niedziela, 7 maja 2017

Rockowa szmizjerka w kratę i Łódź Fabryczna

Zdjęcia na łonie natury mają na moim blogu zdecydowaną przewagę nad tymi typowo "miejskimi".


Skłamałabym, gdybym napisała, że przyczyna tego faktu leży w tym, że w Łodzi nie ma gdzie robić takich miejskich, ulicznych zdjęć - fajnych, "fotogenicznych" miejsc jest u nas pod dostatkiem.


To ja jestem po prostu taką leniwą bułą, że kiedy przychodzi weekend, to najchętniej nigdzie bym się z domu nie ruszała.


Dlatego najczęściej wybieramy się na zdjęcia do najbliższego nam parku :>


Ale skoro w ubiegły weekend pogoda postanowiła być nieco bardziej dla nas łaskawą, to wreszcie zebraliśmy się w sobie i udaliśmy się w najchętniej chyba obecnie fotografowane miejsce w Łodzi - na odremontowany dworzec kolejowy Łódź Fabryczna.


szmizjerka w kratę | sukienka w kratę ZARA | styl grunge | inspiracje styl grunge | jak nosić się na rockowo? | styl rockowy | stylizacja z kapeluszem | stylizacja z bomberką | jak nosić kraciastą szmizjerkę? | Łódź | sesja fashion Łódź Fabryczna | blog modowy | blog szafiarski

Z tym dworcem, to w ogóle dość głośna w całej Polsce historia - niemożliwe stało się możliwym!

Z ruiny, którą spotkał zasłużony jej los (czyli zrównanie z ziemią) przeistoczył się w największy podziemny dworzec kolejowy w Polsce (i trzeci największy w Europie!).

sesja fashion dworzec Łódź Fabryczna blog modowy
Gdyby ktoś powiedział mi dziesięć lat temu - ba, sześć lat temu! - kiedy to w każdy niemal weekend odjeżdżałam z tego dworca bladym świtem w siną dal (najpierw w kierunku Śląska a później Krakowa), że włodarze miasta kiedyś postawią na miejscu tej obsikanej przez Panów Żuli (Żulów?) rudery coś tak nowoczesnego, to chyba bym podejrzewała, że rzeczeni Żule (Żulowie?) poczęstowali go czymś, co spożywali.

szmizjerka w kratę z czym nosić

Nie wydawał się też ten remont zbytnio potrzebnym - w porównaniu do innych łódzkich dworców z Fabrycznej (zwaną przez mieszkańców Łodzi także "Fabrycznym") nigdy nie odjeżdżało wiele pociągów.

Głównie obsługiwała ona trasę Łódź - Warszawa.

To na moje jedynie chyba szczęście jakimś cudem włożono w rozkład połączeń parę pociągów sunących na południe Polski ;)

styl grunge stylizacja z kapeluszem

Ale dworzec odremontowano!

Chociaż prace trwały kilka lat, a połączeń wcale nie przybyło - co stanowi główny chyba powód, dla którego część mieszkańców Łodzi tę niesamowicie kosztowną (ale i bezsprzecznie zapierającą dech w piersiach) inwestycję krytykuje.

Dworzec otwierano z wielką pompą, a bilety na pierwszy, historyczny przejazd pociągu po wielkim remoncie rozchodziły się jak świeże bułeczki (sprzedawano je w takiej kolekcjonerskiej, specjalnej wersji).

styl grunge stylizacja z sukienką w kratę i kapeluszem
Wstyd się przyznać, ale nam dotarcie do tego pięknego gmachu (który obecnie jest jedną z wizytówek Łodzi) zajęło niemal pół roku ;)

styl grunge blog modowy sesja fashion

No co poradzić, kiedy ani mnie ani Lechowi nie jest tam nijak po drodze ;P

dworzec Łódź Fabryczna sesja fashion

Powiem Wam jedno - to jest wymarzone miejsce do zdjęć!

sesja na bloga modowego Łódź Fabryczna
Pustych, niezagospodarowanych jeszcze dla potrzeb lokali użytkowych miejsc jest tam od groma, poza tym - istotnie - pociągów zbyt wiele z tego dworca nie odchodzi ani niewiele ich nań przybywa: nie ma więc ryzyka, że będziemy mieli w tle tłum ludzi :)

dziewczyna w glanach sesja fashion
I te tereny dookoła!

