niedziela, 2 kwietnia 2017

W stylu boho: bell sleeves - rozkloszowane rękawy

Różni mądrzy ludzie zawodowo modą się zajmujący orzekli, że szerokie, rozkloszowane rękawy kształtem przypominające dzwon będą jednym z najgorętszych trendów tego roku.


Skoro się na tym znają, to pewnie mają rację.


Ja się nie znam, ja mogę tylko powiedzieć co na temat tego trendu sądzę - mnie się podoba!


Bell sleeves | rękaw dzwon | rozkloszowane rękawy | rękaw typu dzwonek | jak nosić szerokie rękawy | styl boho | blogerka boho | stylizacja z kapeluszem | styl gypsy | blog modowy | blog szafiarski | blog o modzie | blogerka z Łodzi

Choć początkowo takie rękawy wydawały mi się szczytem niepraktyczności (oczami wyobraźni widziałam jak nurzam je w zupie albo w czymkolwiek innym, co miałabym jeść będąc w coś nimi zdobione ubraną), to ostatecznie stały się czymś, do czego poczęłam wzdychać.

styl boho blog modowy

Nie sądzę, żebym była w mniejszości.

No dajcie spokój - nie ma chyba nikogo, kto mógłby powiedzieć, że nie są ciekawe!

Już nawet nie chodzi o to, żeby się nimi zachwycać - wystarczy przyznać, że robią wrażenie ;)

kombinezon z rękawem bell sleeve
Nawet najbardziej skromny sweter albo najprostsza bluzka z tak bardzo rozkloszowanym rękawem z miejsca rzuca się w oczy.

Dzięki temu taki typ rękawa spokojnie może nam zastąpić wszystkie dodatki.

kombinezon z rękawem bell sleeve
To co na dzisiejszych zdjęciach przywdziałam na siebie to nie - jak mogłoby się wydawać - sukienka, a... kombinezon.

Stylizacja boho szerokie rękawy

Takie udające sukienki kombinezony w stylu boho bardzo polubiłam już jesienią, kiedy po raz pierwszy pojawiły się w sklepach na masową skalę. Polubiłam je dlatego, że uważam je za o wiele od sukienek wygodniejsze: kombinezon (nawet podwiany silnym podmuchem wiatru) nigdy nie odsłoni nam tyłka - spokojnie można się w nim schylać, podskakiwać i biec.

Od groma było ich w czasie wyprzedaży w Zarze - tam też kupiłam inny takiego kombinezonu model, który także (mam nadzieję) wkrótce Wam zaprezentuję.

stylizacja boho jak nosić

Ten z dzisiejszego wpisu jest prezentem z okazji Dnia Kobiet, który podarował mi Lechu.

styl-boho-blog-modowy

No dobra - nie sprezentował go sam.

Lojalnie zapytał mnie o to, co chciałabym dostać.

Żeby się chłop nie musiał przemęczać, to jeszcze sama wybrałam się po kombinezon do Manufaktury ;P

styl-boho-pinterest

Czy to kombinezon czy sukienka - zwiewne boho ciuchy najładniej moim zdaniem prezentują się w towarzystwie butów z wyższą cholewką.

Ja wybieram tu muszkieterki albo botki na wysokim obcasie, takie jak te z tego posta.

styl-boho-pinterest

Do botków można dobrać jeszcze zakolanówki, najlepiej jakieś dziewczęce i wykończone koronką.

Kwestia gustu i tego, jak bardzo szczupłe nogi posiadamy.

Im szczuplejsze tym niższą cholewkę i dłuższe zakolanówki bym wybrała - ale jak napisałam we wstępie: ja w zasadzie na modzie słabo się wyznaję ;)

Mniej więcej jednak wiem, co może wyglądać fajnie, a co będzie prezentować się słabo.

Moja intuicja rzadko kiedy mnie zawodzi :>

styl-boho-lenonki-szerokie-rękawy

Kapelusz - H&M
Lenonki - SinSay
Choker - Lemoniq (Jubistyl)
Długa kamizelka - F&F
Worek - H&M
Kombinezon z rękawem typu bell sleeve - Bershka
Muszkieterki - no name (Ray Obuwie)

stylizacja-boho

Jak widać na załączonych obrazkach - wreszcie udało nam się zrobić takie zdjęcia, jakich od dawna bardzo mi na blogu brakowało.

portret-styl-boho-blog-fotografia
Co prawda nieco przypominają klimatem zdjęcia bardziej od wiosennych jesienne, ale taki też był nasz zamysł.

choker-styl-boho
Jestem nimi zachwycona - a Wam jak się podobają?

