niedziela, 9 października 2016

W stylu boho: choker - najmodniejszy dodatek jesieni

Chokery podbiły ulice.


Aż ciężko w to uwierzyć, bo gdyby ktoś kilka lat temu powiedział, że ten kojarzony z modą lat '90 dodatek będzie wkrótce obiektem westchnień wszystkich kobiet, to styliści zapewne pukaliby się w głowy.


Ale chokery wróciły - i w swojej najbardziej pierwotnej formie (obcisłych, szerokich tasiemek noszonych wysoko na szyi) i jako dłuższe, dekoracyjne sznurki albo rzemyki wiązane na kokardę.


stylizacja z chokerem | choker jak nosić | choker | stylizacja z kapeluszem | stylizacja na jesień | jesienny look | fedora | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski | blogerka z Łodzi | blog boho
Oczywiście - jak to ze wszystkim, co modne - minusem tej popularności chokerów są ich ceny.

Nawet w chińskich butikach kosztują zdecydowanie więcej, niż są warte.
A jeśli zażyczy sobie człowiek choker od projektanta, to i stówę albo dwie będzie musiał za niego zapłacić (nie żartuję! Showroom wypluł mi coś takiego!).

Argument, że taki dizajnerski choker jest skórzany nijak mnie nie przekonuje - rzemień to też skóra, a za rzemyki nie płaci się więcej, niż 4 złote od sztuki...

stylizacja z chokerem
Ponieważ ja z natury jestem skąpa, to (choć bardzo lubię kupować ubrania, buty i całą resztę tego zalegającego potem po szafach i szufladach majdanu) nigdy nie mam w zwyczaju wydawać zbyt wielu pieniędzy na to, na czym spokojnie da się oszczędzić.

Przyrzekłam sobie więc, że co jak co, ale chokerów kupować nie będę - zrobię jakiś z czegoś, co mam pod ręką.

boho stylizacja jesień blog
Najpierw podjęłam próbę zrobienia go z dłuższego rzemyka - rzemyk mi się urwał przy próbie wiązania supełka i kokardki.

A potem przeszukałam szufladę mojej mamy i dokopałam się w niej do jakiegoś starego troczka od nienoszonej już od lat spódnicy - no i tym sposobem udało mi się stworzyć własny choker nie wydając na to nawet grosza ;P

choker DIY
W moim wypadku choker jest świetną alternatywą dla biżuterii, którą noszę niechętnie i sporadycznie.

Owszem, mam całkiem pokaźną kolekcję etnicznych wisiorów, ale rzadko kiedy noszę coś, co nie dynda mi w okolicach pępka.

Niezbyt fajnie wyglądają na mnie wszystkie ciasno opinające szyję kolie i naszyjniki.

A taki troczek, o dziwo, bardzo mi się podoba!

jesienna stylizacja choker
Pasuje mi do większości rzeczy, które ostatnio noszę i nosić lubię, ale na potrzeby tych zdjęć założyłam go do beżowego, wełnianego swetra w etniczne wzory.

stylizacja z chokerem

Sweter dorwałam w jednym ze zgierskich butików kilka już lat temu - jest klasycznym nietoperzem, choć tutaj (ze względu na kamizelkę, którą na niego przyrzuciłam) tej jego nietoperzowatości niemal nie widać.

stylizacja choker i kapelusz

Jest wełniany i bardzo ciepły, choć cienki.

Nie mam pojęcia, jakiej jest marki, ale albo pochodzi z jakiegoś outletu albo jest podróbą czegoś, co było w tamtym czasie modne - przezorna sprzedawczyni (albo hurtownik) odcięła mu wszystkie metki.

portret jesień
No dobra, nie wszystkie - zostały te z instrukcją prania ;P

Wnioskując po czcionce stawiam na to, że to Vero Moda.

Jesienna stylizacja boho

Bardzo się cieszę, że udało mi się wyciągnąć Leszka na te zdjęcia w ubiegłą niedzielę, bo w tę raczej żadnych zdjęć nie zrobimy - jest mi to nawet trochę na rękę, bo zawsze jesienią przeżywam duże zniechęcenie blogowaniem.

