niedziela, 9 kwietnia 2017

W stylu lat '90 || Mój pierwszy raz ze sklepem ZAFUL

Zrobiłam to!


Po prawie czterech latach blogowania dałam się złamać i poniechałam wrzucania do spamu maili od przedstawicieli chińskich sklepów.


Zachęcił mnie do tego fakt, że w asortymencie spośród którego dane mi było wybierać znajdowały się perełki, na jakie ostrzyłam sobie zęby w sklepach stacjonarnych, ale które kosztowały tam tak wiele, że od przeliczania ile na nie wszystkie wydam rozbolały mnie zęby.


Ryzyk-fizyk, mieć albo nie mieć - mogłam stracić jedynie dobre relacje z Lechem, gdyby otrzymane ciuchy prezentowały się na zdjęciach tak fatalnie, że musiałby je od nowa rysować w Photoshopie (żebym nie narobiła w Internetach wiochy).


Jeśli chodzi o współpracę ze sklepem Zaful, to na szczęście obyło się bez takich atrakcji ;)


Zaful współpraca | Zaful recenzja | styl grunge | styl boho | stylizacja z kapeluszem | bell sleeves | mom jeans | styl lat dziewięćdziesiątych | blog modowy | blog szafiarski | blog o stylu osobistym

Modę w stylu lat '90 pokochałam miłością niemal tak wielką, jaką od kilku dobrych lat kocham styl boho.

Przyznam szczerze, że tą miłością zaskakuję samą siebie, bo przecież to nie tak, że ja dzięki trendom powracam do jakichś korzeni czy pięknych wspomnień - w latach dziewięćdziesiątych chodziłam do podstawówki, byłam wtedy szczylem małym jak niewyrośnięta kalarepa, nie oglądałam MTV, nie czytałam BRAVA! ani innych tego typu gazet, nie obchodziło mnie to w co stroją się moje koleżanki (ba, jako dziecko właściwie żadnych koleżanek nie miałam, ale o tym napiszę Wam kiedy indziej).

Nie oglądałam też żadnego z modnych w tamtych czasach seriali, które większość z Was uznaje za kultowe.

Podsumowując - o tym co było wówczas trendy dowiaduję się tak naprawdę dzisiaj.

sweter rękawy bell sleeves jak nosić

No dobra - pamiętam te chokery, pamiętam mom jeansy (też je nosiłam, bo innych dżinsów w sklepach nie było, a przynajmniej nie w zgierskich), pamiętam bluzki odsłaniające brzuch, ale to wszystko było wtedy tak bardzo dla mnie egzotyczne (tak stroiły się dziewczyny z ostatnich klas podstawówki, które zaraz po tym jak zarejestrowałam ich obecność na szkolnym korytarzu przepadły mi z oczu, przechodząc do liceów i gimnazjów), że właściwie wcale nie skłamię jeśli napiszę, że przeszło obok mnie.

Sporo z mody tamtych czasów odkryłam dla siebie kilka lat później, kiedy podrosłam i zostałam zbuntowaną punkówą, chadzającą w podartych portkach, kraciastych koszulach, obrożach (koniecznie z kolcami, a jak!) i ciężkich butach.

Ale gdyby ktoś próbował mi wówczas wmówić, że to co na siebie zakładam nawiązuje do jakiegoś stylu, do jakichś trendów... to chyba bym go wyśmiała.

stylizacja-z-kapeluszem-blog

Cóż... ludzie się zmieniają ;)

Albo raczej na wszystko w życiu przychodzi czas ;>

stylizacja-boho-lenonki-choker

Dziś cieszę się, że śledzenie trendów sprawia mi radość, bo to hobby pozwala mi zapomnieć o wielu trudnych sprawach i resetuje mi mózg jak mało co.

A nie wiem jak Wy, ale ja MUSZĘ mieć coś, do czego będę mogła uciekać od poważnych, codziennych problemów i "dorosłych" trosk.

szerokie rękawy blog

Wracając jednak do wstępu - po tym jak zobaczyłam, że na stronie sklepu Zaful bez trudu znajdę kilka perełek które pozwolą mi na stworzenie looku w duchu miksu mody lat '90 i najnowszych trendów nie zastanawiałam się ani chwili nad tym, czy warto czy nie bawić się w tę całą współpracę.

Zamówiłam i już.

sweter z rozkloszowanymi rękawami
I tak do mojej szafy trafiły: fantastyczny, milutki sweter z szerokimi rękawami (bardzo polubiłam te rękawy - gdyby ktoś nie pamiętał: tydzień temu pokazywałam je w wersji boho, o tutaj), srebrne, lustrzane lenonki i kolejny już choker do mojej małej chokerów kolekcji.

choker Zaful blog
Swoją drogą - moja "kolekcja" liczy obecnie piętnaście sztuk i jestem trochę jej wielkością przerażona.