dziewczyna w lenonkach sesja fashion
 Ten industrialny krajobraz w tle, znaczy się ;)

okulary lenonki stylizacja
No i szyby!

stylizacja w stylu grunge z sukienką w kratę

Jest tam dużo szyb i czystych ciągle ścian - czyli tego, co blogerkom modowym i szafiarkom najbardziej się chyba w tłach zdjęciowych podoba :>

sesja fotograficzna dworzec Łódź Fabryczna blog modowy

Miałam taki zamysł, że to właśnie tu, w tej scenerii, chcę zrobić pierwsze zdjęcia tej kraciastej szmizjerce.

stylizacja z sukienką w kratę

Kupiłam ją w grudniu, w czasie zimowych wyprzedaży.

Nie mam pewności, czy ona aby na pewno spełnia kryteria niezbędne do tego, żeby nazwać ją szmizjerką, ale jako taka została ona przedstawiona na stronie Zary, gdzie po raz pierwszy ją znalazłam.

Jest świetna!

dziewczyna w kapeluszu sesja fashion

Jak tylko ją zobaczyłam, to z miejsca wiedziałam, że będzie świetnie pasować do wszelkich zestawów z ciężkimi butami w roli głównej ;)

I do bomberki!

Dla takiej kiecki mogę przełamać nawet moją wrodzoną niechęć do sukienek wszelakich ;)

stylizacja ze szmizjerką

Kapelusz - H&M
Lenonki - Zaful
Szmizjerka w kratę - ZARA
Bomberka - H&M
Plecak - Forever 21
Rękawiczki - Massimo Dutti
Rajstopy - Gatta
Trzewiki na słupku i traktorowej podeszwie - Stradivarius

stylizacja z kapeluszem streetfashion

ODWIEDŹCIE MNIE NA:

FACEBOOKU

INSTAGRAMIE

dziewczyna w kapeluszu blog modowy

Słonecznej niedzieli dla Was - buziaki od Mar!

89 komentarzy:

  1. Mieszkam tak blisko Łodzi (no blisko nie blisko, dojazd zajoł by mi jakieś 2 godz.), a nigdy jeszcze tam nie byłam. Może polecisz mi jakieś fajne miejsca? A postaram się w końcu odwiedzić w te wakacje Łódź!
    Jak zawsze super wyglądasz. :D A miejsce idealne do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Łodzi jest co zwiedzać, choć na pewno nie jest to miasto typowo turystyczne i poza miejscami odremontowanymi dla turystów oczu nie jest tu porywająco, tego musisz być świadoma ;P

      Na pewno MUSISZ wpaść do Manufaktury, ale nie tylko na zakupy - polecam rozpoczęcie wizyty w niej od odwiedzenia Muzeum Fabryki.
      Tam dowiesz się wszystkiego o przeszłości i dawnym przeznaczeniu tego miejsca :)
      Potem ma się niesamowitą frajdę ze zwiedzania kompleksu :)
      Jeśli będziesz miała szczęście, to trafisz na otwarte ogrody przy położonym tuż obok Muzeum Miasta Łodzi, dawnym pałacu założyciela Manufaktury - Izraela Poznańskiego. Serdecznie polecam połączenie wizyty w Muzeum Fabryki z odwiedzeniem tego drugiego Muzeum :)

      Potem możesz przejść się Piotrkowską, jeśli lubisz architekturę, to znajdziesz tam wiele ciekawych dla oka secesyjnych perełek :)

      Łódź jest pod tym względem unikatowa :)

      Polecam też wpaść na Księży Młyn, miałam tam robione zdjęcia publikowane dwa tygodnie temu :)

      No i ogród botaniczny! Arobretum w Rogowie nie przebije, ale jest równie piękny!

      I przystanek przesiadkowy Piotrkowska - Centrum! Zapewne nigdy nie widziałaś stajni dla Jednorożców :D Musisz więc zobaczyć tę naszą ;P

      Usuń
    2. O jej dziękuję kochana za tak rozbudowaną odpowiedź! Uwielbiam wyjątkową zabudowe "w starym stylu", dzięki temu miasto ma swój klimat i pokazuję historię. Muzeum zwiedze koniecznie, tak jak resztę wymienionych przez Ciebie miejsc!

