niedziela, 21 maja 2017

Dżinsowa kurtka z haftami

Dżins bardzo, naprawdę bardzo długo pozostawał poza obszarem moich modowych zainteresowań.


Owszem, zawsze miałam w szafie przynajmniej dwie dżinsów pary, ale nosiłam je niesamowicie rzadko.


No i niech ktoś mi powie, że moda nie ma wpływu na nasze upodobania i że jeśli ktoś czegoś nie lubi, to choćby mu to milion razy pokazywali, to i tak tego na siebie nie wdzieje - guzik prawda!


Wraz z tegorocznym boomem na dżins i ja dałam się złamać ;)


jeansowa kurtka z haftem na plecach | kurtka z dżinsu | hafty | haftowana kurtka | stylizacja grunge | jak nosić styl grunge? | styl grunge blogerka | stylizacja z kapeluszem | blog modowy | blog szafiarski | blogerka z Łodzi

Zaczęło się niewinnie - od mom jeansów z dziurami.

Sklepy są jednak pełne tak wielu pięknych ubrań i dodatków z dżinsu, że już chwilę po kupieniu tych portek wiedziałam, że na nich jednych się nie skończy...

Wkrótce po nabyciu spodni wyszperałam w H&M'ie kurtkę z dzisiejszego posta.

dżinsowa-kurtka-z-haftami-H&M
Nie była pierwszą dżinsową kataną, która spodobała mi się tej wiosny, ale jak tylko znalazłam ją na sklepowym wieszaku to pewną byłam, że to właśnie ją - nie żadną inną - przyniosę do domu.

kurtka-z-dżinsu-z-haftowaną-aplikacją
W tych uroczych żuczkach nie można się nie zakochać!

Sami i same przyznajcie - są cudowne!

kurtka z dżinsu z haftem na plecach 2017
To zabawne, bo szukając mojej wymarzonej dżinsowej kurtki byłam pewną, że sprawię sobie coś bardziej grunge'owego - z naszywkami, przedarciami albo jakimś wyrazistym napisem.

styl boho hafty blogerka kapelusz

Nigdy bym nawet nie pomyślała, że zauroczy mnie model bardziej subtelny, haftowany :)

styl-grunge-blog-modowy

Ale hafty są przecież tak samo fajne jak naszywki!

Raz, że ciągle modne (prawdę powiedziawszy, to kiedy rok temu dopiero zaczynały wdzierać się na "salony" nikt chyba nawet nie spodziewał się, że zostaną na nich tak długo - wydawało się, że to trend wybitnie sezonowy, a one, o dziwo, podbijały świat mody także zimą!), a dwa, że o wiele bardziej od nich dziewczęce.

Na wiosnę jak znalazł ;)

stylizacja grunge z kapeluszem

Początkowo zamierzałam nosić żuczki tylko z moimi mom jeansami - kurtka jest wykonana z dżinsu o identycznym odcieniu jak na nich, a ja (jak dobrze już wiecie) mam fioła na punkcie wszelkich dopasowań.

Ale potem pokumałam, że przecież ta kurtka pasuje właściwie do wszystkiego - stąd i ten zestaw nie został dżinsowym total lookiem ;)

stylizacja grunge z dżinsową kurtką i kapeluszem

W dzisiejszym poście debiutują też moje nowe creepersy - najidealniejsze z idealnych pod względem wysokości podeszwy, niestety jednak wykonane ze sztucznego zamszu, zatem darujcie mi brak zbliżeń na nie (po godzinnej wędrówce po parku w poszukiwaniu skrawka terenu pozbawionego włażących w kadr ludzi zdecydowanie nie nadawały się już do fotografowania ich z bliska).

dżinsowa kurtka hafty na plecach boho blog modowy

Kapelusz - H&M
Lustrzane lenonki - Zaful
Choker - Lokaah
Dżinsowa kurtka z haftami - H&M
Koszulka - H&M
Plecak - Forever21
Spodnie - H&M
Creepersy - H&M

styl grunge blog moda pinterest

Tak, zrobienie tych zdjęć wymagało od nas (a właściwie to od Leszka) ogromu poświęcenia - ubiegła niedziela była w Łodzi niesamowicie słoneczna i ciepła.