Lubię jesień, ale to taka pora roku, że mam wówczas ochotę spędzać czas bez najmniejszego nawet poświęcania go na to, do czego ktoś lub coś mnie zmusza.

A blogowanie to w pewnym sensie duża presja - zrób zdjęcia, obrób zdjęcia, wstaw zdjęcia, napisz post, powstawiaj foty na portale... ble!

Bardzo więc dobrze się stało, że jest zimno i pada.
Nie mam przynajmniej wyrzutów sumienia, że jestem leniwą bułą.
Bo choćbym nawet i chciała, to przy takiej aurze mogłabym jedynie odwalić sesję w waciakach.

Jesienna stylizacja boho
Zdjęcia wyszły niesamowicie jesienne - co trochę mnie zaskakuje, bo rok temu o tej porze narzekałam jeszcze na to, że jesieni wcale a wcale nie widać.

Było wtedy tak zielono...

jak ubrać się jesienią

Nie sądzę, żeby to były ostatnie jesienne zdjęcia, jakie uda nam się zrobić w tym roku - moim zdaniem chłody jeszcze sobie pójdą precz, a prawdziwa złota jesień dopiero przed nami.

Tu wydaje się, że kolorowych liści jest już pełno, ale mówię Wam - najlepsze plenery do jesiennych zdjęć dopiero za jakiś czas ;)!

To co teraz leży na ulicach to tylko jesiennego listowia namiastka ;)

boho stylizacja blogerki na jesień

Kapelusz - H&M
Choker - DIY (troczek od starej spódnicy)
Sweter - no name (jeden ze zgierskich butików)
Kamizelka - Terranova
Tregginsy - H&M
Listonoszka - H&M
Bransoletka - Lokaah
Sztyblety - no name (Buty na Czasie)

stylizacja boho na jesień

Uciekam czytać (ostatnio zmuszona jestem od czasu do czasu zastępować na nocnych zmianach w mojej pracy pracowników recepcji - bardzo się z tego cieszę, bo dzięki temu wróciłam do regularnego czytania! przy normalnym trybie mojej pracy nie miałam na to czytanie czasu - wracałam z niej, sprzątałam, prałam, gotowałam i wolny czas spędzałam przeglądając Wasze blogi, teraz kiedy siedzę na tych "nockach" to po zrobieniu tego, co mam do zrobienia większą część mojego dwunastogodzinnego dyżuru poświęcam na czytanie), a Was zostawiam ze zdjęciami.

Trzymajcie się ciepło - buziaki od Mar!



P.S. W Rossmannie trwa promocja -49%. W tym tygodniu obejmuje artykuły do makijażu oczu. Kupiłyście coś? Ja jestem bardzo oszczędna w kupowaniu kolorowych kosmetyków, ale wyszperałam jakąś paletkę Wibo, o tę: klikŻaden szał, ale ma takie odcienie, jakie stanowią podstawę mojego makijażu.
Zobaczymy, jak się będzie z nią współpracować...

113 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona swetrem! Boho niezmiennie lubię i takie wydanie bardzo mi się podoba! Chokerowi DIY nic nie brakuje, też jestem za skąpa na wydawanie pieniędzy na takie drogie dodatki, skoro można wykonać je własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są drogie dodatki, na które warto trochę pieniędzy przeznaczyć, jeśli zależy nam na jakości i ich długim użytkowaniu (torebki, zegarki itp.), ale wywalanie dwóch stów na kawałek sznurka to po prostu objaw głupoty ;P

      Usuń
  2. Wspaniały look. Taki pasuje Ci najbardziej.
    Świetny choker, kiedyś miałam taką tasiemkę krótką