Połowy z tych chokerów nigdy i nigdzie nie założę.

Ale pocieszam się tym, że choker to nie Ferrari - fortuny nie kosztuje, a podobno każdy ma jakiegoś bzika...

http://www.zaful.com/moon-hollow-out-tattoo-choker-p_207297.html?lkid=47193

Z zamówienia jestem niesamowicie zadowolona - przeżyłam szok, ponieważ wszystkie rzeczy wyglądają identycznie jak na stronie.

bell sleeves sweater Zaful
A jeśli chodzi o sweter, to nawet gotowa jestem powiedzieć, że wygląda dziesięć razy lepiej niż na zdjęciu produktowym.

Jest miękki, świetnie się układa, nie mechaci... i te rękawy!

Bell Sleeve Chunky Sweater Zaful

Jest mi wstyd, bo spodziewałam się dostać szmelc rodem z fanpejdża Niezgodność produktu z opisem, a dostałam rzeczy nieodbiegające wyglądem i jakością od tych, które zazwyczaj kupuję w sieciówkach.

portret w lenonkach

Samo zamówienie dotarło do mnie szybciej, niż moje pamiętne ponczo kupione jesienią w sklepie online C&A - na tamto czekałam miesiąc, a paczka z Zaful dojechała do mnie po mniej niż dwóch tygodniach.

http://www.zaful.com/streetwear-metal-round-mirror-sunglasses-p_224328.html?lkid=47193

Ciuchy z Zaful ciuchami z Zaful (czy z Zafula?), ale w tym poście debiutuje jeszcze jedna nowość, która zapewne z miejsca rzuciła Wam się w oczy - plecak!

styl boho jak nosić blog blogerka boho

Z plecaka jestem dumna jak nie wiem, bo takiego modelu naszukałam się przez blisko trzy miesiące - ale twarda ze mnie sztuka, łatwo się nie poddaję: znalazłam!

czarny plecak Forever 21
Zależało mi na plecaku wyglądającym jak rasowy plecak vintage, ale z okuciami w kolorze srebra.

stylizacja-grunge-blog

To nie taka łatwa sprawa - w sklepach dominują złote okucia.

No i mam!

Upolowałam go w Forever 21 ;)

styl-boho-portret-Nikon-flara

Kapelusz - H&M
Lenonki - Zaful [klik!]
Choker - Zaful [klik!]
Sweter - Zaful [klik!]
Plecak - Forever 21
Mom jeans z dziurami - H&M
Trampki - H&M

styl-boho-blog-moda

ODWIEDŹCIE MNIE NA:


szerokie-rękawy-blog

Wszystkiego pięknego z okazji tego ładnego (choć zimnego) niedzielnego dnia dla Was!

boho style fashion blogger

Pozdrawiam - Wasza Mar!

bell-sleeves-sweater-Zaful
P.S. Lenonki są srebrne - takie jak na zdjęciu na stronie.

Tylko że światła było tak dużo, że wyglądają jakby były złote.

Także gdyby ktoś chciał je zamawiać, to niech ma to na uwadze ;P

108 komentarzy:

  1. Niedawno czytałam post, obrażający osoby które zamawiają z chińskich sklepów. Już jakiś czas współpracuję z tymi sklepami,i dzięki nim mogę uzupełniać moją szafę o perełki na które mnie niestety nie stać w sieciówkach. Sweterek śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to obrażający? W sensie, że co komu do tego, gdzie ktoś inny kupuje?
      Kto to napisał? Znowu jakiś projektant z bólem tyłka, że nie od niego albo stylista, że nie coś przez niego polecane?

      Całe szczęście, że ja od stycznia mam naprawdę bardzo mało czasu na siedzenie w necie, bo zaoszczędzam sobie wiele nerwów ;)

      Każdy się ubiera gdzie chce, nam się to może tylko podobać albo nie.
      Ale swoje zdanie na ten temat też czasami warto zachować dla siebie.

      Usuń
    2. chodzi pewnie o to, że to nieetyczne - zamiast wspierać polskie produkty, itepe...
      Choć w sumie dla mnie to bez różnicy czy zamówię z Zaful czy kupię w Reserved, cała produkcja odbywa się w jednym miejscu.

