niedziela, 12 lutego 2017

Paski i torba oversize

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że ten rok będzie należał do toreb w rozmiarze XXL.


To zabawne - kiedy dwa, trzy lata temu nosiłam takie torby z upodobaniem, to wszyscy pukali się w czoło.


Gdzie to z takim workiem na zwłoki?

Nieładne, niepraktyczne...


Nic sobie z tego nie robiłam - obnaszałam dalej ;)


I kiedy teraz Wy będziecie ganiać po sklepach za swoimi wielkimi torbami, to ja będę spała spokojnie - ten problem mam już z głowy ;)


jak nosić dużą torbę? | torba oversize | torba XXL | wielka torba hit 2017 | MOMO FASHION | szalik w paski ZARA | jak nosić kolor musztardowy | streetstyle | blog modowy | blog o modzie | blog szafiarski | blogerka z Łodzi

W mojej pokaźnej kolekcji wielkich toreb szczególne miejsce zajmuje ta ogromna torba od MOMO FASHION, przez samą projektantkę nazwana Torbą-Borbą, które to określenie na nią i ja chętnie przejęłam.

jak-nosić-torbę-XXL

Rzeczoną Torbę-Borbę upolowałam latem 2014 roku na Dawandzie i z miejsca się w niej zakochałam.

Jest jedną z najpraktyczniejszych rzeczy, jakie w ogóle mam.

Pomieści wszystko - koc na plażę, najgrubszą kurtkę, buty na zmianę, zakupy, kilkanaście książek i bagaż na wakacyjny wyjazd.

Naprawdę! Nie zalewam!

torba-XXL-w-miejskiej-stylizacji

Torba-Borba pojawiała się na moim blogu wielokrotnie, tak często, że aż nie chce mi się linkować tych postów.

Kto do mnie zagląda już jakiś czas, ten nie może jej nie pamiętać ;)

Dziś jednak po raz pierwszy występuje w takim miejskim, streetlookowym wydaniu.

W pewnym sensie więc znowu zalicza debiut.

Nie zaliczyłaby go, gdyby nie ten pasiasty komplet z Zary.

szalik-w-paski-ZARA
I szalik i czapkę dorwałam w czasie ostatnich wyprzedaży w Zarze, za jakieś śmieszne pieniądze.

szalik-w-paski-ZARA-blog-modowy
Bardzo mi się spodobały, bo od pierwszego zobaczenia ich doskonale wiedziałam, że będę miała je z czym nosić - z tymi spodniami właśnie.

stylizacja-z-dużą-torbą-jak-nosić

Spodnie też znacie bardzo dobrze - pojawiały się na blogu równie często jak torba.

musztardowe-spodnie

Do całości dobrałam workery i czarną kurtkę w typie ramoneski.

Wyszedł mi z tego bardzo fajny miejski zestaw z energią rozweselającą nieco tę burość przedłużającej się zimy.

stylizacja-z-szalikiem-blog

Ja się sobie taka bardzo podobam.

A Wam?

streetlook-duża-torba-na-ramię

Czapka - Zara
Szalik - Zara
Ramoneska - Top Secret
Torba XXL - MOMO FASHION
Rękawiczki - no name (E.Leclerc)
Spodnie - no name
Workery - H&M

torba-borba-MOMO-FASHION

ODWIEDŹCIE MNIE NA:


stylizacja-wielka-torba-blog

Dajcie mi znać, jak Wy zapatrujecie się na trend wielkich toreb.

Lubicie je, czy jednak jesteście wierne mniejszym torebkom?

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam miłej niedzieli.

Buziaki - Wasza Mar!

82 komentarze:

  1. Jaka przedłużająca sie zima ! Luty to zimowy miesiąc . Koniec kropka .
    Przedłużająca sie zima to wody kiedy w kwietniu leży śnieg ;)
    I moje dziecko robiło babki ze sniegu w piaskownicy !

    Komplet jest cudny ! Idealne kolorki !
    Musze sie rozejrzeć za jakimiś kolorami , bo znow wpadam w mroczna strone mocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak żyję 29 prawie lat, to ostatnio śnieg leżący przez bite dwa miesiące widziałam w wieku lat 10.

