niedziela, 19 marca 2017

W stylu boho: wełniany płaszcz z frędzlami

Właściwie to nie wełniany, bo bardziej pasuje do niego określenie "z wełną" i nie tyle płaszcz, co narzutka, ale właśnie taki nabytek sprawiłam sobie na powitanie wiosny.


Jak się nad tym dłużej zastanowić, to poszukiwania takiego okrycia wierzchniego zajęły mi przynajmniej dwa lata - tego typu płaszczyk wymarzyłam sobie już jakiś czas temu, jednak znalezienie modelu który nie zrujnowałby mnie finansowo i nadawałby się do prania innego niż chemiczne do najłatwiejszych nie należało ;)


narzutka w stylu boho | płaszcz z frędzlami w stylu boho | płaszcz w stylu boho | styl boho na wiosnę | styl boho blog | blogerka boho | frędzle | stylizacja z kapeluszem | blogerka modowa | blog modowy | blog szafiarski | łódzka blogerka

Moje ofrędzlone cudo znalazłam na Zalando pod koniec sezonu wielkich wyprzedaży.

Chociaż tak po prawdzie to natknęłam się na nie nieco wcześniej, ale dopiero po kilku tygodniach staniało na tyle, że postanowiłam je sobie sprawić.

Oczywiście - gdyby nie te wspaniałe frędzle, którymi jest ozdobione, to nie byłabym nim tak zauroczona.

styl boho blog

Narzutka czy płaszczyk - zwał jak zwał.

Grunt, że ładne i (o dziwo!) dość ciepłe.

jak nosić styl boho

Ma tylko jeden paskudny feler - gniecie się okropnie, a choć teoretycznie można to coś prasować, to wszelkie próby jego prasowania skazane są na porażkę.

Steamerem tego nie potraktujecie, bo się zmechaci.

Żelazkiem - proszę bardzo. Na lewej stronie i przez ścierkę.
Z jednej strony wyprasujesz, z drugiej się wygniecie.

Ja się poddałam.

W sumie kto to widział, żeby prasować płaszcz.

Nikt poza blogerką na pewno.

stylizacja boho blog

Wady wadami - nie można mieć wszystkiego.

Narzutka pasuje do naprawdę wielu moich ciuchów, a już na pewno do wszystkich utrzymanych w stylu boho.

wełniany płaszcz boho z frędzlami

Z miejsca (jak tylko ją zobaczyłam) uwidziałam ją sobie do kozaków za kolano w typie muszkieterek (które pokazywałam Wam już jesienią, w tym poście - klik!) i kapelusza.

choker styl boho
Choker jest wynikiem mojej ostatniej fascynacji tego typu dodatkami - nakupiłam ich już kilkanaście (bo wreszcie kosztują tyle, ile jest realnie wart kawałek rzemyka albo tasiemki).

Do niedawna wszystkie moje boho stylizacje wykańczałam jakimś długim i delikatnym albo masywnym i zdobnym naszyjnikiem.

Ale kobieta zmienną jest, trochę odmiany nikomu jeszcze nie zaszkodziło ;)

torba worek z frędzlami H&M

Worek kupiłam specjalnie do tych kozako-muszkieterek.

Dlatego, że tak jak one wykonany jest z łączonych materiałów - skóry ekologicznej stylizowanej na "wężową" i sztucznego zamszu.

Jak wiecie - ja jestem z gatunku tych staromodnych i buty ZAWSZE muszą mi pasować do torebki.

No to mam czego chciałam - nie ma takiej opcji, żebym którychś z jakąś nie sparowała ;)

Jestem w tym mistrzynią ;)

styl boho blog modowy

Kapelusz - H&M
Choker - Lemoniq (Jubistyl)
Body - H&M
Narzutka/płaszcz z frędzlami - Anna Field (Zalando)
Worek - H&M
Pasek - H&M
Dżinsy - Bershka
Muszkieterki ze sztucznego zamszu - Ray

styl boho jak nosić blog

Wymyśliłam sobie te zdjęcia nieco inaczej - miał być zachód słońca, flarki, modelowa złota godzina, a tu wyszło jak wyszło.