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo tak!!!!! super!!! tak tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację, ceny chokerów, chociażby w sieciówkach są kosmiczne! zawsze fajnie coś samemu zrobić i też można wyglądać super :) podobają mi się te boho-wzory na sweterku - super look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam chokery z lat 90-tych, parę lat temu też zaczęły wracać /pisałam o tym w 2012 roku/. Teraz widzę, że ten krótki, szeroki naszyjnik inspirowany biżuterią z lat 90 i etnicznymi wyrobami Masajów, idzie w stronę tasiemek. Mam taki naszyjnik, wiązany z tyłu, tak więc mogę robić z niego krótki choker i dłuższy naszyjnik. Choker skraca szyje więc ja muszę na to uważać choć nie mam zbyt krótkiej szyi. Fajnie to wykombinowałaś, po co kupować jak można zrobić.
    Też mam kłopot ze zdjęciami o tej porze roku, trzeba czekać na odpowiednią pogodę a ja mogę zdjęcia robić tylko w niedzielę.
    Piękne, jesienne fotki, super wyglądasz...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mi się wydaje, czy na tych zdjęciach jesteś wyjątkowo uśmiechnieta? Bije od Ciebie radość !!! To sie udziela, dzięki ! Dzisiaj tak szaro za oknem ... Chokery, choć nie wszystkie, podobają mi się, jednak wydaje mi sie, że to nie dla mnie, że tylko szczupłe dziewczyny mogą sobie na nie pozwolić ... ale, że tasiemka od sukienki ? Musze u siebie poszperać. Szalenie podoba mi się twój choker. W domowym zaciszu popróbuje sobie takie tasiemki.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jakieś głębokie nadużycie, bo ja z KAŻDEJ sesji przynajmniej jedno uśmiechnięte zdjęcie wrzucam, a często mi piszecie, że rzekomo się nic a nic nie uśmiecham!
      Kategorycznie zabraniam pisania takich komentarzy, bo mijają się z prawdą ;P

      To nie prawda, że chokery są dla szczupłych - problemem może tu być tylko szczupłość samej szyi, ale jeśli będzie Ci nisko dyndał, to problem ten można zawsze obejść ;)
      Ja na przykład mam masywną szyję, a - jak widać - choker noszę :D

      Usuń
  8. Piękne miejsce, lubię chokery, ale nie miałam przyjemności nosic:)


    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleee mi się podobaaaają te Twoje jesienne sesje! :)
    miłego wieczorku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak chokery to prawdziwy hit.:) Świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja robię sobie choker z rzemyka :) świetna stylizacja :) Masz genialne zdjęcia <3
    Ja w Rossmannie zawsze oszczędzałam na takich promocjach, ale tym razem kupiłam kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluję jeszcze na dwie paletki, ale widzę, że nawet na stronie Rossmanna się wyprzedały, także zapewne nie uda mi się ich zdobyć :(

      Co do zdjęć - to zasługa Leszka, ale dziękuję :)!

      Usuń
  12. Ale u Ciebie piękna, wesoła i uśmiechnięta jesień :). Super stylizacja:)

    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam tę modę z podstawówki. ;) Bardzo przyjemna stylizacja, taka ciepło-jesienna.

    Co do Rossmanna to planuję kupić 2-3 pudry. Kupuję je zawsze właśnie na tej promocji i akurat mi się kończą, jak zaczyna się kolejna. Natomiast skusiłam się na jeden kosmetyk dodatkowo wczoraj i nie jestem z niego zadowolona - taki zestaw do brwi, min. z szablonami do wykonania idealnych brwi. Niestety u mnie okazał się zupełnym niewypałem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te zestawy do brwi o ile nie są z woskiem, to moim zdaniem nadają się do tego, żeby je o kant tyłka potłuc - chyba obie wiemy o co chodzi, bo Ty tak jak ja jesteś posiadaczką jasnych brwi ;)
      Polecam Ci cienie i woski do brwi z Inglota, ja ich używam już od kilku lat.
      Choć na wiosnę chyba wreszcie zafunduję sobie makijaż permanentny brwi, bo już mnie to malowanie brwi wkurza, że hej ;P