      Usuń
    3. to koniecznie podziel się potem wrażeniami :)!

      Usuń
  2. Wow! Genialne miejsce do zdjęć - warto było ruszyć się gdzieś dalej. Też najczęściej idę na zdjęcia blisko- bo mam lenia. Poza tym moje miasto jest małe i powoli brakuje mi miejsc :D

    Cudna stylizacja! Bardzo podoba mi się kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miejsca są ładne, to zdjęcia można powtarzać ;P

      Małe miasta też mają swój urok!
      Taka Częstochowa na przykład bardzo mi się podoba, a tamtejsze blogerki narzekają, że w niej nie ma gdzie robić zdjęć ;P

      Nigdy tego nie zrozumiem ;P

      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Wszystkie zdjęcia są genialne ;) Sukienka skradła mi serce już na zajawce na FB :) przyjemnej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest świetna, to nie podlega dyskusji. Właściwie to odrobinę Ci jej zazdroszczę bo siebie też bym w takiej widziała ;D Ale Ty wyglądasz pięknie! No i zdjęcia również robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio, jest takie słowo jak szmizjerka? :D ostatnio poznałam słowo "szajsa" - rodzaj odpadu z fabryki Anilany ;P
    Człowiek się uczy całe życie :D

    A ten Dworzec... budzi we mnie bardzo mieszane uczucia. I jest na końcu świata :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żem specjalnie do słownika zajrzała, żeby się upewnić, czy ta sukienka serio do definicji pasuje :D

      "Kobieca sukienka skrojona na wzór męskiej koszuli, z kieszonkami z kołnierzykiem, mankietami, często przepasana w pasie."

      No to w sumie pasuje :D

      I jest ;P

      A te łódzkie słówka to są w ogóle fajne :D Zamiast "szajsy" chybe częściej używa się w Łodzi formy "szajs" :D Kiedyś byłam w szoku, że ludzie poza Łodzią nie używają tego słowa ;P

      To znaczy ten dworzec wygląda przede wszystkim jak scenografia wzniesiona do jakiegoś filmu :D Jest PUSTY! Prawie tak jak Sukcesja ;P
      Czy Ty widziałaś gdzieś indziej niż w Łodzi pustą galerię handlową i pusty dworzec ;P?

      Jesteśmy mistrzami :D

      I przede wszystkim ciężko jest się nań dostać ;P
      Nie udało nam się znaleźć parkingu, parkowaliśmy pod jakąś Żabką od Narutowicza ;P

      Usuń
    2. Serio, poza Łodzią nie ma szajsu? :D

      Co jestem na tym dworcu, a bywam co jakiś czas, to jeszcze nigdy nie udało mi się znaleźć przystanku 57 w stronę Górniaka, bliżej niż pod telewizją... :P


      Usuń
    3. Serio, nigdzie indziej tego słowa nie znają :D

      Usuń
    4. W świętokrzyskim znamy ale ja mieszkam przy samej granicy z woj. łódzkim więc może dlatego xD

      Usuń
  6. Cudownie Ci w kapeluszu. Ostatnio uwielbiam plecaczki. Piękniw wyglądasz.
    Obserwuje:)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiecka jak najbardziej na tak :) Mam podobną w czerwono-czarną kratę. Ogólnie fajny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie połączyłaś tą sukienkę z bomberką:) wyszła świetna i oryginalna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z ręką na sercu przyznaję, że jestem 'leniwą bułą'. :P Uwielbiam swoje stylizacje, każda ma swój niepowtarzalny klimat. :)
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyglądasz! Świetna sukienka, perfekcyjnie dopasowane dodatki, a zdjęcia jak zwykle cudowne! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ja powiem Ci, że mam to samo, najbliżej mam do parku i głównie tam robię zdjęcia, ale mam plan robić więcej w tzw murach, zobaczymy co z tego wyjdzie. sukienka jest świetna, lubię kartę i takie rozkloszowane fasony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Łódź też mam w planach, może uda się w tym roku wpaść na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze u Ciebie zdjęcia są piękne, czy miejskie czy te plenerowe.
    Szmizjerka świetna, bardzo ładna krata.
    Bardzo mi się podobasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak chwalicie te nasze zdjęcia - ja bardzo często nie jestem zadowolona z tego jak na nich wychodzę, bo modelka ze mnie marna ;P

