niedziela, 26 lutego 2017

Męski styl w kobiecym wydaniu: kurtka bomberka i kaszkiet

Męski styl w modzie damskiej jest tym, co uwielbiam do szaleństwa.


Mniejsza już o nazwę tego, co z takich flirtów z męskością wychodzi - w gruncie rzeczy nigdy nie lubiłam szufladkowania.


Zamiast więc zawracać sobie głowę tym, czy serce bije mi bardziej na widok inspiracji z nurtu takiego lub innego stylu (i tym, jak miałabym siebie tak lub inaczej ubraną określić) zakładam na siebie to, co po prostu z męską modą jako taką najbardziej mi się kojarzy.


Męski styl w kobiecym wydaniu | styl męski w modzie damskiej | jak nosić kaszkiet | stylizacja z bomberką | stylizacja z kaszkietem | czapka H&M | total black look jak nosić | blog szafiarski | blog modowy | blog o modzie | sesja woonerf Łódź
To nie jest tak, że lubię ubierać się jak facet - daleko mi do skrajności ;)

Od czasu do czasu cenię sobie przecież możliwość założenia spódnicy lub sukienki.

Ale od niepamiętnych już czasów lubię też przemycać w niektórych swoich strojach jakiś mały pierwiastek męskości ;)

Kto zagląda do mnie regularnie, ten pewnie jest tego świadom i pamięta różne moje tego typu zabawy ;)

stylizacja z kaszkietem i kurtką bomber total black look
Dzisiejszy outfit sklasyfikowałam jako nieco bardziej męski niż damski za sprawą tej zacnej czapki - choć nie do końca pewną jestem, czy właściwie nie jest to po prostu kaszkiet.

Kaszkiet czy czapka - zwał jak zwał.

portret w czapce sesja dziewczyna
To fantastyczne nakrycie głowy sprawiłam sobie zaraz po tym, jak na tegorocznej wyprzedaży dorwałam moją wełnianą kurtkę typu bomber.

Od niepamiętnych bowiem czasów taka kurtka pasowała mi właśnie do noszenia jej z kaszkietem.

Nie zaś (jak nosi ją większość dziewczyn) ze sportową czapką z daszkiem (i - przy okazji - z adidasami... Boże uchowaj! na Was wygląda to fajnie, ale ja w takiej wersji zupełnie sobie siebie nie wyobrażam!)

stylizacja damska w męskim stylu total black look

O historii bomberki rozpisywałam się tydzień temu - w poprzednim poście.

Tam też mieliście okazję oglądać ją na mnie pierwszy raz.

Nie ma więc większego sensu powtarzać się i rozwodzić na ten temat po raz kolejny.

stylizacja damska z kaszkietem w męskim stylu total black look

Właściwie wszystko w tym zestawie (poza kaszkietem właśnie, rękawiczkami i torebką) jest dokładnym powtórzeniem elementów tego wspomnianego przeze mnie powyżej ubiegłotygodniowego looku.

To nic u mnie niezwykłego - bardzo lubię, kiedy ubrania które kupuję pozwalają mi na tworzenie z nich kilku lub kilkunastu różnych połączeń.

sesja woonerf Łódź blog
Coś co mogę nosić tylko na jedną modłę jest dla mnie mało warte i staram się unikać zakupów takich rzeczy.

I choć daleko mi do wyznawczyni filozofii modowego minimalizmu (który jest dla mnie zaprzeczeniem mody jako zabawy), to takie praktyczne podejście do kupowanych ubrań wiele razy się już u mnie sprawdziło.

sesja woonerf Łódź blog
Swoją drogą - kaszkiet to bardzo fajna sprawa.

Ostatnio temperatury nieco się (na szczęście!) podniosły i na wełnianą czapę lub beret trochę już zbyt ciepło.

jak nosić total black blog modowy

Na kapelusz jednak ciągle jest zbyt wietrznie - kaszkiet to rozwiązanie optymalne ;)

stylizacja w czerni z bomberką

Kaszkiet/czapka - H&M
Choker - Forever 21
Bomberka z wełną - H&M
Listonoszka - SinSay
Rękawiczki - no name (E.Leclerc)
Cygaretki - H&M
Botki na słupku i traktorowej podeszwie - Stradivarius

stylizacja z bomberką jak nosić

Odwiedźcie mnie na:


total black look z bomberką blog

Jeśli mimo wszystko wolicie mnie w mojej najczęściej prezentowanej na blogu wersji - czyli odzianą w ciuchy spod znaku boho - to nie martwcie się: synoptycy zapowiadają rychłe nadejście wiosny.