To był chyba pierwszy tak ciepły weekend w tym roku, więc kto żyw ten wyległ do najbliższego mu parku.

Niestety - chyba pół Łodzi ma najbliżej do tego samego parku co my :/

stylizacja-grunge-lenonki

Pstryknięcie kilku fot w tym samym miejscu graniczyło z cudem, jeśli chciało się nie mieć w tle wózków, rowerów i tłumu rodem z przedszkola.

Nie żartuję!

Oblężenie podobne tym wojennym!

styl grunge blog modowy

Kurczę, nie żebym wymagała dla siebie jako dla siebie nie wiadomo jakiego szacunku (bo oto, proszę Państwa, blogerka polazła do parku i schodźcie jej z drogi), ale kiedy ja widzę, że ktoś przede mną czy obok mnie robi zdjęcie, to o ile mam gdzie się usunąć - staram się jakoś go obejść.

Nawet jeśli to zdjęcie jest tylko fotką cykaną z telefonu.

stylizacja z dżinsową kurtką

Natomiast kiedy my idziemy na zdjęcia zawsze mam nieodparte wrażenie, że pół Łodzi celowo musi nam włazić w kadr.

No nic - mam nadzieję, że dziś problem będzie nieco mniejszy, bo w Manufakturze organizują jakiś festyn z okazji jej urodzin.

Żyję nadzieją, że wszyscy pojadą tam ;P

dżins w stylu boho portret blogerka
ODWIEDŹCIE MNIE NA:


styl boho portret

A na koniec - niespodzianka!

portret w dżinsowej kurtce
Mam dla Was fotkę pewnej przemiłej damy, z której towarzyszenia nam w czasie robienia zdjęć byłam za to bardzo rada ;)

Staliśmy przy drzewie na którym się rozsiadła dobrych dziesięć minut i słuchaliśmy jak chrupie jakiegoś znalezionego pod nim orzecha :D

Chciałabym mieć wiewiórkę ;)

wiewiórka w parku w Łodzi
Miłej niedzieli dla Was!

Buziaki od Mar!

Trzymajcie się i korzystajcie ze słońca - biorąc pod uwagę kaprysy polskiej pogody, to nigdy nie wiadomo jak długo będziemy się nim cieszyć ;)

89 komentarzy:

  1. już na Twoim instagramie wpadła mi w oko ta kurteczka, piękna jest! a jaki fajny plecak! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska jest ta kurtka ! Uwielbiam hafty 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurtka, świetnie wygląda cały zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka genialna:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurteczka z haftami super! <3
    Bardzo mi się podoba to połączenie jeansu i kwiatów!
    Zdjęcia jak zawsze piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurtka to mistrzostwo, zresztą tak jak i cała stylizacja. Znów bardzo w moim stylu, więc nie mogę się na nią napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna wiewióreczka. Sama chciałabym taką! :D
    Ja też zauważyłam, że jeśli dany trend poczatkowo mi się nie podoba to i tak prędzej czy później się na niego skuszę.
    Świetnie wyglądasz, idealny minimalizm (bo do tego też trzeba mieć talent). Niektórzy uznają, że co to za sztuka przedstawić w świetny sposób minimalizm, a jest to ogromna sztuka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm? Myślałam, że to jest coś z pogranicza grunge'u lub boho, ale skoro minimalizm... ;P

      Usuń
  8. Kurteczka świetna! Teraz robi się coraz cieplej, więc w parkach ludzi co nie miara, a co za tym idzie zrobić sesję bez przechodniów trudno, chyba że się wybierze na zdjęcia bardzo wczesną porą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dzień jest słoneczny, to wczesna oznacza chyba szóstą lub siódmą, a mnie się nie da zwlec z łóżka o takiej porze w weekend ;P

      Usuń
  9. Bardzo pasują do Ciebie te hafty na kurtce :) Dobry wybór :)A żuczki faktycznie urocze <3
    Też zawsze staram się jakoś obejść osoby robiące sobie zdjęcia :) Ostatnio robiłam sesje w parku to wybierałam mniej zatłoczone miejsca, ale nie da się uniknąć towarzystwa w tle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, bo nawet jak Ci się wydaje, że na tym skrawku kawałka tuż za śmietnikiem nikogo na pewno nie będzie, to po paru sekundach już masz tam całe przedszkole ;P