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię Zaful. Ich ezeczy są świetne! :)
    I to fakt śledzenie trendów to fajna odskocznia od problemów dnia codziennego.
    A po za tym bardzo udana stylizacja!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko wygląda, Kochana! :) Sweterek ma ciekawe te rękawy! <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoja interpretacja lat ' 90:) Też pamiętam czasy ,,modnych, starszych dziewczyn" z VIII klasy podstawówki:)
    PS: Jestem ciekawa punkowej Martyny:)
    http://thefashionmouse.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś na FB pałęta się zdjęcie mnie z tamtych lat ;P

      Usuń
  5. Mam tak samo; mod i blog to mój świat, w którym nie ma zmartwień, kłopotów ani fałszu. Pomimo braku kolorów w moim świecie jest wesoło i bezpiecznie.
    Co do współpracy z chińskimi sklepami to nadal jestem na nie ale jak Ty tak zachwalasz te jakość, to mięknę. Nauczyłam się nie mówić "nigdy", więc nie zapieram się. Może przyjdzie czas, że i mnie przekonają.
    Twój sweter to moje klimaty, tez kocham te rękawy. Serio jest z dodatkiem wełny? To duży plus. Plecak bardzo pasuje do Ciebie i Twojego stylu. Fakt, srebrne okucia sa traktowane po macoszemu. Króluje złoto. Ja tak nie lubię złotych okuć, że wolę nie kupić danej torebki w ogóle. Mam chyba jedną torebkę ze złotymi okuciami. I to dla urozmaicenia w zupełności mi wystarczy. Nie lubię łączenia złota ze srebrem, dlatego na co dzień zdecydowanie preferuje srebrne okucia i biżuterię.
    Lechu po raz kolejny się spisał. Z każdym razem zazdroszczę Ci takich cudownych fotek. W lenonkach i kapeluszu wyglądasz MEGA !!!
    Buziaki, Marczaczku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest z dodatkiem wełny, bo nie ma wszywki ;P
      Do swetra była dołączona jedynie karteczka z instrukcją konserwacji ;P
      Ale sprawia wrażenie, jakby wełna tam była. Na stronie jest info, że to poliester, ale to w ogóle nie przypomina w dotyku niczego sztucznego.

      Ja to ja, ale zobacz jak Magda z Minimalissmo nosi rzeczy z chińskich sklepów - i jakie wybiera!
      Jej zdjęcia to dowód na to, że tam są naprawdę fajne ciuchy.
      Jak komuś się podoba tandeta, to tandetę wybierze, ale tam jest taki wybór, że można znaleźć naprawdę fajne rzeczy. No i w naszym wypadku za darmoszkę, a to ważne :>

      Dziękuję bardzo, pozdrawiam :)!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka, Ty to jesteś chyba jakąś okropnie depresyjną osobą, że jak nie zostawisz gdzieś u kogoś choćby jednego krytykującego słowa, to jesteś chora ;)

      Od niemal czterech lat Cię obserwuję i to nie jest tak, że myślę tylko o swoim blogu :>

      Jakie letnie temperatury? Może Luksemburg leży w strefie zwrotnikowej, ale w Łodzi generalnie średnia temperatura wynosi 10 stopni :) Bywają dni słoneczne, jak tamten w którym robiliśmy zdjęcia, ale generalnie jest zimno i pi*ga po nerach, że się nieładnie acz dosadnie wyrażę :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Kto jak kto, ale ja krytykę zawsze przyjmowałam z ochotą, nigdy nikomu nie napisałam, że moja wizja jest naj, że jestem nieomylna, arbiter elegantiarum i wzór cnót.
      Także Twój tekst o fałszywym miodzie jest tak bardzo nie do tej osoby do której być powinien skierowany, że szkoda słów.

      Ja nie znoszę czepialstwa dla samej zasady, dlatego w przeciwieństwie do Ciebie w sytuacji, kiedy jedyną rzeczą, którą mam komuś ochotę napisać jest to, że coś komuś nogi skraca albo do pogody za moim oknem nie pasuje, to się wylogowuję. To jest kwestia kultury, nie szczerości albo jej braku.

      Ja znam swoją wartość, ale pamiętam jak emocjonalnie reagowały na Twoje komentarze inne dziewczyny i jak im po prostu było przykro, kiedy skomentowałaś negatywnie coś, z czego były dumne.

      Blogosfera to nic innego, jak społeczeństwo w pigułce. Tu obowiązują pewne zasady savoir-vivre'u.
      Jak w prawdziwym świecie.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Pod żadną z moich stylizacji, które wrzuciłam na Zeberkę nie znalazła się ani jedna inwektywa - a złośliwe komentarze dostają tam wszystkie po równo, każda która decyduje się wrzucić tam swoje zdjęcie :)

      Taka cena za kliki - coś za coś, nie ma nic za darmo.

      Komentarze, które tam się pojawiały nie odstawały za bardzo od Twoich, także ten - zaprawiłaś mnie ;)

      By the Way - dawno temu założyłam się z Paulą o to, że połowę z nich piszesz Ty.
      Jak widać - wygrałam flaszkę!

      Wszystkiego dobrego w życiu, Aniu.
      Czekam na dzień, kiedy zobaczę Cię na okładce Vogue'a.