      Usuń
  15. Jeszcze nie widziałam dworca na żywo :) muszę to ogarnąć... Bardzo, bardzo na tak! :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty, Twoja sukienka i okulary - też takie chcę... :D
    Genialna stylizacja! Prosta w formie, ale przyciągająca uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie modele tych rzeczy da się upolować w sklepach - jeśli nie w tych z których ja je mam to w innych, bo wszystko to chyba ciągle mocno trzyma się w trendach :D

      Dziękuję! :)

      Usuń
  17. Ciekawą kolorystykę posiada owa koszulo-sukienka, lubuję się w zimnych kolorach, bardzo podoba mi się zestaw, trafiony w moje gusta :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No i to przelamanie niecheci wszelakiej :))) wyszlo Ci na dobre :)) bo stylizacja swietna :) dograna w kazdym szczegole :))W sukience wygladasz cudnie:)

    PS: Pstatnio bedac w Lodzi zwiedzalam dworzec....rewelacyjny :)Fronty starych kamienic w srodku-doskonaly zamysl ,no i pyszne sojowe latte :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarte zdjęcie bodajże jest robione w miejscu o którym piszesz - też mi się bardzo podoba to jak to rozwiązali :)!

      A sprzedawali tam latte?

      Nawet nie widziałam ;P

      Usuń
  19. Fajnie ten dworzec wyszedł, musimy tam pofocić jak przyjadę :) Podoba mi się ta twoja kraciasta kiecuszko-koszula, jest moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba rzeczywiście Ty prędzej tu zawitasz niż ja do Was ;P

      Usuń
  20. Oj, Mar, kocham cie za tą stylówkę !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście pusto na tym dworcu, ale to pewnie kwestia czasu. Przepiękne tereny do zdjęć :)!!!

    Szmizjerka przefajna jest. Z ciężkimi butami i kapeluszem prezentuje się świetnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dworzec to nie knajpa, to ja nie wiem czy czas coś tu zmieni ;P

      wszyscy czekamy na to, aż PKP uruchomi więcej połączeń na niego :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  22. Kocham kocham kocham:) a ta szmizjerka jest świetna i musisz nosić takie częściej :) i oczywiście zdjęcia którymi się zachwycam za każdym razem :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie poszukać kolejnych szmizjerek na najbliższych wyprzedażach :D

      Usuń
  23. Świetny zestaw, taki lekko ciężki, kobieco męski, idealne proporcje elementów, cudna ta sukienka, uwielbiam Cię w niej. Zdjęcia jak zwykle niezwykłe :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię takie miksy kobiecości i męskości :)!

      Usuń
  24. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tego typu sukienki, ta jest świetna i bardzo fanie zestawiona!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja dzisiaj zupełnie przez przypadek trafiłam na szmizjerki i zaczęłam wgłębiać się w temat, a tu proszę szmizjerka u Ciebie jak na zawołanie - bardzo fajna, no i dodatkowo w kratę, w której zawsze wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to prawda - za rzadko noszę kratę, bo rzeczywiście dość dobrze w niej wyglądam ;P

      Usuń
  27. Przyznam szczerze, że sama dopiero niedawno odwiedziłam dworzec. Jest świetny tylko bardzo pusty :)
    Cudownie wyglądasz w szmizjerce, dziewczęco i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam - dla blogerek to że jest pusty, to tylko zaleta ;P

      Dziękuję ;)

      Usuń
  28. zestawienie jest idealne! bardzo podoba mi się miejscówa <3 wszystko świetnie się zgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajna ta sukienka w kratę!!! Lubię takie wdzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podobasz w tej stylizacji. Pasuje do Ciebie idealnie, mimo że nie pałasz miłością do sukienek. Wszystko pięknie połączyłaś.
    Miejsce faktycznie idealne do zdjęć modowych. Szkoda, że Łódź tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, od Was dwie godziny pociągiem - z Częstochowy chyba też coś na ten dworzec zajeżdża :D

      Usuń
    2. Muszę to sprawdzić! Jak znajdę nowego fotografa (to już ponad dwa miesiące zastoju bloga) to się wybiorę na jakąś sesję. Przy okazji może się na kawkę wybierzemy...