      Usuń
  10. Genialnie to wszystko razem wygląda :). A ujęcie wiewiórki po prostu świetne :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie wiewiórki wyszło najlepsze ze wszystkich ;P

      Usuń
  11. Świetny wiosenny look
    A katanka bardzo mi się podoba, uwielbiam hafty

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie wyglądasz:) a kurteczka cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz zupełną rację z tym "guzik prawda", przynajmniej u mnie tak to działa, ze odżegnuję się nogą od czegoś, by za chwilę to wypróbować, ale uważam, że nie tylko dla blogerek to zaleta, że moda nas poniekąd otwiera :) Superową masz katankę, chociaż trochę mnie zaswędziało na pleckach akurat, może to tylko świeży brud albo kleszcz ;) Czekam na dżinsowy total look i w ogóle na więcej dżinsu, tych kwiatów i kratek, i sama wiesz :)) Buziaki :) ( chyba poprawiłam błędy, chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że te żuczki nie gryzą :D
      Przynajmniej póki co nie dostarczyłam im powodów do tego, żeby mnie pogryzły :D

      Jak tylko pogoda nam dopisze, to na pewno będzie tu więcej jasności, wzorów i kolorów - dziś znowu się zepsuła ;P

      Usuń
  14. Katanka przefajna jest. Uwielbiam hafty wszelakie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twój styl <3. Piękna sesja. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się wydawało kiedyś, że moda zbytnio na mnie nie wpływa, ale ostatnio przekonuję się jak bardzo jestem podatna na trendy (być może wcześniej też byłam, tylko sobie z tego sprawy nie zdawałam;)
    Genialna katanka, cały zestaw w fajnym klimacie, bardzo spójny, więc nie może mi się nie podobać:) Wiewiórka śliczna, tez bym taką chciała mieć (a jeszcze bardziej wilka, geparda lub chociażby karakala;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karakal ma podobne uszy do wiewiórki :DDDD

      Usuń
  17. Ja mam chyba z dwie pary jeasnowych spodni po prostu ich nie lubię, ale katanę uwielbiam, moja już jest stara ale jest klasyczna :) Twoja jest śliczna, ten haft bardzo podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadałam nigdy za dżinsami, bo zawsze wydawały mi się mniej wygodne od bawełnianych spodni ;P

      Usuń
  18. Na pierwszy rzut oka dostrzegam tylko wyszywane kwiaty, dopiero po przeczytaniu wpisu dostrzegam te żuczki, haha. No i rzeczywiście są urocze :D A i wiewióreczka słodka. :D Że też udało się wam ją sfotografować, podziwiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też przy pierwszym spojrzeniu na tę kurtkę widziałam tylko kwiaty :)

      wiewiórka siedziała na tej gałęzi bardzo długo, wszamała chyba pięć orzechów ;)

      nawet dwa filmiki nakręciliśmy!

      Usuń
  19. Te żuczki są cudowne, a katana na Tobie wygląda niesamowicie. Masz świetną figurę, a taki zestaw idealnie ją podkreśla. W zasadzie, to Ty we wszystkim wyglądasz dobrze. Kapelusz i buty dobrałaś do całości idealnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te portki są chyba jakieś wyszczuplające - na żywo nie jestem taka szczupła ;)

      Dzięki!

      Usuń
  20. To teraz mam dylemat co Ci kupić w prezencie ślubnym, leniwca czy wiewiórkę :) A na poważnie, że żyć tak tyle czasu bez jeansów? Ja nie umiem :) Toż jak powietrze :) Piękny dziś Marczak, podoba mi się! Do Częstochowy niech przyjedzie, tu się lepiej fotki robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniwca w stroju wiewiórki, wiadomka :D

      Usuń
  21. Świetna kurtka i rewelacyjnie w niej wyglądasz, a creepersy są dla Ciebie wręcz stworzone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z moich ulubionych butów ;)

      Dzięki, Madziu!