W stylu boho: bell sleeves - rozkloszowane rękawy
ODWIEDŹCIE MNIE NA:


szerokie-rękawy-blog
Wspaniałej, słonecznej niedzieli Wam życzę - moc wiosennych buziaków od Mar!

polska-blogerka-styl-boho-kapelusz
Trzymajcie się <3

90 komentarzy:

  1. Myślałam,że to sukienka, świetny pomysł z tym kombinezonem.
    Bardzo podobają mi się zdjęcia, są takie klimatyczne na

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no - wyszły klimatyczne pierwsza klasa :D

      Usuń
  2. Widać, że to jest Twój styl świetnie wyglądasz, świetnie się w tym czujesz. Dla mnie bomba! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te boho, niezmiennie mnie zachwyca! Twoje jest po prostu cudowne i te zdjęcia. Nie mogę się napatrzeć! Kombinezon boski i choć ja jeszcze do takich szerokich rękawów nie przekonalam się to u Ciebie bardzo mi się podobają! Wszystko dobrane idealnie! Życzę miłej, ciepłej niedzieli! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się przekonasz - blogi robią swoją robotę: jak patrzysz na coś milion razy, to w końcu Ci się spodoba ;P
      To tak działa ;P

      Dziękuję i też pozdrawiam!

      Usuń
  4. Och, zachwycasz od samego rana :) Nie dość, że piękna stylizacja, to zdjęcia są dodatkowo obłędne :) Cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jaka jestem dumna, że się podobają :D
      Ja uwielbiam takie poflarowane foty, chociaż Lechu sam z siebie bardzo jest im niechętny ;P

      Usuń
  5. Stylizacje z kapeluszem mega na plus, uwielbiam styl tego typu, natomiast jeśli chodzi o mnie to wydaje mi się, że nie wyglądałabym w tym dobrze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie !
    Nie kombinezony miecza wygodniejsze od sukienek , ich czar pryska w drodze do toalety ;) zwłaszcza tej nie we własnym domku , ale w podróży ... Pracy .... ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to prawda! Ale wiesz co? Ja się już wolę pomęczyć w tej toalecie, gdzie nikt moim mękom przypatrywać się nie będzie, niż co rusz na ulicy, na widoku, obciągać sukienkę w panice - bo ja zawsze nerwowo kiecki obciągam.
      Zawsze mam schizę, że widać mi tyłek ;P zawsze!

      Usuń
  7. Mar w tym kombinezonie wyglądasz cudownie dziewczęco :)
    Zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie! tak dziewczęco i romantycznie :) uwielbiam rozkloszowane rękawki :) słonecznej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wyglądasz przepięknie;) cudowną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta nuta romantyzmu w zamyśle boho mnie zachwyca. Przełamanie sukienki tą cudowną kamizelką to strzał w 10tkę! Ja długo byłam przeciwniczką rozkloszowanych rękawów, aż nie trafiłam na odpowiednią sukienkę ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę takie sukienki/kombinezony jeszcze z kurtką z frędzlami, ale że zamierzam takie połączenie pokazać jeszcze kiedyś na blogu, to tu specjalnie wybrałam kamizelkę.
      Bałam się, że na zdjęciach wypadnie trochę bezkształtnie, ale chyba nie wyszło źle ;)

      Usuń
  11. Jak to moda lubi zataczać koła, jednak do mnie póki co te rozkloszowane rękawy zupełnie nie przemawiają :/
    Za to kombinezon jest fenomenalny- też uwielbiam takie nosić :D fajna sprawa i nie trzeba się martwić, czy jakiś lekki wietrzyk zaraz go go nie podwieje, jednak sprawa komplikuje się w momencie, gdy chcemy iść dol toalety :P hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisałam o tym do Ani - w tej toalecie nikt nie widzi naszego mocowania się z kombinezonem, a jak człowiek lezie po ulicy i co rusz sobie kieckę na tyłku obciąga, to wygląda to komicznie ;P Z dwojga złego lepiej pobluzgać sobie w zamkniętym kiblu ;P

      Usuń
  12. zdjęcia są przecudowne, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zachwycam się tymi zdjęciami. Te flary to coś pięknego <3
    Co do stylizacji... tradycyjnie jest świetnie. Kombinezon jest idealny, sama chętnie bym w taki zainwestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flary są w nich najlepsze ;P Ale pewnie Leszek nie podziela mojego zdania ;P

      No no - pasuje mi ten kombinezon do Ciebie ;)

      Usuń
  14. Powinnas Lecha ozlocic :))) kombinezon przecudny :))) stylizacja pelna uroku,takiego delikatnego czaru.....romantyczna :)))jest pieknie :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardzo zależało mi na tym, by uchwycić na tych zdjęciach nutkę romantyzmu - fajnie, że się udało :)!

