niedziela, 30 kwietnia 2017

Piechur spod Stalingradu - stylizacja na polską majówkę :)

Tytuł jest - oczywiście - bardzo humorystyczny, ale klimat mamy taki, że choć te zdjęcia robiliśmy tydzień temu, to nic a nic nie straciły na aktualności: w Łodzi pogoda jest bardziej pasująca na ferie zimowe, niż na początek maja.


No dobra, śnieżyce już CHYBA odpuściły, ale temperatury nadal nie zachwycają.


jak nosić czapkę z daszkiem? | stylizacja z szalem w kratę | szerokie spodnie - do jakich butów pasują? | jak nosić szerokie spodnie? | czapka z daszkiem | klasyka | miejski styl | blog modowy | blogerka modowa | blog szafiarski | blogerka z Łodzi | dawna Łódź

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma - zamiast stylówek a'la Miss Coachelli zmuszona jestem wdziewać na siebie coś w stylu "outfitu" żołnierzy zmierzających na podbój Stalingradu.

Albo Lenino.

Prędzej tego pierwszego, bo choć z historii jestem i zawsze byłam kiepska (całe szczęście, że nie musiałam zdawać z niej matury - a groziło mi to! na szczęście w porę zorientowałam się, że zmieniono kryteria i mogłam zdawać to, z czym nie było ryzyka, że się wygłupię ;P), to jakoś tak kojarzy mi się, że kiedy walczono o Stalingrad, to pogoda też nie była najlepsza ;P

jak nosić szerokie spodnie

Dobra, nie ma co się śmiać, tu trzeba łzę uronić - moja sytuacja nie jest co prawda tak tragiczna, jak położenie żołnierzy na froncie, ale też nie tryskam optymizmem.

szerokie spodnie z jakimi butami?

Ileż można łazić w kurtkach, kozakach i płaszczach?!

Powoli kończą mi się pomysły na to jak się ubierać i zastanawiam się, czy jest w ogóle sens inwestować w wiosenną garderobę, skoro najpewniej nie będę miała gdzie (i kiedy) jej nosić.

jak nosić czapkę z daszkiem elegancko

Ten zestaw stworzyłam w pięć minut :)

Chciałam założyć na siebie płaszcz, którego nie nosiłam już jakiś czas, a nie zamierzałam po raz kolejny sięgać po kozaki.

Mam już do nich awersję, obrzydły mi wszelkie ciężkie i ciepłe buty.

Kto to widział, żeby nosić to samo przez pół roku!

Ponieważ te buty, które widzicie na zdjęciach, są ostatnio moimi ulubionymi (oglądaliście/-łyście je na blogu choćby tu, tu i tu), to wybór był oczywisty :)

Ale postanowiłam zaszaleć ze spodniami.

stylizacja z czapką z daszkiem blog

Trend na szerokie spodnie ma się dobrze już od kilku sezonów.

Bardzo mi się podoba i pewnie już dawno sprawiłabym sobie kilka takich par, gdyby nie fakt, że kompletnie nie potrafię dobierać do nich butów.

Najbardziej chyba widzą mi się ze szpilkami i w zestawach typowo eleganckich, ale że ja szpilek niemal w ogóle nie noszę... to sami/-e rozumiecie :)

Jednak posiadam w szafie jedną szerokonogawkową parę - starą jak świat.

I tamtego sobotniego dnia odkryłam, że z tymi butami ze Stradivariusa wygląda ona całkiem fajnie ;)

No to ją przywdziałam, a co!

jak nosić szalik w kratę porady blog

Wyszło chyba dość fajnie - jeśli taki typowo "zewnętrzny" set w ogóle można rozpatrywać w tych kategoriach ;)

sesja fashion Hotel Andel's

Czapka / Kaszkiet - H&M
Szalik - Lokaah
Płaszcz - F&F
Plecak - Forever 21
Rękawiczki - SinSay
Spodnie - no name
Trzewiki na traktorowej podeszwie - Stradivarius

sesja fashion Hotel Andel's

Dzisiaj też pozostajemy w ceglanych łódzkich klimatach :)

wiosenna stylizacja z czapką z daszkiem Łódź
Tym razem miejsce jest już jednak nieco inne niż ostatnio, bo to plenery wokół Manufaktury - tereny Hotelu Andel's, czyli dawnej przędzalni innego łódzkiego fabrykanta: Izraela Poznańskiego.

sesja fashion Manufaktura
Już nieco bardziej na blogu opatrzone, bo robiliśmy tu chociażby zdjęcia do tego czy tego wpisu, ale tak mi się ta cegła w tle spodobała, że nie umieliśmy się powstrzymać ;)

czapka z daszkiem stylizacja

ODWIEDŹCIE MNIE NA:


jak nosić czapkę z daszkiem?
Pomimo niekorzystnej pogody życzę Wam wszystkim udanej majówki - zimna nie zimna, ale przynajmniej wyspać się można :D

szerokie spodnie z jakimi butami nosić

Pozdrawiam - Wasza Mar!

51 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać prawdziwej wiosny, bo zdecydowanie znudziły mi się te wszystkie płaszcze i szaliki. Chyba już wspominałam, że super Ci w tym kaszkiecie? :) i sama chętnie bym go założyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdemu już zdążyły się znudzić ;P

      Dziękuję!