      Sorry, dla mnie to już patologia ;)

      A przecież Ty lubiłaś taką musztardę i miałaś jej sporo w szafie.
      Gdzie się podziała?

      Usuń
    2. Cos tam mam , niedużo ;)
      Tyle ze w szafie
      Nie ma sobie

      Usuń
    3. to noś, bo Ci w niej świetnie!

      Usuń
  2. W takiej torbie praktycznie wszystko się zmieści, jest bardzo praktyczna! :D Nie znali się wtedy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie znali ;P
      Taka torba to skarb, nie trzeba tachać ze sobą wielu małych torebek, na przykład tych na zakupy ;)

      Usuń
  3. Wielkie torby uwielbiam. To małe noszę sporadycznie,zaś dużym jestem wierna. Komplet bardzo fajny i podoba mi się, że ma zarówno czarny, jak i granatowy kolor w pasach, bo daje więcej opcji noszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś roku noszę głównie małe i średnie, ale to dlatego, że tak mi ta moja listonoszka z H&M'u przypasowała.
      Za czasów studiów duże wolałam właśnie ze względu na ich pakowność, teraz do nich wracam :)

      Tak, te paski są świetne dzięki tej różnorodności!

      Usuń
  4. Świetną masz tą torbę, bez problemu pomieści rzeczy, bez których kobieta się nie ruszy :) szal ma boskie kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia prześliczne! Torba-worek bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja nie w moim stylu, ale butki i ogólnie zdjęcia bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ciebie Mar uwielbiam w Takim wydaniu. Komplet czapowo-szalikowy jest rewelacyjny - to połączenie kolorów jest idealne! Co do toreb to bez względu na trendy noszę takie jakie akurat do danej sytuacji mi pasują. Najczęściej raczej małe lub średnie. Często muszę ze sobą wozić, ciężkiego dużego laptopa, więc i tak bez drugiej torby się nie obędzie. Natomiast na uczelnię to zawsze z dużą torbą chodziłam. Cały mój majątek musiał się tam pomieścić, żeby przeżyć dzień od rana do wieczora. Choć ostatnio zaopatrzyłam się i ja w większą, trochę workowatą torbę i jestem z jej funkcjonalności bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tę torbę laptop wchodzi bez trudu :D
      Co prawda nigdy nie wrzucałam go do niej luzem, tylko w futerale jeszcze, ale wchodził i nawet mi zbytnio nie ciążył :D

      Ale fakt, ja mam notebooka, więc dość lekki był sam z siebie.

      Usuń
  8. Ale energia! Wszystko chyba za sprawą tego musztardowego koloru :)
    Ta torba jest niesamowita - tak ogromnej torby chyba jeszcze nie widziałam! Ja bym ją wypakowała po brzegi i pewnie nie byłabym w stanie udźwignąć :D

    Najbardziej lubię malutkie torebki na długim paski, ale ich praktyczność pozostawia wiele do życzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze dwa razy też tak odwaliłam i potem tachałam ją w dwóch rękach przez miasto ;P
      Ale - co fajne - nawet przy wypakowaniu jej po brzegi nigdy żadna z rączek nawet nie spróbowała się oderwać.

      Także bardzo porządnie jest uszyta!

      Też bardzo lubię małe torebki na długim pasku.
      Ja ogólnie lubię, jak torebka ma długi pasek.
      Krótki jest dla mnie po prostu nieładny ;P

      Usuń
  9. kolorki piękne! super wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś była norma, że duża torba dla dużych kobiet, mała dla małych. Podobają mi się ale u kogoś, dla mnie za duże, tymbardziej, że ja mogę maksymalnie do 1,5 kg nosić, a często duża torba sama już tyle waży. Nosić pustą też głupio. Piękna ta Twoja torba i cała stylówka super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to są bzdury z tą wielkością dostosowaną do wzrostu, jakoś nigdy nie zauważyłam, żeby to cokolwiek zmieniało w proporcjach itp.
      Owszem, taka torba jest trudna w dopasowaniu do stroju żeby jako tako wyglądała na zdjęciach, ale na co dzień to i tak nikt na to uwagi nie zwraca ;P

      Ale tak, też spotkałam się z takim stwierdzeniem.