Mar zawsze wiatr w oczy....

wełniany płaszcz frędzle

Mam nadzieję, że pogoda będzie robiła się coraz już bardziej wiosenna - a przynajmniej na tyle, żebym moje (było nie było dość lekkie) muszkieterki mogła połączyć ze zwiewnymi sukienkami.

boho stylizacja na wiosnę

Marzą mi się takie wiosenne foty w pięknym słońcu - póki co raczej z tych planów nici, bo w Łodzi jest ponuro i deszczowo.

Ale bądźmy dobrej myśli ;)

boho stylizacja z kapeluszem

ODWIEDŹCIE MNIE NA:


portret w kapeluszu

Niedzielne buziaki od Mar!

Trzymajcie się ;)

95 komentarzy:

  1. Chyba już każdy z nas czeka na tą wiosnę z ustęksnieniem- oby jak najszybciej zadomowila się u nas na dobre, bo i mi marzy się sloneczna sesja :)

    Ta narzutka bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to się czasami marzy jakakolwiek, bo w taką pogodę jaka teraz jest u mnie o żadnych zdjęciach nie ma nawet mowy....

      Usuń
  2. po prostu uwielbiam styl boho. świetna stylizacja. wszystko na plus. pozdrawiam.
    jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajaaaaj, Kochana no ale cudne te frędzelkowe wdzianko! Mam chrapkę na takie cacko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To biegiem na Zalando, tam teraz jeszcze resztki wyprzedaży trwają :D

      Usuń
  4. Cudny ten płaszczyk-nie płaszczyk ;) Fajnie, że udało Ci się go dorwać jak już staniał :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super narzutka, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od końca: ale przynajmniej nie padało dziś, a nie tak jak ja wczoraj, nie mogłam się wystrzelić w żadną z krótkich przerw deszczowych.
    Muszkieterki ze zwiewnymi sukienkami, to też mi się podobają, także chętnie zobaczę u Ciebie. Póki co fajny zestaw wymodziłaś w stylu boho:) Świetna ta narzutka!!
    A odnośnie prasowania czy raczej zagnieceń, sugeruję zastosować stare babcie metody, tzn. rozwiesić w zaparowanej po kąpieli łazience, może to pomoże usunąć ewentualne zagniecenia, których ja zresztą na zdjęciach nie widzę. Jak byś nie napisała, to bym nie wiedziała:)
    A tak to super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś było spoko, udało nam się jednak wyjść na foty, choć kiedy odpisywałam na komentarz Darii, to jeszcze byłam pewna, że nic z tego nie będzie ;P
      Ale i tak bez słońca robi się zdjęcia ciężko, ciężko jest w każdym razie zrobić jasne, a ja takie najbardziej lubię ;P

      O nie, dopiero ten płaszczyk kupiłam, to jeszcze go prać nie będę, ale dzięki za patent, na pewno kiedyś go wypróbuję :D

      Przyjrzyj się rękawom ;P
      Makabra!

      Usuń
  7. Cała stylizacja jest świetna, ale torebka to mistrzostwo! Zazdroszczę Ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeglądać dział "wyprzedaż" na stronie H&M'u także poza sezonem wyprzedaży :D

      Ja mam ją właśnie stamtąd ^^

      Tam przez cały rok można znaleźć dużo fajnych rzeczy w okazyjnych cenach!

      Usuń
  8. Ja także z utęsknieniem oczekuje wiosny - a aktualna pogoda raczej nie wskazuje na jej przyjście... załamać się można :P

    Stylizacja super - wdzianko i kapelusz idealnie "zdobią" spokojną bazę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo przez tę długą zimę pogoda zwariowała - obecnie jest taka, jaka być powinna pod koniec lutego, a nie w przededniu wiosny ;P

      Usuń
  9. Na zdjęciach w ogóle nie widać, że płaszczyk ma jakieś zagniecenia, Twoje próby prasowania go wcale nie poszły na marne :) Bardzo ładnie wygląda i z pewnością dopasujesz go do innych zestawów w stylu boho!
    Zachwycam się workiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trzon" płaszcza owszem, ogarnęłam, ale jak zobaczyłam rękawy, to zapłakałam.
      Oczywiście zobaczyłam je dopiero na zdjęciach ;P