Jak tylko na zewnątrz definitywnie przestanie pi*gać złem, to z całą pewnością powrócą tu wszelkie zwiewności, poncza, kapelusze i cały ten fajny majdan ;)

kaszkiet blog
Trzymajcie się!

Miłej niedzieli dla Was!

Buziaki od Mar!

90 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w takim zestawieniu !
    Uwielbiam stylizacje total black ! :)

    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację- ten kaszkiet wybornie pasuje do bomberki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz jak bomberkę przyniosłam do domu to poleciałam w Internety szukać takiej czapy :D

      Usuń
  3. Marczak, ale Ty masz piękny uśmiech! Chcę go tutaj więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się często szczerzę do zdjęć :D

      spokojnie, zawsze jak jakieś uśmiechnięte wychodzi, to je tu wrzucam :D

      Usuń
  4. Całość świetnie skomponowana, generalnie i bardziej męskie dodatki i twój grungowo-bohowy styl idealnie do Ciebie pasują. Takie dwie odsłony, które w połączeniu oddają całą Mar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że ktoś poza mną tak uważa ;P

      Usuń
  5. Uwielbiam kobiecy styl z akcentami męskimi :)
    Czerń, bomberka, kaszkiet wszystko razem prezentuje się idealnie. A Ty wyglądasz niezwykle dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze udało Ci się stworzyć ciekawą stylizację :) Bomberkę i kaszkiecik bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi czytać takie komentarze :)

      Usuń
  7. Też uwielbiam męską modę. Na pinterescie przeglądam ostatnio tylko taką:) Kaszkiety uwielbiam ale nie wiem czy zdecyduję się żeby je ubrać, nie ta twarz:)))) wyglądasz jak zawsze perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że bardziej pasowałby kaszkiet do Twojej twarzy, niż pasuje do mojej ;P
      Ty masz małą buzię, o wiele łatwiej jest wtedy wyglądać dobrze w takiej czapce - ja się muszę dobrze nagimnastykować, żeby wyglądało to po ludzku ;)

      Usuń
  8. fajny zestaw, taki "Twój"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że to dostrzegacie :)

      Ja naprawdę w takich zestawach czuję się "swojo" :)

      Usuń
  9. Charakternie i z pazurem - Mar wyglądasz genialnie w takim wydaniu!
    Kaszkiet świetny, idealny dodatek do tego zestawu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję - starałam się ^^

      Usuń
  10. Tak, Ty lubisz przemycać męskie elementy garderoby ale cały czas jesteś bardzo kobieca.
    Czapka super, szkoda, że ja nie mogę takiej nosić, okropnie wyglądam.
    Też tak robię zakupy, kupuje taki rzeczy żeby wykorzystać je na wiele sposobów.
    Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę - taka czapa może leżeć zupełnie różnie, wystarczy odpowiednio naciągnąć ją na głowę albo z niej zsunąć ;)

      Buziaki, Basiu!

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz! Charakternie i ciekawie. Genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubie nosić kaszkiet do dwurzędowego płaszczyka ;)
    Tak tez jest ciekawie !
    Mocne buty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też czasami noszę kaszkiet, tylko nie ten a ten lechowy, z Tchibo :)

      Buty są moimi wymarzonymi butami - bardzo długo zasadzałam się na takie!

      Usuń
  13. I kolejna stylizacją, w którą chętnie bym wskoczyła! I przepięknie Ci w kaszkiecie więc noś go z dumą Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaszkiet mam ten sam! I tez nosze go do bimberki 😃 Był u mnie podobny post ☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale świetnie wyglądasz w takim zestawieniu. Modnie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie wyglądasz kobieco, tylko nonszalancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama bym się widziała w tym zestawie :) bomberka jest super, chociaż w sklepie pewnie bym na nią uwagi nie zwróciła bo w H&M nigdy nic nie potrafię sensownego znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przecież tam jest tak dużo ciuchów w różnych stylach!

      moim zdaniem największym plusem H&M'u jest właśnie ta jego różnorodność!