      Usuń
  15. "oczami wyobraźni widziałam jak nurzam je w zupie" - uwielbiam Twoje praktyczne podejście do mody i sposób pisania, ale fajnie, że jednak względy estetyczne wzięły górę, bo takie rękawy wyglądają czadersko:) zresztą co tu dużo gadać - całość jest naprawdę świetna i do tego zdjęcia ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja przede wszystkim jestem taką niesamowicie praktyczną osobą i jak coś wydaje mi się praktyczności zaprzeczeniem, to nigdy sobie tego nie sprawię ;P
      Moczenie rękawów w zupie jest jeszcze przeze mnie do obejścia, tu mogłam pójść na kompromis ;P

      Dziękuję :)!

      Usuń
  16. Uwielbiam kombinezony! Niestety nie znalazłam żadnego ciekawego na wyprzedażach, ale mam nadzieję, ze chociaż jeden nowy wpadnie do mojej szafy na obecny sezon. :)

    Stylizacja bardzo mi się podoba, z chęcią bym ją ubrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zawsze podobają się Wasze zdjęcia, robione są po mistrzowsku.
    Kombinezon bardzo na TAK. Pasuje do Ciebie idealnie, buty dobrałaś świetnie. Intuicja świetna i nigdy Cię nie zawodzi.
    Szerokie rękawy też mnie zauroczyły i nawet ja mam sweter. Teraz szukam fajnej cienkiej bluzki z takimi rękawami.
    Pozdrawiam wiosennie, niedziela była cudowna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu, dla Ciebie również moc pozdrowień :*

      Usuń
  18. Cudownie wyglądasz, ja Cię uwielbiam w takim stylu ! i oczywiście w sukience, noś je jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Było tak ciepło, że mogłaś sobie na takie gołe nogi pozwolić? Co jak co, ale ja bym tak jeszcze nie wyszła ;)

    Stylizacja z kombinezonem cudowna, a w ogóle całokształt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam rajstopy :D
      Trochę to widać, bo odbijają światło zupełnie inaczej niż ręce chociażby :D

      Dziękuję :)!

      Usuń
  20. Jaki piękny i romantyczny zarazem ten kombinezon, idealnie pasują tutaj też wysokie kozaki.
    Świetny zestaw :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. omg! jak cudownie! przepiękny kombinezon i ta kamizelka! meeeega styizacja <33!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, ze przekonałas sie do tych rękawów, ja zawsze taki fason uwielbiałam, bez względu na modę. Sesja bardzo w Twoim stylu, a rękawy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele razy to już powtarzałam - jak człowiek patrzy na coś tysiąc razy, to za tysiąc pierwszym mu się spodoba ;P

      Usuń
  23. JAk wiesz ja kocham te rękawy od jesieni już i tak, są strasznie niepraktyczne, jak bardzo piękne. Lądują z w talerzu co chwila, ale kto by się takimi szczegółami przejmował :) Wyglądasz MArczaku pięknie, eterycznie, jak elfik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja nigdy nie zasiądę do jedzenia mając na sobie coś z takimi rękawami ;P

      no no - jakbym jeszcze uszy odsłoniła to już elf pełną gębą ;P

      Usuń
  24. Jak mi się bardzo podobają takie sukienki! I te rękawy! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest klimat! Kombinezon rewelacyjny, będzie Ci pasował prawie do wszystkiego. Taki całkowicie w Twoim stylu. Wyglądasz pięknie. Wiosna Ci służy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam jak go po raz pierwszy zobaczyłam :D

      Dziękuję :*

      Usuń
  26. Uwielbiam Twoje stylizacje i zdjęcia! Bardzo mi się podoba ten look :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Kombinezon miodzio, śliczny!! Dzwoniaste rękawy też mi przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama nieźle zakręciłam się na punkcie rozkloszowanych rękawów i falban też. Bardzo mi się całość podoba a , że zdjęcia piękne to prawda...

    OdpowiedzUsuń
  29. jej wyglądasz pięknie! Całkowicie w Twoim żywiole! Aż sama zapragnęłam kupić sobie taką bluzkę! Jest śliczna! Fajnie, że połączyłaś je z tymi kozakami, wygląda przez to mniej letnio, a bardziej wiosennie - idealnie!

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to kurde pogoda mnie zaskoczyła - jeszcze dwa tygodnie temu zasuwałam po Łodzi w zimowych oficerkach i nie wyszłabym na deszcz w tych butach, a teraz jest już na nie za ciepło :(
      Bardzo mi się to nie podoba :(

      Usuń
  30. Piękny kombinezon! Współgra z kozakami za kolano, bo jest długości takiej, jak spódnica mini. Faktycznie kombinezon jest praktyczniejszy jeśli chodzi o komfort psychiczny - wiadomo, że nic nie odsłoni, więc nie trzeba się ciągle spinać :)
    Podobają mi się rozszerzane rękawy, ja w tej kwestii zdecyduję się na 3/4 z rozszerzeniem w postaci falbany przy łokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja z kolei w takiej długości rękawa wyglądam bardzo dziwnie, ale wiem o czym mówisz - na kimś podoba mi się bardzo taki rękaw :)!