      Dzięki, też jestem dumna z tego worka ^^

      Usuń
  10. Wow, wow, wow! :) Ten płaszcz jest wprost stworzony dla Ciebie! <3 Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo yeah! Uwielbiam ten zestaw. Wszystko mi się tu bardzo podoba! Płaszcz-narzuta jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lilly ja jak wiesz jestem nowicjuszką jesli chodzi o blogowanie i dopiero Was poznaję (blogerki) ale dla mnie juz teraz kapelusz to Twoj znak rozpoznawczy. Stylizacja taka lekko mroczna, trochę kojarzy mi sie ze stylem gotyckim, a do Ciebie taki styl wyjatkowo pasuje no i choker jako detal trafiony w punkt. Bardzo mi sie całość podoba no i idę szukać takiego kapelusza !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, znaczy się udało mi się zbudować charakterystyczny wizerunek :D
      Z punktu widzenia marketingu nie jestem więc tak zielona, jak mi się wydawało ;P

      Takich kapeluszy jest sporo w wielu sieciówkach, mój jest z H&M'u i zdaje się, że w nowym sezonie też taki mają :)

      Usuń
  13. Marczaku, płaszczo narzutka z frędzlami bardzo mi się podoba i chętnie bym ją przyjęła. Fajna stylówka bardzo w Twoim stylu, ale i trochę w moim, pozdrawiam serdecznie, nadrabiam komentarze, buziolki Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Twoje zestawy, bo są prawdziwe - widać, że nosisz się tak na co dzień, a nie tylko do zdjęć, a przy tym stylowe i ciekawe. Narzutka z chokerem i kapeluszem wygląda genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mniej, bo moja nowa praca wymaga ode mnie raczej eleganckich w miarę looków, co trochę mnie złości, bo ja nie mam eleganckich ciuchów niemal wcale i mieć nie zamierzam ich więcej ;P

      Usuń
  15. Mar, czy jesteś w boho czy nie, czy jesteś w czerni czy nie ;) to zawsze mi sie podobasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zaczynasz akceptować moją miłość do czerni :D
      Bardzo dobrze!

      Usuń
  16. No naprawdę urocze to wdzianko! Frędzle zdecydowanie tworzą ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie u nas jakoś tak ponuro... Sama czekam na to ciepłe, wiosenne słońce ;)

    Wyglądasz jak zwykle świetnie! A ten płaszczyk jest obłędny! Ma bardzo ciekawy krój, a te frędzle są oryginalną ozdobą. Szkoda, że się gniecie, ale no jak to w życiu bywa naprawdę nie można mieć wszystkiego.

    Kocham torby - worki. Ta idealnie pasuje do klimatu całości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też worki bardzo lubię - chyba dlatego, że są takie pojemne ;P

      Usuń
  18. Narzutka prezentuje się świetnie - uwielbiam takie lekkie okrycia wierzchnie, którymi można się opatulić. Co do butów i torebki - mam to samo! Co prawda beż czy szarość połączeni z czernią, ale najlepiej wyglądają akcesoria w tym samym kolorze :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym bardzo fajnie udaje się pozestawiać ze sobą różne kolory, materiały i faktury na butach i torebkach, ja chyba nie mam do tego oka, dlatego zawsze stawiam na dopasowanie ;P

      Usuń
  19. Ależ mi się to zestawienie podoba!! Biorę w całości :D
    Też mi się marzy jakaś normalna pogoda, bo póki co to albo deszcz, albo wichura, że głowę urywa:(

    Miłego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim to jest niesamowicie zimno, nie idzie się ubrać wiosennie, kiedy na zewnątrz 4 stopnie :(

      Wzajemnie!