      Usuń
    3. To nie szukaj fotografa, tylko pakuj się w pociąg - Lechu Ci zrobi zdjęcia ^^

      Serio serio!

      Usuń
  31. z tego co kojarzę, szmizjerka to sukienka krojem nawiązująca do męskiej koszuli, a więc chyba opis ze stanem faktycznym się zgadza ;) i bardzo mi się w tej sukience podobasz!
    Co do dworca - cóż, nasz kraj powoli, ale jednak idzie do przodu - tak samo smutno prezentował się jeszcze kilka lat temu dworzec Warszawa wschodnia, w Toruniu lepiej było się po zmroku nie pokazywać, a teraz... sama przyjemność z podróżowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wczoraj googlowałam i rzeczywiście - wszystkie kryteria bycia szmizjerką chyba są tu spełnione :D

      No a popatrz na dworzec w Kutnie - kiedyś słowa Kazika miały sens, teraz to też jest wyższa cywilizacja :D

      Usuń
  32. outfit i zdjęcia super!!! Wlasnie sie zdziwilam, jak wrzucilas zdjecie na fb, ze Łodz Fabryczna tak fajnie teraz wyglada!
    I serio - w innych miastach nie ma az tyle miejsc na zdjecia, a w Łodzi jest naprawdę sporo fajnych miejscowek! Z chęcią bym wybrala sie na pare sesji :D W sumie nie mam tak daleko.
    A stylizacja jest super! Baaardzo mi się podoba! Mam ze dwie takie szmizjerki i nosilam je zupelnie inaczej, ale teraz mnie baaaardzo zainspirowałaś i muszę wyprobowac ten outfit :D

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w Warszawie jest ich chyba o wiele więcej niż u nas, bo miasto większe to i nowych budynków dużo ;P

      Ja nie do końca mam pomysł na to, jak mogę nosić ją inaczej :D
      Jeszcze do tregginsów i glanopodobnych butów wówczas ją noszę tylko ;P

      Usuń
  33. fajny styl ! brawo za zdjęcia dla fotografa .
    A modelkę masz śliczną
    wogole fajny blog , przebijam się powoli , zapraszam do mnie wolnej chwili , może znajdziesz coś dla siebie ...


    -----------------------------------
    https://cottonara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się - na tych zdjęciach to ja :D
      To w takim razie dziękuję ;P

      Usuń
  34. Hi...
    I follow you. I hope you follow me.
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam to samo,że czasem w weekendy nie ruszyłabym się z domu - może to wina pogody? Kochana, ten zestaw to chyba mój faworyt - wszystko mi się podoba i razem i z osobna! i sama chętnie bym w nim paradowała po mieście :) Co do dworca - super,że się w końcu przeistoczył. Dworzec w moim mieście to też ruina, niby coś tam naprawiają, ale idzie to baaaardzo wolno.. A szkoda, bo piękny był i historyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba dać im czas i jak skończą to okaże się, że też macie być z czego dumni :D

      Dziękuję za miłe słowa :)!

      Usuń
  36. Też by mi pasował taki ładny i pustawy dworzec, do zdjęć zwłaszcza, ale nie mam pod ręką:) szkoda:( W tym moim małym miasteczku, to ręce opadają.
    Kraciasta szmizjerka od razu przyciągnęła moje oczęta. Lubię takie ciuchy. Fajna też cała reszta, wszystko pasuje.

    U nas na wschodzie mówiło się kiedyś, dawno temu, na byle jakie rzeczy "szajs" właśnie, albo, że coś jest szajsowate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz przecież relatywnie do Łodzi niedaleko, to spokojnie możesz jakiś weekend na zdjęcia tam poświęcić :)!