      Przecież ktoś, kto jest takim znawcą stylu powinien kiedyś zostać doceniony ;)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Ja już dawno o tej Pani miałam dokładnie takie zdanie jak Ty... Tylko się nie wypowiadam bo co ja tam wiem...nawet bloga nie mam ino podpatruję i czasem skomentuję :-))) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  7. No cóż, wyglądasz dużo lepiej niż gwiazdy kultowych seriali, wiesz tych, o których nie masz pojęcia :) Sweter i plecak wylosowałaś cudne :) A jakie mam zdanie na temat kto gdzie się ubiera to jest chyba jasne :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otóż to, nie ma co szufladkować, bo często ten sklep oferuje świetne rzeczy i gatunkowo wcale nie są takie złe, jakby się wydawalo :)
    A kaski ile w portfelu zostanie na inne przyjemności :D
    skoro już te blogi prowadzimy, to czasem należy nam się "mala nagroda" za czas i serducho ktore w nie wkładamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba mam ten sam model kapelusza :D
    Może i nie jestem wielką fanką stylu z lat 90., ale ostatnio zakochałam się w chockerach :D
    W ogóle, śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dzisiaj przeczytałam, że jacyś znawcy mody orzekli, że chokery są passe ;P
      Także ten - korzystaj z tego, że jeszcze są na fali ;P;P;P

      Usuń
  10. naprawdę świetny ten sweter, bardzo fajnie się prezentuje :)
    ja uwielbiam lata 90, tamtą modę no i seriale ;P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zdjęcia z tego postu, wyglądasz wprost genialnie, wow! :) A jeśli chodzi o Zaful- ja uwielbiam ten sklep, nigdy się nie zawiodłam, mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z nich dumna :D
      Są jednymi z bardziej "modowych", jakie kiedykolwiek tu wrzuciłam :D

      Usuń
  12. Zaful jest dosyć drogi, ale to akurat sklep, w którym nigdy nie zadziałam się na szajs :) Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tej kwestii ceny kryje się wyjaśnienie jakości :D

      Dzięki!

      Usuń
  13. fantastycznie wyglądasz:) cudowny masz plecak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że się przekonałaś, lubię tam zamawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też byłam na początku sceptycznie nastawiona, ale przekonałam się i nie żałuję. Podjęłam stałą współpracę z Zaful (Zaful'em? Ja też nie wiem :D) i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem z tejże współpracy bardzo zadowolona. Jeszcze nigdy nie otrzymałam od nich czegoś, co by się nie zgadzało z opisem - to tak słowem wstępu.

    Co do stylizacji... cóż ja mogę napisać? Uwielbiam Ciebie, Twój styl i zdjęcia, więc nie może mi się nie podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka powyżej stwierdziła (o czym już nie przeczytasz, bo usunęła wszystkie swoje wypociny), że generalnie rzez ujmując jesteśmy bandą zakłamanych lasek, które sobie słodzą pomimo tego, że każda o każdej sądzi sam złe rzeczy, ale ja i tak dziękuję Wam za te wszystkie miłe komentarze, bo wychodzę z założenia, że jak coś się komuś nie podoba to szkoda mu czasu na chwalenie ;P

      Praktyka tylko potwierdza tę teorię ;P

      Zatem - dzięki ;)

      Cieszą mnie te Wasze dobre opinie o marce, bo jeszcze sporo rzeczy mi się tam podoba i gdyby kiedyś jeszcze odezwali się do mnie, to jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o dalszą współpracę ;P

      Usuń
    2. Cóż... pozdrowienia dla koleżanki :)

      Usuń
    3. Już chyba nie przeczyta tych pozdrowień ;P

      Usuń
  16. To ja się załapałam właśnie w ostatnich klasach podstawówki, tak między 6 a 8 klasą na te wszystkie modowe nowinki, o których piszesz. Dla mnie więc moda na lata 90 jest pełna sentymentu. Pięknie i stylowo pddajesz klimat tamtych lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja mam wrażenie, że kiedy ja byłam w szóstej klasie, to moda wyglądała już nieco inaczej - buty ze szpicem, dzwony, spodnie z brokatem i bluzki z liczbami na biuście ;P

      Te looki w stylu Beverly Hills to chyba nieco wcześniejsze czasy, kiedy ja czytałam o przygodach Janka Muzykanta i jarały mnie wieczorynki ;P

      Usuń
  17. Styl lat 90 to moja młodość i mam do niej sentyment:))
    Świetnie wszystko ze sobą zgrałaś a plecak skradł moje serce, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, wydaje mi się, że to dobra decyzja. W sklepach stacjonarnych nie ma aż tak dużego wyboru jak na tych stronach. Dodatkowo są to rzeczy niepowtarzalne i mimo, że między nami blogami mogą się powtarzać to na ulicy nie znajdziesz drugiej takiej :) ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór może jest, ale ceny znacznie bardziej zawrotne ;P