      Usuń
  20. Genialny ten płaszcz jest, zazdroszczę! Ja też z tych staromodnych jestem, buty - do - torebki, ale cóż w tym złego :) Dobre dopasowanie nikomu jeszcze nie zaszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, lepsze to niż efekt Kamili Z. ;P

      Usuń
  21. U nas też niestety ponuro.
    Piękny płaszczyk, świetnie wyglądają te frędzle. Spróbuj zaimpregnować, to może będzie się mniej miąć. Całość wygląda ekstra, a figury tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można zaimpregnować ciuch :D?
      Robią coś takiego?
      Lecę w google ;P;P;P

      Usuń
  22. świetna jest ta narzutka :) frędzle dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle kapelusz dodaje całego uroku, wszystko bardzo dobrze ze sobą dobrane. Widać w tym przemyślana decyzje i prezyzyjnie dobieranie każdego detalu, dzięki temu efekt jest bardzo gustowny :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ja się sama tak dobrze nie oceniam, jak Wy mnie oceniacie :D

      Usuń
  24. Love your outfit! And Looks so stylist! And what camera do you use? The photos looks so amazing!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz zjawisko , wszystko dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Narzutka totalnie kojarzy mi się z Tobą :) W sumie sama nabrałam ochoty na coś takiego, chociaż może jednak bez frędzli, nie wiem, trudna sprawa :D Noszę teraz piękną, kwiatową chustę z frędzlami i trochę się plączą, czasami nie mogę się wyplątać, albo słuchawki mi się w nich zaczepiają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pal licho słuchawki, gorzej jak torba się zakręca w takie frędzle!

      (true story, wiele razy mi się zdarzyło ;P)

      Usuń
  27. świetny ten płaszcz, czy to narzutka. Frędzle dodają mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie narzutki czy płaszczo-narzutki. Na okres wiosny, tej wczesnej, są idealne.
    Całość świetnie zestawiłaś, bardzo mi się podoba.
    Niby dzisiaj już wiosna a jednak zimno i musiałam "przeprosić" cieplejsze płaszcze.
    Serdecznie pozdrawiam, już wiosennie ale czekam na tę prawdziwą, ciepłą i zieloną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest bardzo chłodno, do pracy chodzę w pikowanej, zimowej jeszcze kurtce.
      No cóż, może ta wiosna jakoś się wreszcie rozkręci ;)

      Buziaki, Basiu!

      Usuń
  29. Fason narzutki jest piękny! Opłacały się poszukiwania tej idealnej. Świetny outfit i nie odbyłoby się bez kapelusza, który kojarzy mi się tylko z Tobą! :)

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przecież tak wiele dziewczyn nosi kapelusze, ej ;)!

      Usuń
  30. co tu dużo pisać wyglądasz jak zawsze fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (bardzo się rumieniąc ;P)!

      Usuń
  31. Jezu jesteś piękna, a twoja stylizacja jest powalająca. Uwielbiam takie outfity.

    Obserwuję i jak masz ochotę zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady ;P
      Makijaż wiele zmienia ;P

      Usuń
  32. Wracam po dłuższej przerwie, a niektóre rzeczy się nie zmieniają
    (w pozytywnym sensie oczywiście)! U Ciebie nadal stylowo i z charakterystycznym kapeluszem, aż miło się patrzy. Świetna stylizacja w Twoim stylu :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ta narzutka jest genialna. U mnie w sklepie tez była podobna lecz szybko zeszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba w Czewie!
      do "swojego" NY zaglądam bardzo często, a takiego płaszczyka tam nie widziałam!

      Usuń
  34. Bardzo ciekawy płaszczyk, lubię bardzo frędzle i do tego ten choker, jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna ta plaszczo-narzutka :))) i swietnie zestawiona stylizacja ....czekam na kolejne odslony :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi przejdzie złość na to cudo, to może i kolejne jego odsłony się pojawią ;P

      Usuń
  36. Chyba nigdy nie przestanę się zachwycać Twoimi zdjęciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. u nas w Toruniu też deszczowo, a ja w dodatku męczę się z grypą więc ze zdjęć tak czy siak nici :P
    Narzutka piękna jest, w ogóle nie widać, żeby była pognieciona! I choker idealnie pasuje do zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w niedzielę słońce jednak wyszło, to parę zdjęć udało się nam zrobić, ale co będzie w ten weekend to nie wiadomo - pogoda jest naprawdę szalona ;P

      Dzięki <3

      Usuń
  38. To takie Twoje wszystko. Jesteś konsekwentna w swym stylu. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się, bo moim zdaniem to właśnie konsekwencja buduje styl ;)

