuń
  82. bardzo klimatycznie, podoba mi się do całości kapelusz świetnie pasuje !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  83. mega koszula!!!! i bardzo mi się podoba Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo mi się podoba ta tunika!
    Jesień lubię, lubię botki, i swetry i szale, ale teraz jeszcze na maksa korzystam z lata i noszę szorty u sukienki do oporu;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wow! Świetny zestaw :) Ja lubię każda porę roku. Okulary i kapelusz super!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.