      Usuń
  22. motyw kwiatów <3 uwielbiam!
    rewelacyjny blog <3 oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja kurteczka tez jest piękna. świetnie ją zestawiłaś i ta biedroneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że biedronka biała? To chyba dwa żuczki ;P

      Usuń
  24. Mar, piękniejszy nam z postu na post! :) cudowne zdjęcia :) a kurteczka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszywki czy hafty, co za różnica, jak jest po prostu faaajnie!! :) Całe to zestawianie jest strzałem w dziesiątkę, dla mnie mega! Buty idealne - to prawda :)


    p.s. A może Ci ludzie włażący w kadr po prostu chcieli załapać się na fotkę na fajnego bloga, tylko wstydzili się powiedzieć? :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I że niby każdy z daleka wie, że ja to ja ;P? No byłby to jaki fejm, może powinnam się cieszyć ;P?

      Miło Cię widzieć, Pati ;P Kiedy wracasz do nas?

      Usuń
  26. Jaka z Ciebie chudzinka! Oddaj te nogi noo! :)
    Masz mega świetną kurtke! Jest rewelacyjna.
    A ostatnie zdjecie w poscie miazdzy, uwielbiam takie zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba jakieś złudzenie optyczne, na żywo moje nogi nie wyglądają tak fajnie ;P

      Znaczy że wiewiórka? No urodą nie mogę się z nią równać, przyznaję ;)

      Usuń
  27. Pięknie!
    Sama mam na oku spodnie z haftami <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie dżins przekonał kilka sezonów temu, ale miałam do niego takie samo podejście jak Ty :P Dobrze, że dałaś się złamać - wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach jeeej! Ależ ta kurteczka jest P I Ę K N A !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś inaczej wyglądasz, w sensie, że na twarzy, tylko teraz nie potrafię napisać co się w Tobie zmieniło hmnnn.... brwi, włosy... nie wiem :/ ale oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu - bo ladnie :)
    Aaaaa doczekałam się tej katany- czadowa jest ! Żuczki wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam szminkę :D Prosta sprawa :D!
      I na paru zdjęciach odsłoniłam policzki ;P

      Usuń
  31. zakochałam się w tej kurtce ! :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. o nie, outfit kompletnie w moim stylu ;) kurtka - cudowna, creepersy - mam podobne, plecaczek no i ten gładki top!! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam dżins i zawsze miałam do niego słabość. Fajnie, że i Ty się w końcu przekonałaś, bo pięknie Ci w ej kurteczce! Z chęcią bym ją przygarnęła do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hafty są bardzo modne teraz, kurteczka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam twoje zestawy, każdy kolejny jeszcze bardziej przemyślany, utrzymany w fajnym klimacie:) Pasuje do ciebie ten styl zdecydowanie:)) A kurtka jest śliczna :** Ja mam fioła na punkcie ludzi w kadrze jak tylko ktoś się pojawi zdjęcie do wywalenia :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jeśli inni uznają nasz styl za dopasowany do nas, to chyba znak, że cel osiągnięty :)!

      Wiesz, ludzi można zawsze wymazać - trochę z tym roboty, ale jak sięgnę pamięcią, to Leszkowi zdarzało się już robić takie rzeczy w odpowiedzi na mój płacz ze jednym lub drugim zdjęciem ;P

      Usuń
  36. Marzy mi się taka kurtka! Wspaniały kolor dżinsu no i te hafty <3 Zapięta nawet super wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapięta wygląda chyba nawet lepiej, tylko trzeba wówczas zadbać o wysoki stan spodni - sprawdzałam, z takimi z niższym już nie jest taka fajna :D

      Usuń
  37. love this post,
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też bym Ci wlazła w zdjęcie :D Nie ma gdzie chodzić, na każdym kroku te blogerki modowe dzjęcia stylóweczek robią :D
    I to nawet w lesie w mróz i ziąb, w upał i co tam jeszcze :)

    Stylizacja wyśmienita, patrzę z leniem na swoją kurtkę dżinsową. Myślę czy jej nie wyhaftować... a może naszywek nakupić ... leniuch we mnie chyba nie pozwoli jednak samej cokolwiek zrobić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No panoszą się strasznie, zaraz wyprzedzą w tej kwestii młodzież strzelającą selfiaki na tle wszystkiego i ze wszystkim ;P;P;P