      Usuń
  18. Niby rzeczywiście troszkę w męskim kierunku, ale i tak mi się podoba. Lubię, jak ktoś bawi się modą, łączy style i eksperymentuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Cię w takim wydaniu. W zasadzie to jak na razie wszystkie Twoje stylizacje mi się podobały. Fajny kaszkiet, podoba mi się ten warkocz? A bomberka to świetny zakup, bo posłuży Ci prawie do wszystkiego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tego warkocza czapa nie byłaby taka fajna ^^

      Buziaki, też pozdrawiam!

      Usuń
  20. W każdym nakryciu głowy wyglądasz po prostu rewelacyjnie! Ile uroku daje Tobie ten kaszkiet! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w każdym, w paru modelach kapelutków które bardzo mi się podobają straszę ;P
      Ale w większości, rzeczywiście, wyglądam ładnie - ładniej niż bez czegokolwiek na głowie na pewno ;P

      Usuń
  21. Ciekawy, fajoski zestaw, od góry do dołu:) Ładny ten kaszkiet, lubię takie nakrycia głowy:)) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Meega ciekawa kurtka<3
    A co do botków, szukam czegoś podobnego,z charakterem!<3
    Buzia:):*
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej niemal sieciówce znajdziesz podobne ciężkie buty :)
      Jest tego masa, będziesz miała w czym wybierać :)

      Usuń
  23. Skarbeczku, co tak czarno, wiosna idzie, więcej radości ;D ten kaszkiet to bym Ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja lubię czerń :) nawet kiedy jestem radosna :)

      Usuń
  24. Lubię CIę w takim wydaniu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Total black, troszkę mrocznie, pasuje Ci ten kaszkiet :) Ja w takich czapkach wyglądam śmiesznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Mar, pierwsza mysl jaka przyszla mi do glowy po obejrzeniu Twojej stylizacji to,ze wygladasz troche jak Gavroche :)))) Mlody chlopak z lobuzerskim zacieciem :))) pelen uroku,fantazji i radosci :) Taka jest wlasnie ta stylizacja...urokliwa,fantazyjna i radosna:))) pelna kobiecosci i doskonale dopelniona od A do Z. Bardzo mi sie podoba i jedyne co moge jeszcze dopisac, ze dziekuje Ci za tak mile doznania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś takiego właśnie chciałam uzyskać :D

      Jest mi szalenie miło, że efekt się podoba!

      Usuń
  27. Jestem zachwycona tym zestawem, Ten daszek, kszkiet czy czapka jest świetna i musze taką zakupić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, to już jej niestety nie ma na stronie, ale spokojnie gdzieś taką czapę jeszcze dostaniesz - zimą było ich wszędzie pełno!

      Usuń
  28. Uwielbiam takie zestawienia, takie właśnie męski styl w wydaniu mega kobiecym!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo... ten kaszkiecik przefajny jest. Ciekawe, czy jeszcze znajdę taki w H&M. Przyjemny zestawik :)!!! Mi się podoba :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go widziałam tylko w sklepie online, niestety już się wyprzedał :(

      Usuń
  30. Od razu męsko - dla mnie to bardzo fajny i stylowy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam tę bomberkę po raz kolejny, tym razem rozebraną więc dogłębniej :) Kaszkiet cudny wylosowałaś do niej, ja rozglądam się za podobnym albo bardziej czapką, ale jeszcze obszerniejszą, żeby równoważyć moje zakręty na włosach ;) Męskość tego zestawu odbieram zawadiacko i dziewczęco raczej, i pozdrawiam kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej też można zrobić obszerną, jak się ją na tył głowy naciągnie :D

      Usuń
  32. Wyglądasz naprawdę fajnie. Czapka dodaje charakteru :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam bomberki,a Twoja jest niesamowita!:)
    wyglądasz wspaniale!:):*

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje stylizacje są bardzo charakterystyczne i rozpoznam je wszędzie! Najbardziej przyciągnęła moja uwagę bomberka - sama chętnie bym taka założyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, to jest chyba największy komplement, jaki kiedykolwiek przeczytałam na blogu :D

      Dzięki!