      Nie no, ta jest lekka, ona bez wypchania jest takim sflaczałym workiem ;P

      Usuń
  11. oj nieee! Mar! W takiej torbie to już w ogóle nic bym nie znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam taką ogromną torbę Zary parę lat temu, stosowałam ją i podręcznie i podróżnie, klienci mówili do mnie "z tą torbą to pani chyba żartuje ;)", niestety właśnie w podróży u przyjaciółki w Niemczech nagle zaczęła się łuszczyć i to ekstremalnie, siedziałam na balkonie u niej u próbowałam ją oskubać, bo za bardzo nie miałam opcji i czasu na inne rozwiązanie, była bagażem podręcznym do samolotu, i z takim oskubkiem leciałam :( A Twoje stylówka świetna, bo i wielka torba, i szerokie pasy i żółty czy musztardowy kolor, wszystkie trendy i jeszcze radość dla oka :) Pozdrawiam cieplutko, bo w czwartek ma być 10 stopni na plusie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, tej nic się nie dzieje i mam nadzieję, że jeszcze długo działo się nie będzie ;P

      To żółty w tym roku też modny ;P?

      Buziaki!

      Usuń
  13. Extra wyszło jak zawsze niebanalnie i stylowo! Kolory pięknie ożywią szarość dnia codziennego! Pozytywnie, aż uśmiech pojawia się na twarzy jak patrzę na to zestawienie. Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz:) pięknie ci w tym musztardowym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam jedną taką dużą i jest świetna :)
    musztarda z czarnym prezentuje się świetnie :) a w takim nakryciu głowy widzę Cię chyba pierwszy raz :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, beanie pojawia się na blogu co jakiś czas - mam ich kilka i bardzo je lubię :)

      Usuń
  16. Torebka jest boska, takiej jeszcze nigdzie nie widziałam. Duże torby są fajne ale chyba nikt mnie do nich nie przekona. Lubię małe torebki i najlepsze jest to, ze potrafię do nich wcisnąć mega dużo rzeczy a im większa torba w moim przypadku tym gorzej dla mojego kręgoslupa. Świetny jest ten komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, że jak się ma małą torebkę a trzeba dużo zabrać, to człowiek jakiś taki jest bardziej operatywny i wszystko tam poupycha :D

      Mam tak samo!

      Usuń
  17. Nosiłam duże torby, no może nie aż tak duże, mąż mówił, że pół domu zabieram. Teraz przyzwyczaiłam się do mniejszych, bo wychodzę na mniej godzin i nie muszę wielu rzeczy ze sobą zabierać.
    Komplet czapka-szal jest super, świetnie pasuje do całości, super całość.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. A weź coś znajdź w takiej wielkiej torbie, jak ja z małą ledwo co sobie radzę :)
    Podobają mi się Twoje spodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież zawsze wiadomo gdzie co tam jest - na samym dnie :D

      Usuń
  19. Cudowna stylówka! Musztardowy i czarny to świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw Marczaku, ten komplecik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Do tej torby mogłabym spakować moje dwa dorosłe czarne koty.
    Bardzo stylowo i pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dwa koty też się w niej mieszczą :D

      Usuń
  22. Ale rozmiar, rzadki widok, trzeba przyznać, ale naprawdę ciekawy:) Pewnie byś się zamieściła do tej torby:) Sama duże torby uwielbiam, także popieram nadchodzący trend.
    Cały zestaw świetny, ładne kolory, lubię taki zgaszony żółty, i tak dobrze do Ciebie pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie założę ją na głowę, to mnie przykrywa do pasa :D
      nie pytaj po co zakładałam ją na głowę ;P;P;P

      Uwielbiam musztardowy odcień żółci!
      Lubię go i to prawda - uważam, że bardzo dobrze mi w nim :)

      Usuń
  23. Bardzo bardzo mi się podoba. Paskowy komplet już swymi kolorami przywołuje wiosnę i chociaż to czapka i szal więc zimowe atrybuty to kojarzy mi się z... żółtymi tulipanami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw bardzo w Twoim stylu! Świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie musztardowy to Twój kolor! Szalik i czapka - czad, poza tym idealnie komponują się z tymi spodniami!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mar, jestem po uszy zakochana w kolorystyce Twojej stylizacji! No i rzecz jasna w detalach, które robią tutaj całość. Po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze wiesz jak mi posłodzić :D

      Usuń
  27. bardzo podobasz mi się w tych kolorach! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobasz mi się w tym zestawie, torba choć duża to jest uniwersalna pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem za niska do takich toreb ale Tobie super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za wysoka nie jestem (165 cm) i wcale się tym nie przejmuję :D
      grunt to nosić to, co nam się podoba!