      Usuń
  14. Ja dlugo się broniłam przed chokerami aż w końcu mi urzekły, pierwsze podejście to było kawałek aksamitki z pasmanterii ale nie ładnie wyglądało więc w końcu zamówiłam taki z frędzelkami bo taki mi się bardzo podobał chyba za 6 zł. Ja swojego nie umiem tak ładnie zawiązać jak TY, ślicznie wyglądasz w takim wydaniu. Ja jeszcze właśnie liczę na te jesienne dni bo w tym roku kiepsko coś z takim plenerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laska, daj namiar - 6 złotych to ja mogę jeszcze za choker wydać ;P

      No co Ty, to jest ładne zawiązanie?
      Nitki mi powyłaziły, kokarda klapnęła... bo się zawstydzę ;P

      Usuń
  15. pięknie wyglądasz! i świetne fotki :) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow wyglądasz rewelacyjnie :) Choker idealnie pasuje do stylizacji ;) Kapelusz jest megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mar, jestem zachwycona, bo jasność zawitała u Ciebie :) a z tym sznureczkiem na szyi to super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam pewna, że się doczepisz, że i tak tej jasności za mało ;P
      Miło mi ^^

      Usuń
  18. Cały Marczak, nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się stylizacja, sama zastanawiam się nad zakupem kapelusza :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie zdjęcie jest bezkonkurencyjne :)
    Tradycyjnie wspaniale wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ostatnie to jestem cała ja, bez jakichkolwiek póz i stylizowań :D

      Dzięki!

      Usuń
  21. Kiedy zaczął się szał na chokery w ogóle go nie rozumiałam...nie podobały mi się ni w ząb! Teraz mimo, że nie mam żadnego podobają mi się chyba w każdej stylówce :D A Twój jest boski !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie ;)
      Bardzo długo ten trend wydawał mi się dziwny i zwyczajnie nieładny ;)

      Dziękuję!

      Usuń
  22. uwielbiam takie chokry, z moim się nie rozstaję :) piękne jesienne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne jesienne zdjęcia, ja też wierzę że prawdziwa złota jesień i ciepła przede wszystkim, jeszcze przed nami. Super sweter, idealnie zgrał się z kapeluszem i chokerem (brawo za DIY!:)
    Chwilowo również cieszę się z załamania pogody, pociąg do książek powrócił, z szyciem mi jakoś nie po drodze, a że w złą pogodę zdjęć nie zrobisz to i żalu nie ma że jestem taka nieproduktywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to sądzę, że wszystkie blogerki cieszą się z załamania pogody - nie wierzę, że żadna z nas nie ma czasem ochoty odpocząć i odsapnąć ;P

      Usuń
  24. No i fajnie, że zrobiłaś go sama, bo wygląda bardzo dobrze:)
    Sweter jest cudny i ogólnie wszystko tu się świetnie ze sobą zgrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. UWIELBIEM CIE WTAKICH ZESTAWACH!
    cOACHELLA KIEDYS BEDZIE NASZA :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten choker widziałam już w wielu odsłonach, ale teraz jestem pewna, że został stworzony specjalnie dla Ciebie! Wyglądasz wspaniale i więcej takich zestawień boho proszę, bo tak jak to stwierdziłaś u mnie na blogu ,,w takim stylu wyglądasz najbardziej wyraziście i podkreśla on Twoją urodę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boho zestawy u mnie martwić się chyba nie trzeba - je to z wielką ochotą noszę i obfotografowuję ^^

      Usuń
  27. Ohh! Pięknie wyglądasz, serio! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się nieco z Pocahontas. Wszystko rewelacyjnie połączyłaś. Bardzo ładny kapelusz i ten choker. Super. Też wczoraj robiłam sesję z chokerem, ale nie jestem przekonana czy mi pasuje i czy w ogóle opublikuję te zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez kolory?
      I ten print?