      Usuń
  39. Świetny klimat, bardzo podoba mi się ta stylizacja! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj już mogłaby zawitać ta wiosna na dobre! Płaszczyk jest super. Rzeczywiście będzie pasował do wielu stylizacji- taki uniwersalny :) Super Mar!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Boho jest cudowne! Ten styl sprawdza się chyba o każdej porze roku :D Zawsze można znaleźć w nim coś dla siebie. Bardzo podoba mi się Twój zestaw! Super! Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że to styl na każdą porę :D
      Nawet zimą uda się przemycić parę boho rozwiązań ;)

      Usuń
  42. Chętnie wskoczyłabym w podobny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie boho zestawy:) Jak zawsze piękne zdjęcia i świetny zestaw:) UWIELBIAM


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko z osoba mi sie podoba i razem Tworzy fajny zestaw, idealnie w Twoim stylu- uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Idealnie na codzień. Sama tez zaopatrzyłam się w podobne tylko w jasnymi kolorach. Co do zdjęć ja tez zawsze mam inne pomysły, wkurzam się ze nie jest tak jak zaplanowałam ale czasami wychodzi lepiej nie chciałam ;) za niedługo będzie więcej dobrego światła!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna narzutka! Cudownie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Boho-Mar... cała Ty. Taka Cie uwielbiam! I jest trochę zielonego - pięknie... kolor tego roku podobno ❤

    OdpowiedzUsuń
  48. Narzutka wydaje się milusia i ciepła i bardzo pasuje do Twojego stylu :) zachwycam się też plecakime i kolorem khaki, który od chwili gdy kupiłam go po raz pierwszy pojawia się częściej w mojej szafie pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, khaki bardzo mi się z Tobą kojarzy :D

      Usuń
  49. Świetne połączenie! Podoba mi się :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Boho chic is another favorite look of mine. Nice ensemble this one.

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny outfit!!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Narzutka jest świetna. Zresztą taki styl do Ciebie bardzo pasuje. Szkoda tylko, że z tym prasowaniem nie najlepiej. Ja steamerem prasuję wiekszość płaszczy i pomimo, że po zakupie strasznie narzekałam to przy odrobinie wprawy jest to rozwiązanie bez którego nie mogłabym się teraz już obejść. Wracając jeszcze do Twojego looku to worek nie tylko tu idealnie pasuje, nie tylko pasuje do Ciebie, ale sam w sobie jest nieprzeciętnej urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie nie wyobrażam sobie już prasowania większości rzeczy inaczej niż steamerem.
      Żelazka używam tylko do prasowania grubych rzeczy.
      I koszul, bo steamerem nie prasuje się ich wygodnie.
      Chyba, że są szyfonowe albo wiskozowe.

      Dzięki :)

      Usuń
  53. Aj a już chciałam zaproponować prasownicę, ale swoją odpowiedzią wyprzedziłaś moje myśli. Chociaż jak się głębiej zastanowię, prasowałam nią kiedyś jeden płaszcz a'la wełniany i przetrwał.
    Zdjęcia jak zawsze cudne, uwielbiam Twój uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może miałaś steamer z regulacją temperatury pary, u mnie nie ma czegoś takiego i prasowanie wełny powoduje takie jakieś jej mechacenie, prasuję takie rzeczy nią tylko na lewej stronie :(

      Usuń
  54. Wiesz co??! Jakbym do swetra z przedprzedostatniego posta doszyła frędzle, mogłabym Cię zmałpować ;)!!! Ha... to się chyba zwie inspiracja ;)!!!

    Świetny zestaw Mar :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się, że to już jest ten moment, kiedy inspiruję innych?

      Wow ;P

      Usuń
  55. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  56. Faktycznie do niedawna choker nie był wart swojej ceny, a te welurowe to już w ogóle :D
    Świetny look :) Masz to wyczucie i styl :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna narzutka i wygląda na wyprasowaną całkiem, takie spokojne i dystyngowane boho, nawet bez odrobiny brązu ;) Fajnie, że masz taki fokus na dopasowanie torebki do butów i kolorystyki metalowych elementów :) Buziaki Mar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, metalowe elementy to u mnie muszą być zawsze dopasowane!
      Jak mam coś w srebrnym odcieniu na butach, to przenigdy nie założę niczego ze złotym do tego ;P

      Usuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.