sobota, 24 grudnia 2016

Świąteczny sweter z leniwcem i życzenia od Mar

Przyszły Święta i choć tradycyjnie już nie są ani trochę białe, to nadal pozostają jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku.


Nie znam nikogo, kto by się nie cieszył z tego, że wreszcie - wreszcie są!


Wszystkie z Was przygotowują świąteczne wpisy, to i ja gorsza nie będę - a co!


Mam dla Was zdjęcia jeszcze ciepłe, bo z rana, cyknięte Mar oderwanej od pieczenia ciasteczek i pakowania prezentów ;)


brzydki świąteczny sweter | świąteczny sweter H&M | sweter z leniwcem | Wesołych Świąt | stylizacja ze świątecznym swetrem

Bardzo chciałam przygotować dla Was sesję z tym swetrem jakąś taką bardziej dopracowaną, ale okoliczności sprzysięgły się przeciwko mnie - cały ubiegły weekend przechorowałam, a w tym tygodniu nie było już na to czasu, bo dzień w dzień pracowałam.

Całe szczęście, że udało się zrobić chociaż te zdjęcia :)

świąteczny-sweter-H&M

Nigdy wcześniej nie czułam potrzeby posiadania w swojej szafie tak zwanego brzydkiego swetra, czyli kiczowatego swetra świątecznego, ale kiedy w tegorocznej zimowej kolekcji H&M'u dojrzałam ten uroczy sweter z leniwcem, to wiedziałam jedno - musi być mój i już!

Zażyczyłam go sobie na prezent mikołajkowy od Lecha ;)

No i mam!

świąteczny-sweter-H&M
Wielu rzeczy o mnie jeszcze nie wiecie - tego, że leniwce to moje ulubione zwierzęta także ;P

Są dla mnie czystą doskonałością natury i wzorem do naśladowania - ja też każdą wolną chwilę przesypiam.

Sen to moja ulubiona czynność ;P

Na FB mam olajkowaną masę stron udostępniających zdjęcia leniwców, nawet na tapecie komputera mieszka u mnie jeden leniwiec.

Moim największym marzeniem jest pojechać kiedyś do jakiejś dżungli, która jest ich naturalnym środowiskiem i zobaczyć je na żywo ^^

Zatem powiedzcie - jak mogłam nie chcieć takiego swetra?

stylizacja-z-kiczowatym-swetrem-świątecznym

Nauszniki - no name (wyspa w hipermarkecie E.Leclerc w Łodzi)
Płaszcz - F&F
Świąteczny sweter - H&M
Rękawiczki - no name
Listonoszka - H&M
Dżinsy - Bershka
Skórzane oficerki - Lasocki (CCC)

stylizacja-z-nausznikami

Z okazji tych najpiękniejszych polskich Świąt chciałabym życzyć Wam, Moi Drodzy i Moje Drogie, wszystkiego co najlepsze - przede wszystkim zdrowia i uśmiechu, bo bez nich życie jest o wiele trudniejsze.

Spędźcie te Święta tak jak chcecie - nie tak jak spędzać się je "powinno" według ludzi, którzy nic dla Was nie znaczą (albo znaczą, ale przebywanie z nimi wywołuje w Was tylko negatywne emocje), nie na pokaz, nie z telefonem w ręce, nie z dbałością o to, czy to co robicie dobrze "sprzeda się" w Internecie.

Odpocznijcie - po prostu.

stylizacja-świąteczny-sweter

ODWIEDŹCIE MNIE NA:



świąteczna-stylizacja-z-nausznikami
Moc uścisków od Mar!

Wesołych Świąt!

81 komentarzy:

  1. Ale choina! i piękne bokehy, jej

    Sweterek też uroczy
    to witam w klubie bo również lubię spać, najlepiej to rano kiedy trzeba wstać:P
    Wesołych Świąt Mar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, też mi się te światełka podobają :D

      Ooooo, też rano śpi mi się najlepiej ;P

      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  2. Cudny masz sweterek, piękne zdjęcia.
    Wesołych Świąt...buziaki...ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz! Marze o takim świątecznym sweterku, ale nigdy nie moge się zebrać by go sobie kupić. Radosnych i magicznych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie nie odpuść w przyszłym roku :D
      Taki sweter super poprawia nastrój - nawet jeśli pierogi nie do końca wyjdą a bigos skwaśnieje :D

      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  4. Piękny sweter, piękne zdjęcia, piękna Ty!
    Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny sweterek :) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że genialny!

      dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  6. uroczy ten sweter! Wszystkiego dobrego na święta, spokoju i rodzinnej atmosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny sweterek, ja tym razem zapomniałam o istnieniu swetrów świątecznych, szkoda. Cudowne zdjęcia. Wesołych Świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Leniwiec!!!! :D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli mój podwójny portret :D

      wzajemnie, Kasiu!