      I teraz w każdej najmniejszej nawet dziurze siedzi jakaś blogerka, co to będzie za rok, dwa... ;P

      Wyhaftuj!
      Ty przecież masz talent do DIY, ja nie mam za grosz, bo gdybym miała, to bym już dawno przyoszczędziła ;P

      Usuń
  39. Powiem Ci, że ja się z tym zgadzam! Ja też uważam, że im dłużej coś oglądamy, oswajamy się z danym trendem, tym większa szansa że to nas przekona do siebie:) Ja tak miałam kilka razy. Wiadomo, że wszystko mnie chwyci za serce, ale do kilku trendów przekonałam się, choć początkowo tak się zarzekałam, że nigdy, przenigdy tego nie będę nosić;)

    Twoja kurtka jest przepiękna, bardzo romantyczny i spodobała mi się jak tylko zobaczyłam jej zajawkę :)

    No i jaka wiewióra okazała :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to chyba wynika z tego, że ciuch na witrynie sklepu oglądany jedynie albo na wieszaku nigdy nie będzie sam z siebie tak inspirujący jak na kimś ;P
      A jak tak człowiek się naogląda ciuchów na innych blogerkach, to zaraz jakiś pomysł mu do głowy wpadnie ;P

      Nooo, wiewiórka się wypasła na tych orzechach chyba ;P Serio, chrupała je i chrupała ;P

      Usuń
  40. Ja nie byłam fanką haftów- tzn nie przeszkadzały mi w stylu boho czy folk, ale jakoś nie potrafiłam się odnaleźć w ich zatrzęsieniu. Ale dziś właśnie kupiłam haftowaną koszulę- tak jestem podatna na trendy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dajesz ze zdjęciami, a nie jakieś bajki o urlopie od bloga ;P;P;P

      Usuń
  41. świetna ta kurteczka! :) do twarzy Ci z kwiatowymi haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Znajomy mojego taty miał kiedyś wiewiórkę, która biegała mu po domu ;D Była przesłodka!
    Świetna jest ta kurtka... Ja ostatnio kupiłam sobie moro w haftowane kwiaty ale jeszcze nie mam pomysłu z czym ją zestawić :D
    Jakim modelem aparatu robicie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to jest Nikon d600, ale jeśli podobają Ci się zdjęcia, to tutaj więcej jest zasługi obiektywu :)
      Te są robione takim długim, jak do zdjęć reportażowych, ale jego nazwa jest równie długa jak on sam, poproszę Lecha, żeby odpisał jak się nazywa ;P

      Usuń
  43. Kurteczka rewelacja, bardzo mi się podoba. :) Do twarzy Ci w kapeluszu. :)

    OBSERWUJĘ!;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. cudna ta katanka :)
    piękne zdjęcia :)

    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale extra stylizacja! Całkowicie "porywa" mnie jej klimat ♥
    I nie wzbraniaj się już nigdy więcej przed dżinsem - bo służy Ci on :D

    OdpowiedzUsuń
  46. jeans jest ponadczasowy! bardzo ładna jest ta kurteczka, uwielbiam kwiatowy motyw!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna kurtka, ja od zawsze mam słabość do takich! :)) <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna, ale jak na neofitkę przystało zafiksowałam się kompletnie ;)

      Usuń
  48. Cudowna kurtka! Bardzo podoba mi się Twój styl :) będę wpadać częściej, obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja zostałam haftomaniaczką w tym sezonie. Wszędzie mam ciuchy z haftem :-))

    OdpowiedzUsuń
  50. I so love your jacket and your hat!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz rewelacyjnie :) śliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jejku jak ślicznie wyglądasz <3 piękna kurteczka, a to zdjęcie wiewiórki jest fenomenalne! :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę sobie sprawić jasną kurtkę jeansową... ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna kurtka :) wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurtka świetna, haft piękny, choć ja za nimi nie przepadam to jestem na TAK.
    Śliczne zdjęcia i bardzo miła towarzyszka zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  56. WOW DEAR! :O I'm in love with your pictures, they are so amazing :)
    I'm now following you, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.