      Brązy i odcienie pomarańczu to w sumie barwy, które i mnie najbardziej się z Pocahontas kojarzą :D

      Usuń
  28. Wyglądasz pięknie :) Choker to takie małe coś, a zazwyczaj tak świetnie wygląda :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek jest przepiękny, pasuje do ciebie wręcz idealnie. :D Sceneria naprawdę już bardzo jesienna. Ja u mnie łażę i szukam oznak jesieni, ale jak na razie pusto, liście pojedyncze i żadnych ładnych dywaników nie ma, to czekam :<

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, na pewno się pojawią - o ile nie zmyją ich deszcze i szarugi ;P

      Usuń
  30. A nie mówiłam, że nie są warte swojej ceny ^_^
    Skórzany rzemyk to kwestia 2-3 złotych, z ozdobami niecałe 10. Szkoda wydawać więcej za sznurek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłaś, wtedy jeszcze nie wiedziałam, jak bardzo w kosmos sklepy wyceniają te pierdółki ;P;P;P

      Biję się w piersi!

      Usuń
  31. Jaki cudowny sweterek *.* Klimat zdjęcia jest niesamowity ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zrujnowała się na hokera ale taki z niższej półki.
    W Twojej stylizacji zachwyciła mnie bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna bluzka,chokery też przypadły mi do gustu. Ja swój zamówilam z allegro i zapłaciłam z przesyłką 12zl.Wiecej też bym nie dała. Świetnie wyglądasz,spojnie i ciekawie. Zdjęcia jak zawsze piękne. U mnie jeszcze tak jesiennie krajobrazowo nie jest,natomiast pogodowo bardzo, od tygodnia pada i nie przestaje i zimno...brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogodowo to u mnie od tygodnia jest coś na kształt przedzimia - generalnie strach wyjść z domu, tak jest paskudnie...

      No, 12 zł to jeszcze bardzo rozsądna cena ;)

      Usuń
  34. Super! Ja swój pierwszy choker kupiłam na promocji w hm, a kolejne zrobiłam tak jak Ty sama :) Bardzo podoba mi się to boho wydanie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, w H&M'ie były wcześniej chokery?
      dopiero teraz je znalazłam u nich na stronie, wcześniej raczej ich nie było...

      Usuń
  35. A wiesz, że w latach 90 -tych będąc młodą dziewczyna takowych chokerów nie pamiętam i nie nosiłam rzecz jasna:) No cóż pewnie mało się modą interesowałam albo nie czułam w tamtym czasie ich świetności. Stylizacja bardzo mi się podoba, kolorystycznie moje klimaty i stylowo też. A w Twoich zdjęciach od dawna jestem zakochana ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, ale raczej w formie plastikowych, elastycznych obróżek - takie ażurowe, na pewno wiesz o które mi chodzi!

      Bardzo mi miło!
      Dziękuję i też pozdrawiam!

      Usuń
  36. Jak super! Zresztą jak zawsze... :D Połączenie choker'a z kapeluszem jest dla mnie idealne! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Choker super, ja, jak przystało na dziewuszkę szyjącą, swój zrobiłam z tasiemki pasmanteryjnej:) Na pewno zrobię w nim zdjęcia, coby się pochwalić. A Was jak zykle chwalę za super foty, uwielbiam tu zaglądać. No i stylówka, to cała TY! jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że jakoś ją obszyłaś?
      Pokaż foty, bo jestem ciekawa i może się zainspiruję - w sumie maszynę ciągle mam, tasiemkę chyba obszyć bym dała radę ;P

      Bardzo dziękujemy :)!

      Usuń
  38. I love your interpretation of the boho style. You look great. Would you like to share you style with MY RED CARPET fashion link up which I host on my blog. I'll be glad to see you there. o)

    Anna xoxo
    www.glamadventure.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I w ten oto sposób zaoszczędziłaś pieniążki! Też lubie wydawać z głową, a jak jeszcze coś można zobić z czegoś a przytym oszczędzać to ła! bomba :)
    Zestaw idealny, świetny jest ten sweterek :) !
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo tak jak napisałam - drobiazgi nie są warte tego, żeby w nie za dużo inwestować.
      Lepiej przeznaczyć te pieniądze na dołożenie do dobrych butów albo fajnej torebki!