      Usuń
  9. Dużo smacznych drzemek i magicznych, leniwych chwil Mar :)) (od zawsze mi się wydawało, że wiesz co dobre :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, spanie na pewno najlepsze ;P

      Dzięki!
      To najbardziej przydatne życzenia jakie dostałam :D

      Usuń
  10. Uroczy sweterek :)) pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ! Woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pocieszny sweterek i wesołe fotki, a przy okazji życzę Wesołych Świąt, spędzonych tak jak lubisz, prezentów podarowanych z miłością i wielu sukcesów oraz radości w Nowym Roku :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianno, bardzo dziękuję za takie piękne życzenia!

      Dla Ciebie również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  12. Ojej uroczy jest ten sweterek, lubię takie i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie!!! Wesołych Świąt Mar!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Mar !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jako jedyna nie przygotowałam świątecznego wpisu, ale wolałam jakoś ten czas spędzić na spokojnie z rodziną. Wszystkiego dobrego i zdrówka również dla Was. Sweterek uroczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed świętami mało czasu, to prawda - nie przejmuj się.
      ja nigdy wcześniej nie przygotowałam żadnej świątecznej sesji, więc doszła do wniosku, że po trzech latach blogowania wypadałoby wreszcie wziąć się di galopu ;P

      dziękujemy!
      ja, Lechu i Leniwiec ;P

      Usuń
  16. mega podoba mi się ta sesja, jesteś tu taka radosna <3! no i przeuroczy sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, to chyba jedna z bardziej uśmiechniętych sesji :D

      Usuń
  17. Cudnie wyglądasz, a sweterek jest boski!<3
    Wesołych Świąt Mar!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i spóźnione wzajemności :*

      Usuń
  18. Leniwce są cudne :) Też podzielam ich podejście do życia i nigdy nie będę uważać czas przespany za stracony :) Super oglądać Cię w kolorowych kolorach tak mniej poważnie, bardzo mi się podoba :) Wciąż świątecznie buziaki bo ogarnęłam w końcu
    kompa w łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio oglądałam jakiś fajny dokument w którym było mówione, że leniwce wcale nie śpią tak dużo jak nam się wydaje, bo ledwie 9 godzin dziennie ;P

      hehe, dzięki!

      Usuń
  19. ja w sumie miałam mnóstwo czasu na napisanie świątecznego posta, bo nadal nie mam pracy, hehe. Ale po co? Święta minęły w stresie i nerwach, jak co roku, dlatego postanowiliśmy z moim lubym, że każde kolejne spędzimy tylko we dwójkę, nie będziemy jeździć do rodziców. Wtedy spędzimy je tak, jak sobie zawsze marzyliśmy, czyli spokojnie, bez pośpiechu i presji, że bigos, pierogi i wszystko inne.
    Sweterek jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę miała dużo czasu po nowym roku, bo umowa mi się kończy i raczej jej nie przedłużam ;P

      Nasze Święta też nie były idealne, bo wizyta u moich rodziców uświadomiła mi, że moja rodzina jest bardzo specyficzna i trochę się za nią wstydziłam, ale nie zrezygnowałabym ze spędzania Świąt z bliskimi - są jacy są, ale to zawsze rodzina.
      Jak bardzo się ją kocha uświadamia się sobie dopiero gdy kogoś z niej zabraknie - ja tak mam z babcią.
      Nie żyje już trzy lata i cholernie za nią tęsknię, choć nie była babcią idealną :(

      Dziękuję <3

      Usuń
  20. Ten sweterek jest przeuroczy :)
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek obłędny, cudne zdjęcia, nie dziwię się, że był zdjęciem dnia na Modnej Polce. Gratki, i wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się trochę dziwię, bo mam dziesiątki lepszych stylizacji ;P

      Dziękuję, Marzenko - buziaki!

      Usuń
  22. Fantastyczny masz sweterek, a zdjęcia są magiczne <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna, świąteczna Mar :) Sweter jest genialny! Sama chciałam sobie koniecznie w tym roku taki sprawić ale traf chciał, że nie wyrobiłam się z zakupem na święta :/ A po świętach to już nie ma klimatu...
    Piękna sesja!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty!
      Póki zima to jeszcze klimat jest!
      Zwłaszcza jak wybierzesz taki, który niekoniecznie jest swetrem stricte świątecznym a po prostu zimowym!

      Usuń
  24. Cudownie wyglądasz w tym sweterku w dodatku zdjęcia na tle choinki są mega świąteczne. :)
    Z tego względu, że już po świętach zyczę Ci szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    Zapraszam na nowego bloga WORDPRESS -- > http://stylistfashioon.cba.pl/2016/12/26/ceramiczna-szczotka-prostujaca-wlosy-irresistible/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są prześliczne - nie wiem na co narzekasz ;) A sweter epicki - sama zapragnęłam mieć w tym roku obciachowy sweter :D, ale nie znalazłam modelu, w którym bym się zakochała. Za rok się uda! :) Wesołych, Mar <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo mało "modowe" ;P

      dziękuję i wzajemnie - wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)!