      Naprawdę używa się tego słowa gdzieś poza Łodzią?
      No to jestem w szoku :D

      Usuń
  37. Rzeczywiście miejsce wygląda fajnie, uwielbiam takie "miejskie" klimaty! U mnie niestety takich mało więc masz sie z czego cieszyć!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  38. Niewątpliwie z tego dworca możemy być dumni :) Robi wrażenie :)
    Ja mieszkam 15 km od miasta więc u mnie jeszcze gorzej z miejskimi fotkami, chociaż przyznam, że wyglądają bardziej profesjonalnie :) Stylizacja jest świetna :) Z resztą jak zwykle. U Ciebie nigdy nie ma nudy :) Zawsze czymś zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już wiele razy powtarzałam, że moim zdaniem mój styl jest dość przewidywalny, ale najważniejsze, że Wy uważacie inaczej :D

      Dzięki!

      Usuń
  39. Ale mi się podobasz w tym wydaniu, świetnie Ci w tej kracie, super zdjęcia. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaką masz piękną sukienkę, sama chętnie nabyłabym taką :)
    Masz rację, miejsce do zdjęć - bajera! Wspaniale zaaranżowali tą przestrzeń :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie kochana! jesteś inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Przecież takie tło to idealne miejsce dla mnie i moich zdjęc :D Bo mimo, że ja uwielbiam parkowe klimaty i też bym tam najchętniej robiła zdjęcia, to nijak one pasują do moich raczej miejskich i klasycznych strojów;) Ale te szyby, te gładkie powierzchnie są wręcz do tego stworzone :)

    Nie rozumiem też Twojej niechęci do sukienek, bo wyglądasz w nich świetnie! I ja zawsze będę to powtarzać, że dla mnie to najwygodniejszy strój, i także najłatwiejszy do wystylizowania :)

    A Twoja kraciasta szmizjerka bardzo mi się podoba:) No i z bomberką super się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do moich z kolei rzadko kiedy pasują miejskie plenery ;P;P:P

      Więc nie masz wyjścia - musisz odwiedzić mnie w Łodzi, wtedy będziesz miała okazję do robienia zdjęć w tym miejscu :D

      No bo ja się czuję w sukience jak przebieraniec ;P
      I tyle ;P

      Dziękuję :)!

      Usuń
  43. Świetny look, wszystko fajnie ze sobą współgra :) Zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale Ci pięknie w tej szmizjerce! pozazdrościć tego miejsca do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rockowa dziewczyna. Świetna stylizacja, jak zawsze wszystko dopięte na ostatni guzik. Chciałabym mieć twoją energie ktora mnie opusciła juz dawno temu. Pozdrawiam ciepło I oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka energia?!
      Ja w poprzednim wcieleniu byłam leniwcem ;P

      A to nie jest tak, że w ciąży spadek nastroju jest normalny ;)?

      Buziaki!

      Usuń
  46. Tło rewelacyjne, ale stylizacja też!:)<3
    Buziaki:**

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten dworzec jest super ! Jest na mojej liście na wakacje; na sesje oczywiście. W Gliwicach też jest nowy, nie tak okazały ale jeździ po nim równie mało pociągów, co powoduje wściekłość u mojego męża; "po jaką ch....ę budowali taki wielki, 4 perony !!!, dworzec, jak prawie nic już nie jeździ !!! " Ja tam się cieszę, bo jest ładny jako tło do sesji.
    Szmizjerkę oglądałam na wyprzedażach ale w końcu nawet nie przymierzyłam. Teraz widzę, że jest świetna ! Powtarzam się ale duże brawa dla Lecha na foty !!!
    Buziaki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało (albo i nie spodobało - to się zdarza), to daj mi o tym znać :) Byle kulturalnie ;)
Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję.
Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Bądź więc spokojny/-a, bo na pewno i do Ciebie zajrzę (nie musisz zostawiać linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google).
Na wszelkie pytania zwykle odpowiadam w komentarzach pod postem (ale zwykle, to nie "zawsze" - także nie ma reguły ;P).

Pozdrawiam, Mar.

P.S. Agresywny, jawny spam będzie kasowany - nie proś mnie więc o klikanie w linki, obserwację i resztę takich spraw. Jeśli Twój blog mi się spodoba, to sama go zaobserwuję. Wiele mi się podoba. W konkursach nie biorę udziału.