      Usuń
  35. Przepiękna! :)

    Zapraszam również do siebie http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to wygląda, kaszkiet idealnie tutaj pasuje :) Piękna <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Mar, Ty szczęściaro, kapelusz, kaszkiet, czapka, w każdym nakryciu głowy wyglądasz świetnie !
    Świetny zestaw. Wełniana bomberka prezentuje się bardzo szlachetnie.
    Przyznam, że kiedyś kupowałam ciuchy bez zastanowienia i często były to takie na raz. Teraz skupiam sie na wykorzystywaniu zawartości szafy a kupuję duzo rzadziej.
    Buziaki, Mar :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie w każdym, no ;P
      Na przykład w takich fajnych słomkowych kapeluszach z płaskim denkiem, które były modne w zeszłe lato straszę, że hej ;P

      Usuń
  38. Swietny czarny zestaw! Uwielbiam te Twoje czapy! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo bardzo fajna ta bombera! w sam raz na aktualne ocieplenie, co? : ) butki również bardzo, bardzo fajne - ale kaszkiet to już nie dla mnie! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś jedną z nielicznych blogerek, która pokazuje naprawdę fajne nakrycia głowy. Osobiście, często noszę kaszkiety, to dla mnie praktycznie codzienność. Twój jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty gadasz ;P
      Ciągle pokazuję te same kapelusze, czapki itp - jak już coś nowego się pojawi, to potem też obnaszam to do znudzenia ;P

      Usuń
    2. Ale są różnorodne stylistycznie i bardzo dobre jeśli chodzi fason,proporcje i wykonanie.

      Usuń
  41. genialny masz ten kaszkiet i bardzo Ci pasuje :) całość zdecydowanie w dobrym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz fantastycznue, jak zawsze! Bomberka świetna. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. pełna klasa:) świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana te łódzkie rajtuzy wygrałam kiedyś w Gabrielli:) Świetne są te rajstopy ale już zdążyłam je porwać:(



    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  45. super #ootd <3 Buty miazga!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten kaszkiet świetnie do Ciebie pasuje, super zestaw! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. ja nigdy nie mogłam się do kaszkietu przekonać, za to na Tobie wszelkie takie nietypowe nakrycia głowy wyglądają rewelacyjnie ;) A kurtka - świetna! I mi się wydaje, że w modzie bardziej chodzi o to, żeby potrafić z jednego ciucha wycisnąć tyle, żeby go założyć 15 razy i za każdym razem inaczej, niż kupować ciągle coś nowego na jeden raz. Gdzie ta frajda z zestawiania nowej rzeczy z tym, co już mam w szafie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. kupuję Cię w tym kaszkiecie w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  49. very nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam męskie elementy w kobiecym ubiorze i wszelkie nakrycia głowy, dlatego też bardzo przypadł mi do gustu Twój kaszkiet. Świetnie do Ciebie pasuje. Całość fajnie skomponowana. Niestety co do minimalizmu, o którym pisałaś nie zgodzę się totalnie. Uważam, że krojem, długościami i innymi elementami można równie dobrze się pobawić w modzie. Nie uważam się za minimalistkę ale coś mnie ciągnie w tym kierunku i niezwykle do mnie przemawia. Co więcej minimalizm pozwala na tworzenie niezliczonych połączeń, bez zbytniego wysiłku. Tak czy owak, bardzo lubię fakt, że jesteśmy tak różne ale połączyła nas w internetowy sposób miłość do mody :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Cię w nakryciach głowy - zawsze wyglądasz w nich obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Cie wlasnie w takim wydaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Doskonala stylizacja,dopracowana w kazdym detalu :))) super A kaszkiet bym Ci zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie ma takiego nakrycia głowy, w którym wyglądałabyś źle. Mam wrażenie, że Twój blog właśnie się tym wyróżnia. Zawsze coś na głowie, co dodaje Ci szyku i tego oryginalnego wyglądu. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam twój dopracowany styl, a na kaszkiet tez się czaję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten kaszkiecik jest wisienką na torcie całego looku. ;)
    www.brytyjka.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Bez tego kaszkietu to by było nudo, strzał w 10, wygladasz fantastycznie! <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.