      Usuń
  40. O tak! Taki choker to świetna sprawa, nadaje charakteru stylizacji, a Ty miałaś dobry pomysł i wyglądasz cudownie w jesiennych klimatach.

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. to pierwsza propozycja chokera, ktora naprawdę mi sie podoba. Podobają mi się propozycje na blogach, ale w żadnej nie bylo tego czegos, ze sama mialabym ochotę zalożyć.. a tu strzal w 10tke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz styl jest pod pewnymi względami bardzo zbieżny, więc chyba nie dziwi mnie Twój komentarz, Basiu ;)

      Usuń
  42. Zamiast rzemyka, możemy zawiązać sobie atłasową wstążeczkę lub aksamitkę. Kiedy ja byłam mała, moja mam miała czarną aksamitkę z naszytym wielkim zielonym kamieniem, i wiązała to z tyłu szyi, na wyjście typu andrzejki, sylwester. Moda wraca jak bumerang, czasami w nowej odsłonie, dlatego tak ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię chokery, i dobrze, że sama wykonałaś swój własny, ja podobnie zrobiłam. Choć bardzo ładne chokery np. ze złotymi końcówkami można zamówić już za ponad dolara, więc wydatek naprawdę niewielki, a wybór dość duży. Bardzo podoba mi się Twój sweter przypomina mi wzór z babcinego liżnika /kilimu. Niestety nie został ani jeden, a prababcia przywiozła ich kilka ze wschodu, jedyne co się ostało to wielbłądzi koc, który trzymam w worku próżniowym.Zaraz zobaczę czy nie można gdzieś kupić podobnego, bo przywołałaś wzorem na tym swetrze wiele wspomnień i jak tylko znajdę to kupuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha - ja lubię i wzory z kilimków i same kilimkowe materiały :D
      Także coś jest na rzeczy, że tak Ci się to skojarzyło :D

      Trzymam kciuki, żeby poszukiwania zakończyły się sukcesem - takie printy jak ten na moim swetrze są teraz bardzo modne i jest w czym wybierać, także powinno Ci się udać!

      Usuń
  44. Your outfit is beautiful and I love your bag, perfect for autumn!

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie wyglądasz <3 uwielbiam chokery :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam chokery, ale w normalnych sklepach ich ceny są czasami wręcz śmieszne. 30 zł za kawałek rzemyka? Można zrobić samemu :P zamówiłam sobie za to z AlieExpress chyba z 5, czy 6 różnych, każdy za pare centów, więc jestem zadowolona :D
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli choker fajny, to 30 zł jest jeszcze taką kwotą, którą można przeboleć.
      Ale 100? 200?
      No litości...

      Usuń
  47. Mnie te chokery początkowo nie przekonywały. Teraz coraz bardziej. Oczywiście zależy jakie. Jeśli chodzi o Twoją propozycję to ją kupuję! Bardzo mi się podoba ten dodatek w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chokery podobają mi sie ale u kogoś. Jakos chyba nie sa w moim stylu... Ale Tobie w nim fajnie - pasuje do Ciebie! Pozdrawiam. A

    OdpowiedzUsuń
  49. Chokery są fantastyczne :D fakt nie wszystkim pasują (mogą sprytnie skracać szyję bądź uwydatniać kształt twarzy co może działać niekorzystnie)ale i tak je uwielbiam :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wystarczy wybrać cienki i dłuższy i luźno go zawiązać, żeby niczego nie skracały - ja mam dość masywną i krótką szyję, a wydaje mi się, że choker mi tego nie podkreśla.