      Usuń
  19. Genialnie wyglądasz! Rewelacyjna stylizacja i zdjęcia. Spodnie czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba Twój look! Wszystko fajnie ze sobą współgra, nic bym w nim nie zmieniała. Osobiście jestem wielką fanką lat 90. Sweterek bardzo mi się podoba, chociaż ja bym siebie widziała w jakimś jaśniejszym kolorze. Ja z powodzeniem zamawiam z chińskich stron już 1,5 roku. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru był tylko szary jeszcze ;(

      Ja marzę o takim żółtym albo czerwonym ;(

      Usuń
  21. Bardzo ciekawa stylizacja. Pięknie w niej wyglądasz :)

    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Także współpracuję z tym sklepem i jestem zadowolona :)
    świetne rzeczy wybrałaś!
    http://www.theellenextdoor.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny outfit... widzę, że pokochałaś szerokie rękawy :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo mi się podobają!

      uważam je za jeden z ciekawszych trendów tej wiosny :)

      Usuń
  24. Jej.. Jak kiedyś zobaczyłam zdjecie ze swojej zbuntowanej mlodosci z tym chokerem na szyi, co to wygladalam jakby mi gardło podcieli,to stwierdzilam że juz nigdy tego nie założę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w gimbazie i LO nosiłam nie chokery, a obroże :D Takie z kolcami!
      To ja z kolei wyglądałam, jakbym komuś innemu gardło miała podciąć ;P

      Też już chyba bym czegoś takiego nie założyła, rozumiem więc magię złych wspomnień ;P

      Usuń
  25. Lenonki to były ulubione okulary mojej córki /właśnie w latach 90-tych/. Sweter fajny, ma ciekawe rękawy i dobrze, że jakość też o.k. Plecak świetnie wpasował się w całą stylówkę.
    Świetnie wyglądasz i jak zawsze piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie, miłego, ciepłego tygodnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  26. BArdzo stylowo wyglądasz Marczaku! Ja z Zafula mam już trochę ubrań i są bardzo porządne, lubię i noszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty - wyjdźmy z magicznego kręgu zakłamania, bądźmy ze sobą szczere: tak naprawdę uważasz, że jak pół dupy zza krzaka, przecież wszystkie tu jesteśmy obłudne :D

      No to ja mam nadzieję, że ten sweter też mi się trochę ponosi :D

      Usuń
  27. Świetnie się wpisałaś w obecne trendy i oczywiście kultowy serial 90210 :) Normalnie jakbyś była jedną z tych aktorek w tamtych czasach :) I udało Ci się prawie wszystkie elementy skompletować z jednej stronki :) Jestem pełna podziwu :)
    Tak jak wspomniałaś na początku, w Zaful znajdziemy mnóstwo ubrań, które obecnie można znaleźć w sieciówkach :) I to taniej :) Ja bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny serial, który jest mi mniej znany, ale stylizacja jest w tym klimacie to "Beverly Hills" :) I wydaje mi się, że ten serial jest nawet lepszym przykładem :D

      Usuń
    2. A to nie jest jeden i ten sam serial :D?

      Usuń
  28. Mar, Kocham Cię za ten dialog :D właściwie monolog, bo jedna strona "się wycofała" ;) a sweter bardzo mi się podoba, co do współpracy to dobrze zrobiłaś, w każdej chwili możesz zrezygnować, jakby co ;) a teraz niech Ci się wiedzie ! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery lata się powstrzymywałam, miarka się przebrała :D
      Dziękuję, dziękuję ^^

      Usuń
  29. Wszystkie Twoje nowości bardzo mi się spodobały i nie wiem czy i ja się nie przełamię i na Zafulu nie zacznę zamawiać. Na szczęście (nieszczęście) Misiek trzyma kasę twardą łapą ;).
    Co to za sklep Forever21? Ciekawa jestem!!!
    Fajnie wyglądasz Mar :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka hamerykańska sieciówka, w której najmniejszy nawet rozmiar jest na mnie za duży, to rekompensuję to sobie kupowaniem ich dodatków :D