      Usuń
  30. Mari...ten musztardowy kolor zdecydowanie do Ciebie pasuje! musisz go przemycać z każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie będzie trudno - uwielbiam musztardowy i bardzo często pokazuję go na blogu :)!

      Usuń
  31. Świetnie wyglądasz! 💗 Torba jest ogrooomna i bardzo przyciąga wzrok. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mówię - nikt nie przechodzi koło niej obojętnie :D

      Usuń
  32. Wow, wyglądasz obłędnie i bardzo awangardowo. Świetne kolory a Torba-Borba przypadła mi do gustu, też lubię nosić przy sobie całe mieszkanie. Spodnie są ekstra, a kolor musztardowy bardzo do Ciebie pasuje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za piękna kolorystyka! Wyglądasz cudownie! <3 Torba genialna, och przydałaby mi się taka :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz tak... energetycznie! :) podoba mi się to zestawienie. A Torba- Borba świetna :D faktycznie wygląda ma bardzo pojemną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochalam sie w tej torbie!!!! No i jest wreszcie "musztarda" - Twoj znak (a raczej kolor) firmowy;););) Nie znam nikogo, kto by wygladal w nim tak dobrze jak Ty!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie rzeknę, że ja też :D

      Buziaki!

      Usuń
  36. Kolorowo i odważnie! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdy pracowałam zawodowi nosiłam wielkie torby na okrągło. No, może nie aż tak wielkie, jak Twoja Borba :). Rzeczywiście wszystko się do nich mieści.
    Komplecik z Zary masz przesuper :)!!! Też bym brała :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze możesz brać, bo w moich Zarach ciągle jest!

      Usuń
  38. ja bym się tylko troszeczkę przyczepiła do butów, które w konfiguracji z tymi spodniami trochę skracają nogi... ale torba - cudowna! Sama uwielbiam takie duże worki, chociaż ja mam same materiałowe... a marzy mi się Shanghai od Ani Kuczyńskiej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to co miałam założyć - szpilki? ;P

      Bardzo podobają mi się torby Ani Kuczyńskiej, ale ich minusem jest dla mnie ta ich materiałowość właśnie.
      Ufajdałabym taką torbę po miesiącu.
      To nie dla mnie ;P

      Usuń
  39. Nie ma wątpliwości,że to torba idealna dla kobiety - zmieści się w niej wszystko :D Ale oprócz torby, zachwycam się spodniami - są piękne! I mam w głowie ciekawą stylizację z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodnie to jest jeden z ciuchów, które gdybym straciła, to czułabym się jak bez ręki ;P

      Usuń
  40. Hola Lilly, great colours and I love the idea of a big bag ! I am happy with this trend.

    OdpowiedzUsuń
  41. great post :)
    have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastycznie! Komplecik idealnie pasuje do spodni i nadaje kontrastu całości <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Mar, wyglądasz rewelacyjnie!!! ten komplecik jest cudowny i idealnie pasuje do całości a właściwie to całość idealnie pasuje do kompletu! :) a ta Twoja torba od razu mi wpadła w oko ;) jest genialna! buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wreszcie coś Ci się u mnie podoba :D

      Usuń
  45. Bardzo zaskoczyłaś mnie tą torbą, już na Insta przykuła moja uwagę :) Wyglądasz szałowo :) Na pewno zwróciłabyś moją uwagę, gdybym przechodziła obok Ciebie na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdecydowanie ta torba pomieści wszystko^^ Lubię takie praktyczne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Powinnaś częściej chodzić w takich kolorach:) Kompecik (szalik + czapka) jest cudny! Torba zachwycająca, ale ja jestem maniaczką toreb;)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.