      Usuń
  2. Też uwielbiam Cię w kaszkiecie i świetnie zagrały te spodnie z tymi buciorami zamiast szpilek :))) Oczywiście cudne zdjęcia i życzę nam ciepełka szybko i dużo :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym plecakiem to na szpilkach chyba prędzej bym się wywróciła ;P

      Dziękuję, ciepełko jest mi baaaaardzo potrzebne ;P :*

      Usuń
  3. Spodnie i ciężkie buty prezentuję się razem fantastycznie :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz Ty nawet w taką paskudną pogodę potrafisz pożartować. Fajnie idziesz na ten Stalingrad ubrana. Do twarzy Ci w tym kaszkiecie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo popłakać już zdążyłam, to tylko żarty mi zostały ;P

      Usuń
  5. Marczaku ma byc cieplutko, a stylizacja jak zawsze na poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Łodzi dzisiaj póki co wyszło słońce - teraz czekam aż zacznie grzać :D

      Usuń
  6. Stylizacja, jak zawsze dopracowana w pełni! :)
    MEGA, MEGA wpadły mi w oko Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. Ciekawie połączyłaś buty ze spodniami, wyszło bardzo po "Twojemu". Szerokie spodnie uwielbiam. Zresztą to co jest ładne i ładnie leży, na pięknej właścicielce zawsze się obroni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w sumie dumna z tego, że udało mi się je ograć :D
      Tak długo nie byłam do nich przekonana, że brakło mi już wiary w to, że jeszcze kiedyś je założę :D

      No już, już - nie słódź mi tak ;P :*

      Usuń
  8. Uwielbiam Cię w tej stylizacji! Wyglądasz fantastycznie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz,ze najlepsze stylizacje to te 5 minutowe ?:))) Masz racje "zimne"looki nie sa latwe ale Tobie sie udalo i to jest najwazniejsze a reszta nie jest juz wazna :))) brawo . Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie to prawda, bo jak się człowiek za bardzo przykłada, to zawsze jest ryzyko przedobrzenia :D

      Usuń
  11. Szalik jest idealny! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na razie drugi dzień słońce i nawet nie bardzo zimno. Co będzie dalej nie wiadomo...
    Stylówka jak na taką pogodę w sam raz, fajnie z tymi przykrótkimi spodniami. Czy jak piechur spod Stalingradu - nie wiem ale uśmiałam się jak to czytałam.
    Miłej majówki /pomimo pogody/, cieplutko więc pozdrawiam ale Ty na chłody jesteś przygotowana ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ej, ta całość wypada całkiem militarnie :D

      Choć nie był to efekt zamierzony w żadnym razie :D

      Usuń
  13. Oh, pogodo wracaj! Az zal patrzeć jak my kobiety tak musimy się 'grubo' ubierać :(
    jednakże świetnie wyglądasz! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie musimy - blogosfera dostarcza bardzo wielu przykładów, że większości z nas niskie temperatury nijak nie przeszkadzają w strojeniu się :D

      Usuń
  14. Super zdjęcia! No i czapa - wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, jednak z niecierpliwością czekam na te bardziej wiosenne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze piękne zdjęcia ! Podoba mi się szalik. Ja też mam już dość tej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mar, Ty zawsze coś fajnego wykombinujesz :)!!! Bardzo, bardzo.... bardzo fajny zestaw :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A powiem Ci, że moja majówka o dziwno pogodowo nie jest najgorsza:) Spodziewalam się najgorszego, prawie śniegu i mrozu, a wyskoczyłam w szpilkach i sukience :D

    Cudowny jest Twoj szal! Dodaje smaczku całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas poniedziałek był bardzo ładny, ale tego dnia akurat wybraliśmy się do ZOO w Płocku, więc foty przepadły :/

      Od majówki jest nieco cieplej, ale słońca nadal brak :(

      Usuń
  19. Great winter look dear...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's a spring look :D
      In Poland we have a very cold spring this year :/

      Usuń
  20. Uwielbiam Cię w połączeniu czerwonej kraty i kaszkietu! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mar piękne zdjęcia, wyglądasz jak modelka!!! :) a tego kaszkietu to ci cholernie zazdroszczę a jeszcze bardziej, że Ci w nim TAK ŁADNIE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, modelki paradują zwykle nieco bardziej rozebrane :D

      Usuń
  22. Wspaniała stylizacja i jak zawsze piękne zdjęcia! :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze fajnie wyglądasz, z tą pogodą to już nie do wytrzymania, jak już cieplej to leje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Do dziś spodnie z szeroką nogawką mnie przerażają - chyba słaba ze mnie blogerka. Mimo wszystko do Twojego stylu jakoś to pasuje i świetnie się zgrywa :) Aż chce się oglądać więcej i więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na ogół również przerażają i średnio je na sobie z czymkolwiek potrafię zestawić, ale do tych butów grają akurat znakomicie :D

      Usuń
  25. ciekawa stylizacja <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj z tą pogodą to rzeczywiście masakra! Ileż można?! A stylizacja jak zawsze w świetnym stylu :)
    Zapraszam do siebie. Powróciłam ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Pogoda masakra, wiosna nie chce zagościć na dobre, ale dziś było trochę cieplej, więc może w końcu! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Marczaku zmieniłaś coś w makijażu? Wyglądasz tak promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie się prezentujesz!
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna architektura! :) Podoba mi się wzorek na szalu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.