      Usuń
  30. No widzisz... czasem warto zaryzykować :) Zaful to jeden z moich ulubionych sklepów! ;)
    Świetny masz ten swetrzak z szerokimi rękawami! Mam takie same okulary i identyczne spodnie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny sweterek, podoba mi się, ja jeszcze nie współpracuję z chińskimi sklepami, ale oglądając zdjęcia nabieram ochoty. Fajne ciuszki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłączam się do klubu zadowolonych klientów Zaful :) Moja sukienka, którą ostatnio prezentowałam jest świetnie wykonana i też nie spodziewałam się tak dobrej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha ja tez trendy lat 90 poznaje teraz, chociaż wtedy dorastałam i powinnam pamiętać trochę więcej 😊 Ale ja raczej kiedyś zajęta byłam bieganiem za piłką i zabawami z rówieśnikami niż trendami. Chociaż pamiętam rysowanie sukienek i rozmowy z dziewczynami o ubraniach, ale z trendami to miało niewiele wspólnego 😂 Śliczny sweter i baaardzo podoba mi się stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko w życiu jest miejsce i czas :)
      Ja tam bym chciała, żeby moje przyszłe, hipotetyczne dziecko jeśli będzie ono dziewczynką też zajmowało się byciem dzieckiem, a nie śledzeniem trendów ;P

      Usuń
  34. Sweterek jest świetny, pasuje Ci on bardzo :)
    Pamiętam jak byłam małolatą nosiłam takie chokery i uwielbiałam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dobrze, że się zdecydowałaś, współprace to fajna sprawa (zazwyczaj, choć zdarzają się wyjątki), poza tym ten dreszczyk emocji przy otwieraniu paczki, kiedy zastanawiasz się czy będzie w niej to co na zdjęciach sklepu, czy jakiś totalny chłam (ale to na szczęście rzadkość, ostatnio miałam taką sytuację i tych dwóch rzeczy nie pokazałam na blogu, od razu poszły do śmietnika). Sweter świetny i plecak też!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasz mnie dalej!
      Nie mogę się doczekać już od dłuższego czasu mojej paczki z SheInside czy jak to się tam zwie i panicznie boję się tego, że to na co czekam też okaże się do niczego.

      A szkoda by było, bo to fajny sweter na zdjęciach był ;P

      Usuń
  36. W sumie szkoda, że wcześniej nie zdecydowałaś się na współprace ze sklepami, ja na początku patrzyłam na inne blogi, zamieszczane tam "wisch listy" i różne takie i myślałam skromnie, że może tak za dwa trzy lata blogowania ktoś się do mnie odezwie, nie żebym nie mogła sobie kupić, ale lubię pracować nad pokazaniem danej rzeczy i cieszę się jak wszystko wyjdzie i pasuje tak jak sobie wyobraziłam.Chciałabym pracować przy tworzeniu sesji modowych,ale skoro to jest niemożliwe, to cieszę się z tych moich i mężowych "produkcji blogowych" i to bardzo. Zafula jak wiesz znam i bardzo lubię, zresztą inne sklepy tez mają dobrej jakości rzeczy. Sweter masz piękny, a co do rękawów to będę nudna - ja takie rękawy uwielbiam i już! Dają mi po prostu radość, choć może to dziwnie brzmi, ale tak właśnie jest i to szczera prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakichś trzech lat sumiennie wywalałam te zaproszenia do współpracy do kosza - bojąc się tego, że gdybym była zmuszona do obfotografiwania rzeczy która do niczego by się nie nadawała, to Leszek wyrzuciłby mnie oknem ;P

      A czasem nawet coś mi się podobało, ale jak moją upatrzoną rzecz widziałam już na kilku innych blogach, to odechciewało mi się odpisać ;P

      A dlaczego niemożliwe? Daj spokój, takie laski biorą się za zabawę w stylistkę, że zęby bolą. Ty masz gust!
      Dlaczego nie chciałabyś spróbować gdzieś się wkręcić?

      Portfolio już masz ;)

      Usuń
    2. Jak się rzecz nie nadaje do pokazania, to nie pokazujesz tak ja napisała Jointy. Ja dwóch rzeczy też nie pokazałam, bo nie nadawały się, napisałam maila - przeprosili, potem jak sprawdzałam to te rzeczy były wycofane ze sprzedaży. Nie zdarza się to często, bo pozostałe rzeczy są albo bardzo dobra albo dobre, ale zanim coś zamówię to czytam wszystkie opisy, mierzę się 10 razy i przyglądam materiałowi na zdjęciach - to są minusy współpracy, bo to zabiera czas, a najgorzej jak odpiszą, że albo rozmiaru albo danej rzeczy już nie ma, wtedy zabawa zaczyna się od początku.

      Jak coś jest fajnego to dla mnie nie ma znaczenia, że ktoś już to pokazał, często dopiero za którymś razem daną rzecz blogerka fajnie ogra, mi to nie przeszkadza. Mar Ty masz potencjał, więc z pewnością Twoje propozycje będą ciekawe i inspirujące, co do tego nie mam wątpliwości.