      Usuń
  31. Śliczne buty !
    zapraszam również do mnie kochana, buziaki :*
    http://loveshinny.pl ! 🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  32. To prawda, że takie rękawy robią wrażenie. Również i ja zafundowałam sobie bluzkę z takimi rękawami. Twój zestaw, jak zwykle jest świetny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Floral dress with a long sleeves, and black hat :) I liked your outfit sooo much :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham rozkloszowane rękawy!!!!! Twój look mnie zauroczył... wyglądasz tak ... no idealnie... Pozdrawiam Mar! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chciałabym wyglądać idealnie ;P

      Dzięki, Aniu!

      Usuń
  35. Gdyby zrobić ranking najpiękniejszych zdjęć w blogosferze twoje by były na pierwszym miejscu:* Kocham tą stylizacje:) Musze kiedyś spróbować ubrać się w takim stylu:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to czytać - dzięki :)!

      Usuń
  36. Powinnaś częściej chodzić w takich wdziankach! Super Ci! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej!
      Akurat boho ciuchów to u mnie Ci pod dostatkiem :D

      Usuń
  37. Przepiękne zdjęcia!!! Przepiękny kombinezon!!! Też taki chcę :)!!!
    Zestaw bardzo, bardzo mi się podoba :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kombinezon jest świetny! Super są te szerokie rękawy:)
    A i zdjęcia przepiękne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna hipiska z Ciebie :) sukienka jak najbardziej mi sie podoba, uwielbiam takie kwieciste. Pozdrawiam ciepło xxx

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz bardzo urokliwie, zdjęcia niezwykłe, ach ten Lech mógłby posłac jakiś fluid mojej Gośce, która ostatnio robiąc mi zdjęcia równolegle cały czas gadała przez telefon ;) Podobają mi się wszelkie odmiany dziwnych rękawów, trochę trudno jednak o takie w lumpeksach, ale coś tam skromnego upolowałam ;) Podobają mi się też kombinezony i podobnie mam jakiś upolowany, tylko brakuje mi odpowiednich nog, dlatego ja muszę muszkieterki takie jak rybacy noszą ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze Ty możesz przyjechać do Łodzi, gdyby wysyłanie fluidów nie pomogło :D
      Zapraszamy!

      Co Ty gadasz, masz bardzo ładną sylwetkę, więc i nogi zapewne są u Ciebie jak najbardziej w porządku ;)

      Usuń
  41. Cudowny boho look! :))) Jestem oczarowanaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Mar, ale jesteś seksowna w tym kombinezonie :) bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że o takich boho ciuchach można powiedzieć wszystko, ale nie to, że są seksowne ;P
      Jak to się człowiek całe życie zaskakuje ;P

      Dzięki ;)!

      Usuń
  43. Genialnie, lubię Cię w stylu boho :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sama chętnie bym się tak ubrała. Zdjęcia po prostu genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nogi to Twój największy atut a tak rzadko je pokazujesz. Wyglądasz genialnie, boho to całkowicie Twój styl. Jeden z Twoich lepszych stylizacji. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój największy atut to poczucie humoru, nie nogi ;P

      Dziękuję za miłe słowa, Elu!

      Usuń
  46. Tylko Ty tak bardzo kojarzysz mi się ze stylem boho w stu procentach! Pokochałam ten kombinezon za te rękawki, no bosko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, nawet w polskiej blogosferze jest wiele dziewczyn, które prezentują klasyczne boho w wielu odsłonach ;)
      Ale miło, że tak Ci się kojarzę :D

      Usuń
  47. Lilly boski ten kombinezon i te rękawy. Styl Boho to ewidentnie Twoja bajka. Cudooo . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. W Twoich najnowszych stylizacjach jestem bardzo zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  49. wyglądasz tu bardzo uroczo i dziewczęco :) kwiaty Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastyczna stylizacja!
    Również podobają mi się takie rozkloszowane rękawy - uważam, że zmieniają ogólny charakter stylizacji. Ale tak... też przechodziłam już przez "fazę" zastanawiania się nad ich praktycznością przy okazji codziennego użytku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zwracają uwagę bardziej od wąskich ;)!

      Usuń
  51. Boho idealnie do Ciebie pasuje!
    sukienka jest boska!:):*

    OdpowiedzUsuń
  52. Gorgeous!!!
    Check my blog and my new post*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem zachwycona. Dziewczęca sukienka w takim zestawieniu wygląda bardzo oryginalnie. Rękawy <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Kombinezon? Powiedziałabym że sukienka :D wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądasz! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Taki styl bardzo kojarzy mi się z moją mamą, a szerokie rękawy są bardzo urocze. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.