      Usuń
  50. Tez muszę pomysleć nad takim dodatkiem i przeszukać szuflady:-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ostatnie zdjęcie jest moim ulubionym! :D Choker wyjątkowo bardzo Ci tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, jesteś genialna! Nie mogłam napatrzeć się zdjęciom <3 Choker DIY jest idealny ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. O jejciu, takie niby nic, a taką furorę robi w świecie mody ;)!!! Fajnie wyglądasz, choć dziś moją uwagę przykuł sweterek!!! Świetny jest :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję - ma się to oko do ciekawych rzeczy ^^

      Usuń
  54. czemuż ja jeszcze nie mam ich całej kolekcji? Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!
      Tobie chokery pasują wybitnie, też się dziwię ;P

      Usuń
  55. Podoba mi się trend na chokery. Torba mnie zachwyciła!
    Zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Podobały mi się chokery, ale myślałam, że mi nie będzie pasował, jednak kupiłam i nie żaluje jest swietny i jednak pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie wyglądasz, zdjęcia zrobione w pięknej jesiennej aurze ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się boję, że to były ostatnie złotojesienne zdjęcia.
      To, co teraz dzieje się na zewnątrz, to jakaś jesienna porażka.
      Tak powinno być w listopadzie, pod listopada koniec, nie w połowie października!

      Usuń
  58. Na początku chokery w ogóle mnie nie przekonywały, kojarzyły mi się właśnie z modą lat 90-tych, ale z czasem coraz bardziej, coraz bardziej zaczęły mi się podobać :D Teraz mam swój i non stop go noszę :)

    Twój bardzo mi się podoba, pięknie Ci w nim :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w chokerze coś zmysłowego, a Twoje zestawy zawsze okraszone są dużą dawką zmysłowości, nic więc dziwnego, że koniec końców przekonałaś się do niego ;)

      Usuń
  59. Ja również oszalałam na punkcie chokerów :-) Następna stylizacja to udowodni :-) A Tobie ten niewielki dodatek do stylizacji jak najbardziej pasuje! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam takie chokry , ślicznie wyglądasz :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Woooow :D jakie piękne zdjęcia, nie wspominając o stylizacji :)
    Zapraszamy do nas :) http://ourwayoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny choker, idealnie wpasowuje się w resztę stylizacji.
    Poza tym piękne, jesienne zdjęcia!
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładny artykuł. Duzo I na temat. Nie wiedziałam nawet ze istnieje takie cos jak hokery, ale juz wiem. Dziekuje. Stylizacja jak zawsze dobra, elegancko I schludnie. Z kapeluszem widze, ze sie nie rozstajesz I dobrze ! Fajna z Ciebie dziewczyna I dobrze piszesz. Tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne masz zdjęcia!❤️ Możesz mi powiedzieć jaki masz obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - Samyang 85mm f/1.4 :)

      Dziękuję, a raczej wraz z Lechem dziękujemy!

      Usuń
  65. Boho jest stworzone dla Ciebie<3:)

    OdpowiedzUsuń
  66. jak zawsze super, Twój styl po prostu, podoba mi się połączenie bluzki takiej w stylu boho z tą kamizelką

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie piękne zdjęcia! Jesień zawitała na dobre ;)

    Ja niestety nie mam czasu na zdjęcia - na uczelni mam taki plan, że z moim prywatnym fotografem się mijamy ;(

    A co do chokerów to moje serca też skradły! Ja zamówiłam z chińskiej stronki dwa - jeden taki dłuższy ( z ostatniego posta z tym bordowym płaszczem) i taki typowy ( jedna tasiemka przylegająca do szyi z przywieszką). Za oba zapłaciłam łącznie 4.50 już z wysyłką ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak zawsze oryginalnie i z klasą! Lubię do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękne zdjęcia i cudowna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Aaaa, świetnie wyglądasz! Choker na szyi jest super dopełnieniem Twojej stylizacji. :)
    I widzę, że tak jak ja bardzo lubisz kapelusze. <3

    OdpowiedzUsuń
  71. fajne zestawienie, pasuje Ci ten choker :) poza tym na tych zdjęciach wyszłaś bardzo uroczo!:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.