      Będzie to co będzie, mnie dzisiejszy świat trochę przeraża, nie potrafię walczyć i przebijać się, nawet ze swoimi umiejętnościami, które posiadam, ale cieszy mnie to co robię, bo tak jak napisałaś w poście, fajnie mieć odskocznię, która sprawia radość:)

      Usuń
    3. Ja wybrałam póki co rzeczy, które nawet jeśli będą nieco za małe lub przyduże, to nic się nie stanie.
      Ze spodniami bym chyba nie ryzykowała, chociaż mam bardzo fajne dwurzędowe dżinsy z wysokim stanem z SAMMYDRESS - wygrałam je na samym początku blogowania u jednej z nas, w jakimś konkursie. Jechały do mnie z tych Chin pięć dni :D I były idealne! Ale też pamiętam, że wybrałam rozmiar większe, tak jak pisali żeby brać :D

      No właśnie szkoda, że ktoś z głową naprawdę pełną pomysłów i - co ważniejsze chyba - dużymi pokładami taktu i kultury osobistej (bo jeśli komuś jej brakuje, to daleko na próbach zmieniania czyichś gustów nie zajedzie - ludzie nie lubią, kiedy próbuje się ich na siłę wciskać w coś, gdzie sami we własnych oczach nie pasują) wycofuje się i sądzi, że nie dla niego to, a osoby pozbawione jakichkolwiek kompetencji społecznych do takich zawodów pną się w górę ;(

      Usuń
  37. Naczytałam się wiele dobrego o tej stronie i tez złożyłam zamówienie. Czekałam na nie bardzo długo i jeszcze rzeczy przyszły seriami. Tak jak z sukienki jestem względnie zadowolona (chociaż jakość nie powala), tak bluzka to tragedia i trzeba będzie oddać ja w ręce babci, która mam nadzieję doprowadzi ją do stanu powiedzmy do przyjęcia. Ale chyba to ja mam po prostu takiego pecha do tego typu stron. :(
    Tak czy siak, sweter wygląda świetnie!
    Ja znowu częściej spotykałam się z plecakami ze srebrnymi dodatkami niż ze złotymi, chociaż ostatnio nie zwracałam na nie uwagi, wiec może się pozmieniało. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A Ty mi właśnie z klimatem lat 90. :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pamiętam, że będąc małą dziewczynką widząc mamę w szerokich swetrach i spodniach a'la mom jeans nigdy nie chciałam się tak ubierać. Stety lub niestety odmieniło mi się i w mojej szafie jest pełno takich ubrań. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczerze powiem, że też byłam ciekawa jak te rzeczy się mają do rzeczywistości, już nie raz rezygnowałam ze współpracy, bo produkt przyszedł niezgodny z opisem... Z tego co widzę to Zaful jest godny polecenia :D
    Sweter jest świetny, gdybym nie była w ciąży to bym go kupiła :D
    W tym zestawie wyglądasz bardzo stylowo, wszystko świetnie się ze sobą komponuje, a plecak robi dużą robotę! <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on jest obszerny - brzuszek się zmieści :D

      Usuń
  41. A jednak dałaś się skusić:) I na Ciebie przyszła pora.
    Sweter ciekawy, wyglądasz jakbyś się przeniosła w czasie, w tamte lata dziewięćdziesiąte.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy sweter i jaki modny dzięki rozszerzonym rękawom! Bardzo podoba mi się też plecaczek - fajnie, że ma srebrne okucia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W Zaful trzeba trafić na fajną jakościowo rzecz. Ale nie ma co się martwić bo jeśli coś jest słabe to tego nie pokazuje i tyle ;) Nie ma co się zniżać poniżej poziomu.
    Co do swetra to również wpadł mi w oko, jednak nie jest do końca w moim stylu ;) Jakoś nie jestem pewna czy takie rękawy są wygodne ? Nie zahaczasz nimi o nic? ;)

    Pozdrawiam :) http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zahaczyłam, ale przyznaję, że bardzo na to uważam :D

      Usuń
  44. Uwielbiam te twoje posty w klimacie:* współpracuje z nimi już jakiś czas i jak na razie mnie nie zawiedli:) a co do włosów nic się nie bój mam teraz inny kolor ale z nim również sobie poradziłam:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  45. Podpisuje się pod wszystkim co napisałaś o Zaful. Tez przez długi czas się opierałam, a teraz już kolejny raz nawiązałam z nimi współpracę. Ciuchy fantastyczne , takie same , a w niektórych przypadkach lepsze niż w znanej sieciówce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Super jest ten sweter :)) Wyglądasz rewelacyjnie! <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajnie w Twoim stylu, świetny plecak.