      Usuń
  26. Och wyglądasz prawdziwie świątecznie. Sweter jest kochany :-) Ja życzę Ci wszystkiego najlepszego w 2017 Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzieś tam już na FB przewijały mi si Etwoje zdjęcia z tym świetnym swetrzyskiem, ale w natłoku przygotowań, jakoś nie mialam okazji zajrzeć na bloga :/
    super jest- my od lat się śmiejemy, że moja siostra to taki właśnie leniwiec, że moglaby leżeć i nic nie robić :P hahaha więc szkoda, że jej takiego nie kupilam na święta :/

    A leniwce są w Afrykarium we Wrocławiu, tak beztrosko zwisają sobie śpiąc na drzewach, głowa im leci, nogi też, ale śpią i niczym się nie przejmują- bezcenny widok :) hehe

    Szczęśliwego Nowego Roku Mar :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz wielkie dzięki za cynk - przy pierwszej nadarzającej się okazji na pewno tam zajedziemy :D

      Usuń
  28. Uwielbiam takie nauszniki! :) to mój najważniejszy zimowy dodatek, w tym roku na przemiennie noszony z czapką. Świątecznego sweterka niestety nie mam, zanim się zdecydowałam na jeden z tych H&M-owych wykupiono mój rozmiar :(

    Wszystkiego najlepszego na nadchodzący Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauszniki są bardzo fajne, tylko chodząc w nich po ulicy trzeba niezwykle uważać, bo izolują od dźwięków świata zewnętrznego prawie tak dobrze jak słuchawki, więc bywa w nich niebezpiecznie ;P

      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  29. Super zestaw świąteczny :)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! :) :*

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweter iście świąteczny, a po świętach sprawdzi się z pewnością np. na wyjazdach w góry i na narty. Do leniwców mam szczególny sentyment, nie tylko, dlatego, że są urocze, ale też dlatego, że grozi im wyginięcie, przez wycinki lasów brazylijskich (tu możemy podziękować ludziom i ich aspiracjom do tego, żeby być królami planety, a zwierzęta niech giną - straszne to). Podobnie smutno mi jeśli chodzi o tygrysy i nosorożce. Wpłacamy co jakiś czas na różne fundacje (w Australii małżeństwo zajmuje się m.in leniwcami właśnie), ale czy to coś da... Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Mar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i narty :D dobre! nie przepadam za górami i zawsze kiedy mam możliwość wybrania gdzie spędzę urlop, to wybieram morze ;P
      Ja zamierzam nosić tego uroczego leniwca nawet po domu, do lektury książki i picia ciepłej herbatki, gdy na zewnątrz zimno :)

      Masz dobre serce, bardzo to cenię w ludziach.
      Też jest mi zawsze żal wszystkich zwierząt cierpiących albo zagrożonych wyginięciem i jak tylko mogę, to również przelewam jakieś kwoty na rozmaite fundacje.

      Dziękuję, Madziu - wzajemnie!

      Usuń
  31. rany jaki uroczy! wyglądasz w nim obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Wesolutki ten sweter i nie ma co, rzeczywiście świąteczny. Do tego niebieski, czyli ładny i pasuje Ci ten kolor:)) Mnie się podoba.
    Wszystkiego naj, naj, najlepszego Ci życzę na nadchodzący Nowy Rok!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna świąteczna sesja, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten sweterek jest przesłodki:) Musisz więcej wrzucać takich postów:)

    Buziaki kochana najlepszego w nowym roku :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być okazja, żeby porobić takie foty :D

      Usuń
  35. Świetna stylizacja, a ta choinka w tle super się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka, a raczej to co się z nią pod wpływem obiektywu zrobiło, to jest główna ozdoba tych zdjęć :D

      Dziękuję!

      Usuń
  36. Słodki leniwiec i słodka Ty!
    Wszystkiego naj naj w Nowym Roku!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mar, wyglądasz oszałamiająco w tym sweterku, nausznikach i w tej długości włosów:)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój mąż to leniwiec, ale nie o to chodzi, że jest leniwy, tylko on jest taki flegmatyczny i też trochę podobny do leniwca. Na studiach ciąglę go policja łapała na jakichś juwenaliach czy innych spendach i szarpała o to, że on na pewno sprzedaje zioło - a on po prosotu ma takie oczy zaspane non stop. Czasami jak go budzę do pracy, to go szarpię, a on już nie śpi, tylko ma lekko otwarte oczy i wygląda jakby spal. Ty też jesteś flegmatykiem ? Jeśli tak, to też robisz taki bałagan ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie wyglądasz!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. mega wyglądasz w tym sweterku!! <3 jak najbardziej w moim stylu :D i te nauszniki :D niebanalnie :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.