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna stylizacja, jednak sweterek skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  49. nice post dear :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo trafnie opisałaś modowy klimat tsmtych lat. Kiedyś nosiłam takie bluzki odkrywające brzuch, teraz bym się nie odważyła haha. Ze sklepu Zaful wybrałaś fajne rzeczy, bardzo zgrabnie się prezentujesz.Poklikałam. Powodzenia Ci źyczę we wspołpracy z firmą. Szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię Cię za to, że od lat jesteś wierna swojemu stylowi i zawsze jesteś sobą:) Wyglądasz super!:) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Skusiłam się, żeby zajrzeć na ten "wełniany sweter" i niestety się nie myliłam - 100% poliester :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja gdzieś napisałam, że on jest wełniany ;d?

      Usuń
  53. Lubię Cię nie tylko za Twój styl, ale także podejście do życia :-) Ale konkrety: rewelacyjny sweter :-) Te rękawy - cudo! Spodnie też super... kapelusze uwielbiam, plecak - klasyka. A okulary to bym podkradła... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho, a tak to mi jeszcze nikt nie posłodził :D

      Dziękuję, Dorotko!

      Usuń
  54. Współpraca z tymi sklepami to całkiem fajna sprawa! Chociaż czasami paczki przychodzą niekompletne... No, ale nic na tym nie tracimy, a zyskujemy fajny ciuch w szafie :)
    Życzę więc owocnej współpracy!
    Twój outfit bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że ja z tych które w latach 90 czytały Bravo :) Widocznie jestem starsza (?)
    Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie rzecz biorąc, to warto przestać się krępować i zacząć w pełni korzystać z tych przywilejów, z których ma się możliwość korzystania, skoro już się człowiek blogowaniem para ;P

      Ja jestem rocznik 1988 :D
      Bravo zaczęłam czytać dopiero w gimnazjum :D

      Usuń
  55. Przyznam, że sweter robi na mnie ogromne wrażenie! Jest bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. gdyby nie moda, to bym pewnie zwariowała. Pracowałam teraz 12 godzin dziennie przez kilka miesięcy i właściwie przez cały ten czas chodziłam w ubraniach służbowych - jeden dzień w tygodniu był taką odskocznią, kiedy mogłam się wreszcie ubrać "po swojemu" - to na prawdę dużo daje ;)
    Też jestem pozytywnie zaskoczona jakością ubrań z Zaful i Yoshop, zwłaszcza tego ostatniego - tylko musztardowy sweter mnie rozczarował. Poza tym ubrania i dodatki są na prawdę porządne i dobrze wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  57. Lelonki i kapelusz- Twój styl na 100% :)
    Sweter świetny, ja również polubiłam takie szerokie rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. what a nice post :)
    Happy Easter :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  59. Faktycznie piękny sweterek. Szerokie rękawy coraz bardziej mi się podobają, więc możliwe, że gdy znajdę model idealny dla mnie, w końcu coś o takim kroju zamówie! Chokerów, nie mam, nie poddałam się tej modzie, ale oczywiście, że każdy z nas ma swoje słabości. A jeśli chodzi o sam sweterek, to boje się zamawiać je przez internet. A czemu? Jestem wybredna co do sweterków. Czasem jest to moje utrapienie, ale na prawde niektóre mnie gryzą! Tak, tak, wiem "zębów nie mają" jak to wiele osób mówi. No ale cóż, nic nie poradzę. Więc za wiele swetrów nie mam, tylko te kupione w sklepach, a przez internet często zamawiam, więc samo przez się mówi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajnie, że się skusiłaś, bo look rodem z lat '90. Sweter i jeansy są mega, a taki chocker nosiłam za małolata. Pamiętam, że było można je kupować z automatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zawsze jestem pod wrażeniem tych Waszych zdjęć♥ Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  62. długo też nie byłam przekonana do chińskich współprac, ale po dwuletnim doświadczeniu mogę stwierdzić, że tylko raz natknęłam się na badziew a reszta jakościowo dorównuje stacjonarnym sklepom.

    Co do swetra baaardzo mi się podobają jego rękawy, a jeśli chodzi o Twoje jeansy - jestem zachwycona. Bardzo dobrze Ci w takim modelu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja Ci kochana powiem, że nie omija się takich współprac - zawsze możesz coś fajnego do swojej szafy przygarnąc :) Co do jakości, rzeczywiście bywa różnie, ale jak napisały dziewczyny - jak się coś nie podoba to się nie pokazuje. Mi też zdażyło się kilka rzeczy, które po prostu nadawały się... na szmaty ;/ Więc zwyczajnie ich nie pokazałam i wszystko ok. Raz firma mi przysłała nawet wadliwą sukienkę ( zepsuty zamek) domagając się publikacji zdjęć. Co więcej napisali mi "To niech Pani idzie do krawcowej. To kosztuje ok. 10 zł" - baaaardzo poważne. Sukienkę naprawiłam na własny koszt, ale tylko dlatego, że naprawdę była porządna (szyta na zamówienie), ale podejście firmy kiepskie.. Co do Twojego sweterka - cholernie podobają mi się rękawy ! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.